Jump to content

Probleme E46 328i !


Recommended Posts

am un e46 328i an fab 2000 imi intrerupe. cand trag de ea da rateuri,are toane cand functioneaza impecabil.face exact ca o masina care da sa ramana fara benzina. la cald are toane cand nu porneste decat impinsa.pe tester mi a dat senzorul axa l am schimbat cu unul care l am probat pe alta masina si e ok.. si tot acceas eroare.la rece porneste bn Astept pareri. multumesc
Link to comment
Share on other sites

Este senzor admisie si senzor evacuare. Sunt erori distincte pentru fiecare (altfel nu ai avea cum sa ii identifici decat "pe incercate").

Referitor la faptul ca ai pus un senzor sh, ce pot sa zic din moment ce eroarea apare din nou inseamna ca nu este bun desi spui ca pe alta masina functioneaza.

Aici treaba este destul de clara, ai eroare la senzorul A sau B cumperi unul NOU si il montezi, eroarea este data de senzor nu poate fi data de altceva ca in alte cazuri.

Referitor la senzor OEM, este un topic intreg pe tema asta: producator sau OEM. Eu va spun sincer ca am comandat si am pus FEBI (senzorul a venit in cutie de Febi dar are codul si emblema BMW sterse, trageti voi concluzia).

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

am pus senzori noi si masina are aceleasi simtome.am schimbat si pompa de benzina si filtru de benzina.cand merg cu ea si intrerupe o opresc in mers si o pornesc din nou functioneaza bine cateva minute si iar incepe si intrerupe. mai face asa cand ii bag benzina merge bine cateva minute dupa care incepe si intrerupe..nu stiu ce sa ii mai fac !! orice parere e bine venita Edited by Filip750i
Link to comment
Share on other sites

am pus senzori noi si masina are aceleasi simtome.am schimbat si pompa de benzina si filtru de benzina.cand merg cu ea si intrerupe o opresc in mers si o pornesc din nou functioneaza bine cateva minute si iar incepe si intrerupe. mai face asa cand ii bag benzina merge bine cateva minute dupa care incepe si intrerupe..nu stiu ce sa ii mai fac !! orice parere e bine venita

 

am avut si eu aceeasi problema cateodata nu pornea cand aveam 1.8 pe masina si era pompa de benzina, vad ca ai schimbat-o... daca ai luat pompa sh mai incerca cu una care stii sigur ca e buna ( un test sa vezi cum se comporta )am schimbat si eu senzor ax cu came ca imi "murea" motorul la prima cheie... le-am schimbat si nu am mai avut nici o problema.

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Am avut problema pe seria 5 dar e comuna. Daca testerul iti da senzor ax came, atunci acela este (camshaft). Vezi ca exista si senzorul crankshaft (vibrochen) care da cam aceleasi simptome. Eu le-am schimbat pe ambele. E destul de usor si poti face asta singur. MARE ATENTIE insa pt ca asa cum spunea cineva mai sus, senzorii de la alti producatori sunt varza. Sa pui doar originali care sunt cu maxim un milion mai scumpi. Spun asta din experienta,pentru ca initial am cumparat Febi parca. I-am montat si testererul dadea aceeasi eroare desi erau noi. Dealerul a acceptat situatia, i-am returnat, am platit diferenta si au venit cei originali. Am sters eroarea si problema a disparut. Retine ca nu este obligatoriu sa ii schimbi pe ambii. Doar cel care da eroarea. Eu am facut-o pentru ca am vazut si pe forumurile de afara ca foarte multi au picat cam in aceeasi perioada. Nu este insa o regula.

PS: Daca ai fost la un tester ok, mergi pe mana lui si nu te apuca sa schimbi toata masina dupa sfaturile "specialistilor". Ca idee, o bobina de inductie dusa, da cam aceleasi simptome, care insa dispar la turatii mai mari. La camshaft (sensorul ax-came) ai insa un lag mai lung si tendinta ca motorul sa moara desi accelerezi. In cazul unei bobine de inductie ai la eroare: ignition coil.

PS2: Mai este o varianta, oarecum neplacuta. Sa schimbi senzorul ax came cu unul original si sa ai aceeasi problema. A avut-o un amic. In cazul asta am verificat locul in care se mufeaza senzorul. Din pacate, mufa respectiva era coapta si a fost inlocuita cu una de la dezmembrari. Rezolvabil dar nu tocmai confortabil.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

astept parerile voastre. Multumesc

 

 

 

 

verifica debitmetru... incearca sa scoti mufa sa vezi cum merge..... daca merge mai bine ala e..

\

 

care poata sa imi spuna si mie la un motor N42 de pe 318i/143 cp unde e pozitionat senzorul de Crankshaft, si dintre cei 2 senzori de camshaft care e A si care e B

ca se pare ca masina nu mai porneste si eroare este de la Crankshaft si Camshaft B bank 1. astazi mai pun un tester sa vad ce zice...

Link to comment
Share on other sites

care poata sa imi spuna si mie la un motor N42 de pe 318i/143 cp unde e pozitionat senzorul de Crankshaft, si dintre cei 2 senzori de camshaft care e A si care e B

ca se pare ca masina nu mai porneste si eroare este de la Crankshaft si Camshaft B bank 1. astazi mai pun un tester sa vad ce zice...

 

schimba senzorul de la vibrochen{cranckshaft}, indicatii si pozitionare gasesti in TIS

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.