Jump to content

O noua posibila decizie in legatura cu taxa auto


adriang

Recommended Posts

Este exact ce merita poporul roman.

Este normal sa se puna taxe imense peste tot.Mall urile sunt pline, traficul este infernal in capitatala.Oricat de mult s-a scumpit combustibilul lumea tot merge.Este normal sa se intample asa.Guvernantii nu prea au treaba cu ce se intampla in restul tarii,pe la sate etc.Oricum majoritatea nu-si cumpara masina din germania.Isi cumpara Logan.Sunt foarte putini afectati de taxa asta auto .Marea masa nu resimite efectele.

 

aici te inseli.

afecteaza toata piata auto. NU mai stiu ce varsta medie are parcul auto din ROmania dar este printre cele mai batrane din europa.

Taxa asta, mai ales cu noua inventie ca si ce e inainte de 2007 plateste taxa, ingheata complet piata auto.

Orice om care acum are o masina X, mai veche de 2007 si vrea sa cumpere una noua, sau ceva mai noua macar, de 3 ani maxim, nu poate vinde masina din cauza taxei, sau daca o vinde pierde foarte mult si e posibil sa nu scoata macar de un avans...

daca ai piata libera, e altceva.. esti un paduche care abia ai inceput munca, la 21-22 de ani, iei o masina veche de 10 ani si 1500 de euro sa zicem, apoi in 2-3 ani castigi mai binisor o mariti pe asta cu 1000 si mai pui in 3k si iti iei una mai nou macar , daca nu te arunci la un logan nou ca ai de avans si iti permiti deja un in leasing si tot asa.. ai inteles ideea.

Nu toti am inceput asa ? ai avut o dacie 1300, ai tinut-o doi ani, apoi ai luat un golfulet.. inca 2-3 ani o skodita noua, apoi poate un bmw nou..

e un topic cu ce si cate masini au avut pe aici lumea.. exemplul de mai sus e clasic.. au inceput cu o rapciuga de 20 ani + si in timp au cumparat masini din ce in ce mai noi si mai bune...

 

 

Dar in momentul in care tu nu mai poti vinde masina ever din cauza taxei, deja nesiguranta jobului e maxima cu rahatul asta de criza.. si oricum nu iti mai vine sa te bagi la rate pe 3-5 ani, tot lantul asta si progresia normala se rupe..

sa fim seriosi in afara de cativa fanatici, cine nu vrea o masina noua ? pur si simplu nu isi permit si nici o taxa din lume nu va rezolva asta, din contra...

Edited by DOMI
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

perfect ai spus domi,cum poti cu un salariu de maxim 300de eur sa te gandesti ca iti poti lua o masina noua cum vrea ministra pwulii ,fiecare am inceput de jos cand eram pustani ,ti ai luat o masina ieftina ai mai strans ceva banuti ai vandut o si ti ai luat altceva mai nou ,dar acum cum plm sa mai poti vinde masina si sa iti mai iei ceva mai nou si mai bun cand zdreanta a bagat taxa pwulii,pai futu te in gat de zdreanta ca imi venea sa sparg tv ul cand a intrebat o guran de taxa la masinile sub 2007 ,ati vazut ce senin a zis ca NU ,NU ESTE ADEVARAT NU SE BAGA NICI O TAXA DOAR CAND SE VINDE MASINA,a dracu zdreanata,pai ce vrei fah sa murim cu masina asta Edited by lvi
Link to comment
Share on other sites

Femeia asta este de o prostie rara:

 

http://0-100.hotnews.ro/2013/01/25/timbrul-de-mediu-este-o-forma-de-tranzitie-spre-un-impozit-anual-bazat-pe-emisiile-de-co2-spune-ministrul-mediului/

 

Ce zicea ieri seara la Moise Guran si ce zice astazi, peste noapte i-au mai venit niste idei. Pai ieri nu le stiai? Retarda dracu.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

bai ce ma enerveaza pocnitoarea , ce cu logica asta de cuia , ca o masina veche are o durata de viata mai scurta, in teorie sta bine , dar in practica e plop , ea chiar nu stie ca romanul de rand intretine masina ca sa o foloseasca in conditii bune si ca el nu se gandeste sa-si schimbe masina in 2-3 ani de folosinta , ci in 5-6 , datorita sistemului de kkt. Edited by razvanee
Link to comment
Share on other sites

pai e facuta sa nu mai luam sh-uri e4 de lux din germania si sa luam pisatu ala de logan deaia.

