Jump to content

DIY retrofit bixenon Morimoto H1


X X L

Recommended Posts

@DaBotta, cred ca nu am inteles... ce lupa sa fixez si de ce sa tai/decupez/feliez oglinda la faza lunga ?

 

oricum lumina este focalizata de INTREAGA oglinda de faza lunga, iar tu daca ii pui o simpla lupa+ornament in fata, mai vezi o p*la.... :eek:

 

ori pui cate un proiector intreg pe ambele faze si le legi pe amandoua sa functioneze si pe scurta si pe lunga, ori nu mai pui nimic.

Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare.. daca sticla(plactic defapt) farului (E39) a fost lipita cu silicon..mai e vreo sansa sa o desfac? un amic a reusit sa-mi faca "surpriza"

si daca da..cine ma ajuta mai departe cu montarea sistemului morimoto? ca nu-mi place sa ma bad unde nu ma pricep

am si eu probleme cu lumina pe scurta..mai exact vad IOC..si sunt nevoit sa merg si cu lunga si nu-mi place sa deranjez lumea

Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare.. daca sticla(plactic defapt) farului (E39) a fost lipita cu silicon..mai e vreo sansa sa o desfac? un amic a reusit sa-mi faca "surpriza"

trebuie vazut ce ai pe masina, cate kile de silikon ai acolo :laugh:, dar in principiu rezolvam

 

cine ma ajuta mai departe cu montarea sistemului morimoto?

te pot ajuta eu.

daca nu ma insel, noi ne-am mai intalnit... si atunci iti spuneam ca, mai devreme sau mai tarziu, tot la retrofit ajungi (doar ca acum nu mai sunt FX-R, sunt Morimoto sau in cazul tau Hella) ;)

Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare.. daca sticla(plactic defapt) farului (E39) a fost lipita cu silicon..mai e vreo sansa sa o desfac? un amic a reusit sa-mi faca "surpriza"

si daca da..cine ma ajuta mai departe cu montarea sistemului morimoto? ca nu-mi place sa ma bad unde nu ma pricep

am si eu probleme cu lumina pe scurta..mai exact vad IOC..si sunt nevoit sa merg si cu lunga si nu-mi place sa deranjez lumea

 

Am montat lupe morimoto in farurile de la E39-le din dotare. Problema este ca aceste lupe sunt mai mici decat lupele Hella originale, deci nu merge montajul fara a folosi ca suport lupa Hella. Plus de asta dupa montaj si prinderile trebuie modificate. Este destul de migaloasa treaba, insa cu putin efort o rezolvi.

 

Mai bine mergi pe lupe de E39 la 450ron replici Hella pt. ca se monteaza fara nici o modificare: scoti lupa ta veche si arsa si montezi lupa noua fara sa mai fixezi piulite, sa centrezi sau mai stiu eu. Lupele Morimoto sunt pentru montaj in oglinda farului, deci daca pe masina ai deja lupe, problema se complica.

Link to comment
Share on other sites

pe E39 cu lupe OEM arse, replacement-ul se poate face in doua versiuni:

- cu proiectoare Morimoto (versiunea mai ieftina) - implica sa pastrezi lupa originala, schimbi doar oglinda proiectorului

 

- cu lupe Hella (replica/replacement) - versiunea mai scumpa, se schimba oglinda+lupa "plug&play"

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salutare.

 

imi spune si mie cineva daca pot demonta oglinda de la farul din stanga fara a fi nevoit sa dau farul jos de pe masina? am montat in primavara bixenon morimoto la xxl si am observat de ceva timp ca "palaria" farului din stanga a picat pur si simplu si as vrea sa desfac farul si sa o prind din nou. ideea e ca am incercat sa dau sticla jos, dar am vazut ca "palaria" aceea e prinsa in doua surubele la care nu prea ai acces.. cum pot repozitiona din nou lupa pentru ca imi bate in jos si nu vad nimic?

 

http://s16.postimg.org/eekwdgp4x/IMG_0177.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sigur ca poti. Si eu am patit sa pice palaria.

 

Ridici capota -> pe coltul aripii o sa vezi o gaura in care e un surub -> desfaci surubul (nu complet) si tragi de semnalizare afara -> cu semnalizarea scoasa scoti mufa acesteia si o pui deoparte -> scoti ornamentul de sub far tragand cu grija de el -> dai jos pleoapa aceea din cauciuc de pe far -> o sa vezi pe langa sticla de far niste cleme negre -> tragi de toate clemele si o sa iasa sticla afara -> poti sa dai jos ornamentul interior din far sa iti fie mai usor, tragand usor de el -> scoti palaria de tot.

 

Daca inelul de centrare nu sta prins de palarie, il pui inapoi si il lipesti cu poxipol apoi pui palaria la loc si montezi totul in ordine inversa.

 

 

Un filmulet ajutator:

 

 

 

Diferenta e ca tu nu o sa desfaci cele 2 suruburi de sus care tin farul si cele din spate, pt ca tu o sa lucri cu farul montat pe masina. In rest e la fel.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Uita-te cu atentie la clip si o sa vezi.

 

Inauntrul palariei e un inel de centrare care se tine de palarie cu niste picioruse firave, iar inelul de centrare la randul lui se fixeaza pe lupa prin presare.

 

Piciorusele alea din palarie se rup f usor. Eu le-am rupt de cum am apasat putin pe ele asa ca din start am lipit inelul de palarie cu Poxipol, iar apoi palaria cu totul o presezi peste lupa si acolo va ramane, mai ales ca dupa ce o pui pe lupa o va tine fixa si clemele de la angel-eyes.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

@Undercover, pe la finele lui august parca ramasese sa ne vedem sa remediem problema, nu ai mai venit/sunat...

 

daca e vorba de acel far TYC inlocuit de BMW Ploiesti, sa nu uiti ca tu ai avut de la bun inceput probleme cu el, iar reglajele nu sunt atat de fidele ca si cele OEM... eu foarte greu am reusit sa iti aliniez la acea data faza scurta...

 

in principiu, solutia ar trebui sa fie simpla: defaci sticla farului, apoi relipesti ornamentul... sau si mai simplu, ma suni si o rezolvam intr-un weekend. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Am facut si eu upgrade la bixenon cu instalatie canbus pro 2013 si intampin urmatoarele probleme.

1.De foarte multe ori am eroare de bec ars in bord, iar cateodata cand pornesc masina si in secunda 2, aprind faza scurta, lumina de faza scurta nu se aprinde.

Mentionez ca am e46, facelift, iar kitul xenon este acesta http://rd-xenon.ro/index.php?dispatch=products.view&product_id=30040

Instalatia xenon a fost recomandata de cei de la rdxenon spunandu-mi ca nu voi avea probleme dupa montaj.

 

2.Ambele faruri se aburesc in partea de jos in zona fazei lungi.

Cineva pe forum spunea ca ar fi din cauza garniturii de la sticla farurilor. Este necesarea etansarea din spatele becului H1?

 

Mutlumesc anticipat.

Edited by FlorinB
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.