Jump to content

DIY retrofit bixenon Morimoto H1


X X L

Recommended Posts

nu rezulta mereu acel luft... in plus, el se regaseste si pe farurile OEM, mai ales la FL

 

Bogdan a remarcat ceva ce sarea in ochi oricui: orientarea oglinzilor (si implicit a ornamentelor) la masina colegului respectiv este putin (cam mult) excentrica... de aici si luftul acela, destul de vizibil (nu ca la Gicone) :eek:

Link to comment
Share on other sites

Si la el, si la tine Gicone, observ ca palaria vine mult in interiorul oglinzii, dupa striatiile de pe buza. In pozele lui XXL vine exact la fata... deci ceva e suspect.

 

Si inca ceva ce n-am inteles: palariile trebuie lipite cu ceva sau vin la fix (eventual clipsate) pe inelele dedicate montate pe lupe ?

Link to comment
Share on other sites

daca ai inele de fixare/centrare a ornamentelor, se clipseaza + ca, astfel, ornamentele vin ceva mai in fata... daca nu ai asa ceva, se fizeaxa prin lipire cu epoxy (au niste aripioare care se lipesc de proiectoare)

 

mai e un aspect, pe care unii il ignora: in kitul de montaj al proiectoarelor Morimoto, exista 2 tipuri de garnituri siliconice, una subtire si una ceva mai groasa... pt a avea stabilitate si sa reziste la vibratii, la E46 se monteaza cea groasa, oricat de dificil ar parea :excl:

 

in prezent, nu stiu daca mai sunt comercianti care vand asa ceva FARA inele de fixare

 

http://performanceauto.ro/images/3ds/Inele%20adaptoare%20Ornamente5.jpg

Link to comment
Share on other sites

pai io stiu cate stii tu in mom asta ?! :p

 

oricum, la NFL daca nu folosesti palarii OEM sa nu te astepti sa iti vina ornamentele "la buza"... dupa aia angeleyes-ul unde il mai pui :D

 

la FL e mai simplu, ornamentele vin din fabrica ceva mai retrase

Link to comment
Share on other sites

Pai macar nu-l mai aplaudati, critica constructiva e buna.

bmw26, pune bucata aia de silicon la locul ei, vad ca are un rol bine gandit.

salut,ce bucata de silicon?ornamentul vine clipsat de lupa printr-un inel,de multe ori acel inel intra ori prea usor pe lupa ori prea fortat.poza este facuta inainte de a alinia din nou lupele.o sa revin cu o noua poza.

 

inca ceva lupele sunt de 2,5' si ornamentul este de 3'.acel inel are rolul de a face clipsarea intre lupa si ornament.

Link to comment
Share on other sites

Si la el, si la tine Gicone, observ ca palaria vine mult in interiorul oglinzii, dupa striatiile de pe buza. In pozele lui XXL vine exact la fata... deci ceva e suspect.

 

Si inca ceva ce n-am inteles: palariile trebuie lipite cu ceva sau vin la fix (eventual clipsate) pe inelele dedicate montate pe lupe ?

Palariile vin in spate pt ca nu am pus garnitura aia groasa... Chiar daca o puneam, tot se vedeau striatiile alea doar ca nu asa mult... Sincer si eu vreau sa le desfac si sa le pun garniturile alea, dar mai astept sa vina caldura...

Link to comment
Share on other sites

salut,din ce se vede in poze dupa montarea angel eyes-ului ti-a ramas gaura unde venea becul la pozitie ,intrebarea mea este:nu ti se abureste farul la schimbarea de temperatura?

sal,nu am avut nici o problema cu aburirea farurilor,tinand cont ca sistemul angel eyes este montat de aproximativ un an,prin gaura respectiva am scos cablurile de la angel eyes

Link to comment
Share on other sites

pai io stiu cate stii tu in mom asta ?! :p

 

oricum, la NFL daca nu folosesti palarii OEM sa nu te astepti sa iti vina ornamentele "la buza"... dupa aia angeleyes-ul unde il mai pui :D

 

la FL e mai simplu, ornamentele vin din fabrica ceva mai retrase

 

Spune-mi te rog palarii OEM pentru nfl de unde se gasesc. Si mie imi stau la fel palariile, inauntru destul de mult.

Link to comment
Share on other sites

OEM (adica cu stanta bmw normal ca nu sunt) dar eu ma asteptam sa fie identice cu cele oem la marime,look macar. Din cate stiu baiatul care le vinde parca zice ca sunt speciale pt e46. asta m-a facut sa trag concluzia ca sunt identice cu cele oem. Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

OEM (adica cu stanta bmw normal ca nu sunt) dar eu ma asteptam sa fie identice cu cele oem la marime,look macar.

sunt replici perfecte 1:1 cu cele de FL (doar ca le lipseste inscriptia xenon)...

Din cate stiu baiatul care le vinde parca zice ca sunt speciale pt e46. asta m-a facut sa trag concluzia ca sunt identice cu cele oem.

pai sunt speciale pt E46, ce nu s-a inteles ?

