Jump to content

BMW la rascruce de drumuri, atacat de toti


sandumrs

Recommended Posts

eu nu cred ca bmw ar trebui sa scoata variante de motorizare 2000cmc turbo or smth like that. de ce ar trebui sa faca asta? sa aiba performantele subaru, mitsubishi, nissan, etc? imi pare rau, dar sunt conceptii total diferite si ma bucur ca bmw a ramas la motoarele aspirate. asta e caracteristica si identitatea casei BMW . celor ce nu le convine, pt ca au vazut nu stiu ce filme SF in care mergeau japonezele pe autostrada in R cu 80-100mph, nu au decat sa-si cumpere. parerea mea este ca habar nu au ce inseamna un BMW, daca gandesc in felul acesta si ma cam surprinde ca unii dintre noi si-ar dori ca marca bmw sa faca compromisuri cu riscul de a-si pierde identitatea, doar pt a fi si pe placul cinefililor. cat despre faptul ca materialele folosite la interior sunt de calitate inferioara, ma cam indoiesc.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frate nu ar face nici un compromis BMW daca ar adopta turbo, prea multa identitate de marca, da de unde, designul de ce nu l-au pastrat, actuala serie 7 are capacu' la porbagaj parca e usa de la frigiderul fram rusesc.

 

Felicitari pentru X3 lui alex230ro, dar mie tot nu-mi place cum arata, cat despre off-road mai bine nu mai vorbim.Daca e ceva de laudat la X3, sunt motorizarile si tinuta de strada "pe sosea".

 

Cat despre X5 & Chayenne, cel putin in ceea ce priveste designul, X5 este peste porsche.Sasiul de asemenea este superior la x5 pentru ca a fost conceput pentru a fi o masina sportiva, pe cand porscheul a fost conceput impreuna cu touaregul si nu e cel mai sportiv sasiu pe care porsche puteau sa-l faca.

 

Nu cred ca tovarasu' de la topgear uraste bmw, sa tinem seama de emisiunea cu M3CSl care pe ud(e dotat cu niste semi-slicuri) a fost un pic mai lent decat gt3 sau mondena stradale.In acea emisiune bmw a fost omagiat pentru divizia motorsport iar despre csl s-a vorbit foarte frumos si numai de bine.Si M3-ul normal este foarte bine vazut. In emisiunea cu Z4, parerile erau impartite intre cei 3 prezentatori.

Tiff conduce in viata de zii cu zii un 330i E46 din cate stiu eu.

 

Ce e mai interesant este ca in emisiunea fifth gear seria 1 este foarte bine vazuta pe cand la topgear este mai putin bine vazuta, probabil noul 130i ii va indulci inima lu' jeremy.

 

P.S am emisiunea cu X3-ul dar nu stiu cum sa o pun aici si daca merge, am emisiunea cu seria 1 si cea cu M3CSL, M3 E30 si M5 E 34.

Link to comment
Share on other sites

Frate nu ar face nici un compromis BMW daca ar adopta turbo, prea multa identitate de marca, da de unde, designul de ce  nu l-au pastrat, actuala serie 7 are capacu' la porbagaj parca e usa de la frigiderul fram rusesc.

 

17629[/snapback]

 

care ar mai fi diferenta dintre un bmw 2.0i turbo si un sti, evo? forma caroseriei, pivotii si capetele de bara? si in cazul asta, de ce mi-as mai lua un bmw care are experienta mult mai putina decat japonezii in motoarele turbo? eu sunt de conceptia urmatoare: cand te sui intr-un bmw te astepti la un anumit feeling, iar intr-un sti la altul. nu as vrea sa am acelasi feeling in ambele, pt ca dupa cum am spus s-ar duce draq identitatea si probabil atunci cand as vrea sa-mi iau o masina as incepe cu " ala bala portocala..." :)

:blink: fara sa ma laud: am condus sti, evo8 m3 si nu o singura data... in japoneze se simte forta bruta, ruperi violente, suspensie rigida, care in combinatie cu interiorul spartan iti creaza un feeling "de curse. m3 cu totul altceva: trage constant, ruperi "line", comfort sporit, suspensie "blanda"- toata combinatia asta te face ca la 220km/h sa crezi ca ca ai 120-140km/h. astea sunt diferentele ce definesc cele 2 concepte si asa vreau sa ramana! :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca experienta turbo, ar fi problema pentru BMW si nici feelingul, zic doar ca pe langa M3, ca masina sport, BMW ar putea sa aiba o alta masina sport mai radicala, mai dura si care sa nu fie capabila sa mearga la 220 ca un M3 dar sa mearga pe macadam ca un EVO VIII.Ar fi interesant, BMW stie sa lucreze mai bine ca japonezii cu materiale compozite si cred ca ar fi ceva interesant.

