Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

o problema


Recommended Posts

salut...astazi mi sa intamplat o chestie la care nu am gasit rezolvarea.eram in oras si a inceput sa se tureze pana la 2000 de rotatii si inapoi pana la 1000. am intrat intr o intersectie si mi sa oprit motorul dintr o data singur,,lam pornit si nu mai facea nimik..mergea cum trebuie..ce poate fi?.detin un 318i distribuite pe lant din 95 berlina.astept un rasp
Link to comment
Share on other sites

salut...astazi mi sa intamplat o chestie la care nu am gasit rezolvarea.eram in oras si a inceput sa se tureze pana la 2000 de rotatii si inapoi pana la 1000. am intrat intr o intersectie si mi sa oprit motorul dintr o data singur,,lam pornit si nu mai facea nimik..mergea cum trebuie..ce poate fi?.detin un 318i distribuite pe lant din 95 berlina.astept un rasp

 

acum cateva luni am avut si eu o problema asemanatoare. mi s-a aprins check engine mai intai si apoi se tura masina singura. a doua zi, pe drum spre service, s-a agravat si mi s-a oprit motorul de vreo 3 ori. la mine a fost de vina un furtunel crapat, care pleaca de la valva egr la chiulasa (parca, nu ma pricep) si tragea aer fals, care afecta amestecul. poate iti foloseste la ceva. succes!

Link to comment
Share on other sites

acum cateva luni am avut si eu o problema asemanatoare. mi s-a aprins check engine mai intai si apoi se tura masina singura. a doua zi, pe drum spre service, s-a agravat si mi s-a oprit motorul de vreo 3 ori. la mine a fost de vina un furtunel crapat, care pleaca de la valva egr la chiulasa (parca, nu ma pricep) si tragea aer fals, care afecta amestecul. poate iti foloseste la ceva. succes!

 

pai asa mi sa mai intamplat acu cateva luni in urma.dar merge bn..porneste la sfert chiar daca e iarna sau vara..numai ca am putin crapat furtunul ala mai gros care se duce de la debitmetru de aer la motor.e cel mai mare ..dar nu cred ca afecteaza asa mult.am fost sa iau furtul ala nou si cik mi sa zis ca treba sal eau cu tot cu debitmetru de aer..si e cam scum.pff

Link to comment
Share on other sites

"rubber boot" , furtunul dintre debitmetru si clapet acceleratie,daca e crapat si trage aer fals nu-ti mai merge motorul cum trebuie, eventual chiar fum negru pe evacuare din cauza amestecului neadecvat..asta ar fi primul de verificat

la debitmetru ce-ti pot zice...testerul iti va zice cel mai bine

dar sursa problemei tale cred ca e legata de valva icv (sau pcv, nu stiu exact ca m-am ametit cu denumirile.. ) Verifica alimentarea ei cu tensiune, atat si furtunurile sa nu fie crapate, fisurate sau vreun colier slabit pe unde poate trage aer fals

Link to comment
Share on other sites

"rubber boot" , furtunul dintre debitmetru si clapet acceleratie,daca e crapat si trage aer fals nu-ti mai merge motorul cum trebuie, eventual chiar fum negru pe evacuare din cauza amestecului neadecvat..asta ar fi primul de verificat

la debitmetru ce-ti pot zice...testerul iti va zice cel mai bine

dar sursa problemei tale cred ca e legata de valva icv (sau pcv, nu stiu exact ca m-am ametit cu denumirile.. ) Verifica alimentarea ei cu tensiune, atat si furtunurile sa nu fie crapate, fisurate sau vreun colier slabit pe unde poate trage aer fals

astazi am schimbat 2 furtunele care stiam de unul ca e crapat..ala mai gros care vine de la debitmetru de aer si mai este unul mai subtire care duce pe sub clapeta de acceleratie..si vad ca sa schimbat relantiul nu mai oscileaza..ca mi osccila putin..acum am o intrebare,e normal cand pornesti motorul sa scada relantiul pana la 500 de rpm si imediat se ridica la normal?chiar cand pornesti ..ast un rasp

Link to comment
Share on other sites

astazi am schimbat 2 furtunele care stiam de unul ca e crapat..ala mai gros care vine de la debitmetru de aer si mai este unul mai subtire care duce pe sub clapeta de acceleratie..si vad ca sa schimbat relantiul nu mai oscileaza..ca mi osccila putin..acum am o intrebare,e normal cand pornesti motorul sa scada relantiul pana la 500 de rpm si imediat se ridica la normal?chiar cand pornesti ..ast un rasp

nu..in mod normal cand pornesti la rece acul de la rpm ar trebui sa se duca pentru o fractiune de secunda undeva pe la 1500rpm, dupa care sa scada pe undeva pe la 1000

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.