Jump to content

Problema motor e39


Recommended Posts

Salut tuturor.

Detin un 525tds (an 2000) care a inceput sa faca probleme .

Am venit cu ea din Germania si cam 500 km de autostrada am mers constant cu 210 km/h.

Cand am ajuns acasa au aparut probleme ( inainte sa plec mergea perfect )

1. cand era motorul rece , pornea la sfert de cheie si nu scotea fum deloc.

2. dupa 20 de min de mers pornea foarte greu , dadeam la cheie cam 10-15 secunde si scotea foarte mult fum .

Am fost cu ea in service , si au zis baietii ca e capul de la pompa de motorina . L-am schimbat si vreo 2 luni nu am mai avut nici o problema.

Acum a inceput iar sa faca figuri .

1. porneste repede cand e motorul rece si foarte greu cand e motorul cald.

2. moare motorul in mers , de obicei cand schimb din treapta 3 in 4.

3. nu mai are putere sa traga

4. consum cam pe la 15%

5. scoate mult fum si in mers atunci cand schimb

Am mai citit pe forum si am inteles ca poate fi de la :

- senzor arbore cotit

- bujii

- debitmetru

- senzor de rampa injectoare

A mai intalnit cineva aceasta problema ??

Link to comment
Share on other sites

Pe tester ce zice?

Nu am apucat inca sa o duc la tester ca am fost plecat din oras. Am sa ma duc saptamana asta si revin cu noutati . Sper sa o rezolv cat mai repede . Am inteles de la cineva ca se poate ca cei la care am fost, la primul service unde am schimbat capul de la pompa sa nu fi pus unul nou si doar sa il fi curatat..si problema sa fie tot de acolo .

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nu am apucat inca sa o duc la tester ca am fost plecat din oras. Am sa ma duc saptamana asta si revin cu noutati . Sper sa o rezolv cat mai repede . Am inteles de la cineva ca se poate ca cei la care am fost, la primul service unde am schimbat capul de la pompa sa nu fi pus unul nou si doar sa il fi curatat..si problema sa fie tot de acolo .

 

 

Verifica capul hidraulic din nou, insa poate ar trebui sa cumperi alta pompa chiar si sh daca e in parametri.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut tuturor.

Detin un 525tds (an 2000) care a inceput sa faca probleme .

Am venit cu ea din Germania si cam 500 km de autostrada am mers constant cu 210 km/h.

Cand am ajuns acasa au aparut probleme ( inainte sa plec mergea perfect )

1. cand era motorul rece , pornea la sfert de cheie si nu scotea fum deloc.

2. dupa 20 de min de mers pornea foarte greu , dadeam la cheie cam 10-15 secunde si scotea foarte mult fum .

Am fost cu ea in service , si au zis baietii ca e capul de la pompa de motorina . L-am schimbat si vreo 2 luni nu am mai avut nici o problema.

Acum a inceput iar sa faca figuri .

1. porneste repede cand e motorul rece si foarte greu cand e motorul cald.

2. moare motorul in mers , de obicei cand schimb din treapta 3 in 4.

3. nu mai are putere sa traga

4. consum cam pe la 15%

5. scoate mult fum si in mers atunci cand schimb

Am mai citit pe forum si am inteles ca poate fi de la :

- senzor arbore cotit

- bujii

- debitmetru

- senzor de rampa injectoare

A mai intalnit cineva aceasta problema ??

 

 

 

Daca ti-ar fi fost schimbat capul hidraulic nu ar mai fi trebuit sa ai probleme cu pornirea la cald(cel putin pentru o perioada!),teoretic!practic,pentru pornirea greoaie la cald,de vina este senzorul de temperatura al motorinei din cadrul pompei de injectie!

Edited by geo855
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut tuturor.

Detin un 525tds (an 2000) care a inceput sa faca probleme .

Am venit cu ea din Germania si cam 500 km de autostrada am mers constant cu 210 km/h.

Cand am ajuns acasa au aparut probleme ( inainte sa plec mergea perfect )

1. cand era motorul rece , pornea la sfert de cheie si nu scotea fum deloc.

2. dupa 20 de min de mers pornea foarte greu , dadeam la cheie cam 10-15 secunde si scotea foarte mult fum .

Am fost cu ea in service , si au zis baietii ca e capul de la pompa de motorina . L-am schimbat si vreo 2 luni nu am mai avut nici o problema.

Acum a inceput iar sa faca figuri .

1. porneste repede cand e motorul rece si foarte greu cand e motorul cald.

2. moare motorul in mers , de obicei cand schimb din treapta 3 in 4.

3. nu mai are putere sa traga

4. consum cam pe la 15%

5. scoate mult fum si in mers atunci cand schimb

Am mai citit pe forum si am inteles ca poate fi de la :

- senzor arbore cotit

- bujii

- debitmetru

- senzor de rampa injectoare

A mai intalnit cineva aceasta problema ??

 

 

ai avut noroc ca nu ai luat foc!!! :frantics: tds_ul ste foarte sensibil la _chiulasa_, sigur ai crapat o.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Salut tuturor.

Detin un 525tds (an 2000) care a inceput sa faca probleme .

Am venit cu ea din Germania si cam 500 km de autostrada am mers constant cu 210 km/h.

Cand am ajuns acasa au aparut probleme ( inainte sa plec mergea perfect )

1. cand era motorul rece , pornea la sfert de cheie si nu scotea fum deloc.

2. dupa 20 de min de mers pornea foarte greu , dadeam la cheie cam 10-15 secunde si scotea foarte mult fum .

Am fost cu ea in service , si au zis baietii ca e capul de la pompa de motorina . L-am schimbat si vreo 2 luni nu am mai avut nici o problema.

Acum a inceput iar sa faca figuri .

1. porneste repede cand e motorul rece si foarte greu cand e motorul cald.

2. moare motorul in mers , de obicei cand schimb din treapta 3 in 4.

3. nu mai are putere sa traga

4. consum cam pe la 15%

5. scoate mult fum si in mers atunci cand schimb

Am mai citit pe forum si am inteles ca poate fi de la :

- senzor arbore cotit

- bujii

- debitmetru

- senzor de rampa injectoare

A mai intalnit cineva aceasta problema ??

 

 

DA DE UNDE 500KM CU 210KM/H.....CA NU II AJUNGEA MOTORINA DIN REZERVOR voi chiar credeti toate balivernele_)))) si nu crapa tds asa repede cum zic altii. e capul hidraulic si e de vina piesele slabe si ieftine.

Link to comment
Share on other sites

ce imi plac vitezele astea sf sustinute si pe distante incredibile...:)

Am stat 3 ani in germania si nu cred ca am putut merge peste 200 km/h mai mult de 5-6 km legati.. :)

Dar ma rog. sa revenim la subiect..... probabil tot pompa este, capul hidraulic..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.