Jump to content

Apare 114d?


Catalin BMW

Recommended Posts

Am vazut aici http://www.4tuning.ro/green-cars/noul-bmw-114d-ofera-95-cai-putere-consuma-doar-4-1-litri-la-100-km-15572.html?utm_source=Newsletter__Newsletter_4Tuning.ro&utm_medium=&utm_campaign=newsletter_72661 cica din toamna ar aparea o alta versiune derivata din motorul de 1.6l,insa cu o putere mai mica si cu prestatii mai slabe. Banuiesc ca ar trebui sa fie si cel mai ieftin bmw de pe piata...

Ce parere aveti?

Link to comment
Share on other sites

Da asa este. Va avea 95 de cai. De parca nu ar fi fost destul de submotorizat 114i de 102 cai... Sincer nu ii prea vad rostul...

In toamna asta o sa apara si seria 1 GT cu tractiune fata, mai intai sub forma de concept, iar apoi in 2013 in productia de serie. BMW mai are putin si intra si pe piata VAN-urilor sau a utilitarelor. :laugh:

Edited by Tudy_2dy
Link to comment
Share on other sites

Da asa este. Va avea 95 de cai. De parca nu ar fi fost destul de submotorizat 114i de 102 cai... Sincer nu ii prea vad rostul...

In toamna asta o sa apara si seria 1 GT cu tractiune fata, mai intai sub forma de concept, iar apoi in 2013 in productia de serie. BMW mai are putin si intra si pe piata VAN-urilor sau a utilitarelor. :laugh:

 

 

Mi-ar place un monovolum d'ala sportiv ceva de genul poate putin mai inalt.

Sau chiar si asa: dar cica asta va fi 1GT.

Link to comment
Share on other sites

Am vazut aici http://www.4tuning.ro/green-cars/noul-bmw-114d-ofera-95-cai-putere-consuma-doar-4-1-litri-la-100-km-15572.html?utm_source=Newsletter__Newsletter_4Tuning.ro&utm_medium=&utm_campaign=newsletter_72661 cica din toamna ar aparea o alta versiune derivata din motorul de 1.6l,insa cu o putere mai mica si cu prestatii mai slabe. Banuiesc ca ar trebui sa fie si cel mai ieftin bmw de pe piata...

Ce parere aveti?

eu am o parere buna......de ce sa nu apara cat mai multe si diversificate modele?

 

oricum BMW in viitor va lansa mai multe modele cu tractiune fata si motor transversal(autoturisme citadine), precum va introduce si motorizari mici, cu putere mai mica si evident consumuri cat mai mici/emisii reduse de CO2; toti producatorii auto vor trebui sa aiba o anumita medie a emisiilor de CO2 a masinilor vandute...si in plus automobilele urbane, cu taxe (sunt tari in care se calculeaza impozitul in functie de CP si emisii de CO2)cat mai reduse, un pret cat mai competitiv, este un segment al pietei care nu poate fi ignorat de nici un producator auto care doreste un viitor sustenabil....si in plus, de ce sa nu existe o posibilitate cat mai mare de alegere?

Link to comment
Share on other sites

eu am o parere buna......de ce sa nu apara cat mai multe si diversificate modele?

 

oricum BMW in viitor va lansa mai multe modele cu tractiune fata si motor transversal(autoturisme citadine), precum va introduce si motorizari mici, cu putere mai mica si evident consumuri cat mai mici/emisii reduse de CO2; toti producatorii auto vor trebui sa aiba o anumita medie a emisiilor de CO2 a masinilor vandute...si in plus automobilele urbane, cu taxe (sunt tari in care se calculeaza impozitul in functie de CP si emisii de CO2)cat mai reduse, un pret cat mai competitiv, este un segment al pietei care nu poate fi ignorat de nici un producator auto care doreste un viitor sustenabil....si in plus, de ce sa nu existe o posibilitate cat mai mare de alegere?

 

 

Sincer eu nu prea sunt deacord cu asta dar na...daca piata o cere asta e; nu sunt deacord pt ca bmw va deveni o marca de duzina la fel cum e renault vw,etc. Biciclete deja exista (si sunt misto rau :thumbsup: ),in moto deja au traditie, mai ramane sa scoata monovolume,pick-up-uri, dubite si camioane...aaa si un super-car ca nici de-la nu au(i-au luat-o inainte concurenta directa,in acest segment).

