Jump to content

X5 3.0sd lant rupt la 92000km


ChrisH

Recommended Posts

1. Intervalelor mari de revizie (30 000km);

Fiecare face cum vrea. Eu fac revizia(schimb ulei,filtre) la 10-12.000km sau la 1 an (indiferent de nr de km).

30.000km ar fi pentru cei de afara care merg mult, masini de firma sau care ii parcurg intr-un an maxim. Dar nu sa stai cu uleiul in motor 3,4 ani ca sa parcurgi 30.000. Pentru ca multi asa cred ca uleiul ala poti sa-l tii in motor o perioada nelimitata pana cand atingi km.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

 

Totusi BMW-ul e BMW!

Fraieri aia de la bmw ca nu scot masini cu motoare de unica folosinta pentru ca :

"Totusi BMW-ul e BMW!"

 

Eu cred ca posesor de bmw ca aici e radacina tuturor problemelor ca oameni orice ar face cei de bmw le gasesc scuze.

Fratilor AU DATO IN BARA.

ps uleiul la maxim 15 k se schimba

Edited by malasorte
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Gandeste-te la e46, sunt mai rulate,mai trase de ele,mai raspandite,etc,etc nu s-a plans nimeni de lant.Ce se intampla este o greseala a celor de la bmw,nu poti da vina pe altceva.

+1, personal nu am auzit de nici un e46 cu lantul rupt...

X5 nou, revizii doar la bmw... nici 100 mii km si lant rupt WTF!!!

Tot personal stiu un e39 3.0d cu 700 mii km, asa ca si parerea mea e ca au cam dat-o in bara...

Link to comment
Share on other sites

vhiar bnu cred ca avea cineva dubii , problema e ca multi nu stiu , noi suntem printre fericitii care cunoastem problema asta si macar la achizitie stim ce sa cautam . Eu am prieten cu motor 320 D , are fasait , i-am descris problema amanuntit dar efectiv nu ma crede in ideea ca e totusi un bmw . IAr cei de la reprezentanta nu l-au sfatuit nimic in privinta fasaitului au spus ca e normal ...Deci magaria e in continuare ascunsa , nici macar nu se incearca prevenirea dezastrului pt ca implicit bmw =shit , implicit posesorii de bmw nu au tone de bani si tot asa ..
Link to comment
Share on other sites

Fiecare face cum vrea. Eu fac revizia(schimb ulei,filtre) la 10-12.000km sau la 1 an (indiferent de nr de km).

30.000km ar fi pentru cei de afara care merg mult, masini de firma sau care ii parcurg intr-un an maxim. Dar nu sa stai cu uleiul in motor 3,4 ani ca sa parcurgi 30.000. Pentru ca multi asa cred ca uleiul ala poti sa-l tii in motor o perioada nelimitata pana cand atingi km.

 

Eu zic cĂŁ orice om ĂŽntreg la cap face asta. De fapt am scris deja ĂŽn topic, dar niște posturi cred cĂŁ au dispĂŁrut.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu consider o placere sa bag bani pt piese/reparatii, singura placere ar fi la ceva modificari estetice, o personalizare a masinii pe gustul meu. In rest, chiar nu vad o placere in a cheltui banii pe masina :poke: :hyper:

 

atat timp cat nu ai o masina de transport marfa / persoana, nu te mai gandi la amortizarea costurilor :laugh: stii cum e, cand nu stii ce sa faci cu banii iti cumperi masina si dupa te intrebi de ce nu mai ai bani :laugh:

 

+1, personal nu am auzit de nici un e46 cu lantul rupt...

X5 nou, revizii doar la bmw... nici 100 mii km si lant rupt WTF!!!

Tot personal stiu un e39 3.0d cu 700 mii km, asa ca si parerea mea e ca au cam dat-o in bara...

 

+1

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dupa 36 zile de la trimiterea unui mail in atentia BMW CEO DR. NORBERT REITHOFER am primit raspuns.

Raspunsul a venit de la:

Mate Crnkovic

Product Management Automobiles and Aftersales

Warranty and CRM International

 

Trebuie sa analizam exact cele scrise in raspuns si va tin la curent.

 

O concluzie rapida: cei din Romania incearca sa "te faca" cu orice pret !

Suma de culanta oferita este mult mai mare decat cea comunicata de cei din Romania respectiv AutoTransilvania !

