Jump to content

Seria-5 test EuroNCAP


modeleromy

Recommended Posts

1. nu ca as crede mult in ceea ce inseamna un test EuroNCAP in viata de zi cu zi, dar chiar si asa reprezinta un miez de adevar in cazul unei ciocniri reale... (voi deschide un topic separat despre testele EuroNCAP)

 

2. Nu ca as crede prea mult in zvonuri

 

3. E ciudata tacerea oficiala a BMW in ceea ce priveste rezultatele testelor EuroNCAP la seria-5

 

Dar... Zvonurile circula, cum ca a scos 3 stele din 5 la acest test, ceea ce ar fi rusinos. Aceleasi zvonuri sustin ca testul ar fi refacut, incercandu-se obtinerea tintei fixate de BMW: 5 stele.

 

Pentru a confirma zvonurile, am gasit ceva informatie:

"What about the delay in production of the car: Start it in spring 2005. Pre-production for the cirtical parts where we had a bottleneck. In the beginning of the next year we will have a modification in the standard 5-sereis, which we also wanted to incorporate in the M5. New incorporations in the regular 5-series is causing the delays. Also I want to have top qualtiy. We also had oroblems with the test riggs for the gearbox. The testrigg broke, so we had to redesign the testrigg."

BMW M Manager / President Mr Ulrich Bruhnke

 

De aici deduc doar ca seria-5 are ceva probleme sau noi facilitati. Sa fie probleme si daca da sunt legate de testul EuroNCAP?

 

Intrebarea este: cum este posibil asa ceva?

Link to comment
Share on other sites

Apropo de teste sunt facute la o anumita viteza si unghiuri diferite as putea discuta pana maine si tot nu as termina.De exemplu se da o stea pe avertizarea ca nu ai pus centura eu stiu cum sunt facute BMW-urile,3 stele le are cred eu si Logan si 4 cred ca au toate BMW-urile.Dar am sa urmaresc mai mult ce se petrece si am sa scriu cand stiu ceva sigur.
Link to comment
Share on other sites

Testele vor fi repetate luna aceasta nu au iesit cum ar vrea BMW cu toate ca nu e o problema la vanzare.

1258[/snapback]

 

Eu pe toate le inteleg, dar pe asta nu... Schimba ceva BMW la masina si reface testele? Sau de ce s-ar astepta BMW sa iasa mai bine ca data trecuta? De ce BMW nu a facut testele cu mult mai devreme? Stiu masini care au testele EuroNCAP inca de cand ies pe piata...

 

Nu inteleg... NU spun ca testele astea conteaza, sau ca inseamna foarte mult. Dar probabil inseamna si pentru ei daca tocmai vor sa le refaca... De ce sa le refaca altfel? Doar pentru ca nu au iesit cum trebuie si se asteptau la mai bine...

 

Foarte ciudat...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Se pare ca zvonurile au fost adevarate... :)

 

"The 5-Series has a very strong and stable passenger safety cage. It achieved a four-star rating after Euro NCAP allowed frontal, side and pole retests following improvements to the car?s steering column, footrest, door trim, door latch, airbags and software.

High loads were recorded by the driver dummy?s chest instrumentation in the frontal impact. Side impact protection was better, though.

An intelligent seat belt reminder operates for the driver and front passenger. Both child occupants were protected, but the car?s ability to protect pedestrians was dire."

 

Cum adica au modificat " car?s steering column, footrest, door trim, door latch, airbags and software."?!? Si masinile vandute deja?!? Si modificarile sunt DOAR pentru 4 stele?

 

:blink:

 

Seria 5 - EuroNCAP test

Edited by ron
Link to comment
Share on other sites

Ca sa vinzi o masina nu trebuie EuroNCAP mai mult de reclama.

Si eu acord o importanta limitata testelor EuroNCAP. Evident, in lipsa unor teste mai complexe, reprezinta o referinta in ceea ce priveste siguranta pasiva oferita de un anumit model de automobil.

Pe de alta parte, testele simuleaza un spectru restrans de situatii reale. Altfel zis, in accidentele care sunt identice ca scenariu cu testele NCAP, este de preferat sa fii intr-o masina de 5 stele decat in una de 4 stele.

Dar cate accidente imita exact situatiile din teste? Si cine garanteaza ca o masina de 5 stele va continua sa fie superioara uneia de 4 stele, intr-o situatie cu totul diferita?

 

Testele EuroNCAP au ajuns sa fie un mijloc de marketing. Renault, spre exemplu, isi proiecteaza masinile astfel incat, la aceste teste, sa obtina punctaj maxim. Altfel zis, optimizeaza structura de rezistenta astfel incat la teste sa se comporte excelent. Si oamenii "musca" la acest marketing, il cumpara.

Se comporta insa tot de 5 stele in accidente care se desfasoara dupa alt scenariu? Inseamna asta ca masinile Renault sunt cele mai sigure din industria auto? Dati-mi voie sa cred ca nu.

