Jump to content

bmw 320d e46 nu se tureaza decat pana la 1200 rpm


Recommended Posts

buna ziua , am si eu o problema cu bmw-ul, intr-o seara am ramas fara motorina , am dat la automat de 2-3 ori , dupa aceea am bata 10 litri de motorina si am impins 30 de minute de masina si nu a pornit , apoi am remorcat-o cu shufa si am pornit-o dar nu se tureaza mai mult de 1200 rpm si cand o accelerez motorul scoate un zgomot cum ar freca ceva dar la relantiu motorul merge perfect . masina porneste doar trasa impinsa nu vrea , logic am si bateria slaba dar nu stim ce problema are filtrele le am schimbat uleiul la fel am verificat pompa de motorina nush ce sa mai fac maine as baga-o pe tester sa vad poate arata ceva .
Link to comment
Share on other sites

Dieselul trebuie amorsat daca ramane fara motorina, nu sa tragi de el sau sa impingi la el pana-ti vine acru. De acum cand nu stii ceva e mai bine sa intrebi in loc sa actionezi dupa instinct.
Link to comment
Share on other sites

Mergi cu ea la service pentru o diagnoza competenta si cauta si tu pe forum unde ti se recomanda una pentru ca nu cred ca esti primul sau ultimul cu probleme la 320d si ai mare grija cu pompa sh. Cauta un banc de proba ceva pentru pompe diesel si nu o iei decat dupa ce verifici ca e buna. Era un topic pe aici cu un coleg care a patit asa ceva.

Nu zice nimeni sa nu iei sh dar sincer fara proba eu nu te-as sfatui. Poti sa vezi in prima instanta ce e in neregula cu a ta (daca e chiar pompa vinovata de cele de mai sus) si poate reconditionezi ce ai pe masina in momentul asta. Oricum ai multe alegeri de facut si speri sa le faci cum trebuie.

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca e vreo problema ca ai traso pt ca am patit si eu ceva de genu tot cu un 320d de 136cp mi sa defectat indicatoru de motorina si imi arata ca mai am destul de multa motorina si am dat destul de mult la automat fara motorina(peste 10 ori) apoi am bagat 2.5 litri de motorina am traso si a pornit in cativa metri si nu mi-a facut vreo problema din cauza asta masina merge perfect doar la indicatoru de motorina nush ce sa ii fac sa mearga iar ca am desfacut pompa dar nu am vazut ce as putea curata peacolo inafar de contactu ala din capat.
Link to comment
Share on other sites

asa a patit un prieten de'al meu, tot cu unul de 136 de cai, a curatat "recipientul" unde vine filtrul golindul de motorina si nu a mai pus contactul de 2-3 ori sa se amorseze, i-a dat direct de cateva ori la automat...a pornit in cele din urma da mai mult de 50-60 nu mergea si nici nu se tura plus ca scotea mult fum...a lasat-o pe liber si dupa a turat-o pana pe rosu de cateva ori de aveai impresia ca sare motorul de pe masina. A scos un nor imens de fum de ziceai ca i-a luat foc masina si si-a revenit (probabil turbina a ramas blocata).

 

sau mai verifica furtumasele de vacuum,poate fi unul scos, face la fel:nu trage, nu se tureaza si scoate fum mult.

bafta! :drinks:

Edited by mas12
Link to comment
Share on other sites

am patit si eu odata, mi-a bagat o furajata benzina la peco si am dat tot jos din rezervor si din filtru de motorina, dupa care nu a mai pornit, am dat tras strafuri de la alta masina si am dat vreo 10 min la automat, dupa a pornit in 10 m trasa

pompa are o protectie pe ea eu nu am stiut atunci, o aveam de 3 zile

dar e foarte riscant, fara motorina poti sa strici capul hidraulic

 

daca pompa de care zici tu sh e dusa partea electronica iti da sigur eroare pe tester, dar mai bine o pui pe banc si stii sigur, altfel nu o lua si nici nu o monta fara proba