Link to comment
Share on other sites

s-a cam terminat cu motoarele mari, pana si aia din vest sunt ingroziti de pretul la combustibil.

alde v8 4.5l o sa mai vezi doar in Rusia si EUA... :)

 

 

Si aia ce au in + fata de europa? au cumva 3 coaie?

Ai uitat sa-i mai precizezi si pe cei din SUA,ca si aia mai au un coi in +.

Link to comment
Share on other sites

avand in vedere ca in Dubai de exemplu, un litru de benzina costa 0,50 USD, deci 50 de centi litrul... da, au trei coaie :)

 

 

Da-i ma in plm, uneori regret ca nu m-am nascut prin sua sau eau. Aia cum dracu' pot si europenii cu ideile lor de kkt nu pot? bine ca mai nou s-a bagat si vrajeala asta cu noxele cu euro draci-laci, da' acum 40-50 de ani cand duduiau fabricile si uzinele,cand mergeau cu trenul pe carbuni si petrol, la fel si cu vapoarele, sau cand scoteau masini non euro de populau mai mult ca sidex-ul...atunci de ce n-au mai bagat noxe si euro?

Da' pe americani si pe araboi sau pe rusi de ce ii doare-n pl de noxele europenilor si nu tin cont de ele si-si fac nevoile dupa bunul lor plac, iar europenilor le tremura chilotii cand nu respecta o anumita norma a poluarii?

 

Asta e o kknarie care sa mai suga ceva bani de pe urma prostilor,dar vorba aia...noi suntem prosti,astia care dam, nu aia care cer.

In fine, sunt off topic dar m-a luat dracii cu 2€ litrul de benzina la prostii astia,ca si astia is mai "vai mama lor" decat romanii...tac si inghit mai rau ca femeile.

Edited by Catalin BMW
Link to comment
Share on other sites

Acum 40-50 de ani nu erau atatea masini ca acum si nici nu se puteau reduce asa de mult emisiile.

 

In al doilea rand, partea cu emisiile va fi si mai nasoala peste cativa ani. Vor sa impuna o tinta de emisie pe masina si apoi ceva penalizari daca masina vanduta de producator depaseste nivelul cerut.

 

Practic se va plati o taxa pe fiecare gram de CO2 care trece de limita de X grame impusa.

 

Deja sunt presiuni mari si pe electronica. Orice amper consumat degeaba se tradece in x grame de CO2

Link to comment
Share on other sites

Acum 40-50 de ani nu erau atatea masini ca acum si nici nu se puteau reduce asa de mult emisiile.

 

In al doilea rand, partea cu emisiile va fi si mai nasoala peste cativa ani. Vor sa impuna o tinta de emisie pe masina si apoi ceva penalizari daca masina vanduta de producator depaseste nivelul cerut.

 

Practic se va plati o taxa pe fiecare gram de CO2 care trece de limita de X grame impusa.

 

Deja sunt presiuni mari si pe electronica. Orice amper consumat degeaba se tradece in x grame de CO2

 

Mda, nu erau masini dar compensau fabricile,vapoarele,trenurile mega poluante. Eu zic ca nu s-a schimbat nimic, doar nivelul taxelor.

 

Cat despre electronica, eu zic are niste limite si daca se va ajunge la acele limite, sa vedem ce vor face cu presiunile asupra electronicii si implicit asupra producatorilor.

Link to comment
Share on other sites

Cat despre electronica, eu zic are niste limite si daca se va ajunge la acele limite, sa vedem ce vor face cu presiunile asupra electronicii si implicit asupra producatorilor.

 

E departe limita. Trebuie doar vointa.

 

De exemplu in imediata perioada se vor introduce pe scara larga:

 

- tensiune de alimentare de 48V pentru unele circuite (mai eficient in ceea ce priveste sectiunea cablurilor si puteri disipate pe drivere)

- tranceivere de comunicatie inteligente mai ales pe CAN (acum se trezesc toate modulele conectate la bus daca exista activitate pe respectivul bus - pe viitor se va trezi doar modulul caruia i se adreseaza informatia)

- surse in comutatie (se va elimina mult din caldura disipata - este valabil la modulele simple, cele complexe au deja sursa in comutatie)

 

Deci cam orice gram de CO2 devine important iar "batalia" se de deja pe mai multe fronturi

Link to comment
Share on other sites

Si aia ce au in + fata de europa? au cumva 3 coaie?

