Jump to content

recunoasteti simbolul ?


WiseguY

Recommended Posts

salutare.

de azi dimineata cand am invartit cheia in pozitia 1 deasupra intervalului de inspection (nr. de km) mi-a aparut in premiera un simbol (un ceas intr-un patrat). voi atasa si o poza daca e nevoie.

imi puteti spune ce simbolizeaza ?? daca se poate anula sau nu influenteaza cu nimic ?

Link to comment
Share on other sites

da. e martorul care indica necesitatea schimbarii locului de frâna.

 

bĂŁnuiesc ca se poate anula/sterge prin tester. cel mai bine intereseaza-te la un service care are aparatul acela special pentru golit si umplut instalatia prin vacuum. cu lichid si cu manopera, pretul asteapta-te sa fie in zona a 200 lei.

poti merge cu masina chiar daca martorul e aprins, dar fa aranjamentele necesare inlocuirii lichidului in viitorul apropiat.

bafta.

Link to comment
Share on other sites

sau pur si simplu poti sa ti-l resetezi

 

1. Cheia in contact in pozitia 0 (off)

2. Apasa butonul din stanga (Trip meter) si tine-l asa

3. Aduci cheia in pozitia 1. Pe display apare: "test 1"

4. Tine butonul apasat pana apare: "reset inspection" sau "reset oilservice"

5. Elibereaza butonul

6. Apasa odata si elibereaza butonul. Apare pe display ceasul in chenar si data cand trebuie schimbat lichidul (posibil mm.yy sau yy.mm).

7. Apasa si tine apasat butonul pana vezi "reset" pulsand. Cand se intampla asta, da-i drumul butonului. "reset" va pulsa in continuare.

8. Apasa numai o data si da drumul butonului. Apare pe display ceasul in chenar cu data urmatorului schimb.

9. Apasa butonul si tine-l apasat pana cand apare "End" pe display.

10.Adu cheia in pozitia 0 (off). Ceasul in chenar a disparut.

Link to comment
Share on other sites

lichidul de frana a fost schimbat cam acum un an. din cate stiu se schimba la maxim 2 ani. o sa incerc in prima faza sa resetez martorul fara sa schimb lichidul.

Eu nu l-am schimbat niciodata la nici o masina si n-am avut probleme. E cam vrajeala asta cu 2 ani.

Eu am pe cineva care lucreaza la un service si mi-a zis ca in foarte putine cazuri s-a schimbat lichidul ala chiar daca proprietarul a dorit asta. I-a facut factura ca l-au schimbat desi n-au facut nimic,decat au inspectat pe acolo sa vada daca pierde pe undeva.

Mai ales ca in majoritatea cazurilor proprietarul lasa masina acolo asa ca n-are de unde sa stie ce fac aia acolo. Si cate si mai cate se intampla si nu stie lumea...

Daca vrei sa fii sigur ca ti-l schimba te duci undeva sa te lase sa stai langa mecanic.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

sau pur si simplu poti sa ti-l resetezi

 

Quote

1. Cheia in contact in pozitia 0 (off)

2. Apasa butonul din stanga (Trip meter) si tine-l asa

3. Aduci cheia in pozitia 1. Pe display apare: "test 1"

4. Tine butonul apasat pana apare: "reset inspection" sau "reset oilservice"

5. Elibereaza butonul

6. Apasa odata si elibereaza butonul. Apare pe display ceasul in chenar si data cand trebuie schimbat lichidul (posibil mm.yy sau yy.mm).

7. Apasa si tine apasat butonul pana vezi "reset" pulsand. Cand se intampla asta, da-i drumul butonului. "reset" va pulsa in continuare.

8. Apasa numai o data si da drumul butonului. Apare pe display ceasul in chenar cu data urmatorului schimb.

9. Apasa butonul si tine-l apasat pana cand apare "End" pe display.

10.Adu cheia in pozitia 0 (off). Ceasul in chenar a disparut.

 

Ai idee daca functioneaza si la E39 la fel?

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

sau pur si simplu poti sa ti-l resetezi

 

adineauri am fost eu si l-am resetat urmand pasii descrisi de colegu'

in urma resetarii, urmatorul schimb va fi peste fix 2 ani (zice computerul de bord) in cazul meu (10.14)

masina este un e46 318d 2002 facelift

nu stiu daca la fel se procedeaza si la e39, dar merita incercat.

multumesc colegului care a postat pasii necesari resetarii.

Link to comment
Share on other sites

adineauri am fost eu si l-am resetat urmand pasii descrisi de colegu'

in urma resetarii, urmatorul schimb va fi peste fix 2 ani (zice computerul de bord) in cazul meu (10.14)

masina este un e46 318d 2002 facelift

nu stiu daca la fel se procedeaza si la e39, dar merita incercat.

multumesc colegului care a postat pasii necesari resetarii.

+1 fug si eu sa resetez ca e stresant cesuletul :))

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.