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

salut abia mam inscris parerea mea e sa verifici toate furtunile de aer turbuna,vacum si valvola egr si verifica si bateria poate influenta la pornire

 

egr pote sa fie blocata desfaci si incerci cu un furtunas sa tragi aer in piept sa vezi daca deschide pistonasu

 

daca e blocato curoto

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

buna seara . cer un sfat celor care au ceva treaba cu chestiile astea.. am un bmw 320 d 136 hp din 2001 . dupa o ploaie urata .. masina a inceput sa traga mai greu.. se simtea cel mai bine la deal.. dupa aproximativ o saptamana. acceleram.. pana in podea si turometru se plimba de la 4000 la 3000 de rotati. se intindea foarte greu... acum.. dupa o luna .. masina nu mai trage deloc.. in orice treapta nu depasesc 2000 de rotatii si face un zgomot urat . asemanator zgomot asemanator tachetilot.. am pus-o pe test si singura eroare este .. injector cu fir nesincronizare.. . mentionez ca aveam eroarea asta si la ultimul test acum 6 luni dar masina se comporta perfect..

La relanti masina nu scoate nici un zgomot ciudat.. cand o acelerez merge pana in 6000 dar acelasi zgomot urat de ""tractor" :).. am curatat egr .. am verificat turbina . intercooler.. toate sunt ok.. ARE CINEVA VREUN RASPUNS.. SAU CEL PUTIN VREUN SFAT .. MULTUMESC ANTICIPAT !!

Link to comment
Share on other sites

ok asta am sa fac , dar ar mai putea sa fie si alta cauza ?? vaccum . sau corpul farfalat ?? daca nu functioneaza in parametrii normali?

 

da sigur am diesel :) .. daca e injectorul .. nu trage .. dar zgomotul pe care il face .. ? de la ce ar putea sa se auda...?

Link to comment
Share on other sites

da sigur am diesel :)

 

Care poate fi turat in 6000 rpm? :)

 

dar zgomotul pe care il face .. ? de la ce ar putea sa se auda...?

 

 

face un zgomot urat . asemanator zgomot asemanator tachetilot..

 

 

Pompa ulei?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pompa de ulei nu am verificat-o.. m-am exprimat gresit .. da pana in 6000.. adika pe rosu.. blana :) dar la relanti.. cand plec de pe loc.. zgomot constant .. si indiferent cat o accelerez .. nu trece de 2000 de ture.. .. dar nu se inneaca deloc.. doar ca nu trage ..
Link to comment
Share on other sites

ok asta am sa fac , dar ar mai putea sa fie si alta cauza ?? vaccum . sau corpul farfalat ?? daca nu functioneaza in parametrii normali?

 

da sigur am diesel :) .. daca e injectorul .. nu trage .. dar zgomotul pe care il face .. ? de la ce ar putea sa se auda...?

 

un injector cand nu lucreaza de cele mai multe ori bate (tacane) lipsa putere + turatie si fum negru. Parerea mea este sa verifici injectorul cu fir mai ales ca ti-a iesit si la tester ca eroare

Edited by spoot
Link to comment
Share on other sites

inca odata rezultatul testului.. injector cu fir nesincronizare.. . am sa il schimb. 140 de euro nou... dar ma gandeam ce a ptit un amic... avea aceleasi simptome ca si mine.. dar lui.. i s-a rupt o lamela.. din corpul farfalat .. si a distrus tot motorul.. .. se poate sa fie si la mine asa ceva.. ?
Link to comment
Share on other sites

din ce corp frantics.gif sigur avea modelul de 136 cp? banuiesc si doar banuiesc ca al lui este de 150 cp si el a patit altceva :) (vezi acele clapete de la admisie, defect de fabricatie : ax subtire). Tu la 136 cp nu ai acele clapete metalice la admisie. Noroc si zi merci ca ai scapat doar cu injectorul cu fir , adica vezi daca e de acolo :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.