 

pe urma datorita evolutiei pietei din romania, clasa cea mai mare a masinilor rulate este e3-e4 rulate in ultimii ani, au rupt piata in 2 si cu cat se mentine situatia cu atat mai tare se distruge valoarea masinilor noastre sh din germania....in curand ne vom pisa pe ele ca nu mai valoreaza nimic

 

asa se duce tot avantajul material, tot castigul nostru, imaginati-va cati bani am pierdut toti, fiecare mii de euro la masina, astia sunt banii nostrii munciti da?? era singura solutie sa sisteze importurile de masini, nimeni care a avut bmw nu va cumpara logan si asta ii deranjeaza pe ei

 

masinile logan si conducatorii de logan ma oripileaza efectiv, abia astept sa vin in tara sa intalnesc loganarii sa vezi show :worthy: :thumbsdown: :in jenunche loganare!!!!!!

 

 

astia sunt genul care au avut o dacie toata viata si au dat-o la remat, marii soferi care au mers pe o dacie toata viata si daca il puneai sa mute o masina din parcare mai incolo zicea ca e greu are nevoie de timp pana invata masina ca nu simte cutia si plm.....

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

pai e facuta sa nu mai luam sh-uri e4 de lux din germania si sa luam pisatu ala de logan deaia.

 

pe urma datorita evolutiei pietei din romania, clasa cea mai mare a masinilor rulate este e3-e4 rulate in ultimii ani, au rupt piata in 2 si cu cat se mentine situatia cu atat mai tare se distruge valoarea masinilor noastre sh din germania....in curand ne vom pisa pe ele ca nu mai valoreaza nimic

 

as

 

Eu nu cred , dupa marea nebunie si transcriere noile preturi la sh vor contine si o mare parte din taxa . Eu cel putin asa vad , nu e nimeni nebun sa arunce banii aia . Deci va fi o diferenta care probabil se va pastra in schimb . Asa ar fi normal . Si nici nu vad de ce ar fi altfel . Cine vrea logan sa-si cumpere , cine vrea lta marca , bmw sau orice nu are decat sa mai stranga niste bani si gata .

Eu nu uit cum se vindeau E46 cu 20k euro cu doar cativa ani in urma , moment la care multi doar ne uitam la ele ..

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Ponta inainte de alegeri: "actuala taxa este aberanta", pb inainte de alegeri: "actuala taxa este exagerata,cetatenii nu pot plati niste sume exorbitante,vom modifica taxa in asa fel incat sa poata fi accesibila pt toate categoriile sociale". Calculul facut pt masina mea (530d 2001): actuala taxa EAI ( taxa exagerata,aberanta si ilegala) 2633€, viitoarea taxa RCR (taxa de ruinat cetateanul de rand) 3144€ :o . Intrebarea mea este: cine imi da un PSL-54C Sniper Rifle?:growl: :angry: :2guns:
Link to comment
Share on other sites

 

 

Idiotul cere dublarea, dar la multe diesele 2002-2003, care inca sunt euro3, e destul de mare. Exemplul e si cel dat de 4tuning, Passat 1.9 tdi 1657 eur. Ce sa mai dubleze idiotul pamantului?

 

http://www.4tuning.ro/images/taxa-auto-2013/taxa-auto-2013-ebd7a1431d9383c0af-550-0-1-95-1.jpg

Link to comment
Share on other sites

LOOOOOOL :LMAO: , ce nume i-a dat la ministerul asta http://www.mmediu.ro/beta/anunturi-consultari-publice/ministerul-mediului-si-schimbarilor-climatice-supune-dezbaterii-publice-draftul-proiectului-de-ordonanta-pentru-modificarea-si-completarea-legii-nr-92012-privind-taxa-pentru-emisiile-poluante-proven/ ,cica ministerul mediului si SCHIMBARILOR CLIMATICE :rofl:

Pai cum plm vine asta, adica ministerul asta are putearea de a schimba/modifica clima, sau cum? :wacko:

 

Io cred ca se schimba prostia in capul lor, de idioti ce sunt.

Link to comment
Share on other sites

Eu am trecut in CIV si in talon 153g/km si asa e trecut si in cartea masinii nu stiu de unde ai luat tu valoarea de 136

Din CIV.

