Jump to content

problema acceleratie


ionut1985

Recommended Posts

salutare

astazi de dinineata am plcat cu masina circa 30km si masina sa comportat normal fara nici un fel de abatere de la mersul eu normal,ajungand la destinatie masina nu sa mai miscat deloc pana in seara aseasta cand am plecat am simtit imediat ca ,cand accelerez,masina nu vrea sa inainteze ,am crezut c mise pare prima data dar nu am mers mult si am asuns in dreptul unui deal ,nu foarte mare ,accelezez si masina nu vroia sa urce dealul ,acul de la turometru era teapan acul dela instant la fel ,eu apasam acceleratia in gol , dupa ce am trecut dealul am mai mers putin ajungand la un semafor .Cand am plecat de la semafor masina sa accelerat bine pana la 40 km/h apoi la fel accelerez in gol

dupa ce trece de 40KM masina merge in contiuare dar se accelereaza greu iar daca apas pelala la fund schimba viteza si pleaca cum trebuie

multumesc mult pt pareri

am facut test nici o eroare

masina este cea din semnatura

Edited by ionut1985
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
E clar, trebuie sa iti schimbi stilul de condus, daca ai schimbat atatea turbine. A mea are 195.000km si turbina originala, fara fumuri, fara sa manance ulei... dar masina mananca jar frecvent :pardon: . Presupun ca mergi incet, la tine cutia schimba foarte jos, sub 2000rpm si de aici turbina are de suferit. Mergi pe sport cu ea, sau pe modul manual si las-o mai mult in ture, schimba la 2500-3000rpm si nu vei mai avea probleme! Edited by Alex Nastase
Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce plm mea nu fac astia si un training ceva cand cumperi un bmw diesel...

unii ar putea sa banuieasca ca sunt proaste, design defectuos, interval de service intins cat china... etc.. dar nu la bmw.. la bmw e numai de la condus.. :)

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

In general o turbina pica mult mai repede din cauza mersului subturat...indiferent de marca! Nu contest faptul ca asta de pe e90 e o porcarie, dar daca ai un pic de grija de ea (fara accelerari violente cu motorul rece, fara oprirea motorului imediat dupa ce ii dai talpa, schimbarea vitezelor peste 2000rpm), poate sa mearga fara probleme sute de mii de km...
Link to comment
Share on other sites

In general o turbina pica mult mai repede din cauza mersului subturat...indiferent de marca! Nu contest faptul ca asta de pe e90 e o porcarie, dar daca ai un pic de grija de ea (fara accelerari violente cu motorul rece, fara oprirea motorului imediat dupa ce ii dai talpa, schimbarea vitezelor peste 2000rpm), poate sa mearga fara probleme sute de mii de km...

 

o fi valabil la BMW, al alte marci mergi subturat cat vrei.. :)

de asta spun, sa faca naibii o scoala speciala de condus diesel de BMW.. :)

Link to comment
Share on other sites

o fi valabil la BMW, al alte marci mergi subturat cat vrei.. :)

de asta spun, sa faca naibii o scoala speciala de condus diesel de BMW.. :)

 

eu nu as fi atat de convins ca tine...sustin varianta cu schimbat ceva mai sportiv astfel incat turbina aia sa se paota unge si ea calumea si in felul asta o sa te tina destul de mult...stiu masini chinuite, chip-uite....ce vreti voi (diesel ma refer) care nu au nici o problema cu turbina, dar toate au mers "mai turate"decat recomazi tu...

Link to comment
Share on other sites

sunt solutii tehnice simple, pur si simplu faci traseul de ungere si radiatorulde ulei, intercooler etc pe masura, nu la plezneala.

Eu nu am vazut intr-un manual de exploatare sa iti zica sa nu mergi subturat, si ce inseamna asta, definitie mai tehnica...

 

In plus nu e problema cu mersul subturat de fapt, cu acceleratul de la ture mici acolo ar fi ceva, . da nici acolo nu e drama prea mare, mai ales deca cand sunt astea cu geometrie variabila

Exemple de motoare diesel durabile si in orice regim de mers sunt destule.

