Jump to content

agata in trepte


bmw3er

Recommended Posts

se intampla deobicei la rece, atunci cand schimb agata rau in trepte, cursa cutiei am impresia ca nu este corecta.

cateodata la semafor imi intra foarte greu in treapta 1.

- tamponul de la cutie este ok

- discul de ambreiaj nu patineaza, nu miroase cand fortez masina.

suspectez lichidul de frana si/sau placa de ambreiaj

este posibil sa fie si de la volanta?

sustin ca deobicei cutia functioneaza perfect, si fin.

 

atunci cand agata in trepte, masina are alt comportament motorul nu mai este asa silentios, si nu mai trage bine.

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

Cauze pot fi: cutie uzata, 150lei costa una sh; kitul de ambreiaj uzat.

La cutie verifica si uleiul, schimba-l cel mai bine.

Schimba pt orice eventualitate si lichidul de frana, care trebuie inlocuit la 2 ani. Si aeriseste tot sistemul inclusiv partea care tine de ambreiaj.

Edited by roby_m
Link to comment
Share on other sites

Cauze pot fi: cutie uzata, 150lei costa una sh; kitul de ambreiaj uzat.

La cutie verifica si uleiul, schimba-l cel mai bine.

Schimba pt orice eventualitate si lichidul de frana, care trebuie inlocuit la 2 ani. Si aeriseste tot sistemul inclusiv partea care tine de ambreiaj.

 

nu este de la cutie. este exclus

eu zic ca ar fi de la placa de presiune cel mai probabil, dar eu stiam ca am probleme cu volanta, poate sa faca din cauza la volanta?

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca ori nu mai ai ulei in cutie ori nu e de care trebuie .De cand ai masina si de cand face asa?In general in cutie ar trebui sa ai ulei ATF daca pui altceva face cum spui tu.Mai poate fi si pistonul de la ambreiajul hidraulic oricum ai putea sa ii faci o aieresire sa vezi ce se intampla. Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

Aceiasi problema o am si eu(e46 1.9),inainte sa se incalzeasca masina nu se misca din neutru aproape deloc,si trebuie sa fortez.Mi-a zis cineva de sincroane...si mi-a spus ca mai bine astept sa se duca de tot cutia si s-o schimb.Eu sper totusi sa fie de la ulei...caci dupa ce merg putin cu masina(15-20)minute schimba foarte bine si foarte usor treptele.
Link to comment
Share on other sites

Aceiasi problema o am si eu(e46 1.9),inainte sa se incalzeasca masina nu se misca din neutru aproape deloc,si trebuie sa fortez.Mi-a zis cineva de sincroane...si mi-a spus ca mai bine astept sa se duca de tot cutia si s-o schimb.Eu sper totusi sa fie de la ulei...caci dupa ce merg putin cu masina(15-20)minute schimba foarte bine si foarte usor treptele.

Trebuie sa vezi ce ulei iti trebuie in general e ATF dar trebuie sa scrie pe cutie .

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca este timoneria si de asemenea placa de presiune. Cateodata, chiar foarte rar, nu imi intra pana la capat in treapta 1 si atunci dau drumul putin la ambreiaj si intra sau calc din nou ambreiajul. Imi facea asa si inainte de a schimba kit-ul si mai patesc asa cam de un an de zile. Cu ambreiajul asta am 100 de mii de km.
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca ori nu mai ai ulei in cutie ori nu e de care trebuie .De cand ai masina si de cand face asa?In general in cutie ar trebui sa ai ulei ATF daca pui altceva face cum spui tu.Mai poate fi si pistonul de la ambreiajul hidraulic oricum ai putea sa ii faci o aieresire sa vezi ce se intampla.

 

m-ai lasat putin pe ganduri cu uleiul, azi mi sa spart cutia de la un opel vectra ,mai exact sa spart un pinion sa facut bucati, din cauza ca nu aveam ulei suficient, aceeasi simptome avea si opelu, o sa verific cat mai repede la bmw uleiul, sper sa fie deacolo si sa nu fie de la timonerie sau altceva. eu eram sigur ca nu era nimic de la cutie, dar niciodata nu poti fi sigur, mai bine verific.

apoi o sa-i fac o aerisire.

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa vezi ce ulei iti trebuie in general e ATF dar trebuie sa scrie pe cutie .

Daca vorbim de e46 atunci ,,in general,, e mtf si nu atf dar cel mai sigur e sa citeasca eticheta de pe cutie ;oricum problemele cu agatatul respectiv intratul mai greu in viteze eu spun ca nu e de la ulei doar in conditile in care cutia nu mai are ulei .

