Jump to content

"Pisina" mea, E92 330CD manual


flo_sb

Recommended Posts

Foarte frumoasa masina, dotata, puternica etc... Un sfat referitor la intretinere daca imi permiti, ai spus ca ai o caprioara cu care o stergi, arunc-o pentru ca iti poate crea zgarieturi la stergere. In locul ei un prosop de microfibra e mult mai indicat chiar daca va costa ceva bani, merita! Edited by buldy
Link to comment
Share on other sites

pompa auxiliara este dusa si la mine....nu merita schimbarea ei...se duce foarte repede si nu foloseste la nimic.sincer nu folosesc functia REST pentru a proteja bateria iarna si nu ii vad rostul.vreau caldura las motorul pornit 15 minute.

 

am pus tester pe 5 sau 6 E90 si toate aveau pompa dusa.

ma gandeam sa o schimb pana sa stiu la ce foloseste..este in jur de 500 de lei.nu o avere,dar nu justifica banii.

@smiley32 nu porneste functia REST la temperatura aia.functia rest incalzeste habitaclul cand este frig afara...deci e normalc a funtia sa nu porneasca cand afara sunt 25 de grade C.

Link to comment
Share on other sites

@smiley32 nu porneste functia REST la temperatura aia.functia rest incalzeste habitaclul cand este frig afara...deci e normalc a funtia sa nu porneasca cand afara sunt 25 de grade C.

 

Greseala mea am vrut sa zic maxim 25grade, nu m-am exprimat eu corect.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=250127

 

 

 

am pus tester pe 5 sau 6 E90 si toate aveau pompa dusa.

ma gandeam sa o schimb pana sa stiu la ce foloseste..este in jur de 500 de lei.nu o avere,dar nu justifica banii.

 

Si parerea ta care este? de ce se duc asa des? cand foarte multi nici nu stiu la ce foloseste pompa aia deci clar nu e uzata, sau gresesc?

La mine era "intepenita" pe acolo am miscat-o un mic de fire si a pornit, totusi masini relativ noi 3-4 ani, e folosita poate de 5-6 ori pe an iarna, mi se pare foarte ciudat sa se arda sau sa fie uzura prea mare la ea :mellow:

Edited by smiley32
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa masina, dotata, puternica etc... Un sfat referitor la intretinere daca imi permiti, ai spus ca ai o caprioara cu care o stergi, arunc-o pentru ca iti poate crea zgarieturi la stergere. In locul ei un prosop de microfibra e mult mai indicat chiar daca va costa ceva bani, merita!

nu stiu exact ce e, cred ca e ceva sintetic, se intareste foarte tare daca o las o saptamana si storc toata apa din ea. Las putina apa in ea si spaland-o la o saptamana nu am nicio treaba. Mi-e frica si mie putin intr-adevar sa nu o zgarii dar referitor la prosopul cu microfibra nu stiu ce sa zic - eu am niste carpe de microfibra (cu care imi fac tratamentul la piele si curat bordul) si nu mi se pare ca ar fi bune absorbante comparat cu "caprioara" asta. Adica da, absorb foarte mult, dar mult mai incet fata de caprioara care o face instant.

Ai testat prosopul ala ?

 

scubli, mersi frumos :)

 

referitor la pompa auxiliara de apa - nu ma intereseaza sa am caldura cu masina oprita, prefer sa tin motorul pornit.

Pompa respectiva ar incalzi mai repede habitaclul iarna cu motorul pornit sau nu?

Edited by flo_sb
Link to comment
Share on other sites

Dezavantajul acelui prosop este ca lasa dare pe masina, iti spun asta pentru ca folosesc un astfel de prosop de vreo 2ani. Elimina in buna masura riscul zgarieturilor, dar masina ramane putin uda. Pentru un rezultat de nota 10 poti lua 2 prosoape, al doilea doar pentru finisaj. Poate in Sibiu masinile raman curate mai mult timp, dar in Bucuresti nu merita efortul..eu spal masina sambata de obcei si dupa 2-3 zile e plina de praf. :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Si parerea ta care este? de ce se duc asa des? cand foarte multi nici nu stiu la ce foloseste pompa aia deci clar nu e uzata, sau gresesc?