 

Din pacate, BMW nu are incotro si trebuie sa se zbata ca obtina rezultate maxime in testele NCAP. Pentru ca moda stelelor NCAP a "prins" la cumparatori si rezultatele acestor teste sunt un criteriu in alegera unei masini.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Dupa cum arata testele NCAP, in ultima vreme 5 stele a devenit ceva normal. Faptul ca seria 5 are numai 4 stele trebuie sa ne ingrijoreze?

http://www.badongo.com/vid.php?file=accide...t+-+mercede.avi

http://www.badongo.com/vid.php?file=f-150_..._Crash_Test.mpg

In cele doua linkuri sunt doua teste: unul cu doua masini din clase diferite, unul cu un vehicol "mare". Plecand de la aceste date, credeti ca testele NCAP sunt relevante? Sau sunt mai importante dotarile de siguranta active? Pana unde trebuie mers cu imbunatatirile (rigiditate la caroserie mai mare implica montanti mai grosi, rezultand vizibilitatea mai redusa).

Astept parerile voastre

Link to comment
Share on other sites

Dupa parerea mea Un Renault Modus NU ARE CUM SA FIE MAI SIGUR CA UN BMW SERIA 5. MODUS parca are cinci stele.

 

Faza cu EuroNCAP, nu este decat pentru marketing, Chiar daca o masina se comporta de 5 stele la ori ce impact se va comporta de 5 stele doar daca intri ca berbecul fara frana cu viteza de 56 Km/h in obstacol, DAR un om normal la cap, asa cum sunt 99,9% din soferi ar pune si frana si in plus de asta s-ar prinde si bine cu minile de volan, scaunul din fatza, etc. Si in plus de asta totul e valabil doar in regim de oras. Daca ai peste 100 Km/h asa cum "se cuvine" sa ai intr-o masina de 5 STELE, nu te mai scapa neici 10000 de stele in cazul unui impact cu un copac, sau dublu impact cu un copac si un tir, sau trplu...... mai continui?

 

Parerea mea e ca cel mai important element de sigurantza este soferul, apoi cea activa si cea pasivia e bine sa fie acolo si ea, dar... Sa nu se subestimeze sigurantza activa, asa cum se intampla in cazul montantilor grosi, sau faptul ca un MEgane 2 nu are nici ESP in Romania cred ca nici la optiuni nu are, sau nu avea cel putin.

 

Dude, cat am scris.

 

Bafta!!

Link to comment
Share on other sites

Eu din cate stiu EURONCAP nu este direct legat de nici o firma,adica are un buget din care cumpara fiecare masina testata

 

Masina nu este donata de catre producator,tocmai pentru a infirma orice zvon in legatura cu autenticitatea testelor

 

Nu cred ca e nevoie sa gasim explicatii contra EURONCAP doar pentru ca un BMW a obtinut un rezultat mai slab :)

 

Nici eu nu cred ca testele sunt 100% corecte,ca dovada mai sigur m-as simtii intr-un BMW seria 5 :blink: decat in nustiu care Renault de 5 stele :)

Link to comment
Share on other sites

,ca dovada mai sigur m-as simtii intr-un BMW seria 5 :blink: decat in nustiu care Renault de 5 stele :)

60410[/snapback]

 

Si e aberant sa-ti faci in Romania o intreaga campanie de publicitate bazata exclusiv pe rezistenta la impact. (renault) E macabru, parca atunci cind decizi ce masina sa iti iei te gindesti din start ca intr-o zi ai sa ajungi sa beneficiezi de cele 5 stele obtinute oricum in conditii ideale de impact greu reproductibile in viata de zi cu zi pe soselele din Rom.

Edited by Laur
Link to comment
Share on other sites

a mai fost un accident - o tipa cu un slk a intrat intr'un camion ..... l'a facut varzaaaa ( din spate a intrat ), a rupt un gard din placi de ciment, a rupt un stalp si s'a oprit in casa unuia .... ea avea piciorul stang fracturat parca...dar constienta...

 

apoi intr'un bmw seria 7 .... un mosuletz cu o babutza... conducand cat se poate de regulamentar ... nu'mi mai aduc aminte ce s'a intamplat... cert e ca pasagerul a murit.... s'a dat cu capu de stalpi pe acolo caci dormea .... si a murit la 80-90 la ora .... de ..batranetea si altele ...

 

deci e si cum iti e soarta... si vorba lui turbo-man , parerea mea conteaza mult unghiul impactului, portiunea masinii lovite... etc, etc.. oricum eu cred ca bmw seria 5 ( dupa cate am vazut si la euroncap )... e prea rigida. aparent ( ?!?!? ) nu absoarbe energia din urma impactului ci o transfera mai mult sau mai putin ocupantilor masinii... pe global cred ca e o masina f. reusita....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.