Jump to content

320d 136 cp Zgomot ciudat pornire!


Recommended Posts

Astazi am fost in service la Trado Motors, reprezentanta Bmw din Iasi unde am facut un alt test de presiune la ulei si care a iesit foarte bine atat in relanti cat si in turatii. Mi s-a spus ca a ajuns la ei o comunicare de la bmw din Germania in care se preciza ca acest zgomot este normal la motoarele cu pompa vp 44 (136 cp). Mecanicul de acolo spunea ca a schimbat pompa si distributia cu intinzator la acest model si tot asa facea. Sincer nu stiu ce sa mai cred...oricum baietii au fost foarte amabili si au stat de vorba cu mine ca intre prieteni. Nota 10 pentru ei. Insa problema daca o pot numi asa persista...

 

acelas lucru mi la spus alt prieten tot cu un E46 320d legat de acest zgomot idintic care il avea si el.... ca a trimis mail in Germania la BMW si de acolo sa comunicat ca este un zgomot normal!sau mai bine zis nu are nimika daca face asa :wacko:

incredibil asa ceva....nu cred ca masina cand a iesit din fabrica facea asa si era normal sa faca asa

+ ca cunosc si altii cu acest motor care nu au aceasta problema...deci e foarte ciudat comunicatul asta de la BMW :huh:

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

nu baga ulei 10w40, e prea gros la rece, nu mai zic de 15w.

la masina anterioara, un mondeo 2004, aveam acceasi problema, tacanea urat la pornirea la cald. La toate schimburile de ulei a vazut ford oem, acelasi producator ca si la bmw si tot 5w30, dar cu norma pt. ford.

masina are acum 370k km si i-am schimbat distributia (tot lant si tot vp44) la 350k. De cand am schimbat'o porneste absolut perfect si folosesc in continuare 5w30.

la 520 se aude exact acelasi zgomot la pornire si a inceput cam la acelasi nr. de km, la mondeo pe la 250k si a devenit progresiv mai rau, 520 are acum ~240k.

Lantul (sau lanturile la bmw) se 'lungesc' in timp si intinzatoarele nu pot compensa la nesfarsit.

 

LE: mondeo l-am luat cu 100k km in 2007 si a vazut revizii la fiecare 10k km sau 3-4 luni, deci a fost intretinut, e doar uzura normala.

Edited by marilynm
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
salut baieti!problema asta cu zgomotusi la motor pe cateva secunde si becul rosu aprins pe acelas interval de timp, o aparut si la masina mea in ziua cand am schimbat uleiul, am trecut de la 10W40 la 5W40. de atunci problema asta nu sa inlaturat. Cand voi face urmatorul schimb de ulei,am sa torn 10W40 si sper sa dispara problema.La motoare dupa 100000km n-are rost de turnat ulei sintetic. cu atat mai mult, producatorul accentuiaza ca trebuie de folosit 10W40. bafta tuturor. P.S. la capacul filtrului de ulei trebuie de schimbat ambele inele de cauciuc cel mare si cel mic.
Link to comment
Share on other sites

Eu am e46 318d motor m47.Eu de cand o am dupa pornire sta becul de ulei aprins cateva secunde ,se aude zgomotul de tacheti pana ia ulei si dupa aceea totul revine la normal.Toate e46 318d pe care am avut ocazia sa le vad faceau identic cu a mea.Am tras concluzia ca asa este normal.

Oare m-am inselat?

 

Am facut 7o k km de cand am masina.

 

Asa face si a mea. Se aude un sunet timp de 5 secunde si se aprinde martorul de la ulei pe galben.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 4 months later...
Eu cred ca tzacanitul vine de la intinzatorul lantului de distributie... arcul din el este slab si pana se face presiune de ulei, lantul nu e intins bine si nu mentine axele pe pozitie. La alt tip de masina am scapat de de problema asta prin schimbatul intinzatorului de lant. Sunt pornit sa-l schimb si la a mea. Sper sa vin cu vesti bune p-aici pe forum.
Link to comment
Share on other sites

sal. sunt nou pe forum. detin un 320d 2000 136 cai. 680 000 km reali. aveam aceeasi pb ca si voi. bec aprins rosu careva secunde la prima pornire, (la rece). acum 1 saptamana am spalat motorul, din acel moment becul rosu la ulei se aprindea in timpul mersuui si nu se mai stingea. am fost la mechanic, test, presiune scazuta ulei. am schimbat carcasa de a fitru de ulei, a disparut probema la rece, in carcasa are o supapa cu un arc, care din cauza vechimii nu mai tine amorsat filtru si rampa de ulei. insa am ramas cu o alta problema... se aprinde rosu in timpul mersului. ma duc iar la mechanic, masoara presiunea a ulei, 1.7 bar 900rpm, 4.1 4500rpm. e zice ca este ok. am schimbat sensoru presiune de sub fitru, am schimbat senzoru de uei de la baia de ulei. problema persista. o idee ceva... ms anticipat
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

sal. sunt nou pe forum. detin un 320d 2000 136 cai. 680 000 km reali. aveam aceeasi pb ca si voi. bec aprins rosu careva secunde la prima pornire, (la rece). acum 1 saptamana am spalat motorul, din acel moment becul rosu la ulei se aprindea in timpul mersuui si nu se mai stingea. am fost la mechanic, test, presiune scazuta ulei. am schimbat carcasa de a fitru de ulei, a disparut probema la rece, in carcasa are o supapa cu un arc, care din cauza vechimii nu mai tine amorsat filtru si rampa de ulei. insa am ramas cu o alta problema... se aprinde rosu in timpul mersului. ma duc iar la mechanic, masoara presiunea a ulei, 1.7 bar 900rpm, 4.1 4500rpm. e zice ca este ok. am schimbat sensoru presiune de sub fitru, am schimbat senzoru de uei de la baia de ulei. problema persista. o idee ceva... ms anticipat

 

daca se aprinde in timpul functionarii ,tind sa cred ca circuitul electric spre senzorul de presiune din carcasa filtru , face contact cu masa , deci este undeva deteriorat. Vei observa ca daca indepartezi contactul senzorului si ii faci contact cu masa o sa se aprinda in bord martorul rosu (asta in cazul in care ai circuitul integru) Probabil a fost izolat candva si la spalare motor a fost indepartata izolatia .Felicitari pt cei 680 000!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.