Jump to content

span in filtru de motorina


sandu 23

Recommended Posts

Salut.. sunt nou pe forum,am o intrebare daca poate careva sa-mi zica sau poate a patit careva la fel.De ce am span in filtru de motorina? nu e mult deocamdata dar poate pot sa remediez problema inainte sa ma coste mai mult.Masina merge foarte bine,dar cateodata la un drum mai lung cand e incalzita bine cunoscandu-ti masina si stiind ce poate vrei sa intri intr-o depasire si motorul nu te ajuta deloc, parca nu-i functioneaza bine turbo,nu simti impulsul care il da turbo la un 3500-4000 de rotatii pe minut.

Daca poate sa-mi raspunda careva, multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Baietii aici pe forum spun ca apare span in filtru cind incepe sa se duca pompa de injectie sau pompa din rezervor.Motivul ar fi ca ele se lubrifiaza cu motorina cum era pe vremuri,asta de acum nu mai lubrifiaza.Baietii recomanda sa bagi ulei de motor de 2 timpi 250-500 ml la un plin in rezervor.Am inceput si eu sa bag dar mai cu jena asa,doar 250ml la un plin sa vad ce se intimpla.Deocamdata aparent totul e ok, se simte un pic la miros la esapament,in rest e la fel
Link to comment
Share on other sites

ai masina de mult? cand ai schimbat turbina?

eu am gasit in galeria de admisie si mi-a zis mecanicul ca cel mai probabil cand mi s-a dus turbina (la mn sa paletele erau ciupite bine si cred ca de'acolo) :rolleyes:

 

 

 

Masina o am de 2 luni,adusa din Olanda.Are 212 000 km,BMW 320d din 2000.

Am mai auzit si eu ca dupa ce schimbi turbina motorul e un pic mai lenes dar nu inteleg de ce are momente cand trage foarte bine si momente cand parca nu se simt cei 136 cai,parca ar fi diesel clasic. Chestia asta se simte in general la depasiri ,cand ii dai gaz,nu pleaca cum ar trebui sa fie in mod normal. Am impresia ca atunci cand motorul este rece are sprint.

 

Cand am cumparat-o era scoasa mufa de la debitmetru si nu stiam de ce nu merge si consuma 9.6. Cineva mi-a zis ca e dus de aceea era mufa scoasa. L-am schimbat si diferenta a fost foarte mare,functiona normal si consumul a scazut la 7.4.

 

Am fost cu ea la tester si mecanicul mi-a zis ca pompa de inalta si injectoarele functioneaza in parametrii foarte buni. In rest nu a mai dat nici o eroare.

Link to comment
Share on other sites

Apropo de span,nu m-am gandit ca am span in filtru de motorina numai ca am auzit pe altii ca au si m-am gandit sa verific si eu.Am scos filtrul afara si am vazut pe fund bucati de span de culoare galbuie si nu stiu de unde provin.

 

O intrebare:ar trebui sa verific pompa din rezervor prima data?sau mai exista inca o pompa?(am auzit ca ar mai fi una sub scaunul soferului).

Ma gandeam sa pun intr-o sticla motorina de pe retur sa vad daca se depune ceva pe fund. Daca da atunci cred ca spanul provine din pompa de inalta.

Link to comment
Share on other sites

Masina o am de 2 luni,adusa din Olanda.Are 212 000 km,BMW 320d din 2000.

Am mai auzit si eu ca dupa ce schimbi turbina motorul e un pic mai lenes dar nu inteleg de ce are momente cand trage foarte bine si momente cand parca nu se simt cei 136 cai,parca ar fi diesel clasic. Chestia asta se simte in general la depasiri ,cand ii dai gaz,nu pleaca cum ar trebui sa fie in mod normal. Am impresia ca atunci cand motorul este rece are sprint.

 

Cand am cumparat-o era scoasa mufa de la debitmetru si nu stiam de ce nu merge si consuma 9.6. Cineva mi-a zis ca e dus de aceea era mufa scoasa. L-am schimbat si diferenta a fost foarte mare,functiona normal si consumul a scazut la 7.4.

