Jump to content

O noua posibila decizie in legatura cu taxa auto


adriang

Recommended Posts

Niste incompetenti daca ii pui taxa 5000 unuia cu 530d ala nu o sa o plateasca niciodata. Daca i-o pui 800 atunci foarte multi o vor plati.

Dar degeaba ne batem capul, eu cred ca pur si simplu sunt dezinteresati si astia care au gandit nivelul taxei nu au nicio treaba cu fenomenul auto, efectiv nu se pricep nu inteleg nimic.

Link to comment
Share on other sites

Ponta o arde cu Prius pe la TV si in vacante conduce un RANGE ROVER Supercharged 5000 cmc benzina, l-am vazut de sarbatori la munte.

 

LE: Am gasit si video:

http://tvpartener.ro/2012/12/29/video-premierul-romaniei-victor-ponta-si-ministrul-agriculturii-daniel-constantin-impreuna-cu-familiile-petrec-revelionul-in-zona-padina-pestera-cei-doi-lideri-politici-sunt-cazati-la-hotelul-pes/

 

 

Nissanul ala din frunte era inmatriculat pe Bulgaria.

Sa fi fost din convoi ?

Link to comment
Share on other sites

Cica si masinlile care au fost scutite de taxe de poluare de dupa 2007 acuma le platesc? Adica, au fost unele motorizari exceptate in anii astia care de acuma sunt bun de plata.

Cam asa sta treaba, iei o masina noua, e scutita ca e nou, apoi la revanzare brusc te trezesti cu o ataxa pentru ca intre timp e veche si poluanta.

Link to comment
Share on other sites

Da, evident. Au fost scutite toate masinile noi, sub 2000cmc, pe tot anul 2009. Asa a dat Tariceanu legea atunci cand a triplat taxa.

 

Daca guvernul asta de rupti in cur si mincinosi ar fi fost corect, ar fi dat o lege ceva de genul, daca vinzi o masina la care cumparatorul este nevoit sa plateasca taxa, sa te scuteasca la plata taxei la urmatoarea masina pe care ti-o cumperi. Macar asa iti permiti sa scazi din pretul masinii cat e taxa, dar stii ca daca iti iei alta masina, nu iesi in gaura.

Dar nu ii duce pe ei mintea, sau mai bine spus, ei nu cauta solutii sa te ajute, doar sa te arda.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

FALS!!!

Majoritatea romanilor or sa stea in casa cu gandula ca "ASTA E"...

Noi nu suntem greci, noi la mitinguri mi-e rusine sa imi amintesc, " DANSAM PINGUINUL"

JENANT !!!!! LA PROTEST SA DANSAM PINGUINUL!!!!!

CURVE + LASI = ROMAN

+100 de la mn kata ,mare dreptate ai,romanii sunt lasi si au dezvoltat spiritul de turma,la pariu ca nu va zice nimeni nimic?

 

ce zice ti sa dam pe farcebook pe toate forumurile ,etc si sa stabilim o zi sapt viitoare si sa iesim in strada toti,la guvern ,pta constiutiei,sa luam atitudine ,sa nu mai tacem ca fraierii mereu si sa inghtim toate taxele aberante la jegosii astia

Edited by lvi
Link to comment
Share on other sites

Pai pana la urma si inmatricularea pe BG e tot un fel de protest, ba chiar cu gaura in bugetul romanesc. Astept sa vad concret ce va fi. In strada prea curand n-o sa vedem romani si va zic si de ce. Pentru ca la noi inca se moare de foame, pt o taxa auto nu vor iesi decat soferii, si cei direct implicati, eventual samsarii.

Cei care au iesit in trecut, pensionarii si saracii, nu au nicio treaba cu taxa.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca trebuie ceva linistit la care sa poata participa multa lume. La asa "ilegalitati" nu vad cine sa se bage. Blocarea unui drum public este fapta penala.

 

Se poate organiza o coloana mare care sa se plimbe legal in intersectia din piata victoriei. In felul asta intersectia va fi blocata legal :). Felul in care sunt intersectiile de acolo permit chestia asta.

Link to comment
Share on other sites

nu trebuie sa ne comportam ca niste animale cu toate ca ei ar merita asta,protestam pasnic,nu cu scandal si altele,doar sa luam atitudine si sa vada domnii guvernanti ca nu suntem fraieri,asa ca hotarati va iesim sau nu Edited by lvi
Link to comment
Share on other sites

Pai pana la urma si inmatricularea pe BG e tot un fel de protest, ba chiar cu gaura in bugetul romanesc. Astept sa vad concret ce va fi. In strada prea curand n-o sa vedem romani si va zic si de ce. Pentru ca la noi inca se moare de foame, pt o taxa auto nu vor iesi decat soferii, si cei direct implicati, eventual samsarii.

Cei care au iesit in trecut, pensionarii si saracii, nu au nicio treaba cu taxa.

 

 

Stii vorba aia..."divide et impera", au stiut bine sa ne faca cat mai individualisti si solitari cu putinta; parca la revolutie au iesit cu mic cu mare, acum ies diferite categorii de oameni in functie de ce-i nemultumeste. Doctorii cu spitalele si pacientii lor, profesorii cu scolile lor, functionarii cu hartoagele lor, pensionarii cu pensiile lor si tot asa. Conceptia de "miserupism" a intrat atat de adanc in sufletele oamenilor incat niciodata un doctor nu va protesta in favoarea unui profesor sau un functionar alaturi de un pensionar, din contra s-a ajuns la ura dintre clasele sociale.

