Jump to content

DIY retrofit bixenon Morimoto H1


X X L

Recommended Posts

Nici la V6 nu trebuie modificari, numai daca ai nFL cu faruri Bosch sau faruri AL, unde trebuie slefuit putin gulerul interior al oglinzii din far ca sa incapa mai bine lupele.

Pe faruri ZKW, indiferent ca ai lupe V5 sau V6, tot trebuie scos acel adaptor metalic de pe oglinda.

 

Eu iti recomand V6 ;)

Link to comment
Share on other sites

pt bosch-ari si AL..

 

zice clar de la 4:07 ce si cum :thumbsup:

 

http://www.youtube.com/watch?v=qnAvZ8eAtOs

 

la ZKW trebuie scoasa bucsa de fier din mijloc :flowers:

pfoaaa, ce aiurea a pus angelurile pe faza lunga :nea:

 

Care sunt mai bune ? V5 sau V6?La V5 daca am inteles eu bine nu trebuie modificari???

pt Bosch merge V6...

 

Lasa ca imi arati mie si explic eu, ca am tot faruri BOSCH :p

e simplu: se inlocuieste reglajul (bucsa cu aspect de H7) din metal gros cu unul mai subtire *(si astfel se castiga loc suficient pt prinderea filetului) :D

 

sau dremel :D

Link to comment
Share on other sites

pfoaaa, ce aiurea a pus angelurile pe faza lunga :nea:

 

 

pt Bosch merge V6...

 

 

e simplu: se inlocuieste reglajul (bucsa cu aspect de H7) din metal gros cu unul mai subtire *(si astfel se castiga loc suficient pt prinderea filetului) :D

 

sau dremel :D

Doar atat? Multumim frumos ca ne mai inveti si pe noi una alta :)

Edited by razva22ar
Link to comment
Share on other sites

decat doar atat :yes:

 

vei avea nevoie de scule potrivite pt strans piulita, asa ca un cleste ascutit sau niste tubulare nu strica pe langa tine ;)

Multumesc pentru sfaturi . Daca nu ma descurc o sa te contactez dar eu zic ca ma descurc !!!

Edited by razva22ar
Link to comment
Share on other sites

Azi am terminat si eu de facut acest retrofit. Am folosit lupe Morimoto Mini H1 V6.0 si kit xenon H1 35w 5000k. Mai trebuie aliniate farurile la noapte.

 

 

Am o intrebare. Pe aici voi ati zis ca merge sa bag mufa de la faza scurta direct in drosser. E adevarat, se potriveste dar aici am o problema. Cu mufa bagata direct in drosser, becurile merg perfect cu motorul oprit. CU Motorul pornit, incep sa palpaie foarte repede pana nu mai functioneaza deloc. Prima data am crezut ca s-au stricat.

Apoi am incercat sa conectez acel cablu cu care vine in kit. E un cablu care intra in mufa de faza scurta si merge la drosser, dar are pe el un condensator. Dupa montarea acestui cablu merg perfect in orice situatie.

 

Care e problema? Trebuie codata pe masina optiunea de xenon si apoi reactivata rotita de reglarea farurilor manual ca sa functioneze fara acel cablu?

 

 

Am pus 3 poze: prima poza cu aspectul exterior(scuzati masina jegoasa), a doua poza cu acel cablu fara care palpaie becurile cu motorul pornit si a treia poza cu locul unde am montat drosserele, poate ii ajuta si pe altii. Cu farurile scoase afara se vede montat sub aripa o cutiuta cu mai multe fire maro (pt masa) prinse pe caroserie cu un surub. Acolo intra la fix drosserul si cutiuta de pe cablurile ce merg la bec (pt kiturile slim) am prins-o cu soricei (aka bride de plastic) sub suportul pt spalatoarele de faruri.

 

 

IMG282.jpg IMG278.jpg IMG279.jpg

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Multumesc.

 

Cum am spus si mai sus, dupa ce am pus acel fir cu condensator pe el care era in kit, functioneaza perfect.

 

Cred ca trebuie optiunea de xenon codata, si apoi reactivata optiunea de a regla din rotita din interior farurile, care parca se dezactiveaza cand codezi xenon-ul..

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

deci daca nu codezi, trebuie neaparat si cutiuta aia mica conectata(anulator erori), altfel nu merge..hmm

 

iata si un filmulet

 

http://www.youtube.com/watch?v=-2KZ2fExILU

 

Multumesc frumos. ;) Raman dator :D

 

LE: Esti sigur ca trebuie schimbat in wert_02?

Am cautat acum pe unele forumuri si zice ca trebuie in wert_01. :unsure:

 

 

"It was because the PWM control-AL(PWM ANSTEUERUNG AL) had the value 01. This value must be set to 02. E voila! Let there be light"

 

problema :

 

"Ignition on and the xenon headlights illuminate outstanding. Once the engine is switched on, however, the disco starts and the lights flicker until they run out eventually"

Edited by Krebs
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mersi pt detalii. Cum am mai zis, cu acel fir conectat totul e ok. M-am plimbat aseara vreo 2 ore si nu am avut probleme :D

 

Mai incolo cred ca o sa codez si acea optiune, sa mai scap de firele de sub capota ;)

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Azi am aflat ca nu se mai comercializeaza lupe Morimoto v6 la performanceauto.ro/pe Romania, durata pare nelimitata la prima vedere. Ceva politica a furnizorului/importatorului... nu stiu daca se aplica si la v5, dar cel putin astea mai sunt inca in stoc. Edited by .Bogdan
Link to comment
Share on other sites

@Bogdan, dar ce faci cu dremelu'? tu ai faruri cu lupa OEM sau Dectane-FK-etc... ?

 

in curand voi posta si un DIY despre realizarea replacement-ului de lupe OEM cu lupe Morimoto D2S...

 

l-am facut ieri pe masina unui coleg de forum si rezultatul este 100% impecabil ! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.