Jump to content

Scurta intrerupere in mers


flavyus

Recommended Posts

Buna seara, am si eu o problema cu negrila, am o eroare intermitenta si anume intre 1500-2000 rotatii mai exact cred ca 1700 daca sunt in accelerare si iau piciorul si iar accelerez se simte un pic cum intrerupe o fractiune de secunda, asta se intampla numai intre 1500-2000 rotatii ,in rest masina merge. Astazi am observat ca daca am clima pornita nu face, va rog daca cineva a patit sa imi spuna si mie rezolvarea.

 

PS: Miercuri sunt programat la baiatul din ciolpani,dar o idee intotdeauna ajuta. Multumesc

 

 

Link to comment
Share on other sites

Buna seara, am si eu o problema cu negrila, am o eroare intermitenta si anume intre 1500-2000 rotatii mai exact cred ca 1700 daca sunt in accelerare si iau piciorul si iar accelerez se simte un pic cum intrerupe o fractiune de secunda, asta se intampla numai intre 1500-2000 rotatii ,in rest masina merge. Astazi am observat ca daca am clima pornita nu face, va rog daca cineva a patit sa imi spuna si mie rezolvarea.

 

PS: Miercuri sunt programat la baiatul din ciolpani,dar o idee intotdeauna ajuta. Multumesc

 

EGR infundat sau electrovalva EGR

Link to comment
Share on other sites

cam asa ceva face si la mine , doar ca la mine cand vrea trage cand nu nu...trage bine la plecarea de pe loc apoi de pe la 80 greu se mai duce in sus ...si eu tot debitmetru il suspectez...pe tester da mai multi senzori de aer si acuatorul de turbo ..dar specifica la fiecare ca ar putea fi eroarea si din cauza la debitmetru...deci el este la mine ...poate si la tine ...scoate mufa si vezi daca tot asa face , eventual si mai rau ...
Link to comment
Share on other sites

Daca accelerezi mai tare se mai simte intreruperea? Sau doar cand accelerezi finut? Dupa simptome, e debitmetrul. Din cate am inteles, e nasol, ca nu da eroare debitmetru decat daca pica de tot. Eu zic sa faci o proba cu un alt debitmetru, sa vezi daca dispare problema. Daca gresesc, sa-mi fie cu iertare :)
Link to comment
Share on other sites

E plauzibila cauza.

 

Asa functioneaza clapetele:

 

Electrical swirl flaps DDE5.0/DDE6.3

The adjustable swirl flaps are located in the tangential channels of the intake system and are opened and closed according to the operating status of the engine.

 

The swirl flaps are closed under the following conditions:

-at low engine speeds and low injection volumes (map-controlled)

 

The swirl flaps generally open when

-the coolant temperature < 14 °C OR

-the amount of fuel > 24 mg OR

-engine speed > 2250 rpm OR

-the intake temperature < -5 °C.

 

Tinand cont ca dupa pornirea climei se schimba parametri de functionare ai motorului e foarte posibil ca si modul de actionare a clapetelor sa se modifice.

Link to comment
Share on other sites

Asta ar insemna sa schimb toata adimisia sau se poate schimba doar clpetele?

 

se schimba galeria de admisie.. boala la e60-uri galeria de admisie.. desi nu stiu daca aia-i problema la tine..

Edited by mada13
Link to comment
Share on other sites

Daca aceste clapete nu functioneaza corect vei primi o eroare pe debitmetru, zi merci ca nu l-ai schimbat degeaba.

 

Pentru a te convinge rapid si simplu daca am sau nu dreptate, scoate furtunul care actioneaza tulumba vacumatica de pe galerie, prin ea sunt actionate clapetele.

Daca cu acest furtun anulat masina merge bine , e clar.

Link to comment
Share on other sites

Mai concret, ce sa se poata?

Problema ca nu da nimik , nici o eroare

ce face baiatul ala in link-ul dat , curatare completa , este posibil sa scap!

 

Daca aceste clapete nu functioneaza corect vei primi o eroare pe debitmetru, zi merci ca nu l-ai schimbat degeaba.

