Jump to content

320d E46 NFL pierde antigel


CodrinMarius

Recommended Posts

Salut,

 

Ii curgea cate un pic de antigel de o luna. Cam 1l am completat. Am facut azi un drum mai lung si a inceput sa curga mai tare. Initial am crezut ca e lichid de servo, dar l-am pus la nivel si nu a scazut dupa ce am mers 150 km. Am verificat si uleiul la motor, nivelul e la maxim, cum era.

Lichidul care curge a galben, cum e si antigelul pe care il pun. In dreapta pompei de servo pe al carei capac scrie "ATF oil only", este o piesa cilindrica in care intra furtune transparente cu lichid galben. Curgea tare chiar pe la capac, l-am strans tare cu mana si am verificat dupa cativa km si scapa mai putin.Ce este piesa asta? Nu reusesc sa o identific in diagramele de pe realoem.

Are si ceva furtune cu probleme. Dupa ce o opresc se aude un pic de parca un furtun ar trage un pic de aer si mai curge, dar "grosul" curgea pe la piesa de care am zis. Atasez si poze. Stiti ce piesa e?

 

Multumesc,

Codrin

post-56202-0-91283200-1348419639_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Ii curgea cate un pic de antigel de o luna. Cam 1l am completat. Am facut azi un drum mai lung si a inceput sa curga mai tare. Initial am crezut ca e lichid de servo, dar l-am pus la nivel si nu a scazut dupa ce am mers 150 km. Am verificat si uleiul la motor, nivelul e la maxim, cum era.

Lichidul care curge a galben, cum e si antigelul pe care il pun. In dreapta pompei de servo pe al carei capac scrie "ATF oil only", este o piesa cilindrica in care intra furtune transparente cu lichid galben. Curgea tare chiar pe la capac, l-am strans tare cu mana si am verificat dupa cativa km si scapa mai putin.Ce este piesa asta? Nu reusesc sa o identific in diagramele de pe realoem.

Are si ceva furtune cu probleme. Dupa ce o opresc se aude un pic de parca un furtun ar trage un pic de aer si mai curge, dar "grosul" curgea pe la piesa de care am zis. Atasez si poze. Stiti ce piesa e?

 

Multumesc,

Codrin

acolo ai filtru de motorina,cand ai schimbat filtru poate nu ai pus garnitura inelul de cauciuc cum trebuie si acuma curge pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

acolo ai filtru de motorina,cand ai schimbat filtru poate nu ai pus garnitura inelul de cauciuc cum trebuie si acuma curge pe acolo.

In centrul pozei se vede capacul pompei de servo. Din ce stiu, filtrul de motorina e deasupra pompei de servo, langa joja. Eu vorbesc de piesa cilindrica, care e exact la dreapta pompei de servo.

Am mai pus acum o poza la reply, in stanga e pompa de servo, in dreapta e piesa care scapa lichid galben(antigel). Se vad si conductele care il aduc la ea, daca era filtru de motorina se vedea ca lichidul care intra e negru, nu galben.

post-56202-0-19025600-1348422629_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

In centrul pozei se vede capacul pompei de servo. Din ce stiu, filtrul de motorina e deasupra pompei de servo, langa joja. Eu vorbesc de piesa cilindrica, care e exact la dreapta pompei de servo.

Am mai pus acum o poza la reply, in stanga e pompa de servo, in dreapta e piesa care scapa lichid galben(antigel). Se vad si conductele care il aduc la ea, daca era filtru de motorina se vedea ca lichidul care intra e negru, nu galben.

aia din dreptul pompei servo este filtru de motorina furtunele alea transparente sunt furtunele de motorina,acolo langa jorja ii filtru de ulei.

Link to comment
Share on other sites

aicea se afla filtru de motorina la e46 la motoarele de 136cp,ce am facut cu X rosul este carcasa filtrului de motorina.

@Ionica 77 : :)) Multumesc, asa m-a stresat treaba asta azi ca de abia acum am realizat ce prostii am scris. Mc de reply.

Cand am scris am confundat filtrul de ulei care e acolo deasupra langa joja, cu filtrul de motorina de care spuneti voi.

 

Merci ca l-ai bifat, "i was going full retard" :))

 

Deci e mai clara treaba acum, pe acolo scapa motorina si acum ca am strans capacul mai tare cu mana, nu am observat sa mai curga pe unde curgea vizibil. Ma mir ca nu mi-am dat seama dupa miros. Filtrul e schimbat de 3 luni si nu a mai curs pana acum(sau nu asa vizibil), am sa ma duc marti sa il strang la un service, sa vada si garnitura, sper sa nu mai curga.

 

Si pe langa asta, mai trebuie sa vad pe unde curge antigelul, ca ala curge sigur, tot pun in vasul de expansiune pana se ridica pluta si iar scade daca circul.

