Jump to content

E92 325i


ZyZ

Recommended Posts

right,there can be only one

 

A, nu, in nici un caz. Nu asta am vrut sa spun. Doar ca eu nu mai stiu sa fie vreun E92 ZYZ prin Bucuresti (nu e o combinatie comuna pentru numar de inmatriculare).

 

Foarte faina masina...alaturi de Z4 ...E92-ul m-i se pare cel mai frumos BMW...daca ai reusi sa pui un pachet M ar fi de vis...s-o stapanesti sanatos in continuare.

 

Mersi fain. Sa stii ca am stat mult in cumpana in legatura cu Z4 si am ales E92 in ideea in care n-am vrut sa sacrific chiar de tot utilitatea. Deocamdata sunt multumit cum arata cu aerolip-ul din fata. Spoilerul spate de M mi se pare ca nu se potriveste pe o masina neagra (nu iese in evidenta difuzorul negru mat). Vom vedea, deocamdata caut un set de scaune sport electrice incalzite sa le schimb pe cele de pe fata.

Link to comment
Share on other sites

E92-ul arata foarte bine asa cum este.

 

Chiar as spune ca E92-ul LCI e mai urat.

Farurile sunt mai urate si oglinzile alea parca sunt de duba.

 

Nu stiu la ce s-au gandit cu oglinzile alea, pe cuvant. Farurile mi se pare ca le-au latit, parca sunt mai zcelte la non-LCI. Triplele intr-adevar arata bine, inca ma gandesc daca sa fac upgrade-ul sau nu. Singurele motive pentru care stau pe ganduri sunt ca 1. din ce stiu trebuie alt modul de lumini si 2. cele cu LED nu mai au fibra optica de pe pozitii, care-mi place de mor.

Link to comment
Share on other sites

Mie mi-a placut mult E92-ul cand a iesit.

Facelift-ul nu le-a iesit deloc. Si e chiar ciudat pentru ca la BMW intotdeauna facelift-ul arata mai bine.

Apropo de facelift-uri bune sau mai putin bune: La F10 facelift au renuntat la semnalizarile led din faruri si au pus un cacat de bec din ala portocaliu ( cum de fapt am si eu pe F30 ), ce naiba o fi fost in capul lor ?

Link to comment
Share on other sites

Apropo de facelift-uri bune sau mai putin bune: La F10 facelift au renuntat la semnalizarile led din faruri si au pus un cacat de bec din ala portocaliu ( cum de fapt am si eu pe F30 ), ce naiba o fi fost in capul lor ?

 

Stai ca urmeaza la F30 FL, sa puna led!

Chiar ma gandeam de ce draq au pus bec galben si pe E90 FL este led. :no:

 

Zyz, misto masina. Prima masina in care am mers in dreapta a fost un E30, insa primul BMW condus, a fost un E92.

Ma rog, 320 dA, insa mi-a placut atat de mult, incat am decis ca BMW va fi next car! :thumbsup:

Apoi, ironia sortii merge si mai departe, vis-a-vis de E92 si anume, desi masina avea 177 CP, am fost suficient de "idiot" incat sa ma leg de un VW Scirocco 2.0 TSI.

Probabil, crezand ca BMW avea mai multi cai ca el, Scirocco a renuntat imediat asa zisa intrecere...

Acum citesc ca ai Scirocco..funny!

 

BTW, Z4 este un exercitiu de design, o masina ca arata extraordinar.

Edited by claudiusnc
Link to comment
Share on other sites

Apropo de facelift-uri bune sau mai putin bune: La F10 facelift au renuntat la semnalizarile led din faruri si au pus un cacat de bec din ala portocaliu ( cum de fapt am si eu pe F30 ), ce naiba o fi fost in capul lor ?

 

un lucru care nu da bine in farul unui F30(becul acela portocaliu chiar arata ca naiba), cand l-am vazut prima data in reprezentanta exact la acelasi lucru ne-am uitat si eu si un coleg de al meu(el posesor de 745Li), si daca vor pune acea semnalizare si FL de la F10 ma indoiesc, ca va arata bine, in ceea ce priveste FL de la E90 a fost unul reusit, de fapt cam la toata gama Exx

Link to comment
Share on other sites

Stai ca urmeaza la F30 FL, sa puna led!

