Jump to content

BMW revine cu noul M3 la radacini


Scufi

Recommended Posts

Noul F80 M3 va folosi un propulsor 6 cilindrii in linie, probabil o varianta imbunatatita a seriilor actuale. Aceasta strategie poate fi vazuta si ca una in care fabricantul doreste maximizarea profiturilor, avand in vedere noua tendinta de marketing a celor de la BMW (hint: mult mai multe modele M-Sport).

 

Una peste alta, este al naibii de condensata.

 

 

 

http://www.germanboost.com/images/imported/2012/09/bmw_2014_eng_ns_91312_1600-1.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

mai exact, in ce sens?

 

 

In sensul ca alea erau masini adevarate domle,nu jucarie... ce-s astea de acum ca mai au putin si merg singure.:download:

 

 

Edit: sa vezi acolo motoare, performante, sunet, drifturi si toate cele, nu astea noi ca umbli cu ele cum umbli cu oualele :frantics:

Edited by Catalin BMW
Link to comment
Share on other sites

Exact.

Vorba vine..

Nu o sa mai fie masini ca E30 M3, E28 M5, E34 M5, E46 M3 etc

Nu ca nu ar vrea dar nu ii mai lasa 'marketing-ul' ,'green peace-ul" etc

 

asta e folclor din ala obosit. de la generatie la generatie au fost cu mult, repet, mult mai bune. am experienta proprie cu ele. as tine si acum un m3 dar taxele au devenit mult prea mari pentru mine.

Link to comment
Share on other sites

asta e folclor din ala obosit. de la generatie la generatie au fost cu mult, repet, mult mai bune. am experienta proprie cu ele. as tine si acum un m3 dar taxele au devenit mult prea mari pentru mine.

 

 

Mai bune in ce sens?

 

Mai performante?

Mai economice?

Mai avansate tehnologic?

 

Da total de acord.

 

Eu ma refeream la simplitate si armonia mecanica adica echilibrate fara sa se bazeze pe electronice.

Atat.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

M-urile vechi sunt robuste mult mai rezistente insa mai putin performante

Cele noi sunt net superioare la performanta in schimb sunt mai fragile ...adica pe romanseste ce se fabrica acuma numai e conceput sa te tina(totul e comercial) cum te tineau BMW-urile vechi!!

Motorul cu cat e mai mult conceput pe mecanica clasica e mai rezistent pe cand cele noi folosesc foarte multi senzori si electronica ceea cea e mult mai probabil sa se defecteze insa au avantajul performantei

aceasi comparatie cu telefoanele mobile:

scapa un Nokia 3310 din mana si scapa un Galaxy S3 :thumbsup:

care e mai probabil sa se strice?...bineintales diferenta de tehnologie e imensa

Edited by motorsport
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Exact.

Vorba vine..

Nu o sa mai fie masini ca E30 M3, E28 M5, E34 M5, E46 M3 etc

Nu ca nu ar vrea dar nu ii mai lasa 'marketing-ul' ,'green peace-ul" etc

Asta mi-aduce aminte de-o vorba de-a lui tata: "masina ca asta n-o sa mai gasesc eu!!" , si era vorba de-o dacie 1300 :rofl: . Lu' taicamiu daca-i aduci, nu stiu, un passat de prin 2002 sau renault din 2007 (de bmw nou nici nu pomenesc), pt el astea nu-s masini,tot mai buna-i dacia.:LMAO: . La fel si tatal unui prieten de-al meu, deci omul nici nu vrea sa auda de masini straine,pt el dacia-i sfanta.:laugh:

 

Ce vreti fratilor, "era" comunista a avut radacini foarte groase.:hmm:

Link to comment
Share on other sites

ma n-au fost mai zdravene. acum nu stiu cat de in urma vreti sa mergeti dar atentie ca ajungeti la niste m-uri cu performante egale cu orice model curent de strada. eu am avut e46 si e93, ambele cabrio, ambele noi. cum sa fie e46 mai oricum? nu era. cand il rupeam pe serpentine paraia ca toate alea. motorul zornaia in special la rece. nu se compara cu v8-ul. va pun niste poze cu ele:

 

http://img89.imageshack.us/img89/9830/img5800u.jpg

 

http://img26.imageshack.us/img26/6277/img5804d.jpg

 

http://img163.imageshack.us/img163/3839/img5805c.jpg

 

http://img801.imageshack.us/img801/8448/t30010.jpg

 

http://img20.imageshack.us/img20/6180/77679033.jpg

 

http://img525.imageshack.us/img525/273/42209043.jpg

 

http://img526.imageshack.us/img526/1295/718200845045pm0002.jpg

 

http://img844.imageshack.us/img844/1656/97805119.jpg

 

http://img651.imageshack.us/img651/7527/img1493v.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Si eu zic ca evolueaza permanent. E43 a avut farmecul ei dar E92 a fost si mai si. Cu siguranta modelul urmator va fi mai usor ca e92 avansez un 1550 kg fata de 1655 si respectiv 1570, mai puternic poate 460-480 cp si va scoate timpi mai buni pe circuit. Daca e46 facea 8;22 si e92 facea 8;05 pe ring cel nou ar putea scadea sub 7;50 adica mai rapid decat e43 csl. Si desigur va consuma mai putin; hm, in ciclul oficial de testare
Link to comment
Share on other sites

Si desigur scarba de impozit anual. In loc sa fie 58 de milioane ca acum (serios, nu stiati? ) ne va scoate din buzunar anual doar 21 de milioane. Daca nu-i apuca delirul pe guvernanti si-l cresc la 1000 de milioane. In definitiv de ce nu, s-ar pastra ratio din 2006 2007 cand mi-a crescut la e46 de la 700 de mii la 21 de milioane!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.