Jump to content

Sfat achizitie.


Bmw32oCi

Recommended Posts

Vreau sa imi cumpar o masina mai noua, ma intereseaza sa fie fiabila in primul rand,costuri de intretinere mici,consum mic. Ma gandesc la doua modele : bmw e90 320d an minim 2006 si audi a4 2000cmc diesel( cel de 143cai) an minim 2009 . Ce parere aveti de masinile astea doua? Bmw-ul are mai multi cai,am condus 2 luni un e90 320d si mi-a placut cum mergea. Imi e frica de piata din Romania..e90 rar gasesti in stare buna, la audi am mai multa incredere ca sunt intretinute. De Audi nu stiu nimic, ce probleme are modelul asta? e fiabil? consuma mai mult ca Bmw-ul? Dintre aceste doua modele care credeti ca e mai fiabil si mai ieftin de intretinut ? De site-ul acesta ce parere aveti : http://www.bmw-rulate.ro/cars ? A cumparat cineva bmw de la ei? Au masini bune,ofera garantie ? :rolleyes: Edited by Bmw32oCi
Link to comment
Share on other sites

Tata are b8,de fiabilitate nu pot sa ma pronunt,a facut cu ea 3-4k km in ro.Noile dieseluri cr sunt cele mai reusite tdi-uri de pana acum,trage liniar pana la rosu si fara plafonare,sunt f silentioase (mie mi se pare mai silentos decat 2.0d de pe e90) si nici nu sufera de pb comune insa cei 3cp in plus ai bmw-ului se simt :D .La cap. stabilitate nu am obs dif insa nici nu am condus la limita,insa la capitolul confort suspensie audi este clar peste,al fel si la spatiu interior.

 

Cons Buc 8-9%,drum lung mers legal 4.5,mers tare 6%.

 

Daca te impaci cu fwd-ul si pozitia la volan ceva mai inalta mergi pe audi.(model mai nou,nu sunt pb la motor,mai confortabila)

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Eu momentan am un 318i fl si un audi a6 din 1999, si nu mi-se pare ca pozitia la volan e mai inalta la audi. Astept in continuare pareri despre e90 320d 2006 si audi a4 2.0 tdi 2009 ... in primul rand vreau sa stiu care e mai fiabila,care are mai putine probleme...care merita cumparata ca masina personala,nu doar pentru o revanzare.
Link to comment
Share on other sites

ma intereseaza sa fie fiabila in primul rand,costuri de intretinere mici,consum mic. Ma gandesc la doua modele : bmw e90 320d an minim 2006...

 

E90 320d fiabila? Mai gandeste-te.

 

Mai bine ai alege audi-ul, dar nici acolo nu prea a fost vb de fiabilitate in ultimii ani, 2.0 de 140cp mananca ulei si are o gramada de probleme, nu stiu cum o fi asta de 143.

Link to comment
Share on other sites

turbina mitsubishi e la non facelift,si se poate reconditiona,dar nu de oricine.Nu inteleg de ce esti intre bmw 2006 si audi 2009, au acelasi pretz?sau fugi de motorul cu probleme la distributie :).Pt Audi intra pe forumul lor si inarmeazate cu rabdare sa citesti,au si ei probleme destule.
Link to comment
Share on other sites

Eu stiu ca pica des, daca nici nu se reconditioneaza, inseamna ca... iti iei mai bine audi :). Oricum grupul VAG stie sa faca motoare diesel, ceva mai bine ca bmw.

Daca stau bine sa ma gandesc, singurele probleme care le pot identifica la E90 sunt problemele intalnite de voi ca aveti masini de se apropie de 200 000 km +/-, ca sunteti constienti de cati km au sau nu... asta ar trebui sa va intereseze pe voi. Haideti sa nu facem sa para o problema BMW ca voi v-ati cumparat masina la mana a 3 a sau din Germania deja rupta in dinti, inselandu-va constientul ca are km reali si verificabili.

Ar trebui sa te interesezi inainte de a declara ca BMW este la a 3 a generatie common-rail, ceea ce inseamna ca sunt curvari batrani, pe cand audi abia a prins miros de p..este.