La mine era "intepenita" pe acolo am miscat-o un mic de fire si a pornit, totusi masini relativ noi 3-4 ani, e folosita poate de 5-6 ori pe an iarna, mi se pare foarte ciudat sa se arda sau sa fie uzura prea mare la ea :mellow:

nu imi pot da cu parerea referitor la aceasta pompa...stiu ca toti au spus sa o las asa, inclusiv mecanicii/electricienii de la reprezentanta care au spus ca au intalnit extrem de des aceasta problema.

sincer nu am intereseaza motivul atat timp cat nu influenteaza masina in felul in care eu o exploatez.

 

ma deranjeaza mai tare eraorea pe INPA decat faptul ca nu merge pompa.

Link to comment
Share on other sites

2 chestii ce ma dispera la culme la E92:

*cand sunt grabit si imi scapa centura (asta cred ca se poate rezolva cu schimbatul centurii cu una noua, totusi astea au 157k km). (bratul cand imi aduce centura, o indoaie. Cu timpul, centura a pierdut din rigiditate, si o scapa).

http://i1.ytimg.com/vi/xdDGA9FojmQ/mqdefault.jpg

*manerul de usa de la e92 e facut foarte fain ca ergonomie, te poti sprijini pe usa foarte frumos, dar cand sunt in graba si dau sa trag de usa si imi scapa, i-am luat deja de 3ori in aproape 10k km, stratul acoperitor de pe trim, si explodez de nervi. Foarte prost gandit din punctul asta de vedere. http://www.reveuro.com/inventory/10160/335i-twin-turbo.27.JPG

Chestii care ma deranjeaza la E92:

*se trage bratul de la centura inapoi cand depasesc 10km/h. vreau sa fie 30-40km/h. se poate?

*cand dau jos centura, se loveste fix in trimul de aluminiu, si lasa puncte pe el (vezi poza cu 335i-ul de mai sus). oare as putea sa imbrac cumva partea metalica a centurii intr-un miniplastic sa amortizeze impactul ?

Edited by flo_sb
Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar, la E60 NFL aveam un "A" in stanga.

 

La asta, las tot timpul pe pozitia cea mai din dreapta. Cand deschid masina din telecomanda, se aprind cercurile(=welcome lights?); Cand dau START, porneste si faza scurta. Cand dau STOP, se stinge faza scurta, raman cercurile. Cand deschid usa, se inchid si cercurile. Comportamentul mi se pare identic egal cu auto-ul de pe E60-ul meu NFL. La LCI stiu ca era cu DRL, stateau numai cercurile aprinse. Nici nu m-am uitat prin meniu sa vad daca am asa ceva.

Edited by flo_sb
Link to comment
Share on other sites

Deci sa inteleg ca defapt nu ai sensori de lumina? la mine cand pun e AUTO se aprinde doar la intuneric cand pun maxim in dreapta se aprinde la pornirea motorului. La E60 functiona la fel? ca si la mine ma refer....

tu ai DRL,pentru ca este LCI,

la el nu exista DRL,in consecinta DRL=angel eyes+xenon.

atata timp cat nu are senzor de lumina nu are functia de AUTO.deci ce compari tu sunt mere cu pere.

 

detaliam mai mult functia AUTO la LCI si la nLCI,dar nu ii vad rostul.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

Nu am, dar si daca aveam, daca era ca la E60 non LCI, era degeaba.

 

Pe auto, comportamentul era identic cu E92 cu roata in dreapta max.

La E60 LCI a aparut faza cu cercul ca DRL. Mai multe nu stiu.

 

Am vrut sa imi fac retrofit sa imi pun senzor de ploaie in parbriz (e acelasi cu ala de lumina?), ca sa mi se inchida trapa cand incepe sa ploua si masina e parcata. Auzisem de la un prieten VW-ist ca la VW asa e. Mi-a zis un mecanic de la BMW ca la noi nu e asa. Adevarat?

Edited by flo_sb
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Inima.

http://i.imgur.com/GCsConV.jpg

A avut putine scurgeri :pardon: pe la galeria de admisie, i-am schimbat urmatoarele garnituri:

 

garnitura capac 11127796378 110 lei elring

saibe inject 13532247156 5 lei/buc/bosch

o-ring 1buc 13537787236 6 lei/buc/bosch

o-ring 11667794767 21 lei oe

o-ring 11617791470 30 lei oe

o-ring 11617791469 27 lei oe

o-ring 11617790547 30 lei oe

 

Bineinteles ca eu nepricepandu-ma am comandat de la Dan doar 1 o-ring de injector in loc de 6 :hyper:

Am spalat motorul si acum asteptam sa vedem daca mai curge. Daca mai curge... Trebuie sa schimb galeria de admisie (nu vreau sa pun dopuri dinacelea in loc de palete - ca fapt divers, paletele dupa ochiul meu necunoscator pareau in regula - se inchideau / deschideau bine (am vazut filmulete pe net cum arata cele belite), doar ca aveau putin ulei pe ele.