 

 

Si ce daca am simti ce simte un sofer de impreza intr-o serie 3, eu zic ca nu s-ar pierde nici un strop de identitate de marca, ar fi o serie 3 mai speciala. Imaginea lu' M3 nu ar fi stirbita, M3 ar ramane regele autostrazilor si drumurilor intortocheate pe asfalt.

Link to comment
Share on other sites

Am pute scrie pana maine gusturile si parerile sunt todeauna diferite si au fost diferite.Eu personal ma uit la altceva daca se vand masinile,caci daca nu ar fii placute sau nu ar avea accel ceva ar stagna.Sigur piata din Ro nu e interesanta nu se vand cine stie cate masini dar in Vest sau America sau in Asia BMW vinde de rupe.Sa nu uitam ca BMW e un producator f f mic dar in fiecare an am vandut mai mult si acum mai ales la modele mici seria 1 seria 3 avem solicitari la care nu le putem face fata si producem 24 din 24.Deci in concluzie nici mie nu-mi plac anumite modele dar technica si motoarele sunt de pe alta planeta,din pacate multi nu stiu multe despre adevaratele masini,caci nu ajunge sa conduci numai cateva mii de km trebuie facute multe teste si cu mai multe modele atunci poti sa zici ca stii ce e bun.Si cine cumpara un BMW asa des cred ca si pe forumuri sunt putini cate au cumparat in 2004 un BMW nou.
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca experienta turbo, ar fi problema pentru BMW si nici feelingul, zic doar ca pe langa M3, ca masina sport, BMW ar putea sa aiba o alta masina sport mai radicala, mai dura si care sa nu fie capabila sa mearga la 220 ca un M3 dar sa mearga pe macadam ca un EVO VIII.Ar fi interesant, BMW stie sa lucreze mai bine ca japonezii cu materiale compozite si cred ca ar fi ceva interesant.

 

   

Si ce daca am simti ce simte un sofer de impreza intr-o serie 3, eu zic ca nu s-ar pierde nici un strop de identitate de marca, ar fi o serie 3 mai speciala. Imaginea lu' M3 nu ar fi stirbita, M3 ar ramane regele autostrazilor si drumurilor intortocheate pe asfalt.

17640[/snapback]

iarasi ma vad nevoit sa te contrazic: un m3 nu o sa fie niciodata "regele drumurilor intortocheate". nu are cum sa-i stea in fata unui sti/evo cu tractiune integrala, suspensie mai rigida si nu in ultimul rand reprize mai bune la viteze pana in 140-160. bafta si atentie la ce scrii, ca pui la indoiala cunostintele tale despre BMW :blink:

Link to comment
Share on other sites

bine mei sa zicem ca BMW e incoltit si atacat si bombardat din toate partile de japonezi de americani, de toti, bla bla bla

 

dar de "BMW, sheer driving pleasure", se mai ia cineva??? ca pana la urma urmei asta inseamna un BMW, oricare al fi el, chiar si un MINI

Link to comment
Share on other sites

Sunt foarte atent la ce scriu, M3 este bun sau foarte bun pe orice suprafata asfaltata si nu fac nici un termen de comparatie cu evo sau impreza.Este si va fi o experienta placuta de condus indiferent de suprafata.

17704[/snapback]

placut este sa conduci si toyota land cruiser, dar nu cred ca asta o face "regina" :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pe mine personal ma seaca cei ce califica sau descalifica o masina fara sa fi mers cu ea.

17713[/snapback]

 

 

Cred ca nici dupa 2-3 zile de mers cu o masina nu poti sa faci afirmatii categorice despre calitatile si defectele ei.

Cat despre cei care testeaza masinile si scriu in reviste nu as asculta cam tot ce zic.

Si va dau un exemplu.Ani in urma o revista (nu are importanta numele) din Romania a facut un test comparativ e36,audi A4 si nu stiu ce Mercedes.

 

Toate bune si frumoase pana la rezultate.Motoarele ok cam la toate BMW un pic mai sportiv etc,etc.

 

Surpriza vine cand se discuta despre clima automata."BMW are un sistem de climatizare mult in urma fata de competitori datorita debitului scazut de aer care intra in masina".Ceva de genul asta.Ideea este ca debitul este perfect la e36 probabil microfiltrul era murdar(masinile nu erau noi).Dar lumea citeste...

