Jump to content

bloc motor 3.0D fisurat la un X5 din 2006


Recommended Posts

Salutare!

De curand am achizitionat un BMW X5 3.0D din 2006 cu 120.000 km reali(cunosc proprietarul), full option, usor lovit.

Am o problema si as dori niste pareri de la cei care se pricep si cei care au avut si ei probleme asemanatoare. Din accident s-au smuls suruburiile de prindere ale suportului de motorcu filet si cu bucatele din bloc.

Eu am gasit urmatoarele variante de reparatie, sa astup gauriile vechi si sa modific putin suportul de prindere al motorului, dupa care suportul il fixez in celelalte gauri, precizez ca motorul mai are si alte gauri pentru fixare fiindca, difera prinderea de la celelalte modele BMW echipate cu acest motor.

1. Cu ce credeti ca ar fi mai indicat sa astup gauriile vechi, sa le sudez electric cu electrod de Nichel sau sa le astup cu poxilina?

2. Cat de durabila ar fi aceste metode?

Edited by bogdanVL
Link to comment
Share on other sites

Cel alb cu VOY parca? Cred ca mai demult ne-am intalnit la spalatorie la Laurentiu sa ma uit la un 525d E60 pe care il vindeai, pentru un tip din Cluj, acum cativa ani. Daca nu te confund.

Da, aia e masina, acum are WTC numarul, fiindca am luat-o de la un prieten foarte bun si i-am dat numerele inapoi, dar E60 nu am avut niciodata, poate eram intamplator cu persoana care vindea masina!

Link to comment
Share on other sites

Atunci inseamna ca baiatul de la care ai luat-o avea acel E60 de vanzare, pentru ca pe el l-am vazut cu asta alb VOY. Parca avea un parc auto in Nord.

E cel mai bun prieten al meu si sigur nici el n-a avut E60, el l-a tinut 2 luni, iar de un an si doua luni il am eu, doar ca l-am mai tinut si eu cu numerele alea fiindca nu aveam timp sa stau pe la cozi!

Cel care are parc auto in Nord e un prieten de-al nostru, dar cu masina asta merg doar eu!

Link to comment
Share on other sites

eu nu inteleg, tu vrei sa sudezi blocul :) ?

ce nu cauti unul sa il inlocuiesti, tu crezi ca mai iese ceva din blocul ala odata sudat ?

sa ma ajute cineva sa pun pozele cu blocul ca sa va dati seama mai bine despre ce e vorba, fiindca eu am incercat si-mi da "www.bmwclub.ro Driver Error"

ID yahoo messenger: aspirina2007

Edited by bogdanVL
Link to comment
Share on other sites

Urca-le pe tinypic.com si apoi pui aici link-ul care ti-l da la "IMG Code for Forums & Message Boards"

http://i50.tinypic.com/sqrpcm.jpg

 

Urca-le pe tinypic.com si apoi pui aici link-ul care ti-l da la "IMG Code for Forums & Message Boards"

 

Am inteles, inseamna ca era el cu masina ta, il vazusem cu ea la spalatoria de la terenul de fotbal de la Cina.

http://i49.tinypic.com/2cehr7p.jpg

 

Am inteles, inseamna ca era el cu masina ta, il vazusem cu ea la spalatoria de la terenul de fotbal de la Cina.

aaaaaa, de spalatoria aia vorbeai, eu ma duceam, dar spalatoria era inchiriata de niste baieti si nu-i chema laurentiu pe niciunu

Edited by bogdanVL
Link to comment
Share on other sites

Sudeaza-l linistit, acolo nu e portiune de presiune, ti-l incarca cu material si il aduce la nivel.

 

Pentru suportul motor poti sa faci o platbanda pe care sa il montezi, folosind celelalte gauri. Eu am montat acum vreo 10 ani pe un E34, un motor de E30 si evident ca nu bateau suporti de motor, asa ca s-a pus o platbanda intermediara intre suport si motor, ca un fel de flansa sa zic asa.

 

Desfa baia de ulei si vezi sa nu fi ramas span sau bucatele de metal inauntru.