 

Pentru a te convinge rapid si simplu daca am sau nu dreptate, scoate furtunul care actioneaza tulumba vacumatica de pe galerie, prin ea sunt actionate clapetele.

Daca cu acest furtun anulat masina merge bine , e clar.

Imi pui te rog o poza cu acel furtun de unde trebuie scos.

 

 

 

Edited by flavyus
Link to comment
Share on other sites

Este OK, in sensul ca dormi linistit in cazul in care ti-e frica ca se vor rupe si vor fi aspirate de motor, cu consecinte costisitoare. Daca ele arata bine si functioneaza corespunzator nu are rost sa te legi la cap cu anularea lor. Desigur, corect este ca la un anumit numar de km sa schimbi galeria de admisie insa multi adopta solutia anularii acestor clapete fara implicatii semnificative in functionarea motorului.

 

Intra pe linkurile din semnatura mea sa vezi niste poze interesante.

Edited by djtaotao
Link to comment
Share on other sites

Ai grija, problema clapetelor este foarte delicata.

Nu stiu exact cum este la e60 , dar intelesesem ca Bavaria a dres problema ruperii prin ingrosarea tijei ce le sustine , adica marirea diametrului.

Insa daca acolo exista depuneri ele tot nu vor functiona corect, pe langa asta mai sunt si alte probleme posibile:

 

-fisurarea unui furtun vacumatic

-fisurarea tulumbei vacumatice de cauciuc

-convertizoare vacumatice defecte ,cele in prelungirea tulumbei

 

Daca le anulezi nu vei avea probleme pe care un conducator normal sa le poata percepe, poate pe ceva fise tehnice sa iasa diferenta.

Link to comment
Share on other sites

Parerea ta este ca de la galerie mi se trage mie accea mica intrerupere?

 

Ai grija, problema clapetelor este foarte delicata.

Nu stiu exact cum este la e60 , dar intelesesem ca Bavaria a dres problema ruperii prin ingrosarea tijei ce le sustine , adica marirea diametrului.

Insa daca acolo exista depuneri ele tot nu vor functiona corect, pe langa asta mai sunt si alte probleme posibile:

 

-fisurarea unui furtun vacumatic

-fisurarea tulumbei vacumatice de cauciuc

-convertizoare vacumatice defecte ,cele in prelungirea tulumbei

 

Daca le anulezi nu vei avea probleme pe care un conducator normal sa le poata percepe, poate pe ceva fise tehnice sa iasa diferenta.

 

Spune-mi te rog ce furtun sa scot!

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt 100% sigur ,trebuie urmarit traseul vacumatic de sub galerie.

Ideea ar fi sa nu mai ajunga vacum nici in piesa 1

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=NY71&mospid=50111&btnr=11_3877&hg=11&fg=40

 

http://realoem.com/bmw/diagrams/y/e/212.png

si in principal nici in piesa din capatul galeriei (piesa 9) ce are o vana mare de cauciuc care se suge si trage de clapete

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=NY71&mospid=50111&btnr=11_3652&hg=11&fg=40

 

http://realoem.com/bmw/diagrams/t/j/216.png

 

Cand scoti furtunul sa-l obturezi cu ceva , ca sa nu pierzi vacum.

 

P.s.

 

Daca scoti acest furtun cu siguranta clapetele vor ramane pe deschis, nu stiu insa daca ai acces la el.

 

http://i469.photobucket.com/albums/rr53/Anzafin/Imusarja/12.jpg

 

pentru o imagine de ansamblu

 

http://i469.photobucket.com/albums/rr53/Anzafin/Imusarja/11.jpg

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

Ideea ar fi sa nu mai ajunga vacum nici in piesa 1

Exact. Se scoate furtunul 2 din piesa 1 iar capatul furtunului ramas liber se infunda cu ceva (recomand tija unui burghiu sau un cui cu diametru de 3.5-4mm). Problema e ca, fara vacuum, clapetele raman inchise. Deci asta este doar o metoda de verificare nu si de functionare indelungata.

Edited by djtaotao
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.