Jump to content

DIY retrofit bixenon Morimoto H1


X X L

Recommended Posts

La cererea mai multor beneficiari, postez un DIY util (cred eu) pentru cei care doresc sa isi faca singuri un retrofit deosebit

 

Dupa DIY-ul cu retrofitul pe E46 cu proiectoare FX-R, trecerea de la faruri simple la farurile bixenon cu look 100% OEM este ceva mai simpla de realizat acum cu proiectoarele Morimoto H1, chiar si pentru cei neinitiati.

 

sunt 2 situatii in care se poate realiza acest retrofit:

- cu farul pe masina (pentru cei care simt ca au indemanare),

- cu farul demontat de pe masina (pentru cei mai putin intitiati)

 

Scule necesare

- surubelnita cu cap cruce (lungime min. 10cm)

- surubelnita cu cap plat (lungime min.10 cm)

- cheie tubulara de 8 si de 10 cu extensie magnetica (pentru cei care doresc sa lucreze cu farul demontat de pe masina)

- cleste de taiat (sfic)

 

Piese necesare:

- kit proiectoare Morimoto (inclusiv palariile/ornamentele speciale de E46)

- kit xenon (care trebuie sa contina si becurile H1), preferabil Can-Bus pentru a nu aparea erori de bec ars in bord

 

Etape de lucru:

- desfaceti semnalizarea (la nFL se face prin presarea unui clips cu surubelnita plata, iar la FL prin desurubare cu surubelnita cu cap cruce)

 

- desfaceti ornamentul de deasupra farului (iese usor plin declipsarea celor 4 prinderi)

 

- inlaturati trimul de sub far (atentie la sistemul de prindere - se preseaza clipsurile, apoi se trage inspre fata masinii)... pentru cei care doresc sa lucreze cu farul demontat, se desurubeaza cele 4 suruburi cu cap de 8 (2 sunt la vedere deasupra farului, iar 2 sunt sub far, e nevoie de extensia magnetica pt tubulara)

 

- se inlatura geamul farului prin declipsarea celor 7 prinderi (3 sus, 3 jos, si 1 in lateral spre coltul sticlei)

 

- se scoate trimul interior al farului prin tragere ferma, dar nu brusca

 

- se demonteaza becul de faza scurta (ATENTIE! nu scoateti si mansonul de cauciuc care protejeaza impotriva umezelii, altfel riscati sa il uitati la final :D )

 

- se insereaza kitul de montaj pe proiectoare: mai intai garnitura/protectia de plastic alb se pune intotdeauna intre oglinda farului si corpul proiectorului Morimoto, apoi sistemul de fixare in spatele farului.

 

- se monteaza becurile H1 si se fixeaza cu sistemul de prindere

 

- se finalizeaza legaturile electrice in special pe kitul xenon (NU UITATI de cele 2 fire care vin de la proiector ! ele trebuie alimentate de la firele de faza lunga ale masinii )

 

- urmeaza proba si montajul in ordine inversa al pieselor demontate pt retrofit...

 

- GATA !

 

:thumbsup:

 

efectul BiXenon

 

http://performanceauto.ro/images/Bi-xenon%20DEMO.gif

 

Pentru edificare, atasez si ceva poze elocvente realizate de un site extern:

 

 

 

grad de dificultate 7/10 :excl:

 

!

ACEST DIY SE ADRESEAZA MONTATORILOR CU EXPERIENTA, CUNOSCATORILOR SAU CELOR CU ABILITATI TEHNICE, CUNOSTINTE MECANICE SI ELECTRICE AVANSATE !!!

RASPUNDEREA PENTRU NEREUSITA RETROFITULUI/REPLACEMENT-ULUI REVINE IN TOTALITATE MONTATORULUI !!!

morimoto 1.jpg

morimoto 2.jpg

morimoto 3.jpg

morimoto 4.jpg

morimoto 5.jpg

morimoto 6.jpg

morimoto 7.jpg

morimoto 8.jpg

morimoto 9.jpg

morimoto 10.jpg

morimoto 11.jpg

morimoto 12.jpg

morimoto 13.jpg

Link to comment
Share on other sites

HEHEHE! :frantics:

 

asteptam de ceva timp diy-ul asta :)

 

 

deci aici nu mai tai nimic din oglinda farului , pur si simplu il pui pe asta peste oglinda existenta ?! :)

 

faza lunga o sa mai functioneze ?! :)

 

 

 

 

- se monteaza becurile H1 si se fixeaza cu sistemul de prindere

 

 

stai, ce e cu H1 ?!

 

 

nu ai bec de xenon d2s ?!

