Jump to content

O noua posibila decizie in legatura cu taxa auto


adriang

Recommended Posts

Du-te la ANAF-ul unde a fost prima data inmatriculata masina cu actele masinii, si fa o cerere sa ti se elibereze document daca s-a recuperat sa nu taxa pt masina care vrei tu sa o iei.

 

Altfel nu ai cum sa stii daca taxa a fost recuperata sau nu.

post-55959-0-88107500-1357766169_thumb.jpg

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Chiar 100% e cam greu de aflat.

 

Ai avea o șansĂŁ dacĂŁ proprietarul este cooperant, sĂŁ ĂŽncerci sĂŁ scoți hârtia de la Fisc pe numele lui (e destul de greu acum). DacĂŁ cumva merge și e OK treaba, faci repede actele și trebuie sĂŁ scoți o nouĂŁ hârtie pe numele tĂŁu (ĂŽntre timp situația se poate schimba, de asta metoda nu este sigurĂŁ 100% și statul român o preferĂŁ așa) cu care sĂŁ te duci la ĂŽnmatriculĂŁri.

 

Altfel, procedura legalĂŁ e sĂŁ cumperi pe ĂŽncredere și sĂŁ-ți spunĂŁ statul ce ai de platĂŁ. AdicĂŁ așa procedeazĂŁ, cât de legal sau moral e, ĂŽți dai și tu seama. Tocmai ce trec prin fazele astea.

Link to comment
Share on other sites

Interesant. Daca ai cumparat o masina inmatriculata prima data la Baia Mare, si tu esti din Constanta, ce faci, te duci la Baia Mare? Stai si la hotel, vizitezi Maramuresul, ca doar nu se misca aia sa iti dea hartia pe loc. O noua destinatie de concediu, te duci sa iti scoti o hartie de la Anaf.
Link to comment
Share on other sites

Du-te la ANAF-ul unde a fost prima data inmatriculata masina cu actele masinii, si fa o cerere sa ti se elibereze document daca s-a recuperat sa nu taxa pt masina care vrei tu sa o iei.

 

Altfel nu ai cum sa stii daca taxa a fost recuperata sau nu.

 

Eu m-am dus la mine, nu a fost nevoie sĂŁ mĂŁ deplasez unde a fost mașina ĂŽnmatriculatĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Pfffff .....Cata futere sad.gif Tocmai azi am fost la financiar ...

Erau peste o multime de batranei , am stat la cozi 2h sad.gif ca sa nu mai zic ca m-au talharit cu impozitul avand cateva masini pe numele meu cu motor peste 3000 cm3 de parca as merge cu toate odata.

Bine si frumos ar fii sa ne de-a voie cu maxim 4 masini pe cap de locuitor , platindu-se o singura taxa, un singur numar de inmatriculare,un singur rca,un singur casco .Numerele mutandu-se de pe o masina pe alta

Dar de ... Asta e , suntem niste lepre care dansam cum ne canta ei,daca maine se va impune ca trebuie sa platim 100 de lei pentru a iesi din casa, o sa platim ca deh .. SUNTEM CETATENII CINSTITI ,COMOZI CARE NU VOM PROTESTA ...

Edited by hotpharao
Link to comment
Share on other sites

Ce treabĂŁ au ei. PLĂTEȘTI și gata.

 

E foarte bine inseamna. Aveam impresia ca astia de pe la ANAF nu au baze de date comune si nu pot accesa datele din alt judet.

Inseamna ca te poti duce la orice ANAF;

 

Oarecum. Pentru cã normal era sã dea hârtia pe loc. CULMEA, hârtia nu se ia de unde am depus cererea. :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Ar putea sa bage un rahat dala de timbru, astfel:

E1 - 300E/an

E2 - 250E/an

E3 - 150E/an

E4 - 100E/an

E5 - 50E/an

Si cred ca la un parc auto de 5mil de masini ar fi mult mai bine pt bugetul de stat. Gasesti masini mai vechi de 10ani cu E4, nu cred ca ar fi o problema majora.

