Jump to content

Alegere BMW seria 3


2dor

Recommended Posts

Sa spunem ca as vrea un seria 3 E46 2002-2003. Am pus marja de pret 11000-12000 euro. Ce ar trebui sa aiba obligatoriu ca dotari? Eu oscilez intre 316i sau 318i, NUMAI ASTEA. As merge chiar pe un compact sau un break. Cu ce vine standard? Tinand cont ca o sa il iau din Germania, am mobile.de ca punct de pornire pot sa aleg sa spunem sa aiba piele sau jante.(am dat exemplu nu ca tin foarte mult sa aiba asa ceva). Cutie as vrea manuala. Deci in concluzie ce sa aleg. De exemplu DSC au toate? Ce slabiciuni au E46 cu facelift?

 

Rog sa nu se inceapa cu "Am un BMW de vanzare daca te intereseaza". Il iau de afara indiferent de taxe. Stiu pe cineva in Germania care o sa ma ajute sa aleg unul bun.

 

Astept pareri si sugestii. Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

DSC au toate doar sa fi atent la ce variant DSC este II sau III.

in rest ABS servodirectie si euro3 geamuri electrice fata, 6airbag-uri, oglnzi incalzite si reglabile electric, volan reglabil in 2 directii, scaune reglabile si pe inaltime si sofer si pasager. cam astea sunt standard poate mai sunt dar imi scapa.

ca optionale: climatronic sau cel putin aer conditionat, cdplayer sau radio cas cu magazie, incalzirea in scaune dar nu e neaparat se poate trai si fara, trapa daca se poate e frumoasa si utila daca esti fumator, pielea parerea mea ca e fita si inutila atata timp cat nu ai copii mici care sa o murdareasca. bixenon e bun daca-l gasesti cu spalator e util la noi in tara. jante de aluminiu, dar ceva calumea nu replici care le indoi pana acasa.

Link to comment
Share on other sites

DSC au toate doar sa fi atent la ce variant DSC este II sau III.

176514[/snapback]

 

Te contrazic, am avut 318i cu facelift, productie 11/2001, pe toate actele scria 2002 si avea doar ASC+T.

 

Aer conditionat (cu rotite) nu este standard? Eu nu am vazut inca e46 fara AC.

Edited by gbu
Link to comment
Share on other sites

Te contrazic, am avut 318i cu facelift, productie 11/2001, pe toate actele scria 2002 si avea doar ASC+T.

 

Aer conditionat (cu rotite) nu este standard? Eu nu am vazut inca e46 fara AC.

176519[/snapback]

 

nu te contrazic, dar numai la tine se poate asa ceva, eu stiam ca la bmw si inca cateva marci, daca in acte scrie fabricat in 2001 poate sa fie si 30.12.2001 nu se poate trece sub nici o forma 2002 in acte. dar poate ma insel.

Link to comment
Share on other sites

nu te contrazic, dar numai la tine se poate asa ceva, eu stiam ca la bmw si inca cateva marci, daca in acte scrie fabricat in 2001 poate sa fie si 30.12.2001 nu se poate trece sub nici o forma 2002 in acte. dar poate ma insel.

176524[/snapback]

 

Data exacta a fabricatiei am scos-o din comp de bord. A coincis cu ceea ce mi-a spus www.realoem.com cand am introdus VIN-ul masinii acolo. Era 11/2001. Pe carte scria 2002.

 

2dor, sa fii atent si la chestii de-astea. Sunt multi care spun un an in anunt si de fapt este din anul anterior masina. Ce vezi acolo pe mobile.de e data primei inmatriculari. De exemplu, eu am luat un Passat din Germania, in anunt scria 01/2001, dar de fapt prima inmatriculare era 12/2000 si productie 11/2000. A fost avantajos totusi, pt ca am platit vama pt an 2000 (era mai ieftin) si am trecut in carte 2001. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pentru mine 2 lucruri sunt esentiale la un BMW: siguranta (activa -DSCIII si pasiva multe airbaguri) si climatronic mai ales daca esti din capitala. Vara e f utila in comparatie cu AC clasic.

Oglinda heliomata e foarte buna la condus noaptea, o recomand. Incalzirea in scaune face toti banii iarna dar nu e obligatoriu. Geamurile electrice pe fata sunt suficiente, cel putin pt mine care merg numai in fata.

Link to comment
Share on other sites

Dar legat de probleme? Cam la ce sa ma astept? Tinand cont ca o sa fie pe la 100.000 km.

176644[/snapback]

Pai ce probleme sa ai? Nu de aceea iei masina din Germania, sa nu ai probleme?

 

Consumabile = placute de frana, sa te uiti atent la discuri sa fie deja schimbate...

Link to comment
Share on other sites

Nemtii fiind toti identici, fac absolut toti acelasi numar de kilometri pe an, e lege. Daca nu respecta norma de kilometri fac puscarie. Si o gospodina care merge la piata si un agent de vanzari vor face intotdeauna fix acelasi numar de kilometri in Germania. Unde e lege nu-i tocmeala. Te-ncurci cu nemtii astia domne'

 

Eu unu nu voi crede asta sub nici o forma , masina care a mers in germania aprox 4 ani are 100k pe bord ! Niciodata !

