Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

probleme relanti


Recommended Posts

buna . am si eu un 318i e46 din 99 si am o problema mai ciudata ,ieri imi statea motorul turat la 1500 la relanti , am oprit motorul si si a revenit,. astazi am pornit masina si mergea la 800 ture dupa ce s a incalzit motorul la relanti cobora la 500-600 . din ce cauza apare problema asta de la valva de recirculare , de la senzor de temperatura sau....? ajutati ma si pe mine va rog
Link to comment
Share on other sites

Verifica supapa pcv(e undeva in spatele motorului), furtunele de vacum .. toate, iar daca astea sunt ok, in timp ce merge masina, scoate mufa de la regulatorul de relanti, daca nu mai face urat, e din cauza lui .. (daca e regulatoru' iti spun eu ce e de facut...)

poate sa fie si lambda .. asta doar daca iti si consuma mult

Edited by Mkl
Link to comment
Share on other sites

am avut aceeasi problema + consum mare, benzina nearsa pe esapament si oprirea motorului cand calcam ambreiajul

 

rezolvarea a fost aceasta: izolat racord cauciuc care intra in corp clapeta acceleratie(tragea aer fals pe acolo)

schimbat bujii

schimbat filtru aer si benzina

schimbat bobina inductie + fise (sh)

schimbat mufa debitmetru(nu facea contact calumea)

schimbat debitmetru(sh)

curatat corp clapeta acceleratie si regulator relanti.

 

acum merge perfect. stima

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

ai avut dreptate MkI era de la regulatorul de relanti . l am dat jos si l am curatat merge ca nou . ms pt sfat se poate inchide topicul

 

cum dau si eu jos regulatorul de relanti, surubul torx este mancat si nu pot sa-l desurubez,

are cineva vreo idee?

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Verifica supapa pcv(e undeva in spatele motorului), furtunele de vacum .. toate, iar daca astea sunt ok, in timp ce merge masina, scoate mufa de la regulatorul de relanti, daca nu mai face urat, e din cauza lui .. (daca e regulatoru' iti spun eu ce e de facut...)

poate sa fie si lambda .. asta doar daca iti si consuma mult

 

salut...

in legatura cu raspunsul pe care i l-ai dat tipului,

am si eu aceeasi problema cu motorul,un 2.0 vanos,M50,am scos mufa de la ICV si mergea motorul foarte bine....l-am curatat,intr-adevar,nu am schimbat furtunele;

le-am luat pe toate la rand,le-am schimbat,le-am mai peticit....

se poate repara ICV? ca am vazut ca e capsulat....

Link to comment
Share on other sites

salut...

in legatura cu raspunsul pe care i l-ai dat tipului,

am si eu aceeasi problema cu motorul,un 2.0 vanos,M50,am scos mufa de la ICV si mergea motorul foarte bine....l-am curatat,intr-adevar,nu am schimbat furtunele;

le-am luat pe toate la rand,le-am schimbat,le-am mai peticit....

se poate repara ICV? ca am vazut ca e capsulat....

 

icv nu se poate repara, nici pcv deasemenea, mai bine schimbal, icv este undeva la 150 ron SH SI pcv 30-100 ron.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.