 

---------------------

Inca ceva (old news ~2 luni in spate) - DPF-ul e pe duca (la 165 mii km). Am fost la mecanic ca nu mai tragea masina, si am aflat ca senzorul dpf raporta gen x1.5 din valoarea maxima admisa la presiune. I-am dat regenerare am dat vreo 5 ture dus intors de varianta si cand m-am intors, raporta x0.05 din valoarea maxima admisa. Apropo, nu mi s-a aprins niciodata ledul de DPF.

Cand am fost sa schimb garniturile, dupa 1.5luni - 2 luni, deja era la x0.5 din valoarea maxima. Nu merg lent deloc si o carjesc oricand se poate, dar facand doar drumuri scurte si trebuind s-astept sa se-ncalezeasca motorul, asta e.

 

Am cam asteptat cu fericire momentul in care pica DPF-ul, sa il scot de tot. Am inteles ca va suna mai frumos bestia :D. Trebuie sa ma apuc sa ma documentez putin, daca sa dau gaura prin dpf sau sa schimb "teava", si la cine sa fac softul.

Vreau ceva extrem de conservativ, sa nu ii iau din viata motorului. Ma gandesc un 19 caluti sa fie suma rotunda (250) (ar veni 8% extra) si torque n-as vrea in plus sa nu sparg cutia (sau daca e sa fie in plus, sa fie pe plaja unde nu sunt deja 500NM - nu ma pricep, dar nu vreau sa fortez absolut nimic la masinuta).

Poate imi puteti da voi niste idei/sfaturi mai avizate in privinta DPF-OFF(cu gaura prin dpf sau teava schimbata) si ce soft + pret.

Apropo, singurulele minusuri pe care le vad la DPF off sunt faptul ca se vor innegri tipsurile si am inteles ca va scoate fum cand o carjesti. Ma cam enerveaza ideea, eu ca amator credeam ca o masina cand scoate fum e coapta. Si tipusrile innegrite arata nasol (vezi poza de mai sus pentru comparatie, la 325xi versus a mea). In fine, lucruri minore, important e sa poata respira cum trebuie.

Edited by flo_sb
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Frumoasa achizitie :) am citit toate posturile despre masina, referitor la pdf, pot spune ca am facut si eu operatiunea asta scos dpf si vreau sa-ti spun ca trage mai bine, eu am ales optiunea de a gaurii filtru si scos din soft, pe viitor ma gandesc la un remap, am inteles ca e un baiat pe forum anume george, am citit threadul lui si se pare ca se pricepe cu scaderea de torque in treapta 1 si 2, la fel as proceda si eu mai ales ca a mea este automata :) bafta in continuare si fara incidente!
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

@Soryn14, urmeaza si eu sa ii scot DPF-ul acum, cat de curand. O sa ma interesez ce si cum - faza e ca nu imi prea convine ideea de a da gaura prin dpf si a-l lasa acolo. Daca pun o "teava" in locul la DPF in schimb, am inteles ca trebuie soft neaparat ca sa se alinieze "geometria variabila a turboului??" la noul traseu. Nu stiu daca asta se aplica si in cazul gauririi dpf-ului.

Asta ma bate capul sa iau - http://www.ecotune-scotland.co.uk/product/BMW_x30d_M57N2_3_E9x_5_E6x_X5_E70_X6_E71_Complete_DPF_Removal_Package_includes_DPF_off_software_upgrade_iFlash_programmer_DPF_OFF , dar ma cam enerveaza pretul, ajung pe la vreo 4900RON cu el in tara.

 

--------

De 2 zile mi s-a aprins becul ca nu mai am frane.

http://i.imgur.com/G7xarpJ.jpgFata de abia ce am schimbat-o iar spatele stiu ca mai avea vreo 6mii pe putin. In concluzie presupun ca-i vreo siguranta (SPER) - ca dupa cum vedeti, nu imi mai afiseaza niciun km nimic.

Aveti idee de la ce ar putea fi?

Edited by flo_sb
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.