Chiar ma gandeam de ce draq au pus bec galben si pe E90 FL este led. :no:

 

Zyz, misto masina. Prima masina in care am mers in dreapta a fost un E30, insa primul BMW condus, a fost un E92.

Ma rog, 320 dA, insa mi-a placut atat de mult, incat am decis ca BMW va fi next car! :thumbsup:

Apoi, ironia sortii merge si mai departe, vis-a-vis de E92 si anume, desi masina avea 177 CP, am fost suficient de "idiot" incat sa ma leg de un VW Scirocco 2.0 TSI.

Probabil, crezand ca BMW avea mai multi cai ca el, Scirocco a renuntat imediat asa zisa intrecere...

Acum citesc ca ai Scirocco..funny!

 

BTW, Z4 este un exercitiu de design, o masina ca arata extraordinar.

[/quote

2.0TSI te impacheteaza rapid,am facut si eu gresala sa ma agata odata de un G5 GTI doar sa imi dau seama privindu-l din spate ca era edition 25 :))

Colegu cred ca are un Scrirocco mai vechi daca am citit eu bine.

on topic ce greutate mai are un coupe ca al tau?

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Zyz, misto masina. Prima masina in care am mers in dreapta a fost un E30, insa primul BMW condus, a fost un E92.

Ma rog, 320 dA, insa mi-a placut atat de mult, incat am decis ca BMW va fi next car! :thumbsup:

Apoi, ironia sortii merge si mai departe, vis-a-vis de E92 si anume, desi masina avea 177 CP, am fost suficient de "idiot" incat sa ma leg de un VW Scirocco 2.0 TSI.

Probabil, crezand ca BMW avea mai multi cai ca el, Scirocco a renuntat imediat asa zisa intrecere...

Acum citesc ca ai Scirocco..funny!

 

BTW, Z4 este un exercitiu de design, o masina ca arata extraordinar.

 

Eu sa stii ca nu am fost fixat de la inceput pe BMW. Cred ca am mai spus asta pe undeva pe-aici, dar la momentul respectiv opiunile erau Audi A4, A6 1.8T, Alfa 156 2.0TS, Volvo S80 T5, Ford Cougar 2.0 16V, Renault Laguna 2 2.0 T sau E46 320i. In ~6 luni cat m-am documentat despre fiecare din ele, am eliminat din diverse motive pe rand celelalte variante si am ajuns la 320i. Lesne de inteles, am fost atat de multumit de el incat urmatoarea masina nici nu mi-a trecut prin cap sa fie altceva decat BMW. Cat despre Scirocco, era tinerel cel pe care l-ai vazut tu. Al meu are si el tot 31 de ani, dar mai are inca de invatat cate ceva pe cei mai tineri devil.png

Link to comment
Share on other sites

A6 1.8T este o masina prea mare pentru o familie de 2, iar pe caroseria aia motorul (care oricum ar fi suferit niste upgrade-uri nu face fata)

Alfa 156 2.0 TS are niste interioare extraordinare si un sasiu foarte bun, insa cutiile sunt foarte proaste, electronica are probleme si consuma mult, aiurea

Volvo S80 T5 e masina deosebita, dar foarte scumpa si ca achizitie, si ca intretinere

Ford Cougar e foarte lenes cu motorul de 2.0 si foarte gurmand cu V6 de 2.5

Renault Laguna 2 2.0T e un Renault. Ar fi putut avea si 2.2 20V turbo de pe Audi S2 ca tot Renault ramane

Au mai fost cateva, pana in 9-10000 euro, limita pe care mi-as fi permis-o atunci, raportat la banii pe care-i faceam. Dupa ce m-am hotarat pe E46 320i, am cautat cateva luni pana am gasit fosta masina la cineva in Sibiu, care vindea numai BMW. Pe drum spre Iasi, conducand din scaunele alea sport care ma bantuie si acum, m-am felicitat pentru alegere. Nici acum n-as fi ales altfel, drept dovada ca am ramas la BMW. Pe de o parte ma bucur ca nu am luat 335i, pentru ca desi diferenta fata de Scirocco ar fi fost mult mai mica, probabil ca tigaia ar fi devenit redundanta. Si e pacat de ea :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.