Alta gafa in acelasi articol:BMW -ul ofera airbag la pasager standard.

In poza era interiorul BMW-ului fara airbag la pasager...

Deci nu mai spun nimic despre cei care "condamna" o masina dupa ce fac "doua" drumuri cu ea :blink:

Link to comment
Share on other sites

Depinde unde te situezi. Credeam ca sunt pe un site al posesorilor de BMW. Nu mi-am inchipuit nici o clipa si nici acum nu-mi vine sa cred ca de fapt e un site al celor ce si-ar dori un BMW si n-au mers niciodata cu unul?!?!?! Asta vrei sa spui? Eu cred ca cei de aici au mers cu masinile despre care vorbesc. Altfel doar se baga in seama. Eu nu vorbesc si n-am vorbit niciodata decat de masinile cu care am mers . De ex. LandCruiser 90. Am facut cu ea un drum la bucuresti. Cineva spunea ca exista placere in mersul cu ea. Poate. Si unui negru salbatic din centrul africii i se pare lux la el in sat si are placere in barca lui cu 2 vasle fara aer conditionat.

Era vorba de cei ca (de ex.) sandumrs care nu a mers cu x3 dar sustine ca este out in off-road... :blink:

 

 

 

Macar sa definim off-road-ul. Ce e off-road-ul? Turbo-man poate ne ajuta aici.

Acolo unde mergi cu peugeot 206, unde mergi cu x-trail sau unde mergi cu Patrol tras de cablu?

Edited by MMC
Link to comment
Share on other sites

eu nu cred ca BMW este la vreo rascruce de drumuri. dupa cum afirma si turbo-mann in direct de la Beyerische Motoren Werke, produc 24 din 24. si nu mai cred nici in schimbarea asta radicala de care ziceti voi si de pierdere a identitatii. hai sa le luam pe rand: in 1991 s-a facut trecerea de la e30 la e36. ganditi-va ca aveati atunci mintea si cunostintele de acum despre bmw. probabil ca ati fi afirmat aceleasi lucruri: "schimbare radicala, nu mai are nici o legatura cu seria 3, asta nu e bmw, s-a dus draq imaginea si identitatea, etc" si cand colo, surpriza, s-a vandut de a umplut pana si RO. BMW este pe drumul cel bun, este o firma "mica" care si-a pastrat independenta si care trebuie sa tina piept colosilor de MB, Chrysler, GM, etc care mai si fuzioneaza in vederea scaderii preturilor masinilor. astia nu-si mai strica imaginea cand fac ditamai crossfire-ul pe platforma MB??? uitati-va la ultimul skyline ce oribil e- probabil l-au facut pe platforma de clio :blink: si nu-si mai face nimeni griji. concluzia: atata timp cat o masina este conceputa si construita in una din fabricile bmw, atunci este un BMW autentic , fie ca voua va place sau nu designul, gadget-urile si alte aspecte legate de conceptul cu pricina. so, nu va mai faceti griji in ce directie o ia, faceti-va ca nu prea aveti $ in buzunar de un 1,3,5,6,7 noi sa se strambe lumea pe strada la voi din cauza masinilor urate si fara identitate pe care le conduceti :)
Link to comment
Share on other sites

Stimate MMC, eu nu am facut niste afirmatii total gratuite chiar daca nu am condus un X3. Oricum ca sa te dezamagesc un pic, in teren accidentat, acolo unde tu probabil nu il bagi pe x3, un nissan x-trail este un pic mai bun.Cat despre sosele, acolo este in largul lui si este mai bun ca concurenta, dar arata groasnic si repet este o parere.

 

Ce ne-am face daca fiecare dintre noi ar fi condus toata gama BMW, daca nu am condus o anume masina inseamna ca nu pot sa-mi dau cu parerea in legatura cu ea.

 

Este foarte adevarata treaba cu lipsa de subiectivism a unor reviste de specialitate dar oricum fac niste aprecieri destul de pertinente si specializate.

 

Niz, eu nu am zis ca BMW e pe drumul cel rau, probabil ca daca nu schimbau asa radical linia de design, niumeni nu mai avea ce sa comenteze in legatura cu BMW si eram acuzati ca noi fanii BMW, spunem ca BMW e cel mai ce.

 

Cat despre vanzari, stau foarte bine, ma bucur sa aflu de la turbo-mann, ca pentru seria 1 si seria 3 se lucreaza non stop, deci se continua cresterea in vanzari.

 

Ce este paradoxal, concurenta si-a ascutit unghiile cum nu au mai facut-o niciodata pana acum, dar totusi BMW ramane BMW.

