Jump to content

aluneca pe jos


Gully

Recommended Posts

la astenia de toamna prelunga a asc-ului, dsc-ului (II, III) dtc-ului...s-a gandit cineva...?  :blink:

175836[/snapback]

 

a naibii astenie, s-a instalat brusc la toti...:)

 

se aprinde becul ala pe bord de zici ca am un brad de craciun in fata... interesant e ca in masina nu se simte foarte rau alunecarea la plecarile de pe loc dar masina se misca interesant in viraje si daca ma prinde si cu piciorul in gaz e distractie totala... oricum, de cand merg cu o masina nu mi s-a intamplat inca sa alunec in halul asta... aproape ca nu pot pleca de pe loc fara o usoara alunecare....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

reveniti-va! :blink:  nu e nici o solutie data pe starzi !

175907[/snapback]

 

Eu nu cred asta , uite azi de dimineata am fost prin aviatiei-pod baneasa si era beton pe jos, cum m-am apropat de billa si implicit de stefan cel mare a inceput sa fie din nou chestie din aia pe jos !

Link to comment
Share on other sites

curentii de aer :blink:

nu stiu cauza, dar sigur nu e nimic dat pe strazi.

cel putin nu in Bacau, dar pt ca si mie imi derapeaza masina usor si se aprinde ASC-ul la plecare de pe loc, presupun ca e acelasi fenomen. acum sunt in Galati si e la fel.

Link to comment
Share on other sites

eu sunt de parere ca din cauza caldurii din timpul zilei...seara knd vine frigul se face condens si asa se formeaza stratul ala alunecos...ceea ce e ciudat ca pana acum nu imi aduc aminte sa mai fi fost in halu asta :blink:
Link to comment
Share on other sites

eu sunt de parere ca din cauza caldurii din timpul zilei...seara knd vine frigul se face condens si asa se formeaza stratul ala alunecos...ceea ce e ciudat ca pana acum nu imi aduc aminte sa mai fi fost in halu asta  :blink:

175949[/snapback]

 

E prea mare temperatura , ce condesc ? Ziua sunt 13-14 grade si seara sunt 6-7 grade , nu are ce condens sa se faca !

 

Daca era in timpul zilei 14-15 grade si seara cu - ...... atunci mai intelegeam , dar ala era polei , nu mazga !

Link to comment
Share on other sites

De bine ce ma laudam ca eu nu alunec era s-o patesc de dimineata. A oprit unul brusc in fata ca sa urce bordura si era cat pe-aci sa il iau. Frana, a intrat ABS-ul, am tras volan dreapta si m-am oprit la juma de metru de el.

 

Deci probleme sunt daca franez brusc - era oarecum de asteptat :blink:

Link to comment
Share on other sites

90m??? mi se pare foarte mult, nu cumva erai pe gheata. Substantele pe care le folosesc sunt menite sa imbunatateasca starea carosabilului si nu s-o inrautateasca.

 

Eu am anvelope de iarna si n-am simsit ca ar aluneca

175087[/snapback]

calco! si o sa alunece

Link to comment
Share on other sites

este un must do plecarea de pe loc in forta? :blink:  nu vizez nici o persoana ce a post-at,insa sunt satul la semafor de partenerii ce pleaca in forta si se mira ca atunci cand nu se misca,incep sa ia de volan stanga/dreapta si cand prind aderenta......ce sa vezi......pleaca masina in orice alta directie decat inainte.nu ca m`ar deranja intrebarile lor matinale,da` n`am chef sa merg la politie-casco-service sa`mi vopsesc masina,doar pentru ca unii,nu`si raspund acestor intrebari inainte de a se urca la volan.

175109[/snapback]

HO TATI, stapaneste-te

vezi ca ai scris ca "prind aderenta" si de fapt se pierde aderenta

si aici nu e vb de plecat de pe loc e vb inclusiv de a face o depasire in fota, daca nu te deranjeaza! sau pur si simplu de franat

nu o lua asa de grav

 

Ps nu cred ca din cauza intrebarii o sa mergi la tinichigerie

PSS ai vreo intrebare mai matinala?

