Jump to content

Tzacanit motor! need help


Recommended Posts

Asa o sa fac.

Se aude tot timpul, nu numai cand e masina rece.

Mai exact se aude numai la relanti. Nu exclud ca ce aud eu sa fie normal si poate imi fac griji degeaba. :blink: Dar totusi cand am fost la Filaret s-a lasat cu chemat toti mecanicii si ascultat sa vada ce e. Din pacate avand in vedere ca isi cam vorbeau in piept cu juma de gura, nu mi-am dat seama daca chiar e o problema sau nu. :)

Pana la urma ce pot spune, atata timp cat masina nu are nici o problema, mai bine il ignor.

BTW, repet, am pus-o de doua ori pe tester si nimic. Ma gandesc ca de-aia are atatia senzori si calculatorul, daca este ceva, sa apara pe calculator...

Iar de baiatul de la tester la filaret nu stiu ce sa spun, sincer de cate ori am fost pe acolo si am mai auzit ce spunea, nu mi se pare un bun diagnostigator. De fiecare data se lasa cu...poate fi aia, sau aia, sau aia...mai bine hai sa o mai lasam sa vedem daca mai apare o eroare pe tester...

Link to comment
Share on other sites

Asa o sa fac.

Se aude tot timpul, nu numai cand e masina rece.

Mai exact se aude numai la relanti.  Nu exclud ca ce aud eu sa fie normal si poate imi fac griji degeaba. :) Dar totusi cand am fost la Filaret s-a lasat cu chemat toti mecanicii si ascultat sa vada ce e. Din pacate avand in vedere ca isi cam vorbeau in piept cu juma de gura, nu mi-am dat seama daca chiar e o problema sau nu. :)

Pana la urma ce pot spune, atata timp cat masina nu are nici o problema, mai bine il ignor.

BTW, repet, am pus-o de doua ori pe tester si nimic. Ma gandesc ca de-aia are atatia senzori si calculatorul, daca este ceva, sa apara pe calculator...

Iar de baiatul de la tester la filaret nu stiu ce sa spun, sincer de cate ori am fost pe acolo si am mai auzit ce spunea, nu mi se pare un bun diagnostigator. De fiecare data se lasa cu...poate fi aia, sau aia, sau aia...mai bine hai sa o mai lasam sa vedem daca mai apare o eroare pe tester...

245318[/snapback]

 

deci, e46 motorul de 1.9 (1895) are in standard scris ca accepta ulei 5w40 sau 5w30 de preferat Castrol sau BMW (adica eticheta BMW ca tot Castrol e inauntru)... 0w40 e prea subtire si in cel mai rau caz ti l-as recomanda pentru iarna si temperaturi extrem de cazute pentru ca aditiveaza repede si nu e foarte vascos... cum la noi in tara e foarte cald si iarna temperaturile nu au scazut sub minus 5 anul acesta te sfatuiesc sa bagi 5w40...

 

apropos, tie nu-ti mananca uleiul masinuta? ar trebui sa-l cam pape pe ala al tau...:blink:

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Motorul meu este 1,8, nu 1,9, daca are relevanta. :blink:

Oricum o sa pun 5W40 data viitoare, original BMW.

 

Culmea este ca inainte mi-a mancat, pana sa-i fac revizia de 60.000.

Acum, vad ca nu mi-a scazut nivelul deloc, sau e tot pe acolo, desi am avut si un drum pana in Bulgaria cu ceva viteza.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu exact cum face motorul tau, dar toate N42 au un tzacanit la relanti.

 

Inainte de a intreprinde cine stie ce alte actiuni gen metaqbond, incearca sa gasesti pe cineva cu un motor ca al tau si sa compari sunetul.

 

Ai grija ca motorul asta este foarte pretentios la ulei. Cauta pe eticheta, in mod ideal ar trebui sa pui un ulei care indeplineste norma BMW LL-04.

Link to comment
Share on other sites

Pacat ca esti asa departe ca ascultam la al tau... :blink:

Poate vin luna viitoare prin Brasov si ai timp sa ne vedem.

 

Nu stiu nimic despre aceasta norma, mai multe detalii m-ar ajuta.

Oricum o sa pun numai ulei original BMW in ea.

Asa ca spune-mi daca sa pun 5W40. :)

Link to comment
Share on other sites

Motorul fiind mai nou, nu multi mecanici au auzit de valvetronic si cu ce se mananca. Majoritatea au citit cartile clasice "Dacia:reparatii si intretinere" si ei stiu ca daca tacane motorul e din tacheti.

