Jump to content

Scartaie ambreiajul la apasarea pedealei


Floryan2006

Recommended Posts

Salutare,

De cateva luni in momentul in care apas pedala de ambreiaj se aude un scartait, acesta se aude strict cand apas sau cand dau drumul la ambreiaj, in mers sau cand tin apasat ambreiajul nu se aude nimic. Am citit ca s-ar putea rezolva prin ungerea unor piese. Va rog daca s-a mai lovit cineva de aceasta problema sa-mi spuna si mie cum a facut sau daca aveti un Diy mi-ar fi foarte folositor...nu stiu care ar fi cauza!

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu este foarte stresanta dar nu cred k se poate rezolva prea usor deoarece acel scartait se aude de la rulmentul de presiune mai exact parghia de la rulmentul din cutie eu am ridicat masina pe rampa si de acolo vine sunetul asa k ori trece el ori trebui data cutia jos ceea ce pt un scartait nici nu ma gandesc....!!
Link to comment
Share on other sites

@ Marius318 _eu cred ca nu e atat de complicat pe cum zici...e doar o problema din pedala...din cate stiu are niste "saibe" care o centreaza care mai mult ca sigur sunt din cauciuc...si cu timpul se largesc...si iti joaca pedala st-dr si uneori scartaie uneori nu scoate niciun zgomot...

e doar o problema din pedala...nu mi-am batut capul cu ea...dar daca vrei sa desfaci iti spun doar ca e remediabila problema...

Edited by grecualex
Link to comment
Share on other sites

@ Marius318 _eu cred ca nu e atat de complicat pe cum zici...e doar o problema din pedala...din cate stiu are niste "saibe" care o centreaza care mai mult ca sigur sunt din cauciuc...si cu timpul se largesc...si iti joaca pedala st-dr si uneori scartaie uneori nu scoate niciun zgomot...

e doar o problema din pedala...nu mi-am batut capul cu ea...dar daca vrei sa desfaci iti spun doar ca e remediabila problema...

 

La mine scartaitul se manifesta in afara masinii nu inauntrul ei dar bine inteles se aude si din masina...!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu este foarte stresanta dar nu cred k se poate rezolva prea usor deoarece acel scartait se aude de la rulmentul de presiune mai exact parghia de la rulmentul din cutie eu am ridicat masina pe rampa si de acolo vine sunetul asa k ori trece el ori trebui data cutia jos ceea ce pt un scartait nici nu ma gandesc....!!

 

+1

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca scartaitul vine din placa de presiune , il am si eu(uneori) , dar il am de cand am schimbat ambreiajul,cu ala vechi oem si distrus nu facea

 

urmatorul kit de ambreiaj va fi oem,merita.

 

 

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

mie imi scartaie de la o garnitura de cauciuc care este fix sub pedala, in capatul cilindrului receptor(sau cum s-o numi). odatat la cateva luni ii dau un WD40 si se potoleste. Iarna nu se aude, abia cand vin megacaldurile de vara incepe iar, probabil curge tot lubrifiantu de acolo. Sa nu fie si la tine la fel. Daaca se aude doar in masina, iar afara nu.. probabil aceeasi manifestare.
Link to comment
Share on other sites

mie imi scartaie de la o garnitura de cauciuc care este fix sub pedala, in capatul cilindrului receptor(sau cum s-o numi). odatat la cateva luni ii dau un WD40 si se potoleste. Iarna nu se aude, abia cand vin megacaldurile de vara incepe iar, probabil curge tot lubrifiantu de acolo. Sa nu fie si la tine la fel. Daaca se aude doar in masina, iar afara nu.. probabil aceeasi manifestare.

Se aude afara, sub masina

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut.Si eu am avut aceasta problema si era de la volanta dar ca sa fiu mai sigur am schimbat si volanta si kitul de ambreiaj iar acum totul este ok,scartaitul nu va trece pentru ca stiu despre ce este vorba,ori mergi cu ea asa ori schimbi tot indiferent de ce ar fi pentru ca nu umbli des acolo sa dai cutia jos (este de munca serios).

