Jump to content

Ce parere aveti de acest BMW 320d?


TudorB

Recommended Posts

Daca iti palace masina eu zic sa o cumperi dar nu inainte de a te duce cu ea intr-un service si sa o verifici pe toate partile.

 

Eu mi-am cumparat un E46 320D din 09.2004 la 180,000 de km si il am de 2 ani si pana acum nu am avut nici un fel de problema masina merge si trage foarte bine si tot de pe autovit am cumparat-o.

 

Dar inainte sa dau banu am fost cu ea intr-un service unde il cunosteam pe proprietar.

 

Ai vazut ca nu e inmatriculata in Romania?

 

Da, intradevar, este de recomandat sa verific inainte de a cumpara. Si da, stiu ca nu este inmatriculata, dar inmatricularea costa in jur de 200 EUR pentru masina respectiva.

 

Cred ca ramane sa ma duc sa vad masina, sa vad care este ultimul pret (este specificat negociabil) ...

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca merita sa faci investitii in motorul asta, N47...se lasa cu costuri destul de mari cand pica lantul si is destule cazuri cu el rupt la km mai putini ca asta. Fie a dat ceva semne, fie a picat subit.

 

Fereste-te de el mai bine, ca sa fi linistit.

 

 

Sent from ĂŻÂŁÂż New iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Motorul ideal ? 4.0 aspirat frantics.gif dupa cum a zis si Bala depinde ce vrei de la masina . Cele mai usor de intretinut ar fi motoarele pe benzina (exceptie 320si care are ceva probleme ), dar ai mai putin cuplu si consum ceva mai mare . Daca vrei sa iei ceva cu km multi si sa dormi linistit mergi pe benzina , daca vrei consum mic , cuplu , autonomie - diesel dar cu km mai putini , sau cu km mai multi ,dar te pregatesti sa cotizezi la piese (parerea mea )
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Motorul ideal ? 4.0 aspirat frantics.gif dupa cum a zis si Bala depinde ce vrei de la masina . Cele mai usor de intretinut ar fi motoarele pe benzina (exceptie 320si care are ceva probleme ), dar ai mai putin cuplu si consum ceva mai mare . Daca vrei sa iei ceva cu km multi si sa dormi linistit mergi pe benzina , daca vrei consum mic , cuplu , autonomie - diesel dar cu km mai putini , sau cu km mai multi ,dar te pregatesti sa cotizezi la piese (parerea mea )

+1 ... + daca te hotarasti pe diesel il poti cumpara pe cel de 163 de cai... la ala macar nu o sa stai cu grija distrubutiei

Link to comment
Share on other sites

M-ati derutat, nu stiu ce sa mai cred...

 

In concluzie, referitor la acel anunt, sa ma astept sa schimb cele mentionate de Andrei_VUV la KM masinii. Si sa optez pentru mai putini KM - e90, 320d.

 

Sugestii aveti? Ce parere aveti de 318d / 318i ?

 

Andrei_VUV era ironic ... nu pica chiar asa repede turbina injectoarele etc.

 

daca vrei diesel mic atunci cauta unu de 163cp , dar pentru asta trebuie sa scazi sub 2008 cu anu <_< vezi ca si alea fara facelift mai au motoru de 177cp adica cel cu probleme la distributie .

Link to comment
Share on other sites

Pentru masina asta ar trebui sa-ti iei inainte niste consumabile precum :

 

1.turbina

2.injectoare(1 sau 2 , poate ai noroc sa nu pice toate 4 odata)

3.kit distributie

4.DPF.

 

In caz ca te lasa pe drum si trebuie schimbate. Aaa,mai trebuie si o trusa de scule dar nu orice trusa,ai nevoie de scule de scule :)

Masina asta are niste probleme bine cunoscute.. dar nici chiar asa..

Eu zic sa o cumperi.. doar nu o tii o viata sa faci 200 000 de km cu ea.

Link to comment
Share on other sites

Masina asta are niste probleme bine cunoscute.. dar nici chiar asa..

Eu zic sa o cumperi.. doar nu o tii o viata sa faci 200 000 de km cu ea.

da si sa mergi la destin ca in perioada asta de 40000 de km nu se va rupe lantul.... si cum auzi putin lantul pui anunt pe autovit .... romaneste

Link to comment
Share on other sites

Din cauza anumitor cumparatori se dau km intre 90 si 120k km,toti aveti masini cu 1xx km,putini stiu cati sunt pe bune.Singura pb la e90 18d,2.0d cod motor N47 este pb cu distributia,insa nu la masina aceasta ci la e90.In rest sunt ac riscuri ca la orice sh.Daca masina este in mintile ei merita.

 

De ce a pus omul "atentie 177cp",pt ca multi trec in anunt si 2.0d de 143cp ca fiind tot 320d.

 

Daca vrei,masina de cls. medie si diesel mergi pe audi a4 b8,c-klasse w204,Passat cc.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

apropo de f30, si-a luat un vecin de-al meu parcheaza langa mine de o vreme incoace..

