Jump to content

Saracu urs


Fanaticu'

Recommended Posts

Este masina perfecta pentru a fi parasita, nu toti sunt pasionati in așa fel incat sa valorifice rable!

PĂŁcat este de M3 -ul ĂŁla cabrio care valoreazĂŁ de 60 ori mai mult, nu de cotetul ĂŁla din pozele tale, dar daca zici tu ca merita un topic...

Link to comment
Share on other sites

E al meu (sort of). Exceptand cei 2-3 ani care au trecut peste ea, fara sa o prea misc din loc, bateria care s-a descarcat intre timp (a doua) si vreo doua cauciucuri dezumflate, masina este in stare de functionare. Ultima oara a pornit de la prima cheie dupa ce statuse mai bine de un an si ceva fara sa fie pornita.

 

Din pacate cand am avut timp nu am avut bani iar acum cand as avea banii sa o restaurez nu mai am timp. La vremea respectiva am tot lucrat cu tot felul de "meseriasi" care mai mult i-au facut rau decat bine si am renuntat sa ma mai zbat. Intre timp mai aveam alte doua masini iar intretinerea ei devenise prea costisitoare. Daca nu ma insel am avut si un anunt de vanzare aici pe forum acum un an-doi.

 

Pun cateva fragmente (unele probabil nu mai sunt de actualitate) din anuntul respectiv:

 

Detalii tehnice:

 

BMW 323i cu motor de 325i 2.5l, 171 hp 1986.

 

Masina este in stare de functionare desi momentan are bateria descarcata (pentru proba o pot porni in prealabil de la cealalta masina si o las sa se incarce).

Admisia si evacuarea sunt si ele modificate, admisia fiind bosh si la evacuare avand serpisori.

Masina are ABS si daca nu ma insel are si LSD pe spate. Deasupra bordului este montat un shift light functional si setat pentru alergare (desi eu personal nu l-am folosit dar asa am luat masina).

Discurile pe fata sunt noi montate anul trecut si radiatorul este si el nou. Tot anul trecut am montat niste chestii la roti tot noi (cred ca erau capete de bara).

Are alarma si inchidere centralizata insa una din telecomenzile de la alarma nu prea mai functioneaza (unul din butoane face contact permanent si a trebuit scoasa bateria din telecomanda).

Este inmatriculata pe fundatie si am toate actele ei inclusiv un act de donatie pe numele meu insa din lipsa de timp nu am apucat sa ajung sa radiez masina si sa o inmatriculez pe numele meu iar acum nu stiu daca se mai merita efortul.

 

Impreuna cu el mai pot da 4 cauciucuri de iarna in stare foarte buna (nu-mi aduc aminte ce model sunt insa nu le-am folosit decat un singur an). Pe masina sunt acum 4x Toyo Proxes T1S 205/50/15 in stare foarte buna pe care am dat in jur de 400 RON/buc (daca nu ma insel inca mai sunt in garantie). Mai am depozitate pe undeva spoilerul fata si cele laterale din fibra de sticla cum apare aici. Cel de pe spate l-am "pierdut" pe autostrada la aprox. 220+ la ora si n-am realizat decat cand am ajuns la destinatie Le-am dat jos ca nu mai suportam sa fiu oprit de fiecare militian care ma veade plus noile borduri ale lui Videanu care nu mai mergeau urcate fara sa sfaram spoilerul. Mai am si o cutie cu tot felul de piese de schimb ramase (un rezervor de apa, o carcasa de oglinda si un geam etc).

 

Ca probleme pe care le cunosc;

- nu se deschide trapa din cauza ca mecanismul de la manivela e rupt si el (problema veche la toate modelele cu trapa).

- uneori face un zgomot ciudat in drepta la roata (este ceva aparut nou si n-am apucat inca sa ajung la cineva cu ea sa vada ce are);

- unul din senzorii de abs nu este conectat si din cauza asta abs se deconecteaza automat in 80% din cazuri dupa prima frana;

- am impresia ca rulmentul de presiune face zgomot. am avut pe ea alta cutie de viteze mult mai scurta si cei de la penultimul service unde am 'reparat-o' au zis ca au schimbat cutia din cauza ca agata la bagat in viteza a 3-a. mie personal nu mi s-a intamplat dar asa m-am ales cu cutia asta care e ok cu exceptia zgomotului de la rulment care a inceput sa apara de curand.

- scaunul din dreapta nu se rabateaza in fata astfel incat nu se poate intra pe bancheta din spate decat pe la sofer.

- capota nu are suportul care sa o tina deschisa;

- are ITP-ul expirat;

 

Daca este cineva interesat de ea pentru piese va las numarul de telefon la care pot fi gasit 0788 43 67 43.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.