Jump to content

X5 3.0sd lant rupt la 92000km


ChrisH

Recommended Posts

Faptul ca scrie "timing chain" nu inseamna ca el trebuie schimbat periodic, atata vreme cat bmw nu a stabilit oficial un interval de timp pentru acest lucru, deci teoretic e lifetime... La curele e stabilit din fabrica, scris in carte, in functie de marca/model/motor.

 

Pai este lifetime. Dar lifetime-ul masinii nu a proprietarului...

 

Daca se rupe dupa un numar de km, nu ai ce sa-i mai faci atata timp cat masina nu mai este in garantie.

 

Stiind ca e o piesa cu probleme, nu ai decat sa o inlocuiesti si scapi de grija.

 

Exact aceleasi discutii au fost si pe topicul cu lantul la N47. Au dus la nimic !

Link to comment
Share on other sites

Pai este lifetime. Dar lifetime-ul masinii nu a proprietarului...

 

Daca se rupe dupa un numar de km, nu ai ce sa-i mai faci atata timp cat masina nu mai este in garantie.

 

Stiindu-se ca e o piesa cu probleme, nu ai decat sa o inlocuiesti si scapi de grija.

 

Exact aceleasi discutii au fost si pe topicul cu lantul la N47. Au dus la nimic !

 

Ok, dar daca masina a iesit din garantie si nu a apucat sa faca decat 50-60.000km si crapa beleaua, cine-i de vina? Sau se degradeaza odata cu trecerea timpului? :huh:

Link to comment
Share on other sites

Ok, dar daca masina a iesit din garantie si nu a apucat sa faca decat 50-60.000km si crapa beleaua, cine-i de vina? Sau se degradeaza odata cu trecerea timpului? :huh:

 

Nu este nimeni de vina.

 

Ai semnat un act de garantie. Este de 2 ani sau un numar de km. Totul se desfasoara dupa acel contract. Atat.

Link to comment
Share on other sites

Nu am ce sa corectez.

 

92.000 km nu inseamna nici o vesnicie si nici ciclul de viata incheiat ! De ce la modelele anterioare nu se rup lanturile ? Ma rog, nu incerc sa conving pe nimeni. Ptr mine e foarte clar ca e greseala de proiectare iar o eventuala rupere e din cauza celor de la BMW in proportie de 100% !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hai sa o luam altfel:

 

BMW nu are niciun interes ca cineva sa aduca din Germania o masina de la un batranel, masina de duminca sau a unei doctorite in Romania unde isi face intretinerea la diverse serviceuri dubiose si montand piese aftermarket cu sigla BMW stearsa.

 

BMW nu castiga absolut nimic din asa ceva.

 

BMW nu a proiectat special lantul slab ci este o problema de material/testare insuficienta/proiectare. Daca se rupe si au obligatii contractuale, platesc. Daca nu sunt obligati sa o faca, li se va rupe si nu vor plati nimic decat clientilor fideli (serviceuri la ei, masina cu km putini etc.)

 

92.000 km nu inseamna nici o vesnicie si nici ciclul de viata incheiat ! De ce la modelele anterioare nu se rup lanturile ? Ma rog, nu incerc sa conving pe nimeni. Ptr mine e foarte clar ca e greseala de proiectare iar o eventuala rupere e din cauza celor de la BMW in proportie de 100% !

 

Lantul rupt la motoare cu km relativ putini sunt foarte rare. Lanturile se rup in general dupa 120k km. Cel putin din listele cu zecile de cazuri de pe diverse forumuri.

Link to comment
Share on other sites

@bala

 

masina in cauza din cate inteleg are sub 5 ani si sub 100k km, luata de noua si intretinuta la reprezentanta, poate sunt eu pretentios dar din punctul meu de vedere chiar daca avea garantia 2 ani, si nu 4 cum zice proprietarul, tot trebuia sa beneficieze de culanta comerciala.

 

 

in rest iarasi ati poluat fara noima, si nici macar nu ne-am lamurit cum e cu garantia de fapt si de drept. lantul ca lantul, ca se rupe unul la 100, doua trei, se intampla peste tot, aicea mult mai nasol gasesc ca este atitudinea celor de la BMW Group Romania.

 

chiar as vrea sa stiu cum e cu garantia aia.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

masina in cauza din cate inteleg are sub 5 ani si sub 100k km, luata de noua si intretinuta la reprezentanta, poate sunt eu pretentios dar din punctul meu de vedere chiar daca avea garantia 2 ani, si nu 4 cum zice proprietarul, tot trebuia sa beneficieze de culanta comerciala.

 

Exact in aceiasi situatie ma aflu si eu. Doar ca (inca) nu face zgomot si nici nu s-a rupt. Si da, este un sentiment nasol insa discutiile astea nu duc nicaeri. Mai ales discutiile de pe un forum.