176697[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca la asta se referea sorin. si mie mi se par putini 100.000 Km pentru germania, si apropo de gospodine, nu am vazut prea multe mergand la piata cu BMW-uri. eu am facut 100.000 si putin in frumoasa noastra romanie intr-un an jumate.

 

LE: nu vreau sa te descurajez, poti sa gasesti masini si cu 80.000Km la vechimea asta, dar si pretul este pe masura.

Edited by crazydriver
Link to comment
Share on other sites

E adevarat ce spuneti problema e ca in momentul in care ma hotarasc pe o masina anume o sa vorbesc cu persoana din Germania sa o verifice la service, plus am inteles ca totusi daca iei masina de la un parc auto aia nu prea dau tepe, daca e un service mai mare. E adevarat ca exista tepe dar daca te informezi bine asupra masinii eu spun ca poti sa eviti. Plus am citit pe forum unde sunt stocati km la BMW. Cautati pe mobile.de BMW 318I, 2002-2003, petrol, intre 50000-150000 km, cu Euro 4 si pret intre 8000-14000 euro. Sa vedeti ce gasiti, multe compacturi dar si berline si break cu km variati. Chiar toate sa fie teapa? Ma refer la cele din parcuri auto.
Link to comment
Share on other sites

pai e normal la 14000eur si 130000Km este normal sa gasesti dar la 8000euro si 80000Km si sa mai aiba si niste dotari decente pe, adica a/c cel putin si un cd sau radio cas care sa functioneze, eu unul cred ca e imposibil.

176721[/snapback]

 

Aici ai dreptate !

 

Plus ai grija de la ce autohaus iei ,ca multe sunt patronate de turci si arabi care fac manarii la masini !

Link to comment
Share on other sites

Si cheia are informatii despre km. Iar legat de km eu fac cam 6000-7000 pe an si mai stiu cateva persoane care fac la fel ca mine. Pur si simplu merg doar in oras. 8000 de euro am dat ca limita simbolica. Iar legat de motor nu vreau mai mare din simplu motiv ca eu imi iau BMW pentru ca imi place, nu vreau sa ma duc la curse. 318i cu 143 de cai e ok. Stiu ca sunt turci si chiar romani cu autohaus. Oricum multumesc de avertismente. Edited by 2dor
Link to comment
Share on other sites

Iar legat de tepe stiu pe cineva care la noi a vrut sa ia un seria 7 E38 si avea pana in 100.000 km cica, la AB nu a iesit nimic ciudat. Persoana care voia sa o cumpere a vazut numarul de telefon al service-ului din Germania unde fusese masina inainte sa fie adusa la noi. De fapt la noi era facuta magaria. Si a sunat la aia care i-au spus ca masina are peste 100.000 km. Nu stiu exact unde era numarul de tel, pe carte, chiar nu stiu. Persoana era directorul meu de atunci si nu e vraja povestea. Cert e ca e o metoda foarte buna sunatul la service in Germania sa afli ce si cum despre masina.
Link to comment
Share on other sites

De preferat sa iei masina din vestul sau nordul Germanie. Pe est sunt o multime de albanezi, turci, romani etc care tepuiesc. Si ca exemplu sunt masini la munich pe mobile.de care sunt postate luni intregi.

Eu mi-am luat 320i aproape de granitza cu Franta, si n-am fost dupa ea. Am scris mail, neamtu a raspuns am negociat si am platit avans 1000. Dupa care am platit pe cineva de incredere care se ocupa cu transfer de masini, si mi-a adus-o pe platforma cost 600eur. Si vreau sa spun ca neamtu dupa ce a vorbit cu persoana care mi-a adus masina m-a sunat sa verifice daca totul e ok si daca ala e chiar trimis de mine. Daca ai de-a face cu nemti poti sa mergi cu ochii inchisi. Daca sunt alte natii atunci te poti astepta la kilometraj schimbat sau defecte ascunse. Eu am un coleg de munca neamt si mi-a zis ca la ei faci puscarie imediat pt modificarea kilometrajului. Deci nu se joaca. Cartea service la nemti e sfanta.

 

Sper sa-ti gasesti ceea ce vrei.

Link to comment
Share on other sites

In "mare " ar trebuii sa ai dreptate.....dar realitatea este cam alta.

Aparatura si soft-ul de modificat km a aparut la nemti prima data.

Daca vrei iti pot povestii mai multe si nu din "auzite"...anul asta am stat mai mult pe afara(Germania-Italia) decat in Romania. Deasemeni am un nepot care lucreaza de 7 ani in Berlin pt Microsoft. Pana si nemtii s-au schimbat, nu mai sunt cei de alta data (si nu ma refer la "intrusi"). Probabil necesitatea de a supravietui (intr-o lume de smecheri)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.