Jump to content

DIY retrofit bixenon Morimoto H1


X X L

Recommended Posts

predel pardon.gif: pai asta ziceam si eu, ca n-am inteles de ce mi le-a trimis asa; mi-a zis ceva de ornamentul negru, dar vad ca ar avea loc si daca ar fi fost cat reflectorul; e o idee buna aia cu cositoritul, dar cam migaloasa, sa vedem daca imi iese

 

In alta ordine de idei, lamela de la solenoid nu ar trebui sa fie mai curbata ? Ma gandesc ca afecteaza proiectia laterala, altfel.

 

http://s29.postimg.org/qe2fk4pc3/IMAG2361_Custom.jpg

Link to comment
Share on other sites

Și la cele OEM aceea plĂŁcuțĂŁ e planĂŁ, nu are nici un fel de curburĂŁ.Din câte ĂŽmi amintesc am prins angel eyes-ul de partea de jos a clemei de fixare cu ajutorul unei rĂŁșini bicomponente (cu uscare rapidĂŁ).
Link to comment
Share on other sites

RC: da, ma gandesc ca oricare ar fi solutia, ca sa cobori angel-ul trebuie sa improvizezi o lipitura. Mai studiez, sa vedem... Mersi.

Corect clar cĂŁ e o improvizație, dar care e OK plus cĂŁ la mine a ținut mai mult de 4 ani. Acum trec la quad xenon și modific tot farul, muncesc de vreo 4 zile la el.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa vina perfect centrat ar trebui sa renunt la cleme si sa lipesc angel-ul de rama reflectorului, ceea ce nu vreau. Chiar sunt curios ce solutie ai gasit tu :)

Bogdan, nu renunti decat la o singura clema, cea care ramane pe inel vine fix pe mijloc, iar in "colturile" inelului fixezi cu poxi transparent. nu afecteaza nici oglinda farului, nici inelul, ba chiar ofera un plus de rezistenta pt iesirile firelor din inele.

 

Cu rezistenta aia cum e, trebuie montata si unde ? Daca fac smecheria cu soclul de pozitie, ar trebui s-o inserez inainte ?

rezistenta se pune direct in pozitie ca sa "imite" existenta unui bec... dar si mai usoara este dezactivarea cold-check-ului pe pozitie (cu NCS sau BMWscanner)

Link to comment
Share on other sites

Ah, pai atunci e OK ca am dezactivat cold-check-ul deja (la farurile actuale), dar nu mai stiu daca ala de pe pozitie sau de pe scurta, tre' sa verific.

Daca ma poate lamuri cineva si la ultima intrebare legata de firele de la solenoid: ati fixat cumva instalatia OEM de far cu soricei (cum ma gandesc eu, ca s-o aduc aproape si s-o tin cat de cat fixa) sau ati gasit o alta solutie mai inteligenta ? :)

Link to comment
Share on other sites

Daca ma poate lamuri cineva si la ultima intrebare legata de firele de la solenoid: ati fixat cumva instalatia OEM de far cu soricei (cum ma gandesc eu, ca s-o aduc aproape si s-o tin cat de cat fixa) sau ati gasit o alta solutie mai inteligenta ? :)

pai instalatia de far se fixeaza pe traversa aia metalica... tu unde te-ai conectat cu firele solenoidului?

Link to comment
Share on other sites

Ieri mi-au sosit lupele (morimoto h1 3 inch) si kitul xenon de 5000k. Totul a decurs bine in afara de palarii care mi-au dat un pic de lucru (taiat, decupat, polizat) nu se aseaza perfect pana jos, dar in rest a fost ok. Sunt foarte multumit de cum lumineaza, mai trebuie reglate un pic :D

http://s12.postimg.org/q2p2el9z1/DSC_0061.jpg

http://s17.postimg.org/jvt973nv3/DSC_0062.jpg

Edited by Vlad320
Link to comment
Share on other sites

Un sfat de la cei care au deja:

- pentru kitul de xenon 35W canbus pro cu becuri de 4300, produsul de pe performance auto.. E mai bine sa il aleg pe cel slim sau pe cel superslim? (am inteles ca diferenta e ca il cel slim alimentarea intra direct, iar in cel superslim are un cablu + cica cel superslim se poate "ascunde" mai usor)