 

Daca se doreste sa se faca ceva constructiv, ar trebui urmat exemplele comunitatilor din Spania, UK sau Italia unde au facut liste cu cazurile respective.

 

Nu stiu sa fi rezolvat ceva desi numarul lor este mai mare iar masiniile in cauza sunt aproape noi si a caror distributie a fost inlocuita deja sau urmeaza. Sunt si cazuri de lant rupt. (ma refer la N47)

 

Mi se pare aiurea sa te lupti de unul singur atata timp cat si contractul semnat nu este de partea ta.

Link to comment
Share on other sites

Daca se doreste sa se faca ceva constructiv,

 

 

ar trebui sa ne adunam si sa ne ducem peste bmw romania, daca vine cate unu nebun, ca mine, din cand in cand > li se rupe

 

daca ne adunam mai multi, eventual punem la comun si de un avocat, ne mai plangem si prin presa > s-ar putea sa nu le se mai rupa

 

iar daca insistam > ......

 

ps:am inteles ca in urma cu cativa ani a fost cineva cu un seria 5 exasperat care s-a dus in poarta la munchen, a iesit local un scandal monstru ... dupa cum se poarte jegurile din biroul local eu cred ca li s-a facut dor de asa ceva.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

La constanta o cunostinta cu 5 ar din 2010 i s a strambat practic arborele (motor 2000 diesel cutie automata). Masina avea 30 de k el fiind primul cumparator. S a dus la bmw Constanta si cei de acolo i au zis ca masina a fost prost exploatata. A scris un email in Germania si a doua zi l au sunat cei de la CTa sa isi ceara scuze. Arborele a fost schimbat pe cheltuiala completa bmw. Dupa au urmat alte probleme.... Omul se gandea ca ar fii minunat sa o dea dauna totala. Pentru cei sceptici si din Constanta va pot spune pe prv exact despre ce masina e vb. Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

La constanta o cunostinta cu 5 ar din 2010 i s a strambat practic arborele (motor 2000 diesel cutie automata). Masina avea 30 de k el fiind primul cumparator. S a dus la bmw Constanta si cei de acolo i au zis ca masina a fost prost exploatata. A scris un email in Germania si a doua zi l au sunat cei de la CTa sa isi ceara scuze. Arborele a fost schimbat pe cheltuiala completa bmw. Dupa au urmat alte probleme.... Omul se gandea ca ar fii minunat sa o dea dauna totala. Pentru cei sceptici si din Constanta va pot spune pe prv exact despre ce masina e vb.

 

aberezi, asta ca sa nu zic ca minti, poti sa scrii sapte emailuri in germania, ca le scrii de pomana, ajung acolo si sunt redirectionate in romania, la biroul local bmw group romania.

 

sunt destui care au scris pe aicea in germania si, daca li s-a raspuns, intotdeauna li s-a raspuns greu, eventual dupa ce au insistat, exceptie c_o_s_m_i_n, DIN ROMANIA, si asta pentru ca procedura este asa, tot ce se primeste in germania se redirectioneaza la birourile locale din tara clientului.

 

in cel mai fericit caz vorbesti din hear-say, in totala necunostinta de cauza, poate faci un efort si ne scutesti.

 

eu vorbesc prima mana, si am si o "poala" de hartii pe tema asta.

Link to comment
Share on other sites

Faptul ca scrie "timing chain" nu inseamna ca el trebuie schimbat periodic, atata vreme cat bmw nu a stabilit oficial un interval de timp pentru acest lucru, deci teoretic e lifetime... La curele e stabilit din fabrica, scris in carte, in functie de marca/model/motor.

la lant sunt prevazute inspectii la el, nu stiu intervalul exact la motorul asta, mi separe ca la fiecare 2 inspectii II dinalea mari, unde iti veriica si frane etc.. si, teoretic se uita si la ala si daca e cazul intervin.

Deci nu e lifetime, dar in prncipiu si la lant la fiecare 100k sau 120k km trebuie sa se uite cineva la el.. pe cat se poate..

de exemplu la motoarele m50, pe care le cunosc, se specifica clar in manual si TIS intervalul la care se verifica distributia, si, dupa rezultatul inspectiei, se inlocuieste sau nu.. ...

Si pe afara se accepta la defectiuni dinastea catastrofale si interventii partial suportate de BMW si la masini iesite din garantie.. mai ales daca e vorba de o problema tehnica cunoscuta (exemplu recent tachetii la n52) unde piesele si juma de manopera erau acoperite de BMW.

Stiu ca am intrebat pentru un coleg de aici din romania la o reprezentanta din DE.

Si mecea, daca scrii in engleza, direct la adresa BMW AG iti raspund.

Eu am cerut un certificat ca masina e euro II, ca idiotii la rar o scoteau euro 1, si local au zis ca nu imi pot da asa ceva.