 

ps:sunt o gramada de topicuri pe forumul asta in care e solicitata rezolvarea problemei si in majoritatea cazurilor a fost vinovat kitul de ambreiaj ;e adevarat mai exista si exceptii :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

lichidul din cutie. nu stiu cata influenta are cel de frana, poti sa incerci o aerisire calumea, ar trebui sa fie de ajuns.

 

am verificat masina, am avut lipsa ulei in cutie , am completat cu ulei castrol , am facut si o aerisire la ambreiaj

nu avea aer pe instalatie, nu sa schimbat cu nimic, comportamentul cutiei este acelasi, mecanicul a constatat ca este placa de ambreiaj .

am observat ca daca apas mai tare pe ambreiaj,intra mai bine in trepte, dar nu merge mereu, ambreiajul tine foarte jos. ramane sa schimb placa de ambreiaj. .........

Link to comment
Share on other sites

Salutare! Ceva de genu' mi se intampla si mie, dimineata, uneori, imi intra mai greu in treapta 1, trebuie sa apas de mai multe ori pe ambreiaj sa intre in viteza iar uneori cand o las pe liber si masina este in deplasare imi agata, observ ca imi scade turatia pana la 500-600 si tremura masina pt o fractiune de secunda si apoi revine..

Este chiar deranjant si nu imi pot da seama de la ce e..

Link to comment
Share on other sites

am verificat masina, am avut lipsa ulei in cutie , am completat cu ulei castrol , am facut si o aerisire la ambreiaj

nu avea aer pe instalatie, nu sa schimbat cu nimic, comportamentul cutiei este acelasi, mecanicul a constatat ca este placa de ambreiaj .

am observat ca daca apas mai tare pe ambreiaj,intra mai bine in trepte, dar nu merge mereu, ambreiajul tine foarte jos. ramane sa schimb placa de ambreiaj. .........

Cu ce fel de ulei ai completat?

Link to comment
Share on other sites

Cu ce fel de ulei ai completat?

 

castrol ulei de transmisie http://www.alkopiese...trans-75W90-1-l

 

Inseamna ca am avut dreptate. Schimba kit-ul complet, nu te "carpi" doar cu placa, oricum nu e scump (parerea mea). Eu am SACHS de 100 de mii de km si merge inca foarte bine, singurul aspect negativ este, cum am mai spus, foarte rar nu intra in treapta 1 pana la capat.

 

asa o sa fac, dar deocamdata mai merg cu ea asa, pana dispun de suma necesera.

 

Salutare! Ceva de genu' mi se intampla si mie, dimineata, uneori, imi intra mai greu in treapta 1, trebuie sa apas de mai multe ori pe ambreiaj sa intre in viteza iar uneori cand o las pe liber si masina este in deplasare imi agata, observ ca imi scade turatia pana la 500-600 si tremura masina pt o fractiune de secunda si apoi revine..

Este chiar deranjant si nu imi pot da seama de la ce e..

 

poi si la tine este vb tot de ambreiaj ,placa mai exact dar daca zici ca trebuie sa apesi de mai multe ori pe ambreiaj,incearca sa-i faci o aerisire poate scapi mai ieftin

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

Daca tot vorbim de cutie de viteza am si eu o problema gasesc mereu ulei pe busonul de golire ulei.

Busonul am vazut ca nu are nici o garnitura asa ca ce sa i fac, sa i schimb busonul ???

Uleiul este inca la nivel dar la fel mi se pare ca opune rezistenta cam in fiecare treapta.

Si inca ceva pedala de ambreiaj tine cam sus dar pedala este moale, sa fie chitul dus si de aceea sa mi si opuna rezistenta ???

Link to comment
Share on other sites

Daca tot vorbim de cutie de viteza am si eu o problema gasesc mereu ulei pe busonul de golire ulei.

Busonul am vazut ca nu are nici o garnitura asa ca ce sa i fac, sa i schimb busonul ???

Uleiul este inca la nivel dar la fel mi se pare ca opune rezistenta cam in fiecare treapta.

Si inca ceva pedala de ambreiaj tine cam sus dar pedala este moale, sa fie chitul dus si de aceea sa mi si opuna rezistenta ???

 

si eu am ulei la fel pe acel buson, defapt uleiul curge de la un simering si se prelinge acolo

cat despre pedala, tu sigur poti sa scapi cu o aerisire la ambreiaj, sau pompa de ambreiaj.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.