Si sa fiu pe subiect, la respectivul model audi ar fi o problema cu un senzor la acceleratie, ma refer la o problema des intalnita si identificata, iar E90 e o porcarie, nedemna de discutii, din ce relateaza colegii mai sus!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

turbina mitsubishi e la non facelift,si se poate reconditiona,dar nu de oricine.Nu inteleg de ce esti intre bmw 2006 si audi 2009, au acelasi pretz?sau fugi de motorul cu probleme la distributie :).Pt Audi intra pe forumul lor si inarmeazate cu rabdare sa citesti,au si ei probleme destule.

E diferenta de pret intre ele, Audi e mai scump cu 4000-5000k dar modelele astea doua imi plac mie..cum arata. Desi nu as exclude nici e90 325i.. dar parca sunt costuri prea mari si m-am saturat vreau sa merg si eu cu 5% consum in afara localitatilor.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut atat a4 b8 cat si momentan e90 lci. Dintre cele doua acum as ramane cu Bmw-ul...in primul rand ca tinuta de drum dar si ca , consum. Audiu-ul niciodata nu o sa stea la fel de bine pe drum ca Bmw-ul. In ciuda faptului ca Bmw-ul are cutie automata si are cu destui cai mai multi consuma si mai putin decat A4. A4 in schimb era mai comfortabil in oras pe denivelari si avea mai mult spatiu interior mai ales in spate si portbagajul care pare imens comparativ cu 320.Sistem audio mai bun si..cam atat...la Lci navi este mult peste mmi la Audi iar multitronicul foarte slab ca reprize comparativ cu steptronic.

Daca ai avut pana acum Bmw si stii la ce sa te astepti ca si mers iarna, ca si tinuta de drum nu trece la tractiune fata. Nu se merita. Cauta un seria 3 ingrijit de preferat de afara( eu am cautat multe 320 si 520 lci in tara si la licitatii prin Belgia si Franta dar am sfarsit cu un seria 3 din reprezentanta Bmw din Germania).

Probeleme poti sa ai la ambele marci parerea mea personala este ca tine mult si de noroc. Din experienta proprie pana acum nu am avut probleme cu distributia la Bmw dar in schimb la Audi desi era masina noua consuma ulei si dupa un an de zile si peste 20 de mii de km scartaia din toate incheieturile. Nu stiu cat de mult te-au ajutat spusele mele dar sfatul meu este sa alegi cu inima si nu-ti va parea rau.

Edited by X X L
ma-ta are cratima !
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@ionus,cu distributia n47-ului sunt pb inca de la inceput,cunosc pe cineva cu X1,masina are sub 30k km si se confrunta cu ac pb.Am cautat masina pt tata acum cateva luni,am intalnit motor n47 cu distributia schimbata la 55k km.

 

@ctl,am condus si b8 si e90 fl,sincer la cap. tinuta de drum nu am observat dif,insa nici nu am condus la limita.La capitolul consum nu cred ca exista prod. care sa minta mai rau decat bmw-ul.La treaba cu scartaitul din toate incheieturile te contrazic,am avut 2 audiuri unul cu jante 18 si susp sport,altul cu jante pe 20 si susp adaptiva,nu scartaiau,nici B8 ul tatalui nu scartaie.

 

Imi plac bmw-urile,am unul si nu este primul,insa modelele noi sufera la cap. fiabilitate.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca in primul rand, intrebarea nu este adresata chiar unde trebuie pentru a primi un raspuns cat mai obiectiv si zic asta din pricina ca aici fiind forum BMW, evident ca majoritatea detin (doar) astfel de modele, mai vechi, mai noi, wathever, problemele la aceste masini in linii mari sunt aceleasi. Masini perfecte si mai ales la mana a doua sau a treia chiar, dupa parerea mea nu exista! Intrucat aici pe forum majoritatea au raspuns cu: "sa nu iei BMW ca au problemele alea si alea" este unul evident din pricina a ceea ce am zis mai sus, ca-i forum BMW doar si fiecare user de aici urmareste direct sau indirect discutii despre una alta, probleme, etc la masini BMW fie ca detin sau nu respectivul model(direct/indirect) si-si formeaza o idee generala. Problema care se pune este daca majoritatea acestora, cunosc la fel de bine si problemele pe care un Audi le are, avand in vedere ca nedetinand un Audi, nu cred ca sunt la curent cu toate detaliile despre aceata! Evident ca detinand o masina si la un moment dat mai ai si probleme cu ea, in sensul ca poate pica ceva piese mai scumpe(turbina, lant), dupa ce vei scoate respectiva suma de bani din buzunar pentru reparatie, iti va lasa un usor gust amar totusi! Bineinteles ca vbm totusi de masini scumpe(BMW/Audi).

