Jump to content

O noua posibila decizie in legatura cu taxa auto


adriang

Recommended Posts

Uite ce nu inteleg:

"Tot in cadrul emisiunii de la Radio Romania Actualitati, ministrul Mediului a declarat ca este luata in calcul si posibilitatea transformarii timbrului de mediu intr-un impozit anual, care va fi calculat in functie de gradul de poluare. "

 

Cum au de gand sa face asta? Adica, odata ce am platit o taxa pe viata pentru ceva, nu mai pot fi taxat iar anual. Nu? :D

Link to comment
Share on other sites

Uite ce nu inteleg:

"Tot in cadrul emisiunii de la Radio Romania Actualitati, ministrul Mediului a declarat ca este luata in calcul si posibilitatea transformarii timbrului de mediu intr-un impozit anual, care va fi calculat in functie de gradul de poluare. "

 

Cum au de gand sa face asta? Adica, odata ce am platit o taxa pe viata pentru ceva, nu mai pot fi taxat iar anual. Nu? :D

nu e este nici o problema la ei, te mai pune sa mai platesti inca o data ii schimba denumirea putin si hop ti a luat banutii :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Uite ce nu inteleg:

"Tot in cadrul emisiunii de la Radio Romania Actualitati, ministrul Mediului a declarat ca este luata in calcul si posibilitatea transformarii timbrului de mediu intr-un impozit anual, care va fi calculat in functie de gradul de poluare. "

 

Cum au de gand sa face asta? Adica, odata ce am platit o taxa pe viata pentru ceva, nu mai pot fi taxat iar anual. Nu? :D

 

 

Simplu, la fel cum au facut si cu masinile care au platit vama inainte de 2007. Deci oamenii aia au platit o data vama pt ele, apoi au mai platit si taxa de poluare la revanzare (ma rog,in cazul asta cumparatorul)...crezi ca le-o fi greu sa te mai taxeze si anual dupa ce ti-au luat banii pe timbru?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Catalin, vama de dinainte de 2007 nu are cam nimic in comun cu taxa de prima inatriculare, taxa de poluare, timbru de mediu sau cum o sa ii mai zica de acum incolo.

 

 

Pai normal nu are, dar exista foarte multa lume care se plange ca a platit si vama la o masina adusa inainte de 2007, si mai platesc si taxa de mediu, sau unii dintre ei au apucat sa plateasca taxa de inmatriculare (atunci cand se numea astfel)... iar multi asociaza acest aspect ca o dubla taxare a respectivului autoturism. Daca nu ma insel, chiar si pe topicul asta s-a discutat despre problema vamii...

Link to comment
Share on other sites

cum sa platesti ma si taxa de prima inmatriculare si vama? cred ca te incurci in termeni

 

ON:astia s-au incurcat in taxa ca niciodata, am impresia ca au bagat taxa asta doar sa fie pana cand se gandesc la altceva. ce nu s-au gandit prostii e ca lumea care a platit timbrul o sa-i actioneze in instanta din nou daca trec la un impozit anual.

 

trebuia sa o lase pe aia veche pana se gandeau la ceva concret.

 

oricum erau mai castigati de luat de la fiecare masina o medie de 500 lei anual timbru de mediu si la revedere

Link to comment
Share on other sites

cum sa platesti ma si taxa de prima inmatriculare si vama? cred ca te incurci in termeni

 

ON:astia s-au incurcat in taxa ca niciodata, am impresia ca au bagat taxa asta doar sa fie pana cand se gandesc la altceva. ce nu s-au gandit prostii e ca lumea care a platit timbrul o sa-i actioneze in instanta din nou daca trec la un impozit anual.

 

trebuia sa o lase pe aia veche pana se gandeau la ceva concret.

 

oricum erau mai castigati de luat de la fiecare masina o medie de 500 lei anual timbru de mediu si la revedere

 

Nu o sa dea psd niciodata timbru anual , ei sunt sociali , de aia au si micsorat taxa la non euro - euro2 . Plus ca nu ar mai proteja Dacia si Ford...

Link to comment
Share on other sites

au micsorat la non euro, euro2 pentru ca sunt nesemnificative

 

au marit in draci euro3 si 4 pentru ca alea reprezinta majoritatea

 

pai chiar ei spun ca iau asta in calcul, lor le trebuie ceva cat de cat corect care sa nu poata fi atacat in instanta si care totusi sa nu blocheze piata auto, dar in acelasi timp sa aduca bani gramada la buget

 

asta mi se pare mai mult o masura de moment

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Au semnat nici macar 3500 de insi (teoretic, ca practic nu cred ca sunt mai multi de 2000), deci mai avem 96500 de persoane si suntem gata.:rolleyes: Cred ca se mai schimba de vreo 5 ori taxa asta si tot nu se vor strange 100.000 de semnaturi (asa cat cere initiatorul petitiei).

