Jump to content

Fara DPF si Catalizator,mai e masina Euro 4 ?


Recommended Posts

La e90 catalizatorul face corp comun cu dpf. Dar se pot scoate separat, oricare din ele.

aha

eu stiam ca il soate pe tot afara (goleste tot catalizatorul)cel putin asa am facut eu,in periada aceea nu erau prea multe informatii si cunoscatori in ale pdf-ului si avand probleme cu el am spart tot din el

Link to comment
Share on other sites

aha

eu stiam ca il soate pe tot afara (goleste tot catalizatorul)cel putin asa am facut eu,in periada aceea nu erau prea multe informatii si cunoscatori in ale pdf-ului si avand probleme cu el am spart tot din el

 

Si cum e masina, trage cum trebuie? Eu am lasat catalizatorul la locul lui...momentan!

Link to comment
Share on other sites

treaba e foarte simpla. rar-ul nostru socoteste normele de poluare, dupa tipul motorului. Masina o sa iasa 100% euro4. Problema ta e alta, cand ii faci rar-ul, ii face si itp-ul. Fara catalizator si dpf, nu o sa iasa normele corespunzatoare pt euro4. Deci tot esti in belea.

am fost azi cu el sa-i fac cartea de Ro .A iesit Euro4 cu Filtru de Particule ,adica exact cum trebuia

in schimb mi-au gresit CIV-ul ,adica masina e trecuta "NEGRU" in carte ,ea de fapt fiind Monacoblau adica mai pe romaneste ALBASTRU

o alta greseala am observat la "Alte dimensiuni de anvelope admise" e trecut 255 / 50 r17 :wacko:

ce ziceti ,merg cu cartea inapoi,sau o las asa ? pot avea belea mai incolo din cauza culorii trecute gresit in CIV ?

Link to comment
Share on other sites

am fost azi cu el sa-i fac cartea de Ro .A iesit Euro4 cu Filtru de Particule ,adica exact cum trebuia

in schimb mi-au gresit CIV-ul ,adica masina e trecuta "NEGRU" in carte ,ea de fapt fiind Monacoblau adica mai pe romaneste ALBASTRU

 

Dimensiunea la anvelope nu cred ca-i o problema,dar culoarea cred ca e...Pentru linistea ta, mai bine mergi inapoi la RAR

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Aceiasi problema!

Am eliminat din soft dpf-ul la un e90 320 si apoi fizic! Am scos tot ce era in acea carcasa a filtrului! Problema e urmatoarea: pornesc motorul, nu scoate fum apoi dupa vreo 10 secunde isi schimba un pic mersul, se vede si toba ca incepe sa trepideze si scoate fum alb!

Nu haleste ulei, turbina e in mintile ei si fumul nu e de ulei, e de motorina nearsa... Filtrul epurator schimbat, ulei, filtre.

Cand scot furtunul de la egr nu m scoate aproape deloc, insesizabil chiar! Erori nu am, regenerare nu mai cere pe diagnoza!

Ce sa suspectez?! Sa suspectez injectia? Cum imi pot da seama de parametri injectorilor ca pe diagnoza nu apar!

Ce sfaturi imi dati?

Daca as monta un catalizator as scapa de acel fum alb la relanti?

Edited by B3free
Link to comment
Share on other sites

Doar la o cantitate foarte mare de motorina poate iesi fum alb dar e greu de crezut. Vezi sa nu fie condens. Cand se incalzeste mai scoate fum? Masina merge bine, trage bine?

Verifica si nivelul antigelului

Edited by malasorte
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am verificat, dupa ce am suspectat racitorul de gaze! Nu scade deloc! Bujii, releu, schimbate, clapeta de acceleratie functionala!

 

E fum alb! Trage foarte bine! Scoate si la cald si la rece exact la fel! Cand pornesc motorul, abia dupa 10 secunde incepe sa isi schimbe un pic mersul pentru ca incepe in acelasi timp si toba sa tremure un pic! Poate fi de la clapetele de pe admisie? De ce nu face imediat dupa ce pornesc?

 

Daca trag furtunasul de la egr, nu m scoate decat aproape insesizabil!

 

De parca ar fi avansul... Porneste bine si la cald si la rece.

Edited by B3free
Link to comment
Share on other sites

Credeti ca poate fi vreun injector? Daca merg la tipul care mi-a scos filtrul de particule din soft si l-as pune pe cel nemodificat as putea sa imi dau seama daca e din soft?

Egr-ul? La ce te referi?

Pot vedea valorile injectorilor la diagnoza?

Edited by B3free
Link to comment
Share on other sites

Pe diagnoza nu am erori si nu mai cere regenerare! Creste doar numarul km de la ultima regenerare...

Pemisiune regenerare-alocat

Comanda regenerare-necerut

Stare regenerare-inactiv

Asta da pe diagnoza...

Si nicio eroare.

 

Daca as merge cu el decuplat fara egr off din soft, s-ar putea intampla ceva? Sau as rezolva ceva daca as monta un catalizator? As scapa cumva de fumul alb?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

As vedea daca mai scoate fum alb la relanti si mi-as da seama daca softul modificat ar fi problema... Nu?

 

Pai inainte sa pui softul scotea fum alb la relanti?Se comporta diferit fata de actualul soft? De ce sa scrii din nou vechiul soft? Nu mai stii cum se comporta masina ta inainte?

 

In alta ordine de idei una este sa scrii un soft modificat care sa anuleze aprinderea check engine-ului(adica sa anulezi din soft cateva erori) si alta e sa anulezi din soft hartiIle dpf si egr.

 

Nimeni nu poate stii exact care e problema pana nu vezi exact ce modificari au fost facute in soft.

 

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.