Jump to content

Probleme supapa cu vacuum turbina


Recommended Posts

Pe scurt..... am fost in austria.... aproape de destinatie problema cu acceleratia ( cum ca nu mai accelera deloc cand apasam pe pedala ) s'a accentuat..... am ajuns, am fost dimineata la BMW unde am stat....

 

dupa un test rapid..... injectorul cilindrului numarul 4 ( stiam de el din romania ) ... l'au comandat, l'au schimbat .... au gasit o gramada de erori prin dde - daca vreti o sa pun foile scanate de diagnoza ( apropo - stiu ce sa faca cu testerul ala pe bune ) ....

 

dupa ce au schimbat injectorul treaba s'a remediat partial ..... dupa cateva ore de verificat totul au ajuns la concluzia .... o supapa actionata de vacuum care regleaza fluxul de aer sau de gaze ( nu stiu exact ) in turbina..... beleaua mare e ca nu se comanda separat ci doar cu turbina ... au zis ca nu functioneaza tot timpul usor.... ba merge usor, ba greu ..... ba se blocheaza....

 

dupa ce eram la un pas sa comand turbina ( tot kitul cu garnituri, balarii si alte alea pe acolo era 1312E ) ..... am sunat un amic si mi'a zis ca cica s'ar curata supapa aia..... si un amic al lui a reusit sa gaseasca supapa separat.....

 

si mi'au schimbat si filtrul EPURATOR ( despre care s'a tot vorbit ) cum ca era plin de ulei .... l-am vazut si eu - era varza ...

 

Am atasat poza cu supapa....

 

PS: Au verificat si debitmetrul - e ok, turbina cica merge foarte bine, dar variatia de putere cica e data de idiotenia aia de supapa .... oricum eu simt ca nu mai are puterea care trebuie... sau ...... puterea variaza. Dupa ce au schimbat injectorul ala - motorul vreau sa va spun ca este foarte silentios ....

Link to comment
Share on other sites

o sa le bag si eu in google translator.... dar please please..... cam care e treaba cu supapa aia ???? aveti vreo sugestie ceva ????

173319[/snapback]

 

 

Nu este exclus ca problema sa apara datorita convertizorului de presiune.Daca nu lucreaza corect nici supapa nu este ok.

 

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...230&hg=11&fg=45

Link to comment
Share on other sites

acum sincer sa'ti spun..... inginerul de service vorbea germana si'mi arata una alta..... si imi traducea tipa de la (sa zic) front-office ... care va spun sincer nu le avea deloc cu masinile...

 

e primul service in care am vazut un inginer, seful service-ului, la nevoie isi punea manusile pe maini si mesterea cot la cot cu ceilalti...

 

in fine.... nu cred ca au avut rea intentie sa nu'mi zica de ala- poate au zis si nu am inteles eu exact - insa ei mi'au aratat supapa aia 100% sunt sigur de asta ( e posibil sa fi verificat regulatorul de presiune ??? ) -

 

chestia e ca eu cred ca au fost cinstiti - mi'au verificat debitmetrul, toate furtunele, modulele electronice, omu mi'a spus : sunt peste 90% sigur ca e supapa aia - acum poate nu s-a gandit la regulator..... o fi "vazut" el cumva supapa aia si o fi ramas fixat pe ea si nu s'a gandit ca poate fi si de la regulatorul ala....

Link to comment
Share on other sites

Acum daca ma poate ajuta cineva v'as fi recunoscator... am bagat in google - nu stie sa traduca ce e pe acolo ...

 

Nu va luati de PDC - senzorul il am in portbagaj - l'am cumparat de la ei tre' sa'l pun...

 

Vad ca si pe asc erau erori .... cre ca nici macar nu au resetat erorile cand am dus'o la reparat la filaret.... ( parerea mea )

 

Am o intrebare - daca am un accident pe aici, prin alte parti .. pot sa'mi repar pe casco masina in Austria/germania ??

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat azi..... era un furtun dintre debitmetru si ceva pe la turbina scos.... si ieseau pe acolo "vapori de ulei"/gaze esapament....

 

merge de duduie :blink:

 

multumesc tuturor pt ajutor ( 10x Bavaria :) )

174815[/snapback]

 

 

Aoleo ai si rezolvat,eu eram cu dictionarul in brate sa vad ce se intampla pe acolo :)

Link to comment
Share on other sites

stai.... nu'l da deoparte :blink: ..... masina merge cum o stiu eu in perioada ei buna :) ..... problema aparea frecvent cand intram pe autostrada.... dupa 120-140 .... in oras nu prea am unde sa'i dau atat......asa ca astept weekendul .... si atunci va spun cum e....
Link to comment
Share on other sites

stai.... nu'l da deoparte :blink: ..... masina merge cum o stiu eu in perioada ei buna :) ..... problema aparea frecvent cand intram pe autostrada.... dupa 120-140 .... in oras nu prea am unde sa'i dau atat......asa ca astept weekendul .... si atunci va spun cum e....

175089[/snapback]

pai ai de gand s-o testezi in conditii extreme..?

de ce nu o lasi sa se odihneasca dupa as drum lung...?

Link to comment
Share on other sites

@verssatu : mai doar e motor : tre sa vedem e bine sau nu ?:blink:)

 

oricum am facut azi un drum pana la otopeni.... merge bine rau.... parca pluteste masina..... consumul e mai scazut cam cu 0,5 - 1l ... super.... chiar sunt happy :)

Link to comment
Share on other sites

Scuze ca am postat poza din nou dar e un pic modificata ........

 

Am desfacut toate alea pe acolo ........ ce am observat :

 

- pe acolo pe unde am pus albastru .... am bagat doua degetele si axul turbinei are un joc aproape imperceptibil...... am vb cu cel ce era cu turbinele si mi-a zis ca e normal, am mai vb cu inca cineva..... cica e normal un joc.....

 

- acum beleaua e alta... cand pornesc motorul parghia aia pe care am desenat'o cu roz se trage complet in supapa cu vacuum..in maxim 3 secunde dupa ce am pornit motorul. Vb tot cu baiatul cu turbinele mi-a zis ca nu e normal. Acum vazand ceea ce a zis Bavaria ca poate fi regulatorul de vacuum ????

 

Nu inteleg de ce trage supapa vacuumativa la maxim chiar din momentul in care pornesc motorul ?????? PLS HELP !!!!!! Mi-e sa nu comand convertorul ala de presiune degeaba !!! ( Convertorul e piesa 1 din poza nr 2 )

 

 

PRECIZEZ CA PARGHIA DINTRE SUPAPA VACUUMATICA SI TURBINA NU ARE NICI O MISCARE INDIFERENT DE TURATIA LA CARE ACCELEREZ MOTORUL. Cand pornesc motorul se trage complet, cand opresc motorul isi revine... Miscarea parghiei este liniara si inceata ( cursa completa se realizeaza in 2 - 3 secunde ) :blink:

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problem cu ajutorul si indrumarea lui BAVARIA si cu ajutorul lui Adrian de la FILARET. Piesa m'a costat 317RON, exact ce banuia si BAVARIA - pressure converter , poza 2 pozitia 1 ...

 

Multumesc mult pt ajutor...

 

Doamne cum fuge masina... uitasem pe bune..... iar simt fiori in stomac..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.