Jump to content

Ce ulei recomandati pentru cutie?


alexutzu

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1,3 litri intra la schimb

in final mi-am comandat mobil 75w90 api gl4/gl5...si asta dupa multa munca de documentare...diseara il schimb si astept sa vad rezultatul

 

exact uleiul asta l-am bagat eu la 316 si a inceput sa uruie cutia ..pacat ca l-ai cumparat ca aveam 1 l gratuit :)

Link to comment
Share on other sites

1,3 litri intra la schimb

in final mi-am comandat mobil 75w90 api gl4/gl5...si asta dupa multa munca de documentare...diseara il schimb si astept sa vad rezultatul

 

exact uleiul asta l-am bagat eu la 316 si a inceput sa uruie cutia ..pacat ca l-ai cumparat ca aveam 1 l gratuit :)

 

schimbat...deocamdata e mai bine...sa vedem ce va urma...by the way mtf lt-1 e de fapt facut de elso si are aceleasi specificatii...exxonmobil a cumparat esso...ma gandesc ca nu o fi rau

Link to comment
Share on other sites

salutare...am schimbat in primavara toate consumabilele de la masinuta si m-a mancat in derierre sa schimb si uleiul de cutia de viteze ...ca avea 7 ani...mergea perfect inainte...dupa ce am schimbat uleiul am remarcat ca imi intra din ce in ce mai greu in a 1a...vreau sa dau jos tot uleiul din cutie...intrebarea mea este ce ulei se baga din fabrica in ea...intrebarea e adresata celor care cunosc exact ce se pune din fabrica

masina e un e46 320d 136 cp

mersi

 

Codul motor este M47D20 sau M47D20TU, 100 sau 110kW? Vezi ca e scris in talon si apoi iti spun exact ce ulei trebuie sa bagi.

Link to comment
Share on other sites

Daca nici la chestiile delicate nu va duceti la service-uri specializate, nu mai e nimic de comentat.

 

dragutzule daca tu crezi ca je se duce din severin pana in bucuresti sau in timisoara pt a pune 1,3 litri de ulei in cutie inainte de a cauta si alte variante atunci te inseli in conceptia...mai sunt si oameni care nu au bani de aruncat pe la reprezentante sau nu vor sa ii arunce daca exista si solutii mai rezonabile...imagineaza-ti ca am un magazin de piese auto si schimb ulei si m-am informat la toti distribuitorii si am citit cam tot ce era pe net in legatura cu uleiul asta...si mai e si vb de timp...chiar nu imi permit sa pierd o zi prin bucuresti sau tm (ai incercat drumul severin-tm?) cand am alte solutii la indemana

reprezentanta e ultima solutie...pana atunci la pretul la care iau uleiul te rog sa ma crezi ca imi permit sa incerc si cu mobil si cu castrol, aral, esso etc :)

 

salutare...am schimbat in primavara toate consumabilele de la masinuta si m-a mancat in derierre sa schimb si uleiul de cutia de viteze ...ca avea 7 ani...mergea perfect inainte...dupa ce am schimbat uleiul am remarcat ca imi intra din ce in ce mai greu in a 1a...vreau sa dau jos tot uleiul din cutie...intrebarea mea este ce ulei se baga din fabrica in ea...intrebarea e adresata celor care cunosc exact ce se pune din fabrica

masina e un e46 320d 136 cp

mersi

 

Codul motor este M47D20 sau M47D20TU, 100 sau 110kW? Vezi ca e scris in talon si apoi iti spun exact ce ulei trebuie sa bagi.

 

motorul e de 100 kw...ce imi recomanzi...asta in caz ca nu sunt multumit de mobil

Link to comment
Share on other sites

1,3 litri intra la schimb

in final mi-am comandat mobil 75w90 api gl4/gl5...si asta dupa multa munca de documentare...diseara il schimb si astept sa vad rezultatul

 

exact acest ulei mi-au pus si mie in cutie la un service oarecare din SM, dar n-a fost bun pt ca dimineata imi intra greu in treapta

a 2-a pt ca e un pic mai vascos decat uleiul original care e 75w/80 daca nu ma-nsel. problema a fost rezolvata la reprezentanta BMW din Cluj, acolo mi-au pus ulei MTF-LT-2, care am inteles ca e un ulei mai imbunatatit fata de MTF-LT-1, ce este marcat de altfel pe cutie

sper totusi ca tie sa nu-ti agate treptele, asta vei vedea in curand de indata ce se raceste vremea de afara

bafta sa ai! :)

Link to comment
Share on other sites

motorul e de 100 kw...ce imi recomanzi...asta in caz ca nu sunt multumit de mobil

 

Eu nu imi permit sa-ti recomand nimic dar producatorul spune asa:

 

Abtibild portocaliu: ATF DexronIID

Abtibild galben: MTF LT1, MTF LT2 sau MTF LT3

Abtibild verde: 81-22-9-407-305

Fara abtibild: API GL4

Link to comment
Share on other sites

motorul e de 100 kw...ce imi recomanzi...asta in caz ca nu sunt multumit de mobil

 

Eu nu imi permit sa-ti recomand nimic dar producatorul spune asa:

 

