Jump to content

lupe seria 5 an 2003


Recommended Posts

Perle ..neperle la un E36 din cauza comutatorului de lumini nu se aprindeau becurile la numar pe spate .... si DA ala a fost de vina. Iar dupa cum observati pe pagina cealalta, am cam epuizat variantele incercate.

Man..tine de perle, si stii de ce? pt ca tu ai dat de inteles ca de la blocul de lumini care nu face contact cum trebuie, nu se vede bine noaptea pe strada...:wacko: Iar noi vorbim aici de faruri de e39, nu de becurile de la numar la e36...e distanta mare, man....

Link to comment
Share on other sites

Oameni buni, nu mai aberati pe aici, lupele sunt puse cu scopul de a nu orbi oamenii de pe contrasens, pentru a face fasciculul de lumina sa nu fie dispersat in toate partile, acestea nu inbunatatesc lumina.

In cazul multora lipsa de lumina este datorata oglinzilor, acelea dau lumina, o reflecta si in timp acestea se ard, se matuiesc, lupa nu are nici-o vina, nu mai ziceti prostii, aceea o poti sterge cu spirt si gata( cand desfaci farul)

 

Eu mi-am refacut farurile la fostul e39 si stiu ce zic, mai am un prieten cu e39 si la fel nu vedea, erau onglinzile matuite din interiorul farului.

 

Buba nu prea a gasit-o nimeni, se stie ca seria 5 e39 are probleme cu farurile; eu am schimbat reglajele ca erau rupte, am cumparat becuri noi (xenon) ca am zis ca alea sunt duse, am sters bine farurile pe interior in ciuda faptului ca pareau ca noi, am polishat farurile, le-am reglat, nici nu stiu ce le-am mai facut...si rezultatul???? un pic mai binisor ca initial. Ma uit cateodata seara pe autostrada, mai trec cate unii din spate cu masini mai noi sau alte modele...in zona lor se face zi iar in zona de "bataie" a farurilor mele zici ca se intuneca....deci nu am ce sa le mai fac.

 

 

Poti sa schimbi 100 de becuri, pana nu schimbi si onglinzile farului degeaba.

Onglinzile sunt cele mai importante, din ele se reflecta lumina puternic, ele se matuiesc si scade intensitatea luminii.

Edited by branevl
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutari tuturor

 

Ca sa o luam pe rand, prima problema este la faruri de e39 matuirea stratului reflectorizant, poti sa pui ce becuri vrei ca e degeaba. Am schimbat la al meu proiectoarele cu totul datorita faptului ca pe cele originale le dadusem la refacut si dura mai mult de o saptamana. Am luat proiectoare bixenon fx-r, si cu mici modificari au intrat ok si totul e in regula. Cu cele noi dar cu becurile D2s vechi si balasturile vechi de Hell, se vede un pic mai bine dar departe de a fi multumit.

Ceea ce am remarcat si imi place la proiectoarele noi este ca nu mai au acel curcubeu de culori in partea de sus a razei ci au un albastru intens. Nemultumit fiind, am luat decizia de a schimba si balasturile cu unele noi. Gasit in B unele de 55w cu tot cu becuri D2s si adaptoare undeva la 250 de ron si nu am mai stat pe ganduri, a doua zi le-am montat si "voila" lumina se facu. Cam astea sunt chestiile de facut pentru doritorii de lumina.

Nu mai conteaza daca plasticul e matuit, este o cu totul si cu totul alta dimensiune a luminii. Nu mai mentionez ca farurile trebuiesc reglate la aparat nu dupa ochii vecinei, si ca senzorii de nivel trebuie sa fie functionali ca altfel in anumite momente si in cazul schimbarii incarcarii masinii veti avea blitzuri de la ceilalti participanti la trafic.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salutare baieti !

 

Chiar acum am la mine la facut masina unui client de al meu.

 

Problema care o are !

