Jump to content

O noua posibila decizie in legatura cu taxa auto


adriang

Recommended Posts

LE: Ca sa fie mai clar, nu capacitatea cilindrica se foloseste pentru inmultirea directa a cotei (conform AF si CC) si devalorizarii ci emisiile CO2.

Da, cilindree nu se folosesti direct, dar acolo, ascuns in nivel de timbru.

 

Da, asta incercam sa explic si eu

Super :)

Edited by bartro2
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am vazut scris pe nicaieri ca se va returna diferenta de taxa.

 

Din pacate nici eu n-am vazut in noua lege ceva de genul asta :(

 

Deci probabil varianta va fi sa-mi recuperez in instanta acum banii platiti, urmand ca viitorul proprietar sa achite noua taxa de timbru...ceva mai mica. Iar eu implicit sa scad valoarea aia din pretul masinii...more or less.

 

Ce kko...

Link to comment
Share on other sites

MErci

si eu eram derutat. Atunci undeva la 1000 euro. Cat despre faza cu procesul nu cred ca mai va castiga cineva. Pe mine personal ma avantajeaza noua lege.

 

Ai inteles din nou gresit. Eu am intentat procesul in noiembrie2012, pe legea veche. Nu are legatura cu cea noua. Mi-am sunat avocata acum cateva zile si am intrebat-o daca se schimba ceva in caz ca se promulga noua lege..si mi-a zis ca procesul va avea loc la data stabilita si pe legea veche.

Acum ma gandesc sa nu cumva ca astia de la politie sa n-o ia in considerare deci ca urmare sa fiu nevoit sa platesc si porcaria de timbru.

Mi se pare cea mai mare prostie inventata vreodata sa faci taxa la o masina non-euro de vreo 3,4 ori mai mica decat la euro3. Iar faza cu durata de viata a masinii e irelevanta.. o dacia 1100 mai poate "supravietui" probabil inca 5, 6, 10 ani..

Link to comment
Share on other sites

Ai inteles din nou gresit. Eu am intentat procesul in noiembrie2012, pe legea veche. Nu are legatura cu cea noua. Mi-am sunat avocata acum cateva zile si am intrebat-o daca se schimba ceva in caz ca se promulga noua lege..si mi-a zis ca procesul va avea loc la data stabilita si pe legea veche.

Acum ma gandesc sa nu cumva ca astia de la politie sa n-o ia in considerare deci ca urmare sa fiu nevoit sa platesc si porcaria de timbru.

Mi se pare cea mai mare prostie inventata vreodata sa faci taxa la o masina non-euro de vreo 3,4 ori mai mica decat la euro3. Iar faza cu durata de viata a masinii e irelevanta.. o dacia 1100 mai poate "supravietui" probabil inca 5, 6, 10 ani..

 

nu e mai mare, e cam la fel.

 

 

 

 

 

Am calculat eu la a mea, e 900 de euro, si este euro 2

 

 

Cine crede prostiile de la guvern cu poluatorul plateste cred ca traieste pe alta planeta.

Timbrul asta verde basit s-a calculat in felul urmator... " bai cat avem nevoie la buget..? pai X milionane de euro", si apoi un trepadus de prin minister a facut un tabelas in excel unde se juca cu coeficientii pe acolo si i-a reglat ca sa iasa cat e nevoie la buget..

Eu cred ca se poate da injudecata in continuare, nu are importanta cum se numeste, se aplica la fel, metoda de calcul e un pic diferita, nu aburesc ei pe nimeni..

Edited by DOMI
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am vre-o 3 masini acasa, in famile sa zic si toate inainte de 2007 sunt euro 3, la vanzare cine imi trece emisiile pe certificat, sigur va trebui alt drum pe la RAR alti bani si alta distractie.

 

Timbru de mediul dar faptul ca incurajeaza rulajul masinilor vechi cu Eu2, 1, si non-euro nu mi se pare decat o prostie, or sa mearga romanasii in DE si or sa scotoceasca dupa cele mai vechi rable prin parcuri.