 

E un diesel micut ceva, nu stiu care, ca nu scrie pe el... bai frate, suna ingrozitor pe afara, e strident deranjant rau de tot..

pai un 320d e46 e simfonie pe langa astea...

 

Inauntru banuiesc ca e ok, o fi si el antifonat, dar pe cuvant daca am auzit ceva mai nasol in ultima vreme....

Ce dracu nu mai dau astia un leu sa puna niste plastice sa il imblanzeasca un pic..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

apropo de f30, si-a luat un vecin de-al meu parcheaza langa mine de o vreme incoace..

 

E un diesel micut ceva, nu stiu care, ca nu scrie pe el... bai frate, suna ingrozitor pe afara, e strident deranjant rau de tot..

pai un 320d e46 e simfonie pe langa astea...

 

Inauntru banuiesc ca e ok, o fi si el antifonat, dar pe cuvant daca am auzit ceva mai nasol in ultima vreme....

Ce dracu nu mai dau astia un leu sa puna niste plastice sa il imblanzeasca un pic..

 

 

Sincer sa fiu m-as mira sa fie asa deranjant sunetul in comparatie cu una de gen mai veche si rulata pe deasupra! Este evolutie si o evolutie evidenta fata de E90 cel putin. Poate ca apar ceva rezonante pe acolo prin parcare, printre masini, printre blocuri....zic si eu :) Arata prea bine F30-ule! Sa treaca cativa ani sa-si permita cat mai multa lume un F30 rulat si va fi la fel cum este in prezent cu E90-urile in acest moment sau cum a fost E46-ule prin 2005, 2006! Este un ciclu normal!

Link to comment
Share on other sites

are fix acelasi motor ca un e90, dar compartimetul motor e ingrozitor la f30, Sunetul diferit e din cauza de plastice diferite si compartiment motor diferit, toba etc..

nu e nici o rezonanta de la blocuri.. un motor suna naspa sa nu..

 

 

uitate si tu la niturile alea si colturile alea luate cu toporisca..

 

 

http://farm8.staticflickr.com/7242/6965824142_0696696630.jpg

BMW F30 Engine Bay by orgazmo, on Flickr

 

Nu zic ca e o masina proasta sau mai proasta per total ca un e46 sau e90, si ce zogomot face ea la exterior probabil ca e un criteriu neimportant pentru multi, doar remarcam..

 

 

 

se vede ieftinatea si zgarcenia nenorocita pe el..

Edited by DOMI
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cel mai tare BMW dupa tine este E3x, intrucat din asta ai tu :p Fiecare cu parerea lui! Mie spre exemplu nu-mi plac astea mai vechi gen E46 sau mai ales E36. In general imi place ce-i nou nu ce-i vechi!

pentru mine e38 ramane cel mai frumos bmw produs ever si unul din cele mai fiabile. par exemplu la un e38 ca al meu nu cad :

1. casete de directie

2. compresoare de ac

3. injectoare ale mele au 300 de k corectii intre 0.4 si 0.7

4. turbina a cazut la 300 de k la un e90 schimbi vreo 2

5. motoarele nu cad decat de la clapete sau din bataie de joc

6. DISTRIBUTIA

7. rulmenti roti niciodata

8. diferential spate niciodata

9. partea electrica de 6 ani nu a facut nici cea mai mica problema

10 Amortizoarele le am schimbat la 300 de k dar erau scurse

Si ar mai fii fulia de la vibrochen care la 300 de k e tot acolo fara pic de joc. Ahh si bujiile sunt in mintile lor originale.

Din acest motivE voi ramane la el cat il va tine caroseria. aici fiecare cu alegerile lui si cu gusturile lui , eu nu de acest aspect ma luam ci de faptul ca sunt gauri negre dupa ce trec de 100 de k fiind produse in spirit capitalist. Daca ti o permiti de noua e ok, daca nu, cam nasol te va costa. Eu unul fac 40 50 60 de k pe an cu cheltuili mici cu e38 sunt curios cat ar costa aceasi distractie cu un e65 e60 e90 mai ales la 300 de k in bord.

 

As da orice sa vad cate lucruri vor fii schimbate la e90 ul tau pana la 300 de k.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Nu isi are rostul sa comparam modelele vechi cu cele noi,tehnologia a avansat f mult,sunt multe dotari la care atunci nici nu visam,acum se scot cam de doua ori mai multi cp dintr-un diesel de ac cilindree,logic sa crape mai repede.

 

In fond toate e90 aduse de samsari au f multi km,sunt masini de flota,taxi,etc logic sa bagi bani in ele.Singura pb ramane n47.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

pentru mine e38 ramane cel mai frumos bmw produs ever si unul din cele mai fiabile. par exemplu la un e38 ca al meu nu cad :

 

 

As da orice sa vad cate lucruri vor fii schimbate la e90 ul tau pana la 300 de k.

 

Compara E38 cu F01 , seria 7 e altceva , nu degeaba costa cat 2 seria 3.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.