Jump to content

Inlocuire amortizoare fata E60


jonnyy_b

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna,nu vreau sa deschid un alt topic asa ca intreb aici daca ma poate ajuta cnv cu cv sfaturi:

am o problema in partea dreapta(FATA) ,anume o bataie infundata (parca de o bucsa rupta),dar doar pe denivelari ,gropi si cu o viteza mai mare de 60km/h.

Ce am facut:am schimbat bucsa la bratul ala mare si stramb care era putin rupta dar fara succes bataia aia persista .

Cineva care a avut flansa dusa sa imi zica cum bate etc!?...as fi recunoscator .ms

Edited by 99buz
Link to comment
Share on other sites

Desfaci capatul de bara din fuzeta, cele 3 suruburi de sus ce tin flansa pe sasiu, desfaci bieleta antiruliu, impingi tot ansamblul in jos si-l scoti pe sub aripa. Apoi desfaci surubul ce tine strans amortizorul in fuzeta, bati usor o dalta in crapatura aia si scoti ansamblul arc/amortizor afara.

 

Flansa bate mai ales pe drum cu denivelari marunte. Iar in gropi mai mari, zici ca se rupe masina.

Amortizoarele daca sunt uzate, simti ca se balanseaza mult masina, iar la impingere cu mana face mai mult decat tura de revenire la pozitia de echilibru.

Link to comment
Share on other sites

Mda cam asa sunt simptomele .Suflu usurat pt ca am crezut ca tr sa desfac si un brat .Mersi Cosmine ,tu le-ai schimbat erau rupte vizibil ?

Si inca cv de unde stiu cat de adanc sa bag amortizorul in fuzeta pana la semnul ala?

Edited by 99buz
Link to comment
Share on other sites

Salutari. Am luat si eu un E61 touring 10.2007... 525d de 3000... Incerc s-o pun la punct... Am de rez lichidele si filtrele in general. Plus amortizoare spate(bavaria spune ca fata mai merge)... Si aproape evident am de rezolvat coloana de directie si caseta :) ... As vrea sa ma ajutati cu sfaturi vis a vis de mecanici si furnizori k... Ma gandesc ca e civilizat sa ma anunt si sa caut pe forum... Asa cred ca avem de castigat pe termen lung... Va multumesc...
Link to comment
Share on other sites

Deci ,amortizorul tot intra si nu se mai opreste pana in pivotul de la brat...dar alceva vreau sa va spun.Am scos amortizorul afara cu flansa cu tot ,si surpriza flansa avea un mic joc din rulment (mie mi se parea mic),si atunci am hotarat sa iau o flansa noua, am luat una sachs,m-am chinuit putin sa desfac piulita , am puso pe cea noua si alta surpriza avea si cea noua acelas joc.Voi ce ziceti este normal sau este defecta?

Pana la urma am puso pe aia veche inapoi si am returnato pe aia noua.

Edited by 99buz
Link to comment
Share on other sites

Cosmine explicami unde este umarul in care trebuie sa se opreasca,pt ca eu m-am uitat vreo 1 ora la sistem si nu mi-am dat seama care e pozitia corecta.

Eu l-am pus exact in pozitia in care l-am desfacut (adica pana la urma de murdarie).Daca erau noi aveam probleme .

Pune o poza ,ca poate o sa ajuti mai multa lume nu doar pe mine:D

Link to comment
Share on other sites

Si eu am montat dupa acelasi principiu - urma veche din distantierul de cauciuc.

Dar nu e problema nici daca bagi arcul pana in umar. Nu coboara nici garda la sol, decat cu maxim 1mm... DACA.

In rest... nu conteaza cum e rotit, flansa ii va permite sa stea cum doreste.

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca nu inteleg:D.Cosmine eu vorbeam de pozitia corecta a amortizorului in fuzeta nu a arcului.Adica cat de adanc intra in fuzeta (Daca il bagi prea adanc coboara garda ?daca il montezi mai scos se ridica garda?)Acolo ziceam ca l-am bagat amortizorul pana la urma de murdarie.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
salut,am si eu aceeasi problema cu distanta intre cauciuc si aripa,astazi am schimbat amortizoarele fata ,sachs super touring(am optat pt varianta asta deoarece mi au spus ca sunt cu gaz si ulei,nu am vrut unele doar gaz deoarece sunt mai tari),mi au fost date dupa seria de caroserie,dupa schimbare surpeiza,ce l putin 1,5-2 cm diferenta,citind recent acest topic am tinut minte si m am uitat cu atentie dupa ce si au terminat treaba mecanicii,le am aratat problema si au spus ca in cateva zile isi va revani la normal,este posibil asta,nu am amortizoarele care trebuie?sau raspunsul a fost doar sa grabeasca plata facturii?specific ca am schimbat amortizoare,flanse si chit protectie praf.ma gandesc odata cu ridicarea implicit si unghiul de asezare a rotii s a modificat,nu as vrea surprize neplacute pe viitor sau in timpul mersului,sincer schimbarea se simte,aveam impresia ca am uzata toata suspensia dar era doare de la amortizoare,unul curs si unul f uzat.daca ma poate sfatui cineva ii multumesc anticipat! Edited by villi2villli
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pai nu exista nici o diferenta intre amortizoarele mele stock si altele?

As putea sa pun telescoape "standard" in locul acestora sport?

Pe RealOEM au coduri diferite... iar din cate am inteles optiunea masinii implica mai multe modificari asupra sistemului de suspensie, nu doar amortizoare...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.