Daca si pentru reparatie apare o diferenta consistenta intre oferta AT si BMW Germania.... cineva va raspunde !!! in instanta !!!

Link to comment
Share on other sites

Si preferi sa mergi cu o masina care merge prost si troncane dar frumoasa ?

 

M-ai inteles gresit..am spus ca nu consider o placere sa bagi bani in masina pt reparatii mecanice, dar in acelasi timp consider ca masina, din moment ce ti-ai permis sa o cumperi, trebuie intretinuta si mentinuta la un nivel optim de functionare. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Dupa 36 zile de la trimiterea unui mail in atentia BMW CEO DR. NORBERT REITHOFER am primit raspuns.

Raspunsul a venit de la:

Mate Crnkovic

Product Management Automobiles and Aftersales

Warranty and CRM International

 

Trebuie sa analizam exact cele scrise in raspuns si va tin la curent.

 

O concluzie rapida: cei din Romania incearca sa "te faca" cu orice pret !

Suma de culanta oferita este mult mai mare decat cea comunicata de cei din Romania respectiv AutoTransilvania !

Daca si pentru reparatie apare o diferenta consistenta intre oferta AT si BMW Germania.... cineva va raspunde !!! in instanta !!!

 

Nu exista culanta de la AT, cei de acolo fac cererea si o trimit la BMW Group Romania, in speta la aftersales manager Constantin Vasilescu ... stiu din sursa sigura ca inca din mai anul curent a zis la dealeri ca s-a epuizat bugetul pentru asa ceva, asa ca clanta pe post de culanta, totusi daca clientul este vocal in discutii/milogeala efectuata de oamenii dealerului, se da cate ceva.

 

Eu am avut nenumarate ciocniri cu acest individ, il am prins cu minciuni pe scris, dar cam de pomana, l-am reclamat de m-am plictisit, insa nu am reusit pana acuma sa ajung mai sus de seful lui din romania, Pawel Nawroczki.

Link to comment
Share on other sites

Pai hai sa va mai zic si de diferente uriase de preturi.

 

Pai cum are AT pretul cu 2000 Euro mai mare pentru motor decat alta reprezentanta din Romania?!?

 

Cum se face ca in Germania schimbul motorului cu manopera cu tot este de maxim 9700 Euro ?!!??!?

 

Problema se pune "cu cat fraierim clientul" !

 

Cat despre cardasia dintre Germania si Romania (la nivel de BMW) .... ;))) (am inregistrat convorbirea cu neamtul, ca sa am dovada)

Link to comment
Share on other sites

Dupa 36 zile de la trimiterea unui mail in atentia BMW CEO DR. NORBERT REITHOFER am primit raspuns.

Raspunsul a venit de la:

Mate Crnkovic

Product Management Automobiles and Aftersales

Warranty and CRM International

 

Trebuie sa analizam exact cele scrise in raspuns si va tin la curent.

 

O concluzie rapida: cei din Romania incearca sa "te faca" cu orice pret !

Suma de culanta oferita este mult mai mare decat cea comunicata de cei din Romania respectiv AutoTransilvania !

Daca si pentru reparatie apare o diferenta consistenta intre oferta AT si BMW Germania.... cineva va raspunde !!! in instanta !!!

 

Asa si ce ti-a scris Mate ? Bine, sigur esti dezamgit ca nu ti-a raspuns tocmai CEO-ul BMW, probabil Norbert era putin ocupat :)

Link to comment
Share on other sites

Am niste prieteni mecanici la Filaret mai vechi, chiar daca nu obisnuiesc sa trec pe la ei le-am povestit de patania colegului nostru plus altele, raspuns primit de la ei:"... Pai daca nu va interesati inainte sa cumparati la un service bmw, ce modele sunt fiabile (s-au referit si la dotari, model si motorizare), cica neoficial pot scoate si din calculator ce modele nu au probleme cu conditia sa aibe 1 an de existenta
Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Salut!

Vreau sa cumpar un x6 2013 luna 8

Motorizare 3.0D 245cp

Masina are 140.000km (cu istoric)

Si acest model are probleme cu distributia sau alte probleme?

La ce sa ma astept?

Sa l cumpar sau nu? Astept sfaturi!

Mentionez ca in prezent detin un f10 2.0 120.000km.si nu are probleme

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.