Jump to content

Imbunatatiri OEM e 46 316i 1.9 '99


speed2333

Recommended Posts

Salut,

 

M-am gandit sa fac o lista cu toate modificarile pe care le poti face pentru un BMW e46 316i 1.9 an fabricatie 1999.

Imbunatatiri pe care eu am reusit sa le fac la modelul mai sus precizat.M-am gandit ca ar fi interesant sa aflam tot ce se poate face la acest model fara sa ne abatem de la configuratia OEM avand in vedere ca este un model cu putine optiuni.

 

Asadar sa incepem:

-buton deschidere portbagaj din interior;

-adugare functie auto pentru butonul recirculare aer - instalare sensor AUC si Solar;

-Volan comenzi;

- magazine digitala (singura optiune care nu este 100% OEM) pentru casetofon Business;

- inlocuiere maneta schimbator cu cea de tip short shifter;

- setare interval KM service SI de la 25k la 15k dupa aceasta modificare consumul mediu se actualizeaza mai repede si mai precis;

- blocare usilor automat daca nu s-au deschis niuna in timp de 2 min;

- montare si codare alarma OEM (DWA) cu sensor perimetru in plafon , sensor inclinare in portbagaj, sirena si contact capota, led confirmare oglinda. Armare si dezarmare acustica si optica.

- eliminare difuzor cutie filtru aer si astupat cutie de impuritati(cred ca asa se numeste) din coloana de aer filtru;

- eliminare valva CDV de la conducta pistonului de ambreaj;

- schimbare bloc lumni cu versiune SW 4.0 pentru a avea semnalizare de 3 ori la o aringere a manetei.(in lucru momentan am schimbat VIN de la unul secondhand SW 3.1 sa potriveasca cu masina)

 

Toate acestea au fost facute fara a avea prea mare experienta, cu un minim de scule pe care orice detinator auto le are in portbagaj(mai putin interfetele de diagnoza si codare) multe, multe ore de cicit pe forumuri si cu aceasta ocazie vreau sa multumesc tuturor celor care au facut DIY-uri si nu numai pe forumurile romaesti dar si straine.

Edited by speed2333
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Intre timp am adaugat:

 

- BFD (brake force display)are trei faze iar in faza 3 stoputile din colturi si cel de pe luneta mijloc se aprind intermitent la franari bruste - eu am activat faza 3

 

- DRL US (day running lights) - varianta US se aprinde doar faza mare diminuata se pot coda 2 trepte de diminuare. Pentru ca mi-am pus xenon HID pe faza scurta fara lupe, si pentru a obtine un consum mai mic de benzina si curent am activat faza lunga DRL.

 

Se poate activa la DRL US pe langa faza lunga proiectoare si semnalizari gen america.

 

 

O sa revin cu poze si filmulet pentru BFD

Link to comment
Share on other sites

Intre timp am adaugat:

 

- BFD (brake force display)are trei faze iar in faza 3 stoputile din colturi si cel de pe luneta mijloc se aprind intermitent la franari bruste - eu am activat faza 3

 

- DRL US (day running lights) - varianta US se aprinde doar faza mare diminuata se pot coda 2 trepte de diminuare. Pentru ca mi-am pus xenon HID pe faza scurta fara lupe, si pentru a obtine un consum mai mic de benzina si curent am activat faza lunga DRL.

 

Se poate activa la DRL US pe langa faza lunga proiectoare si semnalizari gen america.

 

 

O sa revin cu poze si filmulet pentru BFD

 

cum adica consum mai mic de benzina? consuma mai putin masina daca ai farurile stinse? ;)

 

come on...

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

cum adica consum mai mic de benzina? consuma mai putin masina daca ai farurile stinse? ;)

 

 

 

 

 

Normal, farurile sunt un consumator puternic astfel alternatorul necesita mai multa forta pentru a putea incarca bateria deci consum mai mare, bine nu cred ca este foarte mare coeficientul de consum dar mai adaugam aer conditionat casetofon la maxim se mai aduna.

Edited by speed2333
Link to comment
Share on other sites

Da-le jos ce te mai chinui. La ce naiba iti trebuie faruri ? Ziua ai soare, noaptea iluminat stradal. Unde nu este, o lanterna pe LED ca sa consume putin, sau chiar aia din torpedoul masinii.

 

Casetofonul si descarcatul bateriei este un fel de pleonasm.

 

Ai aer conditionat ? ca sa stim despre ce vorbim. Nu de alta dar la ce decizii ai luat, presupun ca il pornesti doar cand iei salariul.

Link to comment
Share on other sites

- eliminare valva CDV de la conducta pistonului de ambreaj;

 

eu nu inteleg cum o eliminare poate fi OEM? :unsure:

 

Pentru economie de combustibil poti incerca astea (scrise pe un alt topic):

 

Cat mai rar piciorul pe frana, roti de tabla, anvelope cu low rolling resistance, umflate corespunzator, eventual pe autostrada putin mai mult pentru economie de carburant, debarasata masina de chestii inutile gen ziare, lavete, sampoane, roti, scule, undite, murdarie. In rest viteza cat mai aproape de 100-120 si treapta cat mai sus cu putinta. Iar in oras la fel, mult calm, multa anticipare, start-stop la semafoare, motorina buna, nu faceti rabat ca piesele sunt scumpe iar diferenta e mica de pret.

 

Ieri, Focsani-Bucuresti, mai exact pana in Drumu Taberei, media 4,2, 190km de mers, cu 118d. Mers cuminte, media pe la 120, in localitati cat mai sus posibil, 70-80mk/h, am vrut sa vad cat de poate de jos.

Succes!

 

!!!!!! Mai ales cele cu bold !!!!!

Link to comment
Share on other sites

cum ai facut asta?

 

 

cu ajutorul interfetelor de diagnoza gen PAsoft sau NCS Expert poti sa modifici si inervalul SI de la 25k la 15k km. Dupa aceasta modificare am observat ca consumul mediu se actualiza mai des (probabil la mine era o eroare pentru ca imi afisa o valoare diferita dupa 50 km gen de la 7,8 l/100km se modifica la 7,7 l/100km)

 

Nu stiu cat la suta din ce ai scris tu aici este OEM !

 

 

iti explic eu :)

 

97,663552145522% oem

Edited by speed2333
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.