Ai uitat sa-i mai precizezi si pe cei din SUA,ca si aia mai au un coi in +.

 

ei, ce sa aibe benzina dinaia pana in 0.5 usd litrul..

nu 2 USD cum e in majoritatea europei.

tu crezi ca daca era si la noi un 0.17 usd /l pretul la benzina mai vedeai pe aici vreun vs. diesel,.

sau ce sa cumpar, 318i ori 320i . sa fim seriosi..

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

ei, ce sa aibe benzina dinaia pana in 0.5 usd litrul..

nu 2 USD cum e in majoritatea europei.

 

 

 

 

Poate 2USD galonul,ceea ce inseamna cu totul altceva. Deaia isi permit masini cu minim 6000cmc cilindrata, si nu poti sa-i scoti din ale lor, ca-i scumpa benzina? Pai du-te si du-i un logan sau un fiat punto americanului...pai ori te impusca ori se sinucide.

Link to comment
Share on other sites

vorbesc de preturi USD si in rusia, dubai sau mai stiu eu unde, inclusiv in europa. ca sa existe o baza comuna..

Si in US e cam 4 USD galonul, a inceput sa usture si pe acolo, nu ca in europa, dar ustura..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

vorbesc de preturi USD si in rusia, dubai sau mai stiu eu unde, inclusiv in europa. ca sa existe o baza comuna..

Si in US e cam 4 USD galonul, a inceput sa usture si pe acolo, nu ca in europa, dar ustura..

 

 

Lasa ca la un moment dat o sa se duca pe pl si petrolul asta, sa vedem ce vor mai vinde marii petrolisti? si-asa se zvoneste ca e pe duca...

Link to comment
Share on other sites

@bala se introduc dar cat de fiabile vor fi?

 

Desi componentele (tranzistoare, integrate, condensatoare etc.) sunt mai fiabile fata de acum cativa ani, din pacate presiunea pe pret si pe timpul de proiectare face ca per total fiabilitatea electronicii sa fie tot mai scazuta pentru ca circuitul (modulul electronic) se proiecteaza prost.

 

Daca se va face proiectarea cu bun simt adica cerintele & proiectarea & testarea, nu cred ca vor fi probleme.

 

Mai ales ca producatorii de masini (BMW, Mercedes, Audi), producatorii de circuite electronice (Continental, Bosch, Valeo...) cat si productaorii de integrate/tranzistoare (Infineon, NXP..) sunt deja in discutii pentru a stabili standarde si specificatii deci cand se va trece la 48V, se va face cunoscand limitele, parametrii cat si riscurile.

 

48V?!?!:blink: Si riscul unui incendiu in cazul scurtcircuitului este de 48 ori mai mare...:aww:

 

Nu. Vor fi ca si pana acum sigurante dar si diverse drivere care limiteaza aproape instantaneu curentul in caz de scurtcircuit.

 

In fine... suntem offtopic :p

Link to comment
Share on other sites

Off, daca n-or sa mai aiba probleme cu lantul de distributie, poa sa aiba si 75cp, eu tot imi iau BMW d-asta :)

Cu navi, sa consume putin, sa ma mai joc cu tractiunea spate iarna cand stam aici in Vrancea sub nameti si eu ma declar multumit. Unde mai pui ca va avea impozitele mici. Hooray!

Link to comment
Share on other sites

Oameni buni, nu fiti naivi. Poluarea generata de automobilele personale, la nivel global, inseamna undeva la 2% din poluarea generata... Hai sa lasam lucrurile cum sunt, sunt niste taxe pentru ca e nevoie de bani...din varii motive, nu cred ca are sens sa intram in amanunt ca iar ne enervam aiurea. Nu zic ca e OK, dimpotriva, spun doar ca nu are sens sa iti bati capul cu lucrurile pe care nu le poti schimba. Omenirea nu a evoluat mult, s-a schimbat doar biciul cu $$$ :rolleyes:
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.