Si chiar si de la BMW, dar nu asta de 2.0d..si nu neaparat de e90, nici alea de pe e46 nu erau vreo minune.. ba chiar cele NFL au avut problema de design recunoscuta partial de BMW.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

daca omul merge in bucuresti 30 km si aia din semafor in semafor la 7 dimineata unde sa i faca turat... de unde ungere... ca abia dupa ce parcurge 30 km ajunge uleiul la temperatura lui optima... si poate in week end cand trebuie sa i dea talpa merge la consum...

nu stau in bucuresti,masina de cand am cumparat_o nu a mers mai mult de 20000 in romania si acesti km i_am facut(o mare parte din ei) de la Nadlag la Galati

iar acei 30km zilnic ii fac pe autostrada (nu in bucuresti)

si concluzia aia cu consumul pastreaz_o pt tine(nu cred ca m_ai auzit vre_o data ca ma plang ca consuma mult si nici nu o sa auzi)

Edited by ionut1985
Link to comment
Share on other sites

Prima data cand am postat mi_a facut figura cand am ajuns acasa am pus_o pe tester si nu mi_a dat nici o eroare apoi am mai testat si mi_a dat eroare la acuator am sters dar nimic asta se intamla seara ,a doua zi dimineata umblu pe la srvice sa vad ce are (ca trebuia sa vin acasa si nu aveam cu ce)pe unde am umblat toti mi_au zis aceiasi problema ca nu au ce face si nu stie ce are ,recomandand reprezentanta bmw,

Am ajuns acasa am testat iar ,aceeasi eroare ,am sters si am lasat asa peste noapte ,dimineata am pornit si surpriza masina mergea bine am pus pe tester si fara eroare ca prin minune s_a reparat

Am plecat acasa in drum spre casa dupa vreo 1000km mi_a facut iar faza aceea dar scurt si apoi am iesit dupa autstrada ma opresc la un service bmw (in austria )mi_au pus pe tester si mi_au zis ca nu mai pot sa merg cu masina ca turbina este moarta dar nu mi_au spus nimic despre ecuator eu stiind ca acolo am eroare si de acolo vine problema ,i_am rugat frumos sa imi zica daca am eroari si mi_au zis ca la motor nu am decat o eroare la senzorul de ulei ,am platit si am plecat de acolo masina mergea bine si cu mi_am luat inima in dinti si am plecat spre casa (mergand asa incordat m_am gandit sa vad daca am joc la turbina asa ca opresc intr_o parcare si deschid capota sa desfac pe acolo cand trag de manerul de deschis capota am ramas cu manerul in mana (sa rupt sufa si manerul,nu stiu cum dar sa rupt)bun am reusit sa deschid capota am scos conducta aia din plastic care iese din debitmetru si intra in turbina ,trag de axul turbinei si am ramas mut ,avea joc dar nu foarte mare sa zici ca nu mai poti merge cu masina ,asa ca mi_am continuat drumul spre casa linistit

una peste alta cand intru in arad s aprinde martorul de la nivelul de apa iarasi ma chinui se deschid capota si cand ce sa vad termostatul de la egr spart (dracu sa il a ca ala nu se lipeste cu nimic am incercat tot felul de solutii pana la urma dupa 3 ore de chinuiala mi_a trecut prin cap sa fac o pana mica din lemn sa o bag acolo si aia a fost rezolvarea ,nu a curs picatura de apa pana la craiova cand am ajuns la @bbmotors si am schimbat termostatul )

In cele din urma am ajuns acasa dupa iar cateva figuri de alea de la acuator

A doua zi am plecat in cautare de acuatot nu am gasit la nimeni in galati asa ca am plecat la bucuresti (cunosc pe cineva la bucuresti si mi_a zis ca are el ,am ajuns la el cu gandul sa imi pun antigel ca aveam un antigel mai mult apa ,imi da jos apa cand imi zice ca imi picura si termostatul cel mare de langa pompa de apa ,i_am zis sa il schimbe si pe ala si in timp ce desfacea a ajuns la turbina si sa gandit sa vada ce joc am la turbina ,cand am pus mana n_am crucit juca axul de la turbo de ziceai ca minge de fotbal de la o poarta la alta

Mi-a dat un nr de telefon si am vobit cu cineva sa imi reconditionez turbina (i_am spus ca nu sunt din oras si toata povestea )mi_a zis sa ma duc la el cu turbina sa vada ce poate face ca daca nu este grav o poate face si pe loc .

Zis si facut am demontat turbina am ajuns la baiat care s-a tinut de cuvand si mi_a facut_o pe loc (chiar daca era ora inchederii cand am ajuns)

Am montat turbina si testand acuatorul el ramanea tot timpul deschis nu mai reveneaa la pozitia inchis (sau invers nu mai tin minte exact)schimband alt acuator masina nu a mai dat nici o eroara si merge perfect

in final am ajuns acasa cu masina reparata si cu o gaura mare in portofel

380e reconditionat (garantie un an fara limita de km)

200e acuator

100e manopera

70e termostat

40e antigel

Cam asta este toata povestea

cine vrea nr de telefon a baiatului care reconditioneaza turbine il dau cu cea mai mare placere ,repara orice fel de turbine nu numai bmw

Edited by ionut1985
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.