 

CHIOR CHIOR CHIOR CHIOR ! Vorbim de un BMW E39 2002 care avea farurile fara xenon din fabrica. Masina o cumpara-se cu xenon aftermarket montat pe lupe , dar nu vedea nici macar 1 m in fata masinii. Initial am presupus ca sunt becurile gata , am pus de proba alt bec + balast nou , rezultatul foarte foarte putin mai bine , dar oricum departe de adevar !

 

In consecinta am dat jos faurile si le-am desfacut bucati.

Pe langa boala E39 cea cu reglajele rupte , atasez 2 poze mai jos sa vedeti ce am descoperit. Motivul pentru care nu vedeai nimic cu farurile

 

post-46290-0-35403400-1361750185_thumb.jpg

 

post-46290-0-68356800-1361750185_thumb.jpg

 

Oglinda din spatele lupelor era terminata , praf. Nu avea pic de reflexie , de aici si problema luminii.

 

In continuare am decis sa schimbam lupele cu un set de lupe bi-xenon care vin plug and play , fara nici un fel de modificare si care merg cu becuri D2S.

 

post-46290-0-04581200-1361750186_thumb.jpg post-46290-0-36462300-1361750186_thumb.jpg

 

In zilele ce urmeaza dupa ce sunt montate la loc farurile pe masina si reglate , am sa fac cateva poze sa vedeti cam ce lumina au.

 

Chiar nu imi doresc sa fac imi fac nici un fel de reclama. Am postat aici deoarece stiu ca este o problema generala la BMW lupele si poate cineva chiar are nevoie sa vada perfect pe drum.

 

Revin cu poze pe parcursul lucrarii !

 

Numai bine !

Link to comment
Share on other sites

Exact cum sunt la modele mai noi , cand dai faza lunga acel mecanism din fata becului se da la o parte si vei avea mai multa lumina si pe faza scurta ( lupa )

 

 

 

Cam asa ceva

 

Si asta se intampla in interiorul lupei

 

Edited by DaBotta
Link to comment
Share on other sites

de fabrica nu exista.

 

Dar odata cu schimbarea lupelor arse , va exista si vei avea bi-xenon

 

 

Problema mai mare e ca si eu le-am desfacut bucati pt a schimba reglajele si surprinzator, oglinzile nu sunt arse si nici lupele, insa lumina cum trebuie nu am, si sa adaug ca am schimbat si becurile... deci tot slabe sunt...aaaa am mai si polishat sticlele.:no:

Link to comment
Share on other sites

Am multi prieteni cu E39 si toti se cam plangi de faruri.

 

Ai vazut in poze astea ce le-am desfacut ce dezastru erau oglinzile.

 

Oricum zilele astea termin cu farurile si cand sunt pe masina si reglate am sa fac cateva poze , si ceva filmare sa vedeti aproximativ cum se vede

Link to comment
Share on other sites

Ideea este ca nu prea le-am reglat bine, le-am reglat dupa metoda antica (cu luminile la zid)...exista o alta metoda de a regla farurile? pt ca din cate am observat noaptea, imi bat mult in lateral (lumineaza parapetii) iar la faza lunga raza luminii se cam duce sus prin copaci. Mi-am mai dat seama si dupa reflexia indicatoarelor, mai ales la faza lunga aproape ca ma orbeste reflexia panourilor mari.
Link to comment
Share on other sites

Din ce am tot citit si m-am documentat , si din experienta iti spun urmatoarele

 

Cele care au semnalizarea galbena sunt lipite cu mastic. Ca sa le desfaci cu astea ai nevoie de un pistol care sufla aer cald si le desfaci relativ simplu.

 

Cele care au semnalizarea alba sunt lipite cu ceva silicon , care oricat il vei incalzii va ramane la fel de tare. Genul acela de faruri le desfaci mult mai greu , cu surubelnita , si cu foarte multa atentie. Dupa ce il desfaci cureti tot siliconul acela si cand pui sticla inapoi folosesti ori silicon de parbriz or mastic.

 

Cat despre treaba cu sprayul , nu o sa rezolvi absolut nimic. Doar pierdere de timp si munca pe degeaba , rezultatul nu va fi deloc satisfacator

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.