Chiar acum m-am uitat in ea si am 136g/km. :rolleyes:

Si atata si stiam ca are motorul N47. Nu stiu de ce difera la tine.

 

Calculasem cu o mica eroare inainte, dar taxa pentru mine ar fi 3.000 ron, peste 3-4 ani cand o fi s-o vand scade la vreo 2000 ron.

Nu e un capat de lume. Si cum spuneam, pana atunci macar nu imi tin banii in visteria statului.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Fandositii de francezi au spus pe sleau, pe ei ii intereseaza direct piata de desfacere. Daca s-ar putea infiinta un embargo pentru sh-uri Euro3-Euro4 cred ca ar fi multumiti cu adevarat. Nu e nevoie de studii aprofundate romanul prefera in locul masinii de 5000euro (intre timp e la 10.000E) autohtone altele cu rodajul facut prin Germania. S-au prins baietii si acum lucreaza ne lucreaza pe la minister.

 

De fapt din povestea asta vedem unde ne situam si noi in raport cu ce is doresc alte tari mai "unioniste" de cat noi.

 

Acum pentru binele natiunii as fi preferat sa se fi scumpit taxele la extrem pentru Euro 1,2 si non euro dar sa se fi redus cele de Euro3,4 (asta bineinteles fara a mai taxa vanzarea masinilor achizitionate inante de 2007). Sunt suficiente masini bunicele si la preturi de tot buzunarul in gama Euro3-4 celelalte daca ar fi sa ne gandim logic sunt trimise de mult la "casat".

 

O masina Euro3-4 are in general sisteme destul de moderne, abs, asr, esp, e drept nu toate dar au majoritatea deci sunt un plus din perspectiva sigurantei in exploatare.

 

La masinile vechi in cazul taxei pentru cele inainte de 2007 se vor gasi solutii de genu, procura donatie sau alte chestii si refugii in spiritul legii romanesti.

 

Si amintea cineva cei care au adus un vehicul inainte de 2007 din vest au platit vama, iar cine a luat auto autohton a stimulat productia interna de ce ar trebui suprataxata aceasta eneorma "crima" sau poate era bine inca sa ne fi deplasat pe DN-uri cu carute si alte utilaje agricole in remorci.Sa ne primim un fel de amenda ca nu am fost multumiti cu regimul de trista amintire.? :console:

Link to comment
Share on other sites

Eu de exemplu nu m-as supara daca francezii nu ar mai fi asa comunisti si mi-ar oferi ce imi ofera alte marci. Pe bune ca de la ei as lua daca pretul ar fi competitiv. Acum astia de fapt ce vor sa ne impuna? Sa ne asteptam pensia, sa ne luam un logan si sa ne purtam toti ca niste sedati?

Stiu ca e normal sa ai dreptul sa-ti cumperi ce vrei si de unde vrei. Cineva care isi cumpara de ex o masina atat de hulita in acceptiunea lor aduce pe termen lung bani mai multi la buget decat cine isi ia o titireaza din gama lor. Ma refer la combustibil, taxe, asigurari, manopere service samd. Astia gandesc cu dosu'.

Link to comment
Share on other sites

Dar jeremi olive asta uita ca dacia a fabricat motoare euro3 in 2005 si euro4 prin 2007 parca pe logan? ca si exemplu cum ar putea un proprietar de logan de prin 2005 sa vanda masina pt achizitia unui alt logan e5? in cazul in care valoarea taxei asteia sau timbru ce-o mai fi el e undeva pe la 1500 de euro , calculasem zilele trecute , in timp ce valoarea loganului e de maxim 2500, singura solutie pentru sarmanul proprietar de logan este programul rabla?si nu cred ca o sa-i convina lucrul asta in cazul in care acest program nici nu este stabilit... o mare mizerie. Edited by razvanee
Link to comment
Share on other sites

pai mai bine faci un cotet si pui monopol pe piata si scoti profit 100%, decat sa investesti in cercetari si inventii, in brevete si testari laborioase de anduranta, adica sa devii o marca de top care se bate de la egal......pe ei nu-i intereseaza sa faca o masina cu butonase si senzori peste tot, banuiesc ca instalatia electrica le-a rams pe stoc de la 1310 la care au mai pus 2-3 fire in plus, si uite asa ne baga pe gat cacanaria aia hidoasa, de cand au aparut loganele cele mai multe accidente sunt provocate de ele asta o stiu de acum 10 ani dreak, pe franare iti iei adio

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.