Si am scris acolo, mi-au ceruti o copie scanata la certificatul de inmatriculare si am primit ce aveam nevoie.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Eu cand le-am scris celog de la BMW AG dupa ce m-au trimis acasa cu motorul desfacut in portbagaj si piese lipsa, si alte magareli, cei din Munchen s-au spalat pe maini si au spus ca nu se baga in treaba dealerilor sau service-urilor autorizate de catre ei, chiar daca problema nu a avut de-a face cu motorul iar diagnoza spunea ca "motor shaden", la urmatoare gluma de genul asta din partea unui service autorizat BMW direct la avocat si presa, nu de alta dar nu vad de ce sa ma stresez si pe banii mei.
Link to comment
Share on other sites

 

 

Si mecea, daca scrii in engleza, direct la adresa BMW AG iti raspund.

 

Si mie mi a raspuns bmw AG Germania direct dar nu gasesc acum emailul. Am cerut o lamurire in legatura cu o componenta dupa masina mea ( epuratorul de la AC venea pe 2 coduri si astia de la CTA nu stiau decat daca demontau sau nu au vrut sa ma ajute). Am rugat un prieten care a locuit in Germania si a scris direct in germana. Dar sa jignim e cel mai usor.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Si mecea, daca scrii in engleza, direct la adresa BMW AG iti raspund.

 

am 3 mailuri de la BMW AG, pentru curiozitatea ta iti pun raspunsurile primite :

 

1 >

Dear Mr. Cora,

 

Thank you for your recent e-mail.

 

We have assigned your matter to the relevant department for assessment. Please expect their direct response.

We highly appreciate your patience in the short interim.

 

Best regards,

BMW Customer Service Scream (Tezparii)

 

2 >

Dear Mr. Cora,

 

Thank you again for your e-mail.

 

We have forwarded your inquiry to the relevant department for assessment.

 

Best regards,

BMW Customer Service Scream (Tezparii)

 

3 >

Dear Mr. Cora,

 

Thank you for your reminder.

 

We have forwarded your inquiry once more to the relevant department for assessment.

 

Best regards,

BMW Customer Service Scream (Tezparii)

 

daca-mi dai un mail domi iti fac forward ...

 

departamentul relevant este biroul local>departamentul de aftersales, reprezentat cu "succes" de constantin vasilescu.

 

si ca scurt istoric eu am scris, am primit 1, am asteptat vreo saptamana, am scris din nou, de pomana, am scris din nou dupa vreo 2 zile, am primit 2, am mai asteptat vreo 2 saptamani si am scris iarasi si am primit 3, la ultimul mail nu mi-au mai raspuns, ce-i drept ce-i de la AG sunt prompti, aceea informare apare cam in max 12 ore de la emailul tau, sau nu apare nimic.

Link to comment
Share on other sites

te cred, nu e nevoie, eu iti spunde experienta mea cu suport-ul via e-mail, a fost ok.

 

A durat vreo 2 saptamani sa primesc un raspuns( nu ma asteptam sa dureze mai putin, sun convins ca primesc mii de mail-uri) dar am primit un raspuns si s-a si rezolvat, culmea..

Ce e drept aveam nevoie doar de o hartoaga...

 

si eu am o raie de 18 ani +si la reprezentanta am cheltuit cam aprox 300 de euro in vreo 2 ani.. deci sunt gen miniclient.. insignifiant..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Cand e vorba sa dea ei bani se schimba treaba. Asa e peste tot , nu numai la BMW.

Ca e defect de fabricatie n-avem de unde sa stim ca astea sunt cazuri rare.

Lanturi rupte am auzit si la alte marci dar tot asa, soferii erau niste idioti si nu tineau deloc la masina.

 

Scrie undeva ca nu ai voie sa folosesti masina pana la rosu ? Daca temperatura a ajuns la normal si reviziile sunt la zi ar trebui sa te doara in p... Parca sloganul lor era placerea de a conduce.

 

 

Lantul rupt la motoare cu km relativ putini sunt foarte rare. Lanturile se rup in general dupa 120k km. Cel putin din listele cu zecile de cazuri de pe diverse forumuri.

 

Cineva f apropiat are un x1 20da,masina are pana in 30k km,se aude lantul de mama focului,la repr i-au zis ca este f normal,sa nu isi faca pb :angry2:

Link to comment
Share on other sites

asa se aude si la F30 2.0d, e o antifonare sublima, dar care lipseste cu desavarsire la cele mai ieftine din gama, recte X1 , si seria 3..

deci daca stai pe langa un F30 cu motorul pornit, la relanti sau curgand la pas pe o alee intre blocuri, se aude ingrozitor, juri ca e defect..

inauntru o fi ok, dar pe afara.. e jale..

Tacane si rontaie ca tot dracii.

 

 

Are un vecin de al meu, cica e normal, asa se auzea din prima zi imi zicea.. F30 2.0d cu vreo 12k km la bord are..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.