2000 lei (volanta + kitul de ambreiaj) + manopera 600 lei... atat m-a costat ca sa iti faci o idee...

 

Poti merge cu ea asa nu este nici o problema dar este f stresant de asta am ales sa il schimb.

 

Bafta si sper ca ti-au fost de ajutor problemele mele.

 

Te salut !

Link to comment
Share on other sites

mai e un arculet acolo, care se fixeaza pe niste bucse ca sa zic asa de plastic. cand se duc bucsele alea mici de plastic, urechile arcului se misca pe fier si se aud greierasi. de vazut si ala, stiu ca la voi e de la altceva si altfel de scartait, dar poate la alte masini se aplica asta cu arculetul, cum a fost la mine.
Link to comment
Share on other sites

Sau placa de presiune.

Eu banuiesc rulmentul si de asemenea placa de presiune, ce sa mai kit-ul va trebui schimbat la un moment dat. Ideea este ca si volanta incepe sa "oboseasca". Am 260 de mii de km cu masina, stiu istoricul masinii si nu a fost schimbata volanta, deci cred ca si-a cam trait viata.

Edited by CatuXXX
Link to comment
Share on other sites

Eu banuiesc rulmentul si de asemenea placa de presiune, ce sa mai kit-ul va trebui schimbat la un moment dat. Ideea este ca si volanta incepe sa "oboseasca". Am 260 de mii de km cu masina, stiu istoricul masinii si nu a fost schimbata volanta, deci cred ca si-a cam trait viata.

Am vazut ca sunt kituri de la mai multi producatori(LUK, SACHS), se merita?

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

AM si eu de curand aceasi problema.Scartaie pedala de ambreiaj la fiecare apasare.E foarte tare la picior si se apasa "in trepte" nu stiu cum sa spun.Se simt mai multe nivele asa.Daca dau drumul mai brusc la ambreiaj smuceste de cateva ori (presupun ca pana se pupa placa cu volanta si ajung sa cupleze complet).Si cateodata se si aude asa un "ciocanit" ca si cum lovesti doua bucati de fier (tot de la chestia aia e cred).Cel mai probabil va trebuii sa fac tot kitul de ambreiaj.Ce ma sfatuiti?Astept sa imi aduca de BMW sau pun LUK? Daca vreau BMW tre sa astept o saptamana pana vine.Se merita?E si diferenta de vreo 200 de lei.

Si inca ceva,trebuie sa schimb si volanta obligatoriu? Astept sfaturi. BMW 318i E46 an 2001.

Link to comment
Share on other sites

AM si eu de curand aceasi problema.Scartaie pedala de ambreiaj la fiecare apasare.E foarte tare la picior si se apasa "in trepte" nu stiu cum sa spun.Se simt mai multe nivele asa.Daca dau drumul mai brusc la ambreiaj smuceste de cateva ori (presupun ca pana se pupa placa cu volanta si ajung sa cupleze complet).Si cateodata se si aude asa un "ciocanit" ca si cum lovesti doua bucati de fier (tot de la chestia aia e cred).Cel mai probabil va trebuii sa fac tot kitul de ambreiaj.Ce ma sfatuiti?Astept sa imi aduca de BMW sau pun LUK? Daca vreau BMW tre sa astept o saptamana pana vine.Se merita?E si diferenta de vreo 200 de lei.

Si inca ceva,trebuie sa schimb si volanta obligatoriu? Astept sfaturi. BMW 318i E46 an 2001.

la tine mai mult ca sigur este rulmentul de presiune!

Link to comment
Share on other sites

Am verificat si la rece,dupa prima cheie.Tot scartaie dar nu asa rau si in continuare e pedala tare si in trepte.Nu vreau sa mai merg cu ea pentru ca mi-au zis ca e riscant sa raman cu ea in drum daca plezneste rulmentul de presiune si ma gandesc ca pot sa belesc si volanta (care e vreo 1800lei am inteles) Revin cu intrebarea: trebuie sa schimb si volanta neaparat? Adica daca arata bine dupa ce demonteaza discul,placa si rulmentul ma gandesc ca nu e obligatoriu.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.