 

si nu stiu ce pH ai tu, dar in general palariile nu se exfoliaza asa usor, oricum in niciun caz ca si cele OEM.

 

Nu prea inteleg de ce nu au fost date toate detaliile din prima :( dar asta e, ne-om lamuri pe parcurs.

eu nu inteleg ce detalii ai fi vrut sa se dea "din prima"...

 

crezi ca prin mouse sau tastatura se poate transmite exact cum trebuie sa tii surubelnita in mana sau cum trebuie sa vina nush ce ornament, pe unde sa treci cu cablurile, cum trebuie sa alinezi proiectorul, sa il potrivesti pe gaura, sa insurubezi piulitele... asta vroiai sa iti spun ?

 

unele chestii le mai inveti/deduci "vazand si facand", la fata locului, cand dai de greu... mura-n gura nu cred ca iti da nimeni, aici sunt pasii principali de urmat... daca ai curaj SI (nu SAU) pricepere, nu vei intampina probleme pe care sa nu le depasesti... eu am facut aceste montaje de N ori, si de fiecare data, apare cate o chestie noua, aparent minuscula, dar pe care trebuie sa o depasesti...

 

dar daca te astepti sa se faca singura treaba, prin remote (ca la codding) nu cred ca o sa mearga...

 

cei care nu vor sa incerce cu propriile maini sunt invitati sa apeleze la montatori (preferabil cei cu experienta), acolo riscurile sunt asumate de cel care face instalarea

 

:smoke:

Link to comment
Share on other sites

eu nu am pus mana aproape deloc pe ciuperca, am folosit hartia speciala in care vine ambalat, pentru prima oara cand montez asa ceva si desfac farul inclusiv...aprox 4 ore pe stanga, astept sa se lase noaptea sa vad ce am realizat goodjob.gif

am folosit

si ce am citit aici pe forum

faza cea mai enervanta a fost cu prostiile alea de plastice care nu te lasa sa infiletezi piulita, trebuiesc rupte.....bheeee

Link to comment
Share on other sites

in filmul ala a iesit cam prost amplasarea ornamentul pe lupa ... e pur si simplu descentrata :p

 

iar firele pt bixenon se trag INTOTDEAUNA dupa fixarea oglinzii pt a nu le sectiona la strangerea piulitei (gaurica pt tranzitarea firelor poate fi data si in alta pozitie pt a se apropia mai mult de conexiunea cu faza lunga)

Link to comment
Share on other sites

pai firul este situat in partea de jos unde este si motorasul, oricum am lungit cele 2 fire pentru mai multa lejeritate, ce vreau sa mai adaug este ca nu mai orbesc deloc, este o mare diferenta

 

aveti un tips pentru mine ce fel de becuri pot pe lunga pentru a reduce efectul la xenoane? ceva cu lupa sau mai slabe in intensitate?

Link to comment
Share on other sites

pai firul este situat in partea de jos unde este si motorasul, oricum am lungit cele 2 fire pentru mai multa lejeritate, ce vreau sa mai adaug este ca nu mai orbesc deloc, este o mare diferenta

 

aveti un tips pentru mine ce fel de becuri pot pe lunga pentru a reduce efectul la xenoane? ceva cu lupa sau mai slabe in intensitate?

Pai in primul rand ar fi indicat sa iti scoti xenoanele de pe faza lunga.

Poti sa iti pui Osram Night Breaker Plus. Lumineaza mult mai bine decat un bec normal cu halogen si are o lumina alba, apropiata de cea a xenonului.

 

Daca insisti sa pastrezi xenon-ul si pe faza lunga, fa-ti retrofit tot cu lupe Morimoto si pe faza lunga.

Nu e dificil. Singurul lucru care trebuie sa il faci in plus este ca trebuie sa tai putin din palarie (shroud) pt ca e putin mai mare decat oglinda pt faza lunga.

 

Daca iti iei lupe Morimoto si pt lunga, poti sa demontezi partea care schimba de pe faza lunga/scurta (acea pleopa), si ramane astfel o lupa normala(nu bi-xenon).

 

Am zis sa dai jos partea din al doilea set de lupe care schimba faza scurta/lunga ca sa nu te complici sa faci quad-xenon. Acesta din urma e ceva mai greu de realizat pt ca trebuie sa modifici putin instalatia electrica sa iti mearga si faza lunga impreuna cu cea scurta + ca trebuie sa aliniezi farurile sa bata ceva mai jos, pt ca oglinda de pe faza lunga e orientata mai sus decat cea de pe scurta.

 

Ai aici o poza cu lupele dezasamblate.

 

http://i1056.photobucket.com/albums/t377/DreaminAccord/HID/Mini-H1-V5-Disassembled_zps5fcf8c5a.jpg

 

Din poza, ar trebui sa scoti: solenoid, Cutoff shield, Foreground limiter.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.