Jump to content

e90 problema pornire


geo31

Recommended Posts

Salutare ! Am un bmw 320d 2006 iar problema ar fi in felul urmator , vreau sa o pornesc , apas pe butonul start astept sa se stinga martorii din bord dupa care apas pedala de ambreiaj si din nou start sa o pornesc si pentru o secunda parca ar vrea sa porneasca sa invarta electromotorul dar se opreste dupa o secunda si fasaie ceva asa si se aude un troncanit mic ceva in genu iar de pornit nu porneste . dupa care scot cheia din slot astept 3 4 secunde dupa care pun cheia in contact astept sa se opreasca martorii si porneste....... Treaba asta mi se intampla si de doua ori data si de 3 ori .... Ce sa fie oare ? un service in aafara de bmw filaret sau bavaria stiti cumva unde s ar pricepe sa ii dea de cap ?
Link to comment
Share on other sites

Ce martori? BMW nu-i Opel :)

Doar iarna , dimineata la prima pornire ,la temperaturi foarte scazute las cheia in contact 2,3 min pana se incalzesc bujiile pentru a "facilita" un pic pornirea.

 

Tu de cand ai masina?

 

 

Vrei sa spui ca sa bag cheia in slot si sa apas direct start ??? bun si pana la urma de ce imi face figura asta de 2 luni ?

Link to comment
Share on other sites

@geo31 - bagi cheia, apesi ambreajul si pornesti. Nu e nevoie sa astepti nimic. E complet inutil ce faci.

 

Eu sincer as merge la Bavaria macar pentru un diagnostic. Cauze pot fi mai multe si ar fi pacat sa cheltui aiurea bani.

 

Doar iarna , dimineata la prima pornire ,la temperaturi foarte scazute las cheia in contact 2,3 min pana se incalzesc bujiile pentru a "facilita" un pic pornirea.

 

Nu am facut niciodata asa ceva. Si la sub -20 de grade am bagat cheia si a pornit imediat.

 

Uite aici cum e cu timpii la tine :)

Link to comment
Share on other sites

@geo31 - bagi cheia, apesi ambreajul si pornesti. Nu e nevoie sa astepti nimic. E complet inutil ce faci.

 

Eu sincer as merge la Bavaria macar pentru un diagnostic. Cauze pot fi mai multe si ar fi pacat sa cheltui aiurea bani.

 

 

 

Nu am facut niciodata asa ceva. Si la sub -20 de grade am bagat cheia si a pornit imediat.

 

Uite aici cum e la tine :)

 

 

Am inteles acum treaba cu pornitu . Dar treaba cealalta as da vina pe electromotor cu siguranta

Link to comment
Share on other sites

Nu am facut niciodata asa ceva. Si la sub -20 de grade am bagat cheia si a pornit imediat.

La mine pornea mai greu daca nu faceam cum am zis (dar la temperaturi de la -8,-10 grade in jos).

Daca lasam doar 2,3 secunde nu avea efect. Probabil ca se incalzeau mai greu,s-au mai invechit si ele ca doar nu mai sunt noi :)

 

Sau,dupa cum explica si WDS,intradevar conteaza intr-o oarecare masura si concentratia antigelului.

Link to comment
Share on other sites

Salut!

O problema similara am si eu la e90 318d... Mai exact, atunci cand parchez in panta (rotile spate mai sus decat cele fata) se intampla sa nu porneasca masina la prima cheie (cateodata nici la a doua), iar alta data porneste dupa care se opreste imediat. Din pacate nu am navigatie pe masina, iar prin erorile care imi apar pe ecranul dintre ceasuri nu imi pot da seama care este problema... Cateodata imi da eroarea de presiune anvelope (cercul taiat superior cu semnul exclamarii in centru) sau alte erori (de ex: un ceas ce are un semn al exclamarii in partea superioara stanga). Se mai intampla sa invarta motorul dar pur si simplu sa nu porneasca timp de 20 sec.

Problema se intampla NUMAI atunci cand parchez in panta, dar doar uneori (in general porneste fara probleme).

Orice idee este binevenita.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Revin cu noi impresii... in rau, din pacate...

De la un timp incoace (cred ca din cauza frigului) a inceput sa imi faca problema aproape de fiecare data... Adica, cam in fiecare dimineata ma chinui sa o pornesc, apasand butonul de start de vreo 3-10 ori pana porneste (rulandu-mi mai multe erori pe ecran - dsc, presiune roti, un ceas cu semnul exclamarii, etc.). Am pus-o pe tester, iar baiatul ce se ocupa de tester mi-a spus ca problema pornirii este cauzata de un releu de la calculatorul motorului (releu culoare albastra) care, in timp, nu mai face contact perfect cu mufa in care sta, si astfel rezulta tot felul de erori. Mentionez ca problema nu mai apare doar atunci cand parchez in rampa, ci oricand, la rece. Daca reusesc sa o pornesc si sa merg 2-5 minute, dupa ce o opresc, trebuie sa "dau la cheie" de 3-5 ori pana sa porneasca, dar daca merg 10-15 minute, porneste imediat.

Problema este ca am incercat sa aflu cat ar costa si sa comand acest releu "albastru" si, din pacate, nimeni nu ma poate ajuta pana nu gasesc codul de pe el (ceea ce implica sa desfac carcasa filtrului de polen si altele).

Are cineva vreo idee despre acest releu sau s-a mai lovit cineva de aceasta problema?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.