Jump to content

O noua posibila decizie in legatura cu taxa auto


adriang

Recommended Posts

o sa fiu printre primii care va da in judecata taxa plagiatorului.

cum vine asta, dai o lege ca sa acoperi gaurile create de abuzurile statului? spun asta pt ca au afirmat ca din aceasta taxa se va plati si taxa incasata ilegal.

si ca tot vorbim de ilegalitati si prostie, cum spuneam acum 10 pagini, faptul ca difera valoarea poluarii in functie de cmc este taxare dubla, ilegala in orice stat tip nebananier.

sunt taxat o data pe cmc la impozit iar a doua oara la timbrul de mediu. de ce 220g/co2 poluate de o masina de <2000cmc (sau 1000cmc, daca exista!)sunt mai ieftine - pe principiul poluatorul plateste - decat cele 220g ale mele cu 3000cmc?

o alta hiba este plata integrala si nu anuala din cvarii motive; daca mai am o masina strict de oras si merg cu actuala 5000km/an? de unde stie statul ce viata va avea masina mea; daca o fac praf in 2 luni? daca o vand afara? o plata de tip creditare a statului iarasi nu cred ca este legala.

in viitorul apropiat ar fi de deschis un topic cu eventualele idei si hotarari impotriva acestei taxe mizere.

Link to comment
Share on other sites

Pfff, ati observat oglinzile laterale? Acum le-am vazut.

 

 

Ia mai ziceti alte masini vechi misto. Dar genul asta mai de serie limitata, nu berlina, limuzina etc. Un model mai iesit din comun.

Nu m-as simti complet in viata fara un 911 din ala vechi, cu racire pe aer. Sunt foarte apreciate masinile.

Edited by ifx
Link to comment
Share on other sites

pai cum nu?

undeva am citit ca daca taxa platitta la inmatricularea unui auto dupa data de 1 iulie 2008 a fost mai mare decat noul TIMBRU, diferenta se restituie.

 

dupa noul calcul, eu as avea de platit

 

169 (gr CO2) x 42,12 (valoarea din tabel aferenta normei euro 3 si capacitate cilindrica intre 2001 si 3000 cc) - 73% (reducere varsta masina, care se incadreaza intre 10 si 11 ani) = 5.196,34 lei.

 

In sept 2008 cand am inmatriculat masina, am platit aproape 2000 euro. Nu mai stiu exact cat a fost asta in lei, vreo 8000 lei, dar se pare ca am de recuperat cam 3.000 lei. :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Cat e acuma la 525d (E39)?

calculul facut de mine mai sus e pt e39, 525d din oct. 2002.

depinde al tau ce vechime are.

 

rares e platitor ma

in bugetul disponibil pentru masina, la vremea aia, era inclusa si taxa de inmatriculare.

am stiut ca trebuie platita si am platit-o.

Edited by Rares_CJ
Link to comment
Share on other sites

Pai da ma, dar nu se restituie decat in baza unei hotarari judecatoresti. A zis Ponta, ca vezi doamne, nu ii da voie curtea de conturi sa dea banii asa fara proces.

 

Ceva de genu, te duci la ANAF cu decizia de la tribunal ca ai de luat 2000 euro, si ei zic bine, atunci timbrul de mediu este 1200, deci mai ia 800 inapoi.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Apropo de discutia de ieri. Masina asta mi se pare foarte ieftin si foarte misto, revopsita, interiorul aranjat si e super. Motorul e acceptabil si la impozitul anual.

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-628csi-coupe-automatik-lippstadt/172819257.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=27&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT

 

Dar pana mea, o negociezi la 1800 sa zicem, si am calculat timbrul de mediu, este vreo 1400 euro. Deci tot nu e nici o smecherie cu reducerea lor de 90%.

Link to comment
Share on other sites

undeva am citit ca daca taxa platitta la inmatricularea unui auto dupa data de 1 iulie 2008 a fost mai mare decat noul TIMBRU, diferenta se restituie.

[...]

dupa noul calcul, eu as avea de platit

169 (gr CO2) x 42,12 (valoarea din tabel aferenta normei euro 3 si capacitate cilindrica intre 2001 si 3000 cc) - 73% (reducere varsta masina, care se incadreaza intre 10 si 11 ani) = 5.196,34 lei.

In sept 2008 cand am inmatriculat masina, am platit aproape 2000 euro. Nu mai stiu exact cat a fost asta in lei, vreo 8000 lei, dar se pare ca am de recuperat cam 3.000 lei.

Prevederea aceasta ar trebui sa fie deja inclusa in vechea lege si sa nu fie abrogata prin noua lege (in ideea ca se aproba in forma actuala de proiect).

Daca intr-adevar exista, mai trebuie urmarit un aspect: nu cumva calculul vechea taxa versus noua taxa se face relativ la momentul in care tu ai inmatriculat masina? Cu alte cuvinte, nu cumva vor lua in calcul vechimea (deci implicit coeficientul de depreciere) valabil la momentul 2008, nu 2013?

ParÂşivitatea aplicarii / interpretarii legilor in Romania nu trebuie subestimata niciodata...

Link to comment
Share on other sites

nu cumva vor lua in calcul vechimea (deci implicit coeficientul de depreciere) valabil la momentul 2008, nu 2013?

nu cred.

e vorba de situatia in care exact aceeasi masina s-ar inmatricula acum, cu timbrul vietii.

daca atunci pe masina aia am platit 8000 lei si acum, pe exact aceeasi masina, as avea de platit 5000, diferenta de 3000 o primesti inapoi.

Link to comment
Share on other sites

Mai stiti filmele cu Louis de Funes? Mi-ar place un Citroen din ala misto, DS cred ca este.

 

Da, DS este modelul:

 

http://suchen.mobile...Features=EXPORT

 

Mi-a placut intotdeauna modelul asta.

 

eu cu fratemiu restaurez una dinasta

 

Masina e belea, e a nepotului meu mostenita de la bunicul lui si nu are probleme extraordinare, motor 2.0l benzina de vreo 120 de cai DIn pacate a venit frigul, reluam lucrul mai in primavara. Are cam 4 lazi de piese de schimb inclusiv sferele alea cu lichid..

Nu a mai fost pornita din 92, mosul o avea de prin 72, am luat o baterie, platini noi si a luat-o relativ usor, se adunasera aia ca la urs si se faceau pariuri intre vecini daca o pornim sau nu :)

Am dat o tura cu ea prin parcare, suspesia asta hidropneumatica e extraordinara, zici ca e 7'tar e38 cu amortizaore si arcuri noi :)

 

Vopseaua e cam matuita pe ea dar nu are rugina, interiorul e chiar ok, a avut huse pe ea mancate de molii, dar de materialul de dedesupt nu s-au atins.. si toata partea electrica functioneaza impecabil..( adica tot bordul, becuri lumini interiaore etc.. )

Din ce se vede pana acum in jur de maxim 20-30 de mil bagat in ea fara revopsit si se va circula cu ea fara probleme..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.