- am citit in topic, unii spun ca nu e diferenta de luminozitate intre morimoto mini h1 de 2.5 si de 3? Pana la urma, daca aspectul nu e asa important pentru mine, este diferenta de cum bate lumina daca lupa e mai mare? Cum diferenta de pret e mica, vreau sa imi dau seama daca e vorba de aspect sau de performante. Aspectul e putin important pentru mine, eu vreau lumina (de asta am inteles ca 4300 e cel mai bine sa aleg la bec), adica daca nu e un plus de lumina, nu as da bani ca sa se vada acolo o lupa mai mare.

- masina e E46 NFL cu faruri halogen standard Bosch. Am si un angel eyes led.

 

Multumesc,

 

Codrin

Edited by CodrinMarius
Link to comment
Share on other sites

Un sfat de la cei care au deja:

- pentru kitul de xenon 35W canbus pro cu becuri de 4300, produsul de pe performance auto.. E mai bine sa il aleg pe cel slim sau pe cel superslim? (am inteles ca diferenta e ca il cel slim alimentarea intra direct, iar in cel superslim are un cablu + cica cel superslim se poate "ascunde" mai usor)

- am citit in topic, unii spun ca nu e diferenta de luminozitate intre morimoto mini h1 de 2.5 si de 3? Pana la urma, daca aspectul nu e asa important pentru mine, este diferenta de cum bate lumina daca lupa e mai mare? Cum diferenta de pret e mica, vreau sa imi dau seama daca e vorba de aspect sau de performante. Aspectul e putin important pentru mine, eu vreau lumina (de asta am inteles ca 4300 e cel mai bine sa aleg la bec), adica daca nu e un plus de lumina, nu as da bani ca sa se vada acolo o lupa mai mare.

- masina e E46 NFL cu faruri halogen standard Bosch. Am si un angel eyes led. Am mai citit ceva, trebuie polisat suportul la bec la masinile NFL?

 

Multumesc,

 

Codrin

Link to comment
Share on other sites

Inca ceva, e vorba de o mica idee pusa in practica de mine: fiecare proiector vine cu doua garnituri de cauciuc moale - una mai groasa si una mai subtire. Eu am taiat din cea groasa o "felie" de 2mm pe care am folosit-o intre corpul proiectorului si reflectorul farului, iar cea subtire am folosit-o la capatul celalalt - intre proiector si saiba de metal peste care vine piulita. In felul asta realizezi doua lucruri: protejezi reflectorul de contactul direct cu proiectorul (de la caldura materialul din care e facut reflectorul are tendinta sa devina sfaramicios) si in acelasi timp realizezi o amortizare minima a vibratiilor asupra proiectorului, vibratii produse in mers.

 

Din pacate la BOSCH-uri nu poti folosi garnitura mai groasa intreaga pentru ca nu mai ai spatiu sa strangi piulita pe filet si sa mai intre si corpul de fixare al becului.

Edited by .Bogdan
Link to comment
Share on other sites

Rcc, tu ai folosit doar saiba subtire ca le-ai montat pe faza lunga. La facelift merge pusa cea groasa pe faza scurta.

 

Eu am pus asa:

-faza scurta: Morimoto Mini 3" + garnitura groasa

-faza lunga: Morimoto Mini V6.0 + garnitura subtire dar fara saiba aceea pentru centrare, deoarece V6 are filetul mult mai scurt si nu puteam strange destul piulita, iar pe urma le-am centrat eu manual. Daca erau cele normale de 2,5" cu filetul mai lung, puteam folosi si piulita de centrare.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Vad ca nu au mai raspuns colegii care aveau probleme cu bordul. La mine face la fel, cand pornesc faza scurta o iau razna acele. Daca o sting si apoi o aprind iar dupa ce am pornit, nu mai face. Am morimoto de 2.5 si xenon canbus pro super slim de la performance auto, becuri 4300. Sunt curios daca codarea xenon in calculator a rezolvat problema, poate cineva are ceva informatii. Mentionez ca bateria e buna, verificata, legaturile sunt plug and play la balast.

 

Codrin

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.