BAFTA si sa nu fie nevoie vreodata sa mergi la"politie-casco service"

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt de parere ca totusi e vb de niste substante. IN FIECARE seara de vreo luna...cam dupa ora 21-22.00, se formeaza pe jos o PELICULA lucioasa, ai senzatia ca e patinuar. Si eu am cauciucuri noi de iarna. Am avut o problema care m-a speriat ft tare cand am luat o curba mai brusc si masina a luat-o razna...si erau pietoni pe marginea trecerii in care era sa intru. AM PROBLEME cand plec de pe loc atunci cand e acea pelicula...

Si cand conduc sportiv cand schimb din 1-2 sau din 2-3 patineaza rau!

175156[/snapback]

asta e frate

asta mi se intampla si mie

ai dreptate e o pelicula pelicula-m-asi pe ea

Link to comment
Share on other sites

E prea mare temperatura , ce condesc ? Ziua sunt 13-14 grade si seara sunt 6-7 grade , nu are ce condens sa se faca !

 

Daca era in timpul zilei 14-15 grade si seara cu - ...... atunci mai intelegeam , dar ala era polei , nu mazga !

175953[/snapback]

 

 

Condensul se produce la orice schimbare de temperatura.. exact ca ceatza. E posbil sa nu fie dat cu ceva pe jos, dar eu cred ca s-au combinat ambele variante.

Link to comment
Share on other sites

Foarte corect.

 

Punctul de rouĂŁ reprezintĂŁ temperatura, ĂŽn condiĂžii de presiune stabilite la care condenseazĂŁ prima picĂŁturĂŁ din vaporii unei substanĂže.

 

Adica vara, la 35 de grade afara, cand scoateĂži o sticla rece din frigider, se condenseazĂŁ pe ea multĂŁ apĂŁ. Depinde de presiune, saturaĂžia aerului cu vapori de apĂŁ, etc...

 

Se Întâmplã la orice temeraturã exterioarã...

 

Mai in detaliu...

 

The dew point or dewpoint of a given parcel of air is the temperature to which the parcel must be cooled, at constant barometric pressure, for the water vapor component to condense into water, called dew. When the dew point temperature falls below freezing it is called the frost point as the water vapor no longer creates dew but instead creates frost or hoarfrost by deposition.

 

The graph to the right shows the maximum percentage of water vapor that can exist in air at sea level across a range of temperatures. Note that with higher temperatures the equilibrium partial pressure of water vapor increases thus more water evaporates. The behavior of water vapor does not depend on the presence of air. The formation of dew would occur at the dew point even if the only gas present were water vapor.

 

The dew point is associated with the relative humidity. A high relative humidity indicates that the dew point is closer to the current air temperature. If the relative humidity is 100%, the dew point will be equal to the current temperature. Given a constant dew point, when the temperature increases the relative humidity will decrease. It is for this reason that equatorial climates can have low relative humidity yet still feel uncomfortable.

Link to comment
Share on other sites

am slickuri si pe fata si pe spate... cred ca au cel putin 30.000 de km gumele astea... cel putin la mine sunt de vreo 14000...

n-am alunecat, n-am dansat, e adevarat a intrat abs-ul la franare de cateva ori dar au fost frane violente la viteze maricele cand observam ca e cate un destept de pieton care nu se uita ci se arunca inainte pe trecere...

Nu inteleg de ce tot ii trageti cu alunecarea... de pierdut aderenta am pierdut-o cu toata mazga asta pe o curba in urcare cu linie de tramvai pe care trebuie sa mergi ca n-ai pe unde altundeva... atunci mi s-a intamplat sa intre asc-ul si atat... deci? (sa ajung sa ma felicit ca n-am cheltuit bani pe cauciucuri de iarna? :blink:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.