Jump to content

DIY retrofit bixenon Morimoto H1


X X L

Recommended Posts

Buna alegere. Aceeasi configuratie o am si eu si iti sugerez sa ramai la asta.

 

Daca vrei ceva mai mult, singurul upgrade pe care il recomand e cel mentionat pe alt topic: lupe FX-R + becuri Osram Xenarc CBI, dar atat lupele cat si becurile sa fie originale, de preferinta de pe TRS (theretrofitsource)

 

eu zic ca este o alegere mai buna , 4300k, eu asta folosesc, se vede super( pot sa spun ca lumina, si culoarea sunt mai intense, la ca la multe masini, cu xenon oem.

pe viitor, as vrea sa folosesc 4150, sau chiar 4000.

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

eu zic ca este o alegere mai buna , 4300k, eu asta folosesc, se vede super( pot sa spun ca lumina, si culoarea sunt mai intense, la ca la multe masini, cu xenon oem.

pe viitor, as vrea sa folosesc 4150, sau chiar 4000.

Din punctul meu de vedere e cel mai ok configuratia pe care am ales-o eu pt ca mie nu imi place tenta galbena data de becurile de 4300k, sa nu mai vorbesc de cele de 4000k.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am citit tot topicul si avand o experienta neplacuta cu lupe FX-R 2.0, probabil din cauza instalatiei de 55w, am sa incerc acest model Morimoto Mini.

Cum e firesc am cateva intebari inainte de a trece la treaba:

 

1. Ce modele se gasesc acum pe piata si care ar fi mai bun? De la cine recomandati achizitionarea?D Am vazut varinta 5.0, 6.0 si 7.0 (despre care sustineti ca este fake). In descrierea la 5.0 precum si la 6.0 diametrul lupei este acelasi, deci care ar fi diferenta?

2. Avand FX-R instalat, acum trebuie sa fac rost de o pereche de oglinzi de e46 NFL. Difera prinderile la reglaje de la producator la producator?

3. Daca as lua Morimoto pe D2S, ca si modificare ar trebui indepartat doar acel inel interior al soclului H7? Sau tot la decupaje se ajunge? Intreb in ideea de a nu fi nevoit ca peste o alta perioada de timp sa fiu nevoit sa fac iar aceasta operatiune. Bine si doar cu inelul acela tot nu se mai poate pune H7 halogen.

4. Va fi notabila diferenta dintre FX-R - 55w si Morimoto Mini H1 35w? Intreb in ideea de a nu avea impresia dupa montaj ca mai bine foloseam tot FX-R.

5. Nu cred car intreb totusi, se potrivesc ornamentele de la FX-R la Moromoto Mini?

 

In orice caz, orice as pune acum voi folosi instalatie de 35w.

Link to comment
Share on other sites

1. Cumpara Morimoto Mini H1 V6.0

2. De la ZKW la AL ar trebui sa se potriveasca, dar pt siguranta cauta acelasi producator.

3. La varianta cu D2S tot trebuie sa decupezi.

4. Cu un kit xenon bun, gen CanbusPro ar trebuie sa fie f aproape de FX-R.

5. Da, daca iei inele de centrare.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos pentru raspunsuri. Trebuie mai intai sa vad la ce pret gasesc oglinzile si apoi trag linie. Daca ajung la pretul FX-R o sa merg tot pe acest model.

La o prima cautare nu am dat de v 6.0 si unde aveau in lista nu era pe stoc. Pe forum mai comercializeaza cineva?

Multumesc inca o data.

Link to comment
Share on other sites

La pct.2 raspunsul e eronat, NU se potrivesc oglinzile de ZKW pe carcase Bosch/AL si nici viceversa... trebuie facute adaptari si nu de oricine

 

La pct. 3 nu poti pastra becurile D2S ca sa le montezi in Morimoto D2S, pe oglinzi de far cu halogen... trebuie modificate soclurile, ceea ce practic strica posibilitatea de aliniere automata a proiectoarelor

 

Cea mai buna alegere pt montaj home-made raman oglinzi simple + Morimoto H1 de 3"

Link to comment
Share on other sites

Morimoto D2S iau in calcul doar pentru a nu mai cumpara becuri H1, am instalatie D2S noua. Nefiind o lucrare plug&play iese din start din discutie.

Unde vad producatorul farului, geamurile sunt schimbate si sunt Bosch dar sigur farurile sunt de doi producatori diferiti, am vazut cand am pus lupele.

 

De 3'' ce versiune este? 6.0 are 6,4... sau cel putin asa am vazut intr-o descriere.

La FX-R am vazut scoasa varianta 3.0, dar destul de scumpe.

Edited by CatuXXX
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mai stiti vreun loc care vinde Mini H1 v6.0? Vad ca s-au terminat stocurile tuturor...

incearca la Constanta la www.performanceauto.ro sau la proxenon.ro

 

sau posteaza un topic la Cumparari piese si accesorii, unde vei primi oferte de la colegii care comercializeaza asa ceva.

 

acesta este un topic tehnic, fara oferte comerciale :excl:

 

as dori si eu un sfat, de unde pot cumpara o pereche de oglinzi de e46 fl sau sa-mi dati un cod ca pana acum nu am gasit separat ci doar cu far complet ms

foarte rar gasesti doar oglinzile, in general cei care vand nu descompleteaza farurile, ci prefera sa le dea cu totul (mai ales ca au auzit majoritatea dezmembratorilor de retrofituri)

 

la fel si tu, incearca sa postezi un topic la Cumparari piese si accesorii, unde vei primi oferte.

 

acesta este un topic tehnic, fara oferte comerciale :excl:

 

@DaBotta, te rog sa contactezi administratorul forumului pentru a-ti aproba activitatea comerciala

Link to comment
Share on other sites

ce preturi? ce detalii?

 

uite cum sta treaba, eu te inteleg ca vrei sa te promovezi pe piata bmwclub.ro, dar daca administratorul te-a refuzat nu este vina mea...

 

toata discutia asta nu aduce in prim plan decat intentia ta de a iesi in fata, ceea ce nu stiu daca e chiar corecta...

 

de aceea, postarile care nu au caracter tehnic, care contravin art.7 din Regulament ori care constituie reclama mascata, vor disparea din topicurile tehnice.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Acum un an am facut si eu acest retrofit: am pus morimoto h1 cu bec de 5000k 35w.

Totul bine si frumos, nu am nici o eroare in bord , merge fara probleme.

 

Prin octombrie m-am apucat sa leg si firele pt bixenon la firele de faza lunga, pe care nu le-am legat in ianuarie.

Am facut legaturile si totul a fost ok. dadeam faza lunga, se debloca obturatorul si aveam foarte multa lumina.

Asta pana acum 1 luna, cand am observat ca la farul de pe dreapta (partea pasagerului), cand dau sa opresc faza lunga, ramane obturatorul deblocat si am faza lunga in continuare.

 

Daca pornesc faza lunga si apoi o opresc, revine obturatorul in pozitia care trebuie sa opreasca faza lunga si am lumina de faza scurta.

am refacut legaturile la fire, situatia persista.

 

Ce sa inteleg? S-a stricat ansamblul lupei care are si obturatorul?

 

Firele sunt de aceeasi grosime la ambele faruri. La cel de pe partea stanga merge ok, e doar problema cu cel de pe dreapta!

 

Orice sfat / sugestie e binevenita.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.