 

Cred ca totusi cei care vor masini vechi, de colectie sa zic se vad ceva mai satisfacuti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu iti trebuie niciun drum. Cumparatorul masinii tale oricum trebuie sa se duca la rar sa faca identificarea. cand isi face identificarea isi trece si emisiile (Ca sa i se poata calcula taxa). Taxa pt trecerea emisiilor e mica parca 50 lei. Nu se masoara nimic la masina.

Daca esti interesat sa calculezi estimativ cat va fi taxa pe care cumparatorul o va plati si vrei sa stii emisiile masinii tale, cauta datele pe internet. Emsiile sunt date standard oferite de producatori pt fiecare motorizare in parte :)

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Timbru de mediul dar faptul ca incurajeaza rulajul masinilor vechi cu Eu2, 1, si non-euro nu mi se pare decat o prostie, or sa mearga romanasii in DE si or sa scotoceasca dupa cele mai vechi rable prin parcuri.

 

In primul rand aici e nivelul nostru ca tara, nu prea ai cum sa ai masini mai noi la 300 eur maxim cat e salariul mediu in Ro.

 

Apoi, dupa ce ca e cat se poate de ilegala si noua taxa, eu macar as fi multumit sa nu depseasca valoarea masinii, indiferent de norma de poluare.

 

Eu personal mi-as aduce un coupe de toata frumusetea si f dotat e36/e46, iar noua taxa avantajeaza f mult euro2, si cum e36 nu sunt euro3....

Link to comment
Share on other sites

Da e teme de lucru am presimtirea ca deja multi se holbeaza pe mobile si alte site-uri dupa masini, Golf 3, E30, E36, o sa aiba o noua epoca infloritoare.

 

Las ca-i bine si asa abia e46 meu nu o sa para o masina chiar asa batrana pe soselele patriei.

Link to comment
Share on other sites

extraordinara masina lui rzv... sau vitoarea :)

 

Per total nu sunt de acord cu comentarile unora si va zic si de ce. Cine vroia masina isi lua si pana acuma, inmatricula ori pe Bg ori prin judecata, in unele judete chiar nu dureaza.

Iar ca sa tii o masina in ziua de azi, chiar iti trebuie bani, sa ne uitam doar la pretul combustibilului, deci nu isi ia orice barosan cu salariu minim bmw. Costa destul doar drumul, gasitul, taxa, rar-ul, taxa asta nu iti baga bani in buzunar.

Edited by P.I.M.P.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, sunt convins ca E46 o sa fie în curând maşină de boss de boss.

 

Deja au zis ca Euro 3 si Euro 4 va fi dezavantajat deci e clar "masini de colectie" si cele mai noi Euro 5 sunt masinile in trend, cele noi se vor vinde oricum in ritmul lor obisnuit.

 

Cumpararea unei masini SH din tara va fi o aventura deci Germania va scapa curand de toate masinutele lor uzate, de unde si pretul lor mare acolo, daca e cerere. Poate si Angela Merkel a avut "actiuni" in guvernu asta.

 

Cu cat e mai batrana cu atat mai bine pe principiul, "masina batrana face strada buna".

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

ma duc luni sa-mi inmatriculez masina, este adusa in tara dupa 2007, ba chiar in 2008, deci s-a platit taxa la ea! trebuie sa duc eu vreu document ceva de la fostul proprietar din care sa reiasa ca s-a platit taxa sau se uita pur si simple pe carte de identitate a masinii? Intreb ca nu stiu si sa stiu la ce sa ma astept!
Link to comment
Share on other sites

Euro 5 avea si pana acum o taxa mica . Daca as mai lua ceva tot E5 as lua , ce rost mai are sa te complici cu mama taxelor si cu eventuale taxe ce vor urma si plm . LA 200 E la un E5 nici nu te mai judeci cu statul , nici cumparatorul nu va avea surprize cand cumpara si nici nu va vrea negocieri pe tema asta . VA fi ceva nebunie cu transcrierile .De fapt aici au si vrut sa loveasca. Si astia care au stat in E46 , pai o sa-i ia depresia in E36 . <_<
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.