 

aaaaaa, de spalatoria aia vorbeai, eu ma duceam, dar spalatoria era inchiriata de niste baieti si nu-i chema laurentiu pe niciunu

 

Nu, ziceam de spalatoria Auto CIF a lui Laurentiu, de la podul de la maternitate, acolo m-am intalnit cu baiatu cu E60-ul cu care te confundam.

 

La spalatoria asta de la Cina ma duc des ca acolo am copilarit, tata sta peste calea ferata in blocul cu 10 etaje. Eram prieten cu cel care inchiriase mai demult, si avea o Alfa 159 neagra cu GIA la numar, aveam si eu una rosie cu WLF la numar.

Link to comment
Share on other sites

Sudeaza-l linistit, acolo nu e portiune de presiune, ti-l incarca cu material si il aduce la nivel.

 

Pentru suportul motor poti sa faci o platbanda pe care sa il montezi, folosind celelalte gauri. Eu am montat acum vreo 10 ani pe un E34, un motor de E30 si evident ca nu bateau suporti de motor, asa ca s-a pus o platbanda intermediara intre suport si motor, ca un fel de flansa sa zic asa.

 

Desfa baia de ulei si vezi sa nu fi ramas span sau bucatele de metal inauntru.

 

 

 

Nu, ziceam de spalatoria Auto CIF a lui Laurentiu, de la podul de la maternitate, acolo m-am intalnit cu baiatu cu E60-ul cu care te confundam.

 

La spalatoria asta de la Cina ma duc des ca acolo am copilarit, tata sta peste calea ferata in blocul cu 10 etaje. Eram prieten cu cel care inchiriase mai demult, si avea o Alfa 159 neagra cu GIA la numar, aveam si eu una rosie cu WLF la numar.

si eu tot asa ma gandisem, sa prelungesc putin suportul sa ajunga la celelalte gauri, iar unde e spartura aia mica sa icarc cu sudura, fiindca acolo nu e presiune de ulei. Insa poate mai are altcineva vreo alta idee pe care s-o pot lua in calcul!

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

De curand am achizitionat un BMW X5 3.0D din 2006 cu 120.000 km reali(cunosc proprietarul), full option, usor lovit.

Am o problema si as dori niste pareri de la cei care se pricep si cei care au avut si ei probleme asemanatoare. Din accident s-au smuls suruburiile de prindere ale suportului de motorcu filet si cu bucatele din bloc.

Eu am gasit urmatoarele variante de reparatie, sa astup gauriile vechi si sa modific putin suportul de prindere al motorului, dupa care suportul il fixez in celelalte gauri, precizez ca motorul mai are si alte gauri pentru fixare fiindca, difera prinderea de la celelalte modele BMW echipate cu acest motor.

1. Cu ce credeti ca ar fi mai indicat sa astup gauriile vechi, sa le sudez electric cu electrod de Nichel sau sa le astup cu poxilina?

2. Cat de durabila ar fi aceste metode?

ce metode de sudura si ce incarcatura credeti ca ar trebui folosita? am cautat pe net cum se sudeaza fonta, unii zic ca se sudeaza greu, altii ca nu se sudeaza deloc(fiindca ulterior crapa), altii spun ca se sudeaza bine cu electrod de Nichel, etc.

Link to comment
Share on other sites

si eu tot asa ma gandisem, sa prelungesc putin suportul sa ajunga la celelalte gauri, iar unde e spartura aia mica sa icarc cu sudura, fiindca acolo nu e presiune de ulei. Insa poate mai are altcineva vreo alta idee pe care s-o pot lua in calcul!

 

Filetate gaurile, apoi cu suruburi mai mari prinse cu blocant pentru filet. Eventual din acelasi material, iar apoi poti veni cu sudura doar pe capul exterior al surubului! Mai multa munca, mai elegant si probabil mai durabil! Spor la treaba!

 

Edit: Am analizat fotografiile, este o bucata din blocul motor rupta (la gaura din stanga), deci procedura cu filetarea cade! Ramane sudura!

Edited by manole2000
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.