Jump to content

BMW 318d E90 - power reduction (S843A MOTORAUSLEGUNG)


33CUB

Recommended Posts

Buna,

 

Detin un BMW 318d an fab. 2008 dec. Masina inca are numere rosii, nudemult am cumparat-o si urmeaza sa o inmatriculez in tara.

Am observat ca pe Brief-ul masinii la putere este scris: 100 kw (136 PS). Am verificat prin VIN pe site-ul: www.BMWVin.com si am gasit toate informatiile necesare despre masina. Surpriza a fost ca aici este mentionat puterea masinii avand 105 kw (143 PS) + power reduction.

 

Intrebarea mea este (daca stie cineva de pe forum): Ce insemana defapt Power Reduction? Daca masina are 143 sau 136 de cai defapt? Daca are 136 se mai poate schimba pe 143? De ce e mentionat ca avand 143 de cai in Baza de date?

 

Astept raspunsuri! Mersi mult!

Link to comment
Share on other sites

Ai 136 cp , se poate scoate la repreznetanta si o sa ai 143.

 

 

Mersi mult de raspunsul prompt.

Din pacate am sunat la reprezentanta chiar azi (Cluj), si mi-au zis ca nu poate sa faca nimik ca e din fabrica asa.

Asta a fost raspunsul lor. (sincer un fel de "nu ne pasa").

 

Ce zici, unde as putea sa mai incerc? Daca merita sau nu aceasta schimbare?

 

Mersi!

 

Are 136hp si e redusa din soft de la 143.

 

Poti sa o aduci la 143, dar nu stiu daca aia 6 cai se simt cu adevarat.

 

 

Mersi de info! Nici la consum nu o sa se simta? Am consumul in oras momentan: 6.8l/100km.

Nu ar reduce consumul, fiind cuplul si caii mai muli? (nu stiu daca creste si cuplul sau nu)

Link to comment
Share on other sites

nu este adevarat, se poate anula "power reduction", au facut asta niste colegi de forum, la reprezentante BMW.

 

Vorbeste cu BMWAS (BMW Aftersales), au topic aici pe forum, posteaza acolo si te programeaza ei undeva in reteaua BMW, unde te rezolva.

 

Power Reduction este o varinta de a limita putearea masinii, din soft si din fabrica, deoarece in unele tari, impozitul se plateste in functie de KW, de accea unii opteaza pentru varianta asta. Insa este reversibil si se face 100% la reprezentantele BMW din Romania.

 

Posteaza aici si solicita o prograre in zona ta, la o reprezentanta pentru anulare power reduction.

 

Te va costa 210 lei.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/117964-oferta-preturi-speciale-automobile-bavaria-group/page__st__200

Edited by Pole
Link to comment
Share on other sites

Se anuleaza acel "Power Reduction" . Eu am facut treaba asta la Banat Car luna trecuta la E90, 320D, de la 150CP(110KW) la 163CP(120KW) cat are nominal motorul M47N2. Insista la ei(reprezentanta BMW) si zi-le ca la alte repr se face aceasta anulare. La mine a costat 127RON. Din cate mi-au zis, se face update cu ultimele ver de softuri la majoritatea modulelor. Eu sincer nu prea simt cei 13CP in plus, intrucat cuplul este acelasi. In schimb dupa update, sunetul se aude mult mai bine la MP3/Radio. Este mult mai clar, are mai mut bass. Am simtit imediat cum am pornit masina dupa ce am plecat de la ei! Am crezut ca se schimba si interfata de la iDrive si trece la fel cum au LCI-urile, dar n-a fost sa fie :( Mi-a zis tipul de acolo ca cica la 5-are la E60, Navi Professional, au facut updateuri de soft si inclusiv interfata de iDrive s-a schimbat chiar daca nu erau LCI-uri. Bafta!
Link to comment
Share on other sites

N'ai cum sa faci update prin soft de la CCC la CIC, totul tine de hardware. Ori a facut misto de tine, ori ai inteles tu gresit.

 

Pai l-am intrebat de mai multe ori, desi la inceput parea destul de sigur ca se modifica si meniul de iDrive de la CCC la CIC. Eu cred ca el n-a prea inteles exact, intrucat mi-a zis ca se face update inclusiv la iDrive, dupa care l-am intrebat daca se modifica si interfata dupa cum au LCI-urile. Mi-a zis la inceput ca da, ca au mai facut la E60 si ca s-a modificat si interfata si ca-i destul de sigur. Daca tu zici ca interfata de pe LCI-uri se poate pune doar pe LCI si ca tine de hardware, ok, poate ca e asa cum zici tu, desi eu n-as fi atat de sigur cum ca nu se poate adapta si la non-LCI. Este un soft la urma urmei, o evolutie de la ver anterioara. Poate doar daca cea anterioara, asa cum zici tu are un procesor grafic mai slab care nu poate sa redea noua interfata care-i mai colorata! Se poate....Sa fie o diferenta de hardware chiar atat de mult modificata de la non-LCI la LCI incat sa nu mai ruleze noul soft de iDrive?

Link to comment
Share on other sites

nu e doar diferenta de soft, e diferenta de hardware. Ai inteles ?

 

 

 

Am inteles...Am zis-o in postul anterior! Nu trebuie sa mi-o zici pe "tonul" de mai sus :p Eu cand am zis hardware, m-am referit strict la o componenta gen CPU sau chip grafic, etc din intreg modulul CCC sau CIC, tu te-ai gandit la intreg ansamblul(modul ce trebuie schimbat). Sunt inginer si in general inginerii isi pun zeci de intrebari legat de ceva anume si le intorc si le rasucesc pe toate fetele! Defect profesional :p It's OK!!!

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi situatie am avut'o si eu, si s'a rezolvat. Dar iti zic de pe acum, diferenta este aproape insesizabila !

Urmeaza pasii descrisi de colegul Pole :thumbsup:

 

 

Salut,

 

Ok, mersi de info! Inca o intrebare legat de topicul "Power reduction" poate poti sa-mi raspunzi:

 

De la 136 PS se trece la 143 PS (care are masina initial).

 

Pe www.carfolio.com la specificatii scrie:

 

Putere: 136 PS Cuplu: 300 Nm at 4000 rpm

Putere: 143 PS Cuplu: 300 Nm at 1750 to 2500 rpm

 

Se va modifica din soft si diferenta de cuplu? Daca da, nu se simte diferenta (de la 4000 rpm --> 1750/2500 rpm)?

 

Mersi!

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Ok, mersi de info! Inca o intrebare legat de topicul "Power reduction" poate poti sa-mi raspunzi:

 

De la 136 PS se trece la 143 PS (care are masina initial).

 

Pe www.carfolio.com la specificatii scrie:

 

Putere: 136 PS Cuplu: 300 Nm at 4000 rpm

Putere: 143 PS Cuplu: 300 Nm at 1750 to 2500 rpm

 

Se va modifica din soft si diferenta de cuplu? Daca da, nu se simte diferenta (de la 4000 rpm --> 1750/2500 rpm)?

 

Mersi!

 

Eu cred ca este o eroare in descrierea celor de la carfolio! Cuplul este acelasi si intra la aceeasi turatie, fie ca vorbim despre power red sau non-power red. La diesel cuplul maxim se atinge din momentul in care intra turbina in functiune, adica dupa 1800rpm. La 4000rpm din cate stiu vei atinge puterea maxima de 136CP sau 146CP or whatever! Daca am zis ceva prostii sa ma corecteze cei mai in tema!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.