 

http://www.e92-lighting.com/images/products/gp%20thunder%20d2s%20bulb%2010k%20blue.jpg

 

ai H1 ?!

 

 

 

 

http://www.accesoriu.ro/image/NT1205.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

@Gelu, nu se mai taie nimic, doar la FX-R era nevoie de detasarea soclului de H7 ca sa ii faci loc celui D2S...

 

iar becul H1 pe care l-ai pus tu e HALOGEN...

 

e nevoie de H1 XENON... pt ca e mai mic si intra perfect pe gaura actuala de la oglinda farului (exista Morimoto si cu soclu D2S, dar acolo iarasi ajungi la decupaje)

 

http://gtrtuning.com.br/site/wp-content/uploads/2011/04/xenon_h1.jpg

 

faza lunga va functiona in continuare, in paralel cu a doua faza a bixenonului... ;)

Link to comment
Share on other sites

interesant , nu stiam de acest h1 xenon(h1 halogen este varza ca si lumina produsa)..hmm, vad ca sunt mai ieftine decat d2s-uri..hmm

 

dar oare lumineaza la fel ?!

 

 

ce temperatura recomanzi ?! 6000k ?!

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

vad ca sunt mai ieftine decat d2s-uri..

in general, tot retrofitul Morimoto e ceva mai ieftin decat FX-R

 

iar luminozitatea nu e chiar asa de mult afectata... totusi FX-R este in opinia mea cel mai bun, dar si cel mai greu de realizat...

 

totusi Morimoto e undeva la 90-95% din ce scoate un FX-R, asa ca diferenta este practic insesizabila, chiar si pt cei mai experimentati :eek:

 

deci proiectorul este defapt pt mini , ca nu gaseam de e46 :)

:laugh:

Gelule, proiectorul este MINI (pt ca are bec H1 si nu D2S), nu este pentru masini MINI

Link to comment
Share on other sites

a ok , pt erori trebuie doar codat nu ?!

nu trebuie neaparat facut ce face baiatul asta aici

 

http://forums.bimmer...d.php?t=1726627

 

vad ca la baieti astia (varen) iese cam la 490ron ( cu proiectoare, ornament e46-r, kit becuri h1 6000k si fire h1, h4,h7) mai trebuie ceva ?!

 

apropo , este ok ornamentul asta ?! gen oem

 

http://i45.tinypic.com/jqqidw.jpg

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

De la baieti aia am luat eu proiectoarele FX-R si kit-ul xenon D2S. E bestial acest retrofit. Atunci am stat in dubiu intre cele doua modele de proiectoare si am ales FX-R (in ciuda montajului destul de complicat) pentru ca pe DIY-ul tau ai scris ca lupa Morimoto este mai mica plus ca existau deja multe pareri pozitive despre FX-R.

Partea cea mai convenabila la Morimoto este ca poti centra lupele pe orizontala foarte usor si mai poti si umbla la ele, pe cand la FX-R cum le lipesti asa raman. Este un plus pentru Morimoto acest lucru.

 

Pozele din primul post sunt facute de tine, nu ?

Palariile mi se par prea mult intrate in oglinda farului, ca si marime generala banuiesc ca proiectoarele Morimoto sunt mai mici ca FX-R-urile, nu doar lupele.

Link to comment
Share on other sites

Palariile mi se par prea mult intrate in oglinda farului, ca si marime generala banuiesc ca proiectoarele Morimoto sunt mai mici ca FX-R-urile, nu doar lupele.

 

sunt putin mai intrate ,insa nu arata urat.

 

de fapt si fx-r sunt tot asa

 

http://i47.tinypic.com/2wmh00g.jpg

 

mini astea au diametru 2.5

 

oricum vine angel eyesul in fata si nu se vede ca sunt mai intrate decat cele pe halogen

 

pt mine ar fi un plus ca astea vin exact pe oglinda farului , nu mai trebuiesc facute nici ajustarile pt iluminare , adica cum bate farul, cand tai sigur trebuie aliniat farul , in plus ,becurile sunt mai ieftine..munca mai putina si mai simpla , toate avantajele pt morimoto astea

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

apropo , merita 50w 6000k ?! eu as vrea 6000k 35w

 

consumul de curent este mai mare la 50w ,nu ?!

 

am vazut ca la 50w 6000k lumina ar fi alba total, la 35w ar fi cu o mica tenta de albastru

 

 

 

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

eu as opta sincer pt 4300k, vorba aia asa vine din fabrica...

 

ala parca sunt prea spre halogen :)

 

 

eu am avut si 4300 si 6000 si 5000....

 

 

care este diferenta dupa matale intre 6000k si 5000k ?! :)

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.