 

au micsorat la non euro, euro2 pentru ca sunt nesemnificative

 

au marit in draci euro3 si 4 pentru ca alea reprezinta majoritatea

 

pai chiar ei spun ca iau asta in calcul, lor le trebuie ceva cat de cat corect care sa nu poata fi atacat in instanta si care totusi sa nu blocheze piata auto, dar in acelasi timp sa aduca bani gramada la buget

 

asta mi se pare mai mult o masura de moment

 

 

Pai tocmai au blocat-o cu taxa asta, e logic, au pus taxa mare exact pe 70% din masinile de pe piata. Degeaba se incaseaza taxa pe 50 de masini euro 1 si 2 daca pe alte 500 euro 3 si 4 nu se mai incaseaza datorita taxei extrem de mare (este ddoar un exemplu), asta inseamna piata blocata.

Link to comment
Share on other sites

au micsorat la non euro, euro2 pentru ca sunt nesemnificative

 

au marit in draci euro3 si 4 pentru ca alea reprezinta majoritatea

 

pai chiar ei spun ca iau asta in calcul, lor le trebuie ceva cat de cat corect care sa nu poata fi atacat in instanta si care totusi sa nu blocheze piata auto, dar in acelasi timp sa aduca bani gramada la buget

 

asta mi se pare mai mult o masura de moment

Tu gandesti cam ca Rovana Plumb , doar ca realitatea bate teoria...

 

Potrivit statisticilor oficiale, vârsta medie a parcului auto a crescut constant. De exemplu, În 2008, aceasta era sub 11 ani, iar anul trecut a ajuns la aproape 13.

 

Ăn pofida ĂŽncercĂŁrilor autoritĂŁĂžilor de a stimula vânzarea de autoturisme noi, ĂŽn ultimii Âşase ani au intrat ĂŽn ĂžarĂŁ peste 1,1 milioane de maÂşini second-hand. NumĂŁrul vehiculelor cu vârste ĂŽntre 6 Âşi 10 ani a fost anul trecut de aproximativ 1,4 milioane, ĂŽn timp ce maÂşinile de peste 11 ani au ajuns la aproape un milion de unitĂŁĂži. ÂŞi asta, ĂŽn contextul ĂŽn care, pe Âşosele circulĂŁ aproape 4 milioane Âşi jumĂŁtate de maÂşini.

Link to comment
Share on other sites

Si asta , dar mai mult cred ca s-au gandit ca astia au bani mai multi , sa fie taxa si in functie de venituri cumva. Si au gasit ei scuza asta cu durata de viata. Plus ca astea intrau cumva si peste daciile noi ca pret , ca de asta a sarit si directorul Dacia ca sa mareasca taxa la euro 3-4.
Link to comment
Share on other sites

au bani pe dracu, cine are de dat inca cateva mii la o masina care costa 3k? cam acolo se invart alea euro3, de ar avea bani si-ar cumpara euro5 si ar plati cateva sute

 

oricum asta cu poluatorul plateste e SF si nu are nici o treaba cu timbru asta de mediu

Link to comment
Share on other sites

Timbrul s-a introdus ca sa nu se mai castige in instanta, la astea mai vechi taxa depasea valoarea masinii si era afectat dreptul de proprietate. De aia s-au facut modificarile de valoare.

 

 

Pai si acum se depaseste valoarea masinii, exemplu: timbrul pt masina mea este un jur de 6500€; crezi ca un rapanos de e39 de prin 2001 (12 ani ca vechime) mai poate costa 6501 €?

Link to comment
Share on other sites

au bani pe dracu, cine are de dat inca cateva mii la o masina care costa 3k? cam acolo se invart alea euro3, de ar avea bani si-ar cumpara euro5 si ar plati cateva sute

 

oricum asta cu poluatorul plateste e SF si nu are nici o treaba cu timbru asta de mediu

 

Au bani mai multi ca cei cu euro 2 sau non euro , si-ar lua ei euro 5 dar trebuie sa vinzi masina veche pe care mai iei 2 lei din cauza timbrului , si uite asa ne invartim in cerc. :frantics:

Link to comment
Share on other sites

si acuma e absurd, o sa se gaseasca o metoda de a castiga in instanta si cred ca si ei stiu asta

 

deaia se gandesc de acum sa implementeze un impozit anual

 

ce nu se gandesc prostii e ca oricum vor platii o gramada de bani inapoi daca se trece pe impozit anual , asa ca mare castig nu au avut ca au bagat timbrul asta care aparent nu se poate ataca in instanta

Link to comment
Share on other sites

Timbrul s-a introdus ca sa nu se mai castige in instanta, la astea mai vechi taxa depasea valoarea masinii si era afectat dreptul de proprietate. De aia s-au facut modificarile de valoare.

 

Da-mi te rog un exemplu cum afecteaza dr de proprietate (sau mai bine zis afecta dr. de proprietate) taxa mai mare decat masina? Dar documentat te rog, nu asa ca ti se pare tie, ca asa ar trebuie sa fie corect, etc sau asa crezi tu..Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.