Link to comment
Share on other sites

pai asta e si problema, ca daca scrii acuma ca iesi poimaine, poimaine sigur vor face orice ca sa te impiedice sa iesi in strada

nu mai exista presa

nu mai exista televiziune, care este diferenta acuma dintre antena si realitatea? aceasi mancatori ce cc

romanii au plecat din tara un sfert cred, cei care au ramas sunt in minoritate, cei mai in varsta au copii,probleme,nu mai vor sa auda de nimic, s-au resemnat

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa fim realisti: in Romania, orice forma publica de protest indreptata asupra taxelor si impozitelor aferente automobilelor va beneficia doar de o participare anemica, iar rezultatele vor fi nule. Este o stare de fapt, care nu se va schimba peste noapte.

 

Exceptand variantele neortodoxe (gen Bulgaria), pe care multi le gasesc pe buna dreptate incomode, pentru moment singura directie cei care nu vor sa devina victimele sistemului este sa apeleze la justitie.

Impotriva variantelor legii de pana la inceputul lui 2013, justitia s-a dovedit a fi foarte eficienta.

 

Desi guvernul formuleaza cu grija noua varianta a legii ("timbrul") pentru a evita vulnerabilitatea ei in justitie, cred ca un bun avocat o poate demonta plecand de la un considerent evident: intre scopul declarat (de catre legiuitor) si forma de implementare a legii sunt discrepante majore.

In fapt, noua lege este o forma agresiva de protectionism in favoarea industriei locale de automobile (Dacia + Ford).

 

In concluzie, directia de lupta contra sistemului ar fi sa ii batem cu propriile lor arme:

- daca aveti posibilitatea de a recupera taxa (cu sanse cvasi 100% in cazul formelor pre-"timbru" ale legii), faceti-o. Banii stau mai bine la voi in buzunar decat la Stat. Cand veti vinde masina, va veti adapta situatiei din acel moment. Oricum, legea asta se schimba cam la fel de des precum ciorapii;

- referitor la varianta noua ("timbru") a legii, abordati subiectul cu niste avocati. La cat de stramba e legea, cred ca vor gasi vulnerabilitati.

Edited by aitilop
Link to comment
Share on other sites

Revin. M-am uitat putin peste formulele de calcul si intradevar la E3, E4 si E5 "nu se calculeaza"si capacitatea cilindrica. Dar vei observa ca pentru o masina E3 cu noxe intre 141-155g/km cu un motor mai mic de 1000cmc gramul costa 13.8euro, iar pentru una cu motor intre 1601 si 2000cmc acelasi gram de co2 costa 27,6euro, nu se mai introduce si capacitatea motorului deasta iesea taxa f aberant de mare,oricum este mare,la euro 3,4,5 se calculeaza a x b-c ,si la non euro,e1 e2 se calculeaza capacitatea,http://www.bmwclub.ro/forums/topic/124282-o-noua-posibila-decizie-in-legatura-cu-taxa-auto/page__st__1660 Edited by lvi
Link to comment
Share on other sites

Revin. M-am uitat putin peste formulele de calcul si intradevar la E3, E4 si E5 "nu se calculeaza"si capacitatea cilindrica. Dar vei observa ca pentru o masina E3 cu noxe intre 141-155g/km cu un motor mai mic de 1000cmc gramul costa 13.8euro, iar pentru una cu motor intre 1601 si 2000cmc acelasi gram de co2 costa 27,6euro, nu se mai introduce si capacitatea motorului deasta iesea taxa f aberant de mare,oricum este mare,la euro 3,4,5 se calculeaza a x b-c ,si la non euro,e1 e2 se calculeaza capacitatea,http://www.bmwclub.ro/forums/topic/124282-o-noua-posibila-decizie-in-legatura-cu-taxa-auto/page__st__1660

 

 

Pai n-au facut altceva decat sa transfere valorile diferentiate de la capacitatea cilindrica la emisiile de co2, deci nu s-a schimbat nimic...aceeasi magarie sub alta forma.

Cum pana acum, valoarea capacitatii cilindrice diferea de la un nivel la altul, deacum in colo va fi diferit co2-ul de la masina la masina, de parca centimetrul cub al unui motor de 2500 era mai cu mot fata de centimetrul cub al unui motor de 1400, sau co2-ul unui motor de 2000 e mai intepator la nas decat cel al unui motor de 1000.

 

@aitilop +1

 

Se vor gasi solutii si pt fentarea timbrului.

Link to comment
Share on other sites

http://www.4tuning.ro/calculator-timbru-mediu-2013/

 

Sper sa nu se considere reclama dar calculatorul asta pare ok. Imi da aceleasi valori ca si la calculele facute manual dupa tabele.

 

Cam care ar fi procedura, daca sa zicem marti se voteaza, care este timpul cel mai scurt in care va intra in vigoare?

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

eu nu inteleg ce treaba are vechimea masinii daca taxa este calculata dupa capacitatea motorului si emisii.

ce nu intelegi? cat timp mai poti folosi o masina din 90" si una din 2012,si ce valoare are una si ce valoare are alta ,deasta se si face reducere in functie de vechimea masinii,dupa capacitate sunt calculate doar non euro,e1,e2

Edited by lvi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.