Jump to content

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Asta tare as vrea sa aud cum se termina.

Legat de povestirea mea...am bifat cererea sa regasesc piesele schimbate in portbagaj...ei bine nu au fost acolo.

Sa nu va povestesc ce am fost tentat sa imi inchipui...

269670[/snapback]

 

Salut baieti!!!

 

Revin cu finalul povestii....Am angajat avocat...le-am trimis notificare in care le spuneam de plangerea penala.....au venit cu diverse oferte de piese si revizii (nu puteam plati avocatul din ele) pe care le-am refuzat si pana la urma ne-am intalnit sa negociem.

 

S-a ajuns la despagubiri financiare .....s-a negociat....si am obtinut banii.

 

Nu sunt o avere dar sunt destui....ce sa zic....e confidential :blink::). Va recomand acelasi lucru si in caz de ajungeti la negocieri eu va sfatuiesc sa incepeti de la minim 5,000 EUR (avocatului minim 1,000 ca sa fie foarte cointeresat)

 

Si la mai mare......

Link to comment
Share on other sites

..specifcati si voi la care AB ati avut pr..Otopeni?Baneasa?..

271138[/snapback]

 

Tot in Otopeni s-a intamplat si la mine.

 

Oricum se va deschide un nou service prin Octombrie dar nu stiu unde. Asta nu inseamna ca va fi mai bun, dar cine stie...macar la inceput sa fie mai seriosi...

Link to comment
Share on other sites

marti 3 octombire ma duc la reprezentanta ca sa imi faca un control general la masina.. dupa ce am citit pe forum, astia trebuie batuti cand fac asa ceva... norocul meu (sper) e ca sunt in italia.. sper ca astia de aici sa nu aibe rude prin romania :) .. o sa le cer sa vad ce fac la masina, si sper sa ma lase sa vad.. o sa va tin la curent..

 

p.s. dupa ce am citit pe forum nu calc pe la ab romania decat sa cumpar piese.. mecanicu priceput si de cartier eu zic ca e sfant! .. avem de gand sa schimb ceva bucse prin ro ca e mai ieftina manopera dar prefer sa dau mai multi bani si sa fiu tratat bine atat eu cat si masina mea.. desi aici ora de manopera e 55 de euro :blink:

Link to comment
Share on other sites

BALADA...

 

Ramane ca timpul si posturile sa o confirme sau nu.

 

Introducere.

Pe fisa de service exista o bifa mica la sectiunea "Vreu piesele vechi in portbagaj la plecare". Ori uiti sa ceri acest lucru(daca stii), ori uita agentul sa te intrebe (e obilgat), ori esti prea civilizat si refuzi sa le iei (ma mai si murdaresc sa le arunc).

 

Continuarea.

Se spune ca...cineva avea probleme cu treapta a 2-a de viteze si a mers la AB, dupa constatare surpiza e de vina saracul disc de ambreiaj, omul mirat pai restul treptelor de ce intra bine in viteza???, in fine accepta explicatia si schimbul de disc.

Merge sa ridice masina si vrea pisele schimbate inapoi... raspuns nu ati solicitat acest lucru dar cred ca sunt in spate. Este dus si i se arata un disc si inca ceva piese.

 

Finalul.

Iesit in parcare s einvarte putin pe langa masina lui sa vada ca omu' ce noi urme au aparut pe ea...doar iesi dintrun service trebuie sa faci asta.

Langa masina lui un alt posesor de bmw bolborosea ceva la telefon depre pretul unui kit de ambreiaj, se baga in vorba cu el si il intreaba ce probleme a avut. Apare cu o problema ce a necesitat chiar inlocuirea unui disc de abmreaj. Omul nostru cu poveastea se lauda ca si el a avut aceiasi problema si ca si-a vazut discul buclucas cu ochii lui.

 

 

Acum vine partea tare.

 

Amicul cu telefonul il intreaba

"Ai fost in spate si ti-au aratat un disc ?"

"Da dar de unde stii?"

"Pai si eu am fost si au spus ca e discul meu"

 

Prietenul nostru pleaca confuz si nu simte vreo inbunatatire la treapta a 2, avand treaba suna sa fie reprogramat a doua zi.

 

 

Seara mergand spre casa se sparge cutia de viteze.

 

 

 

 

REPET: Deocamdata o consider o balada generata de frustrarile acumulate de oameni la AB. Dar daca se mai afla printre posesorii de BMW cel ce a patit-o as fi tare bucuros sa ne confirme aici si apoi sa radem la o bere pe acesta tema.

 

 

 

RECOMANDARE. Recuperati TOATE piesele si nu le aruncati in cosul de gunoi din curtea AB.

Link to comment
Share on other sites

eu de obicei verific codurile de la filtre cand le schimba de pe facturile anterioare. :blink: adica acum am filtre noi, nu desfac , dar cand o sa le am in portbagaj o sa ma uit daca sunt alea care le-am cumparat acum 30 000km.
Link to comment
Share on other sites

eu de obicei verific codurile de la filtre cand le schimba de pe facturile anterioare. :) adica acum am filtre noi, nu desfac , dar cand o sa le am in portbagaj o sa ma uit daca sunt alea care le-am cumparat acum 30 000km.