 

Eu zic ca ai zgomotul normal care il are orice N42, de la motorasul valvetronicului, mai ales ca din diagramele care le-ai pus, exact acolo ai sunetul.

Link to comment
Share on other sites

...

Nu stiu nimic despre aceasta norma, mai multe detalii m-ar ajuta.

Oricum o sa pun numai ulei original BMW in ea.

....

245345[/snapback]

 

Daca pui ulei de la BMW e suficient, ala clar indeplineste normele lor :blink:.

 

BMW LL04 = LongLife04, cea mai recenta norma de calitate pt uleiurile BMW. Unii producatori de ulei si-au certificat produsele cf acestei norme si informatia asta o gasesti pe eticheta uleiului respectiv.

 

Dupa cum spune WLF - probabil ca motorul tau nu are nimic.

 

Eu personal nu as astepta urmatorul schimb de ulei sa scap de aditivii aia pe care i-ai pus. As schimba uleiul cat de poate de urgent.

Link to comment
Share on other sites

Asa.

 

In primul rand am o carte din state. Motorul meu nu este acolo, cert e ca uleiurile care apar sunt 5W40 si 5W30 in functie de clima. 0W40 nu apare.

 

Una peste alta sa inteleg ca si cei de la Bavaria si cei de la Filaret au gresit cand au pus 0W40? :blink:

 

 

O sa merg pe 5W40 de acum incolo.

 

Inca o intrebare: la cat credeti ca trebuie sa fac revizia? Pana acum masina le-a facut la 20.000, acum toata lumea, inclusiv la service imi spun la 10.000. In cei de la service am mai putina incredere avand in vedere ca au si ei un avantaj in a se face cat mai des.

OBC-ul imi arata ca mai am 10.000, adica per total ar iesi in jurul celor 20.000 recomandati.

Totusi nu este foarte ieftina o revizie, ma gandesc ca platesc mult mai mult ca la Solenza pentru calitatea consumabilelor (BTW, pe ulei parca scrie long life...), si mi se pare cam aiurea sa fac revizia tot la 10.000.

 

Vreau sa fac reviziile macar la Filaret, chiar daca ies mai scump un pic, pentru a avea cartea de service in ordine si stampilata, lucru care pb va conta cand o voi vinde, daca o voi vinde... Daca le schimb eu la service in colt un eventual cumparator probabil va comenta ceva... :)

Link to comment
Share on other sites

Schimba uleiul si nu te mai stresa cu tacanitul.

 

In US nu prea sunt motoare sub 2500, de asta nu apar in carti. Am fost la biblioteca intr-o zi si m-am uitat la sectiunea auto, toate manualele Bentley nu includ ce este sub 2500 pe seria 5 si seria 3. Mi-ar fi placut sa le pot lua acasa sa mai citesc, insa nu erau decat pentru referinta la fata locului, iar cartile care le-am luat acasa erau super tampite, poze mari si explicatii de copii mici.

Link to comment
Share on other sites

USA este complet alta lume, inclusiv in ceea ce priveste uleiurile si combustibilii, nu te poti orienta dupa cerintele lor.

 

Uite aici un link destul de edificator asupra normelor de calitate BMW pentru Europa (Germania)

http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthrea...010#post1197010

 

Este in germana dar se poate intelega cam ce uleiuri sunt bune pt ce motor. Conform celor scrise acolo, 0W40 este bun pentru tine.

Link to comment
Share on other sites

-eu imi schimb uleiul,filtrul de ulei,aer si polen la fiecare 10.000km,numai ca eu mi le schimb singur,imi cumpar ulei castrol si filtre mann care nu sant scumpe.

245398[/snapback]

 

 

filtru de aer la 5k e muci deja ...L-am schimbat pe al meu era plin de praf avea doar vreo 4500 .....la praful din Buc nu ma mira ...

Link to comment
Share on other sites

-eu imi schimb uleiul,filtrul de ulei,aer si polen la fiecare 10.000km,numai ca eu mi le schimb singur,imi cumpar ulei castrol si filtre mann care nu sant scumpe.

245398[/snapback]

 

Daca mi le-as schimba si eu asa probabil ca altfel ar sta treaba. :blink:

Poate i se face cuiva mila de mine si ma invata.

 

Totusi din cate am vazut la service nu e chiar asa mare inginerie.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Daca mi le-as schimba si eu asa probabil ca altfel ar sta treaba. :blink:

Poate i se face cuiva mila de mine si ma invata.