 

La fel cum cineva mai sus zicea, alege cu "inima" , amandoua marci fiind premium si cotate la acelasi nivel. La masinile SH in general tine si de noroc ceea ce cumperi! Cum am mai zis, masina perfecta si SH nu exista! Eu pot sa spun ca pe asta ma bazez(corazon) de cele mai multe ori cand cumpar ceva mai deosebit. De exemplu, anul trecut pe vara am mers cu un prieten ce tocmai isi cumparase un E90, 320D si pot sa zic ca dupa, mi-a cazut cu tronc masina asta, devenind urmatorul meu target, mai ales ca voiam sa progresez(de la logan). Dupa ce am mers cu masina lui, ma uitam continu dupa E90-uri! In primavara acestui an cand m-am hotarat sa imi cumpar, eram in perioada de prospectare, multi imi tot ziceau ca de ce nu iau Audi A4 ca are tractiune pe fata, altii ziceau ca e mai fain, etc Cred ca o singura data m-am uitat pe mobile dupa A4(2008, 2009), dar nu-mi placeau(n-o zic ca-s urate sau ceva, dimpotriva) din cauza ca eu voiam doar E90, "vedeam decat in fata" :)

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

De curiozitate,modelele A4 1,8 t (benzina) si 2.0 tfsi,cat de fiabile sunt,de ce sunt pasari asa rare pe strazile patriei(cel putin 2.0 tfsi) ?

despre 2,0 tfsi nu iti pot spune, insa cel de 1,8t e un motor fiabil(a fost pus multi ani la rand in cadrul grupului vw si au fost corectate in timp toate bubele), merita sa conduci macar (mie mi-a placut cum trage), pe vw are 150 cp (sau 180 la gti edition), iar pe audi 163 cp, am condus si gti de 180 cp si audi de 163 cp , trage frumos, sunet placut, un mic dezavantaj la consum, insa toate au un pret pe lumea asta.(eu am un coleg fan al grupului si el sustine ca dupa clasicul 1,9 tdi de 90 cp, 1,8 turbo ar fi cel mai reusit motor de la vw-audi-seat&comp)

Link to comment
Share on other sites

Audi a4 2.0 tdi an 2009 are un prieten de al meu,pana la 68 000 km a schimbat la masina : clapeta de acceleratie,3 injectoare ( investitii majore) e90 320d are o cunostinta de a mea, cumparat la 220 000 km din italia (km reali) investitii majore ( turbina) la injectoare nu am auzit sa aiba probleme. Acum o intrebare pentru voi, Bmw 320d 2005-2006 are probleme cu distributia?
Link to comment
Share on other sites

De curiozitate,modelele A4 1,8 t (benzina) si 2.0 tfsi,cat de fiabile sunt,de ce sunt pasari asa rare pe strazile patriei(cel putin 2.0 tfsi) ?

 

am avut eu A4 1.8 Turbo si pe langa faptul ca luam minim 18%, nici nu tragea cine stie ce, cutia de viteze multitronic e de cacat si am reusit sa fac gen praf motorul din cauza ca s-a blocat nu stiu ce pompa din cauza distributiei si l-am "fiert", a fost o galagie de bani reparatia.

Link to comment
Share on other sites

2.0Tfsi are razvan, iti poate el da detalii, nu stiu ce 1.8T a avut Pole, dar ala nu consuma minim 18%, poate el o lasa pornita si in garaj...mie nu imi place multitronic-ul, nu-i deloc sportiva iar primele generatii nu au fost prea fiabile, dar banuiesc ca te uiti catre cele de dupa 2007 in sus!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.