 

Am fost cu ea la tester si mecanicul mi-a zis ca pompa de inalta si injectoarele functioneaza in parametrii foarte buni. In rest nu a mai dat nici o eroare.

 

am patit si eu ceva asemanator si de mai multe ori...am avut probleme cu injectorul cu fir. dar dupa pierderi de putere am avut din cauza EGR "infundat" (depuneri destul de consistente) si din cauza furtumaselor de la motor (cel care intra in turbina,vasul de vacum ) alea erau scoapte si avea aer fals.

daca ai zis ca nu ai probleme cu injectoarele si pompa d.i. dupa schimbarea filtrelor ar fi bn sa verifici/schimbi furtumasele ca'i cel mai ieftin

 

multa bafta si sa ne scrii dupa ce se rezolva :drinks:

Link to comment
Share on other sites

spanul din filtru de motorina nu are cum sa fie de la pompa de injectie pentru ca filtru de motorina se afla inaintea pompei de injectie pe sistemul de alimtare,deci de la pompa de alimtare e spanul

asta ar fii perfect corect daca injectia nu ar avea si retur. spanul ajunge in rezervor inapoi si de acolo in filtru.

Link to comment
Share on other sites

o sa verific prima data pompa de motorina,curatat rezervorul si conductele,schimbat filtru si opoi o sa astept sa vad dk mai apare span in filtru.

Daca gasesc span in rezervor asta ar putea insemna ca: ori e de la pompa de injectie ori da la pompele din peco.

Parerea mea e ca spanul nu are cum sa plece din rezervor si sa ajunga inapoi in el, pt ca nu are cum sa treaca de filtru

Link to comment
Share on other sites

Si inca ceva cand am cumparat-o avea tubul flexibil de la toba spart,am demontato si am sudato eu, am opservat ca are 2 catalizatoare,nu stiu sigur dk se numesc amandoua asa dar eu stiam numai de unu.

Unul chiar dupa galerie,tubul flexibil, aldoilea catalizator si toba finala in spate,catalizatoarele aveau inauntru ceramica si gaurelele alea mici,e normal sa fie doua ?

Dupa ce am montat toba parca o idee nu mai tragea ca inainte.

 

ma gandesc sa-l sparg pe al doilea pt o evacuare mai buna,dar inca nu am inmatriculato.

Ar fi mai bine sa fac asta dupa ?

Link to comment
Share on other sites

Si inca ceva cand am cumparat-o avea tubul flexibil de la toba spart,am demontato si am sudato eu, am opservat ca are 2 catalizatoare,nu stiu sigur dk se numesc amandoua asa dar eu stiam numai de unu.

Unul chiar dupa galerie,tubul flexibil, aldoilea catalizator si toba finala in spate,catalizatoarele aveau inauntru ceramica si gaurelele alea mici,e normal sa fie doua ?

Dupa ce am montat toba parca o idee nu mai tragea ca inainte.

 

ma gandesc sa-l sparg pe al doilea pt o evacuare mai buna,dar inca nu am inmatriculato.

Ar fi mai bine sa fac asta dupa ?

dupa tubul flexibil se afla toba intermediara

la tine mai e un catalizator intre toba intermediara si tubul flexibil?

Link to comment
Share on other sites

metalul nu pluteste deci odata intrat in rezervor se va depune pe fundul rezervorului

deci cel mai probabil este din pompa electrica din rezervor

am gasit si eu la mn, pompa el din portbagaj se aude cand lucreaza exact ca la benzina

 

sant particule fine de metal care circula pe instalatie ,provin din pompa injectie ,

off top: tu ce ai mai facut la ata,asina vis a vis de datu in "nas" - solutia estee pompa de injectie ,mai exact electronica pompei ,,eu am avut aceleasi simptome cu o pompa cumparata depe forum de la un colegut al carui nume DEOCAMDATA nu il fac punlic

Link to comment
Share on other sites

toata lumea imi spune ca e pompa de injectie, chiar azi am inlocuit si electrovalva de la egr, am verificat inca odata furtunele de vacuum si am gasit altvceva, tulumba de pe radiator cea care comanda clapetii aia de plastic s-a spart, iti dai seama? eu am verificat toate furtunele si electrovalvele numai ciuperca aia nu si iti dai seama daca este sparta si daca deschide electrovalva 3 responsabila cu radiatorul apa pierde tot vacuumul din instalatie

revin dupa proba

ps

imi pare rau ptr tn, sper ca nu ai dat prea mult, electronica se schimba singura fara partea mecanica, acum depinde unde gasesti, in germania de fapt austria costa aprox 200e, o trimiti si ti-o repara, bn asta e pret de germania

Link to comment
Share on other sites

dupa tubul flexibil se afla toba intermediara

la tine mai e un catalizator intre toba intermediara si tubul flexibil?

