Jump to content

cutie automata cu probleme


alexutzu

Recommended Posts

revin cu o problema la un 520i e39, de data asta ceva mai serios...

 

rezumat scurt:

masina merge ok la drum, schimba treptele, etc. DAR daca masina sta un pic inlinata, daca schimbi din N in R, se aprinde beculetul de avarie al cutiei (ala cu rotita si " ! " )

apoi pana nu pui masina iar pe o suprafata plana, apoi oprit/repornit, nu iese din avarie.

in prima faza am crezut ca se rezolva prin completare de ulei, dar nu a fost asa, chiar daca a intrat o cantitate serioasa de ulei.

 

CEVA SUGESTII / Idei / pareri ?

Link to comment
Share on other sites

Pai daca nu pui testerul sa vezi ce  eroare apare,cum vrei sa rezolvi problema? :blink:

177024[/snapback]

ma gandeam ca poate ar fi ceva mai simplu de atat, adica vreun sezor ce ar trebui verificat, vreo mufa care nu sta bine, chestii din astea minore

aparent o sa ducem masina la tester

Link to comment
Share on other sites

revin cu o problema la un 520i e39, de data asta ceva mai serios...

 

rezumat scurt:

masina merge ok la drum, schimba treptele, etc. DAR daca masina sta un pic inlinata, daca schimbi din N in R, se aprinde beculetul de avarie al cutiei (ala cu rotita si " ! " )

apoi pana nu pui masina iar pe o suprafata plana, apoi oprit/repornit, nu iese din avarie.

in prima faza am crezut ca se rezolva prin completare de ulei, dar nu a fost asa, chiar daca a intrat o cantitate serioasa de ulei.

 

CEVA SUGESTII / Idei / pareri ?

175890[/snapback]

 

Asa ca idee: Cutiile automate au un senzor de turatie care iti controleaza actuatorul pentru schimbarea vitezelor. In cazul defectarii lui cutia trece automat in modul mecanic (cetrnifugal) motiv pentru care este in vavarie.

 

Transmisia la acest tip de cutii este destul de mica sansa sa se strice.

Link to comment
Share on other sites

pai or avea acel senzor

dar care este explicatia pentru faptul ca intra in avarie in mod special cand masina sta inclinata, chiar si fara a se deplasa ???

178426[/snapback]

 

Faptul ca se intampla in mod special cand masina sta inclinata ma duce si pe mine cu gandul la nivelul de ulei totusi ai spus ca nu e de acolo.

Cand treci din N in R sau D sau etc sunt niste microintrerupatoare care detecteaza pozitia manetei. Posibil sa fie senzorul pentru R. Oricum un lucru e clar: tester; altfel nu sunt decat vorbe. Cu cat te duci mai repede cu atat scapi mai ieftin, altfel se poate defecta si altceva.

 

Sa ne tii la curent cu rezolvarea.

Link to comment
Share on other sites

de cand ma bate gandul sa iau un e39 automat nu vad decat topicuri cu probleme la automate, sunt chiar asa de proaste ? :blink:

179522[/snapback]

 

Pai care mai era cu probleme? Ca eu nu tin minte pe altcineva. Din ce stiu eu, mai multe probleme am vazut la posesori de manuale. Poate am eu o impresie gresita. Ar merge si un poll pe tema asta, ca sa stie lumea la ce sa se astepte.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am avut probleme cu cutia..desi am postat...am avut probleme cu incarcarea...am mers cativa zeci de km pe baterie...si a scazut tensiunea atat de tare incat nu-i mai asigura cutiei tensiunile necesare de comanda...si intra in avarie...apoi cadea si ABS-ul..ca se aprindea becul galben...apoi nu-mi mai indica nimic la bord si eu abia ma taram...ca-mi dadea in nas cand incercam sa accelerez :) mai era si pe timpul noptii, in afara localitatii, si se mirau altii de ce cand se apropiau de mine vedeau o licarire de flash ca sa fiu vazut, si atunci cadea si mai mult tensiunea necesara cutiei...si tot asa pana am ajuns la destinatie...50 km am mers :blink:
Link to comment
Share on other sites

La mine in avarie mergea cu cel mult a 3-a..dar pornea normal de pe loc...mai putin demarajul..care era lipsit de orice vlaga si foarte lung..

176849[/snapback]

 

 

Am un 525 din '99....cutie automata....si de cand il am nu am avut ocazia sa conduc alt 5-ar automat...sa imi dau seama daca este normal sa simt daca la fel se tureaza in gol...(cu toate ca a mea nu este pe avarie si skimba vitezele ok cred)....la 90....isi da a 5-a....iar demaraj are destul ceea ce consider (parametri normali).Am mai intzeles ca skimbul de ulei al cutiei(cu toate ca bavaria spune ca este life time)...poate imbunatatzii rapoartele cutiei!

 

Sa fie adevarat?

Link to comment
Share on other sites

La mine in avarie mergea cu cel mult a 3-a..dar pornea normal de pe loc...mai putin demarajul..care era lipsit de orice vlaga si foarte lung..

176849[/snapback]

 

 

Am un 525 din '99....cutie automata....si de cand il am nu am avut ocazia sa conduc alt 5-ar automat...sa imi dau seama daca este normal sa simt daca la fel se tureaza in gol...(cu toate ca a mea nu este pe avarie si skimba vitezele ok cred)....la 90....isi da a 5-a....iar demaraj are destul ceea ce consider (parametri normali).Am mai intzeles ca skimbul de ulei al cutiei(cu toate ca bavaria spune ca este life time)...poate imbunatatzii rapoartele cutiei!

 

Sa fie adevarat?

Link to comment
Share on other sites

Am un 525 din '99....cutie automata....si de cand il am nu am avut ocazia sa conduc alt 5-ar automat...sa imi dau seama daca este normal sa simt daca la fel se tureaza in gol...(cu toate ca a mea nu este pe avarie si skimba vitezele ok cred)....la 90....isi da a 5-a....iar demaraj are destul  ceea ce consider (parametri normali).Am mai intzeles ca skimbul de ulei al cutiei(cu toate ca bavaria spune ca este life time)...poate imbunatatzii rapoartele cutiei!

 

Sa fie adevarat?

180783[/snapback]

 

 

Daca patineaza si nivelul este ok,schimbatul uleiului =0.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.