Link to comment
Share on other sites

Depinde unde te situezi.  Credeam ca sunt pe un site al posesorilor de BMW.  Nu mi-am inchipuit nici o clipa si nici acum nu-mi vine sa cred ca de fapt e un site al celor ce si-ar dori un BMW si n-au mers niciodata cu unul?!?!?! Asta vrei sa spui?  Eu cred ca cei de aici au mers cu masinile despre care vorbesc.  Altfel doar se baga in seama.  Eu nu vorbesc si n-am vorbit niciodata decat de masinile cu care am mers .  De ex. LandCruiser 90.  Am facut cu ea un drum la bucuresti.  Cineva spunea ca exista placere in mersul cu ea.  Poate.  Si unui negru salbatic din centrul africii i se pare lux la el in sat si are placere in barca lui cu 2 vasle fara aer conditionat. 

Era vorba de cei ca (de ex.) sandumrs care nu a mers cu x3 dar sustine ca este out in off-road... :)

Macar sa definim off-road-ul.  Ce e off-road-ul? Turbo-man poate ne ajuta aici.

Acolo unde mergi cu peugeot 206, unde mergi cu x-trail sau unde mergi cu Patrol tras de cablu?

17752[/snapback]

cred ca te pot ajuta si eu in definitia off-road-ului, fiind mare pasionat in tinerete. vezi pozele. X3 NU se vrea a fi o masina off-road, asa cum nu se vrea nici X5. mai degraba "cu valeitati off-road", parerea mea... :blink:

ps: pozele se vad cam prodt, sunt capturate dupa inregistrari video

Link to comment
Share on other sites

Asta suna a g******e. Nu am scos nimanui pe nas faptul ca eu am x3. Si ce, altii au seria 7 sau 5 sau mai stiu eu. Am dreptul la parerea mea, asa cum si tu ti-ai expus-o pe a ta.

 

Niz frumoase poze. Evident ca nu-mi voi baga masina never pe unde ai facut tu pozele alea dar am fost cu ea la babele si la scropoasa si la enisala. Din pacate nu am poze pt ca noroiul te oprea sa cobori oriunde. Da suntem off-topic . Hai sa ne vaitam mai bine...

Edited by MMC
Link to comment
Share on other sites

Mai coobra, hai sa ne unim noi astia mai saraci si sa facem un fan club.Ce vrei man, omu' are X3, ce poti sa-i zici???!!

frate eu am masina de 1500euroi ca atat mi-am permis, dar microbul BMW este in sange. si nu exista vaccin contra lui.

daca as avea bani de X3 sau X5 ....ar fi ultima mea optiune de masina.

sper ca intr-un viitor apropiat sa avansez catre ceva mai nou si mai bun, posibil fara sa dau rechinul pe care sincer as vrea sa arunc un motor mai nesimtit :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cred ca nici dupa 2-3 zile de mers cu o masina nu poti sa faci afirmatii categorice despre calitatile si defectele ei.

Cat despre cei care testeaza masinile si scriu in reviste nu as asculta cam tot ce zic.

Si va dau un exemplu.Ani in urma o revista (nu are importanta numele) din Romania a facut un test comparativ e36,audi A4 si nu stiu ce Mercedes.

 

Toate bune si frumoase pana la rezultate.Motoarele ok cam la toate  BMW un pic mai sportiv etc,etc.

 

Surpriza vine cand se discuta despre clima automata."BMW are un sistem de climatizare mult in urma fata de competitori datorita debitului scazut de aer care intra in masina".Ceva de genul asta.Ideea este ca debitul este perfect la e36 probabil microfiltrul era murdar(masinile nu erau noi).Dar lumea citeste...

Alta gafa in acelasi articol:BMW -ul ofera airbag la pasager standard.

In poza era interiorul BMW-ului fara airbag la pasager...

Deci nu mai spun nimic despre cei care "condamna" o masina dupa ce fac "doua" drumuri cu ea :blink:

17714[/snapback]

Ca ai scris aici e asa,daca nu conduci sau nu faci teste adevarate cu o masina nu poti sa te exprimi la calitatile ei technice si depinde si cine e la volan.

Daca ne-am lua dupa reviste cine stie unde am ajunge eu unul am observat ca depinde si de sponzorii revistelor ce masini sunt mai bune.

Cat despre cei saraci sau bogati nu e frumos ceea ce sa scris,pe acest forum e bine venit orice posesor sau simpatizant de BMW,sigur ca un model mai nou are technica mai noua si este in multe superior unei masini mai vechi fie si diferenta de 6-12 luni.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.