 

 

suna relativ bine. mai zicea cineva, pe un ton ostil si stupid, ca "daca ala a platit 4000euro?" , pai in cazul ala oeicum e joaca de copii un 200-300 euro, pe care sa nu-i mai recupereze ci sa nu mai plateasca timbrul vreo 8-10 ani. atata timp cat e facuta cu cap, asta cu timbrul area sansa sa fie o metoda mai accesibila si chiar ok pe termen lung pentru tara, si pt cetatean cat si pentru buget...toate astea cu rezerva "aplicata si taxata" cu cap

Link to comment
Share on other sites

Pai nu ai nimic de plata, doar sa duci o hartie de la finante cum ca pentru masina aia s-a achitat taxa si nu s-a recuperat ulterior.

am intocmit dosarul pt recuperarea taxei ( pe care am platit-o vara trecuta pt un golf 2.0tdi cu DPF din 2007) .Undeva la 5500 de lei

Instanta nu primeste dosarul .De ce ? pt ca au cerut sa atasez la dosar copia dupa certificatul de inmatriculare pe numele meu.Pe care bineinteles ca nu o am ,deoarece am vandut masina acum cateva luni ,masina e pe alt nume ,are alt proprietar - logic .Am fost la Inmatriculari ,cei de acolo pur si simplu refuza sa imi dea o copie dupa talonul pe numele meu ( care este la arhiva) :frantics: M-am blocat la punctul asta,nu stiu ce sa mai fac :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

bani aruncati pe geam

Degeaba e putin spus ...

Nu am nici un benificiu de bani care ii platesc anual, nimanui nu ii convine sa plateasca niste bani degeaba.

Dar intrebarea mea este , cine dintre noi care suntetem mari critici in fata monitoarelor, ar fii dispus sa iasa cu masina intr-un loc public si sa protesteze pentru taxele care le platim, pentru drumurile proaste pe care le avem,pentru rca-urile extraobitante pe care multi nu isi permit sa le plateasca,dar le platesc pentru ca nu au incotro ?

 

 

 

 

Eu am ramas uimit cand ieri am vazut o copila de 18 ani incepatoare cu un matiz cerandu-i 800 lei pe 6 luni la carpatica.

Edited by hotpharao
Link to comment
Share on other sites

Astfel, UNTRR propune renuntarea la taxa auto, iar impozitul anual sa ramana neschimbat la Euro 5, dar sa fie diferentiat pentru celelalte categorii: 10% din cuantumul in vigoare la Euro 4, 15-20% la Euro 3, 30-50% la Euro 2, 50-100% la Euro 1 si 100-200% la NonEuro. Modificarile ar urma sa fie operate treptat, in urmatorii ani.

 

Sursa: Wall-street.ro

Link to comment
Share on other sites

Astfel, UNTRR propune renuntarea la taxa auto, iar impozitul anual sa ramana neschimbat la Euro 5, dar sa fie diferentiat pentru celelalte categorii: 10% din cuantumul in vigoare la Euro 4, 15-20% la Euro 3, 30-50% la Euro 2, 50-100% la Euro 1 si 100-200% la NonEuro. Modificarile ar urma sa fie operate treptat, in urmatorii ani.

Este o prostie de propunere. UNTRR are treaba cu transportul rutier; impozitele pentru autoturisme nu ii afecteaza decat pe ei ca persoane fizice (ca sa citam un clasic). Impoztul auto deja s-a majorat cu 100% (= s-a dublat) incepand cu 2010 pentru motoare de peste 2 litri.

 

Realitatea este ca posesorul unui BMW F10 550i (motor 4.4 litri) plateste in prezent (deci inainte de orice timbru / rahat suplimentar mai au de gand sa introduca) un impozit anual de 100 ori mai mare decat impozitul platit de posesorul unui Duster cu motor de 16 litri. BMW-ul costa cam cat 5 Dustere, polueaza cat 1,3 Dustere, dar este impozitat cat 100 Dustere.

Este o discrepanta deja aberanta, unde vor astia sa ajunga?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.