292221[/snapback]

 

 

Codurile nu sunt la fel, pentru aceeasi masina? :blink:

Link to comment
Share on other sites

eu de obicei verific codurile de la filtre cand le schimba de pe facturile anterioare. :) adica acum am filtre noi, nu desfac , dar cand o sa le am in portbagaj o sa ma uit daca sunt alea care le-am cumparat acum 30 000km.

292221[/snapback]

 

eu le voi face semne :blink:, un marker, zbang, intr`un loc stiut de mine :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

La un pas de scandal iar.

Astept inca 3 zile...pentru ca sunt civilizat.

 

Acum am de furca cu MHS Motors.

Am nevoie de o reconstatare si am dus masina la MHS Motors pe 23 februarie.

 

Nici acum nu e gata. Dupa ce am cerut cu directorul de service s-a promis solemn ca pana vineri 11 martie am reconstatare.

 

Dar nu ma apucam sa continui acest topic daca nu gasem in prima pagina de cautare google dupa "MHSMotors" un topic despre calitatea serviciilor oferite de ei.

 

http://www.urbannews.ro/forum/index.php?sh...amp;#entry44968

 

Stiu ce inseamna sa promovezi un site pe google si cat e de greu sa fii in prima pagina dar sa fi primul din pagina cu o plangere... asta e record!!!

Eu cautam telefon de contact!!!

 

Nu mai continui pana vineri. "Poate" se intampla vreo minune!

Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca multi dintre voi ati avut probleme pe la service-urile pe unde ati fost cu masinile.....eu lucrez intr-un service autorizat la departamentul de relatii cu clientii......de ce nu faceti voi recalamtii in Unitatile Service unde sunteti nemultumiti de cum sunteti tratati si de calitatea lucrarilor???.....iar in cazul in care nu sunteti bagati in seama va duceti si la ANPC.........sa vedeti ce frumos va vorbesc dupaia si ce atenti o sa fie....pentru ca toti care lucreaza in service, mecanici....receptioneri......sunt taiati la salariu daca au reclamatii fondate.......va vorbesc din experienta proprie ...
Link to comment
Share on other sites

Dupa 1990 am intrat in asa numita "economie de piata" economie ce se bazeaza pe un pincipiu relativ simplu, cel al cererii si al ofertei.

Prin urmare reglarea acestor probleme este departe de a fi rezolvata atata timp cat cererea de servicii, in cazul nostru pentru marca BMW, este mult, si tin sa ma repet, mult mai mare decat oferta.

 

Din pacate ce nu se realizeaza aici in Romania, este faptul ca niste administratori de societati comerciale care au puterea financiara de a deschide o reprezentata a concernului din land-ul Bavaria, isi bat joc de renumele creat si nu usor de-a lungul timpului de acesta companie.

 

Credeti ca mentalitatea de turma va face diferenta intre Concernul BMW si ratatii care isi bat joc de noi pe bani grei aici in Romania?

 

Sper din tot sufletul ca maine sa fiu tratat civilitat si sa imi fie rezolvata problema.

Va doresc succes si rabdare.

Link to comment
Share on other sites

La un pas de scandal iar.

Astept inca 3 zile...pentru ca sunt civilizat.

 

Acum am de furca cu MHS Motors.

Am nevoie de o reconstatare si am dus masina la MHS Motors pe 23 februarie.

 

Nici acum nu e gata. Dupa ce am cerut cu directorul de service s-a promis solemn ca pana vineri 11 martie am reconstatare.

 

Vrei sa spui ca masina sta in service de atunci??? <_<

Link to comment
Share on other sites

Credeti ca mentalitatea de turma va face diferenta intre Concernul BMW si ratatii care isi bat joc de noi pe bani grei aici in Romania?

 

este motivul pentru care nu mai calc in reprezentantele romanesti, decat in ultima instanta, ca sa imi cumpar cate ceva...

 

altfel, pentru lucrari de mecanica, etc, nu mai am ce sa caut acolo, la ce scoruri si-au aliniat toti...

 

prefer sa imi duc masina la acelasi mecanic, cand am de "coafat" cate ceva la ea... cu avantajul major de a putea sta langa masina, de a ma mai murdari si eu schimband cate ceva...

 

e o chestiune de satisfactie a lucrului bine facut !

 

ON TOPIC:

 

pentru ca acest topic este foooaaarte vechi si a fost deschis in ideea ca "Oficialul Bavaria" ar putea sa schimbe ceva in bine, va recomand ca discutiile sa continue diferentiat, in functie de reprezentantele pe care le-ati intalnit in calea voastra si v-au ne/multumit...

 

este mult mai eficienta centralizarea informatiilor in functie de obiectul discutiei, aspect benefic si pentru cei care vor citi numai rubricile destinate criticilor/aprecierilor reprezentantelor BMW din Romania...

 

asadar, discutiile vor continua pe urmatoarele topicuri:

 

Automobile Bavaria

 

MHS

 

BMW Filaret

 

topicul prezent se inchide... informatia ramane !

 

bafta maxima tuturor !

Link to comment
Share on other sites

Credeti ca mentalitatea de turma va face diferenta intre Concernul BMW si ratatii care isi bat joc de noi pe bani grei aici in Romania?

 

Este destul de urat spus "ratatii care isi bat joc".

Acest gen de servicii este des intanlit in Romania, nu este vorba numai de service.Sunt convins ca exista multi pe forum care lucreaza la firme care isi bat joc de clienti, in diverse domenii.Nu este o scuza dar fenomenul este generalizat.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.