 

Multumesc,

 

Codrin

Edited by CodrinMarius
Link to comment
Share on other sites

capacul trebuie strans cu o cheie nu cu mana,cred ca cine a schimbat filtru la strans cu mana si el in mers de la vibrati sa desfacut,cu antigelul trebuie sa verifici pe unde pierde,eu la mine pierdeam antigel si nu se vedea pe unde curge,pana la urma a fost defect racitorul de gaze [nu stiu exact cum se cheama],dar era spart si tot timpul aveam lipsa apa in radiator,dupa ce l-am schimbat nu au mai fost probleme.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

capacul trebuie strans cu o cheie nu cu mana,cred ca cine a schimbat filtru la strans cu mana si el in mers de la vibrati sa desfacut,cu antigelul trebuie sa verifici pe unde pierde,eu la mine pierdeam antigel si nu se vedea pe unde curge,pana la urma a fost defect racitorul de gaze [nu stiu exact cum se cheama],dar era spart si tot timpul aveam lipsa apa in radiator,dupa ce l-am schimbat nu au mai fost probleme.

Salut,

 

Sa va spun ce am rezolvat. Am fost la un service si prima lor constatare a fost ca radiatorul nu este prins in tragger. Sub cele 2 mansoane centrale de cauciuc, pe care se sprijina capota, sunt 2 suruburi care prind radiatorul de apa, ca sa stea vertical. Din cauza ca nu era prins, s-a inclinat in spate suficient cat furtunul principal de apa, cel gros care pleaca de langa vasul de expansiune, sa atinga in cureaua de la pompa de servodirectie si sa fie taiat in partea de jos, fiind mai greu de vazut pe unde curge.

 

Filtrul de motorina nu era strans suficient, l-a strans cu cheia cam inca 30 grade.

 

Am inlocuit furtunul de apa(150 lei), am mai pus 1l de antigel,nu mai curge nimic.

 

Multumesc mult.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 3 months later...

Salut.

 

Am si eu o problema,la mine la iesire din racitorul EGR imi face ceva bule.

nu ar trebuii sa ai bule acolo, termostatul nu are nicio treaba(ar curge pe langa el daca ar avea garnitura dusa) pe acolo ar trebuii sa vina doar gaze. Vezi sa nu fie fisurat racitorul...Iti face presiune mare pe instalatia de racire sau iti dispare antigel?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Acum am si eu iar probleme. Am lasat masina de 2 ori la service si nu au putut replica problema. Treaba e ca pierde, stau cu bidonul de 5l dupa mine. Mi-au zis ca ar putea fi racitorul, dar eu o vad cum pierde fizic, adica ramane apa pe jos.

Am si un film cum curge, cum ma uit din fata, se prelinge pe caseta de directie inspre roata din dreapta fata. Acum, problema e ca nu stiu de unde curge.

Treaba e ca pierde doar la rece. Acum de cand e cald afara, probabil s-a dilatat piesa/garnitura problema si nu pierde, merg de vreo luna fara sa mai pun apa. Cand a fost frig acum o luna, a pierdut iar.

 

Cred ca o sa trebuiasca sa dau bani sa desfaca si sa puna la loc tot pe acolo pe la termostat, poate si furtunul care vine de la radiator pe partea dreapta.

Link to comment
Share on other sites

Acum am si eu iar probleme. Am lasat masina de 2 ori la service si nu au putut replica problema. Treaba e ca pierde, stau cu bidonul de 5l dupa mine. Mi-au zis ca ar putea fi racitorul, dar eu o vad cum pierde fizic, adica ramane apa pe jos.

Am si un film cum curge, cum ma uit din fata, se prelinge pe caseta de directie inspre roata din dreapta fata. Acum, problema e ca nu stiu de unde curge.

Treaba e ca pierde doar la rece. Acum de cand e cald afara, probabil s-a dilatat piesa/garnitura problema si nu pierde, merg de vreo luna fara sa mai pun apa. Cand a fost frig acum o luna, a pierdut iar.

 

Cred ca o sa trebuiasca sa dau bani sa desfaca si sa puna la loc tot pe acolo pe la termostat, poate si furtunul care vine de la radiator pe partea dreapta.

 

Vezi sa nu bulesti motorul

 

Da capacele la motor jos si verifica furtunele, la mine a cedat de curand T-ul care face legatura intre intercoolerul de ulei-aeroterma-retur.... am inlocuit T.ul cu cele 3 furtune .... rezolvat

 

Cauta alt service

Link to comment
Share on other sites

Vezi sa nu bulesti motorul

 

Da capacele la motor jos si verifica furtunele, la mine a cedat de curand T-ul care face legatura intre intercoolerul de ulei-aeroterma-retur.... am inlocuit T.ul cu cele 3 furtune .... rezolvat

 

Cauta alt service

Sunt un pic dezamagit, ca am urmat sfatul. Mecanicul meu obisnuit a spus ca a si lasat-o pornita, dar tot nu a gasit. Eu merg la ei de 5 ani de cand am masina, sunt baieti ok, am facut ceva reparatii la ei de-alungul anilor.

Am mers si la alt service, mai cu pretentii, firma, bla bla, le-am lasat masina pe elevator peste noapte. Nici bani nu mi-au mai luat, doar 30 lei pe o solutie de degresat cu care au curatat pe acolo.

 

Zilele astea calde, ma uit si eu sub ea la birou, nu curge. Cum vine racoarea, curge, mai ales dupa un drum scurt de pana in 5km in care nu se incalzeste de to. Astia au zis ca mi se pare mie si pierde pe la racitorul de gaze si nu se vede, dar am prins-o intr-o zi si am filmat cu cum curge cu picaturi mari si se prelinge pe caseta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.