 

Dupa tubul flexibil am un catalizator si apoi toba din spate.

Banuiesc ca in locul catalizatorului trebuia sa fie toba intermediara si apoi toba din spate.

M-am uitat in el si are ceramica si gaurelele alea mici,numai catalizatoarele au asa,nu stiu ce sa zic,o fi schimbat-o cineva sau de ce e asa.

 

dupa tubul flexibil se afla toba intermediara

la tine mai e un catalizator intre toba intermediara si tubul flexibil?

 

Inainte sa sudez tubul flexibil parca avea sprint mai bun,evacuarea nu cred ca-i infundata,am pus pe sineva s-o accelereze si am tinut mana la toba, parerea mea ca sufla destul de bine.

Link to comment
Share on other sites

sant particule fine de metal care circula pe instalatie ,provin din pompa injectie ,

off top: tu ce ai mai facut la ata,asina vis a vis de datu in "nas" - solutia estee pompa de injectie ,mai exact electronica pompei ,,eu am avut aceleasi simptome cu o pompa cumparata depe forum de la un colegut al carui nume DEOCAMDATA nu il fac punlic

 

Deocamdata nu-s in tara,dar incerc sa adun informatii sa stiu ce am de facut

Nu stiu exact de ce sa ma apuc prima data pentru ca figurile aste sai cada caii putere si sa nu mai dea Domnu sa-si ia demaraj sunt destul de rare.

Dar vreau sa rezolv problema asta pentru ca,cam cu o luna in urma era sa o patesc: am intrat intr-o depasire,aveam doua masini in fata circulam cam cu 100 km/h normal trebuia sa trec fara nici o problema dar au apucato dracii la mislocul depasirii si ce sa vezi venea masina din fata,astia nu au franat deloc si nici eu nu am putut sa franez pt ca nu mai aveam unde sa intru,aveam pe alti in spate si am trecut toti trei alaturea,noroc cu drumul ca a fost lat,cam asta e povestea.

Link to comment
Share on other sites

ceva de genul am patit si eu in germania , am trecut toti 3 deodata , doar ca in dreapta mea aveam un tir.a mea intre 2200 - 2800 ture simt ca nu mai trage deloc.ce sa fie oare?

 

Eu aveam furtunul ala gros care intra pe turbina,aproape scos si era si largit pentru ca avea un joc destul de mare,nu stiu dk e normal sau nu.

Furtunul are o bucsa sau nu stiu cum so numi aia in el,am scoso si iam pus azbest pe ia apoi am bagato presat in furtun dupa care lam pus la loc (fortat) nu am simtit nici o diferenta,nu stiu dk era de acolo sau nu.

Mia zis un baiat de pe forum, sa schimb niste furtunase nu stiu mai exact cum se numesc dar stiu despre ce e vorba,o sa incerc asta prima data.

Iam bagat si aditiv in motorina pentru ca altii ziceau ca masinile aduse din olanda cam au probleme (sunt cam infundate) din cauza stilului de condus,conduc sub turatiile normale ale motorului (nu stiu dk e adevarat sau nu,am auzit).

Daca descoperi ceva zimi si mie te rog,MULTA BAFTA..!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

la fel si tu daca descoperi ceva anunta-ma si pe mine.o sa incerc sa schimb si eu furunasele de vacuum sa vad daca e vreo schimbare sau nu.

 

Salut!ti-ai schimbat furtunasele de la vacum sau inca nai incercat nimic, eu inca nam facut nimic nam ajuns pe acasa deocamdata.

Is tare curios ce ar putea avea, dk faci ceva dami si mie un sfat, bafta in continuare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.