Abtibild portocaliu: ATF DexronIID

Abtibild galben: MTF LT1, MTF LT2 sau MTF LT3

Abtibild verde: 81-22-9-407-305

Fara abtibild: API GL4

 

mersi de info...dar astea le stiam deja :)

Link to comment
Share on other sites

salutare...am schimbat in primavara toate consumabilele de la masinuta si m-a mancat in derierre sa schimb si uleiul de cutia de viteze ...ca avea 7 ani...mergea perfect inainte...dupa ce am schimbat uleiul am remarcat ca imi intra din ce in ce mai greu in a 1a...vreau sa dau jos tot uleiul din cutie...intrebarea mea este ce ulei se baga din fabrica in ea...intrebarea e adresata celor care cunosc exact ce se pune din fabrica

masina e un e46 320d 136 cp

mersi

 

Codul motor este M47D20 sau M47D20TU, 100 sau 110kW? Vezi ca e scris in talon si apoi iti spun exact ce ulei trebuie sa bagi.

dar la un e 46, 318i, cod motor N46B20A, ce ulei si ce cantitate este necesara?

Link to comment
Share on other sites

dar la un e 46, 318i, cod motor N46B20A, ce ulei si ce cantitate este necesara?

 

Si la tine e la fel ca mai sus. Ideea e sa bagi ce a avut masina original, altfel pot aparea probleme.

si cum imi dau seama ce a avut vehiculul original? eu recent l-am achizitionat...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Subscriu , scrie pe cutia masinii ce fel de ulei trebuie.

 

P.S. Nu recomand decat original , nu e nici scump si macar e sigur ...... nu m-as risca la cutie cu vreun alt ulei ! Nu e ca la motor ca pui castrol si oricum il schimbi la fiecare schimb de filtre . Cel din cutie il schimbi la minim 150k km !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema de cand a venit frigul.

Intra greu in viteza 1 dimineata. Intra chiar foarte greu, trebuie chiar sa retrag schimbatorul si sa mai incerc inca odata si abea atunci intra.

Ma gandesc sa fie de la uleiul din cutie sau pot fi si alte cauze. Masina e un 320D din 2004 150 de cai cu manuala in 6 trepte, luata din Germania personal. In celelate trepte la rece intra mai greoi dar nu ca viteza 1 si dupa cativa km intra okey, oricum parca e mai ferma cutia decat la alte modele de masini.

Ce am observat este ca daca ma apropii de intersectie sa zicem pe liber si chiar inainte sa opresc de tot o bag in viteza 1 intra normal. Daca am oprit la semafor si am relaxat ambreiajul intra greu iara.

De la ce sa fie?? Sa fie uleiul ?? Ambreiajul ?? Sincroane ??

Ma gandesc ca Uleiul in cutie are doar 4 ani, nu cred ca a fot umblat la el.

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema de cand a venit frigul.

Intra greu in viteza 1 dimineata. Intra chiar foarte greu, trebuie chiar sa retrag schimbatorul si sa mai incerc inca odata si abea atunci intra.

Ma gandesc sa fie de la uleiul din cutie sau pot fi si alte cauze. Masina e un 320D din 2004 150 de cai cu manuala in 6 trepte, luata din Germania personal. In celelate trepte la rece intra mai greoi dar nu ca viteza 1 si dupa cativa km intra okey, oricum parca e mai ferma cutia decat la alte modele de masini.

Ce am observat este ca daca ma apropii de intersectie sa zicem pe liber si chiar inainte sa opresc de tot o bag in viteza 1 intra normal. Daca am oprit la semafor si am relaxat ambreiajul intra greu iara.

De la ce sa fie?? Sa fie uleiul ?? Ambreiajul ?? Sincroane ??

Ma gandesc ca Uleiul in cutie are doar 4 ani, nu cred ca a fot umblat la el.

 

exact aceleasi simptome are si a mea. 316 e 36 din 95.

uleiul indicat pare sa fie ATF , eticheta de pe cutie este rupta pe jumatate. cine o fi fost inteleptul care a facut asta nu stiu dar multa minte a avut.

cred ca ma risc sa schimb uleiul dar nu stiu pe unde se introduce. banuiesc ca pe la dopul situat pe laterala dreapta a cutiei. corect?

oby daca schimbi uleiul da un semn pe forum sa stim si noi daca s-au remediat problemele.

Link to comment
Share on other sites

Am mai observat acum ca daca o turez putin cand sa introduc treapta 1 intra normal cat de cat. :)

 

 

ambreiajul..

in principal volanta e problema la acest model de masina.. :)

 

uleiul este lifetime...asa ca nu vad de ce sa te complici...

 

ambreiajul la 114 mii? cam greu de crezut.

 

vad ca oby are masina din 2004 , nu stiu cati km are dar cred ca este prematur sa fie ambreiajul

si apoi de ce dupa ce se incalzeste uleiul din cutie schimbarea vitezelor se face mai usor?

Link to comment
Share on other sites

ambreiajul la 114 mii? cam greu de crezut.

 

vad ca oby are masina din 2004 , nu stiu cati km are dar cred ca este prematur sa fie ambreiajul

si apoi de ce dupa ce se incalzeste uleiul din cutie schimbarea vitezelor se face mai usor?

 

 

eu am 119mii... :) (am masina de noua,deci are 119mii reali)

nu vrei sa stii cum face volanta...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.