 

Totusi din cate am vazut la service nu e chiar asa mare inginerie.

245435[/snapback]

 

 

Ne vedem zilele astea, cum tzi`am raspuns in PM, nu vazusem topicul tau... sunt si nou pe`aici...

 

Tzacaneala are in relanti, dar nu e puternica... Asta e valvetronicu.. A fratelui meu care are n42b20 1995cmc / 143 cai suna identic cu a mea la motor, la toba, in spate, mai nervos :).

 

sa zic ce ulei am eu acum, din germania pus, castrol 0w30 ( a fratelui meu la fel )

 

Masina e luata de la BMW - Leipzig, inainte sa plec cu ea mi`au facut inspection 1 ( chiar daca avea 36000 km ), mi`au zis ca ei asa fac cand vand o mashina din buy-back. Am shi cartonashele langa baterie cand a avut schimburile facute, asta a fost al doilea schimb al ei ( tot 0w30 a avut si de noua ), au mai schimbat lichid frana, filtru aer / ulei si kam atat din ce am citit in cartea service si pe cartonul respectiv. Fratelui meu care shi`a luat un 318ci ( am fost impreuna ) i`au schimbat in + si placutze / discuri fatza ptr ca avea senz aprins ( 43 000km ).. discurile aratau excelent :). Acolo cand mergi, te trateaza la fel, fie ca iei o mashina de 15000 euro, fie una de 100000, super ok... super multumit, drumul m`a costat putzin, pretzul super ok, calitate super ok, seriozitate super ok.. In RO nu gaseam asha ceva nici peste 10 ani...

 

 

Ce descriere are 0w 30 la un distribuitor pe site :

 

 

Vascozitate: SAE 0W-30

 

 

Performante: MB 229.1 si 229.3; VW 505.00, 502.00 si 503.01, BMW Special Oil Listed, Porsche

 

 

Aprobari: API SL/CF ACEA A3/B3/B4

 

 

Ulei sintetic ideal pentru toate motoarele moderne pe benzinã sau diesel. Asigurã un nivel superior de protectie si performantã În comparatie cu uleiurile conventionale sau sintetice, precum si o reducere cu pânã la 6% a consumului de carburant.

 

Datoritã pachetului de aditivi performanti, asigurã parcursuri mãrite Între schimburile de ulei, În conditiile unei protectii maxime Împotriva uzurii si depunerilor carbonoase. Recomandat pentru motoarele cu aprindere prin scânteie sau compresie, cu aspiratie normalã sau turbo.

 

Ulei complet sintetic cu cea mai rapidã vâscozitate din lume, destinat tuturor motoarelor auto. Reducere absolutã a uzurii datoritã lubrifierii rapide/instantanee.

Edited by adimagic
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Daca mi le-as schimba si eu asa probabil ca altfel ar sta treaba. :blink:

Poate i se face cuiva mila de mine si ma invata.

 

Totusi din cate am vazut la service nu e chiar asa mare inginerie.

245435[/snapback]

si mie imi tacane si as vrea sa ascult si alt motor sa vad cum se aude ......daca mai esti interesat 0724217692

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 years later...

Salut tuturor,Am si eu un BMW 318I E46 din 2001 si cam de doua luni am o problema si nu o pot rezolva cu macanici din oras de la mine(Buzau)am schimbat cam 90% din senzori iar problema nu a disparut.

Haideti sa va spun cum stau lucrurile:Cobor dimineata la masina si vreau sa plec ,dar nu pot cam un minut pentru ca masina nu functioneaza cum trebuie(subliniez doar cand motorul este rece nu conteaza ca este vara sau iarna),se aude un zgomot ciudat in motor ca si cum nu a-r putea trece aerul prin evacuare sau ceva de genu.Daca vreau sa plec asa cu ea de pe loc i-mi da in nas, nu trage deloc ,da si niste rateuri pe teava de esapament daca o accelerez prea tare.Am pus si un filmulet aici sa auziti si voi cum se aude poate, cinestie ma ajuta cineva.

Va rog ajutati-ma si pe mine cu o parere.

 

Link to comment
Share on other sites

salut... am si eu o problema cu o bataie la motor. daca iau capacu de la ulei, imi arunca ulei afara. ... BMW E46, 99, 1.9 318CI, exact ca in clipul atasat

 

 

va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi, ce ar trebui sa fac ca sunt disperat. va multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.